תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
המדיה פליאר 10 שלי התקלקל אז התייאשתי ממנו עברתי למדיה פליאר קלאסיק אבל חלק מהקבצים או לא פותח הוא אומר - Cannot Load Any Source Filter (אם יש למישהו מושג איך פותרים את זה יהיה עדיף לי) אז אני צריך נגן חדש שפותח את כל סוגי הוידאו והאודיו שיהיה נוח, קליל ושלא יקראו לו ווינאמפ או BSPLAYER
-
- 6 תגובות
- 970 צפיות
-
-
אני עובד עם חבילת המקודדים LioNetwork.Codec.Pack.V2. חבילת מקודדים זו מתמודדת יפה עם קבצי flv וכאשר אני מוריד קובץ flv הוא נראה כך: http://www.zix.co.il/viewer.php?id=617427845.JPG כאשר אני מקליק על הקובץ הזה מדיה פלייר פותח ומנגן את הקובץ. הבעיה שלי עם חבילת מקודדים זו שהיא לא תומכת ב-264H ולכן הסרתי אותה והתקנתי את CCCP שמומלצת בסטיקי. בשלב זה קובץ ה- flv שינה צורה לצורת מדיה פלייר: http://www.zix.co.il/viewer.php?id=703391355.JPG וכאשר אני מקליק עליו המדיה פלייר לא נפתח אוטומטית כמו עם החבילת מקודדים הקודמת ואני מקבל את ההודעה הבאה: http://www.zix.co.il/viewer.php?id=878050034.JPG כמובן שאם אני מורה לו להיפתח עם מדיה פלייר הקובץ מתנגן. מה שלא מובן לי זה: 1) למה כאשר שי…
-
- 2 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום במחשב נייד DELL מדפסת מחוברת ברשת באלחוטי. המדפסת בבית מחוברת דרך כבל LAN. יש לאחותי מדפסת HP OfficeJet Pro 9013 All-in-One אני פותח תוכנה סריקה HP Scan וכמה שניות פתאום לא ניפתח שגיאה כתוב לא מוצא מדפסת. נסיתי להפעיל HP Print and Scan Doctor אחרי דקה הוא לא מוצא לי מדפסת. אני ראיתי בלוח הבקרה --> "הסר התקנת תוכנית" יש שם תוכנה HP scan לפני שאני מסיר תוכנה HP scan אני חיפשתי בגוגל תוכנה HP scan לא מצאתי. מאיפה מורידים תוכנה HP scan? אני לא צריך תוכנה התקנה HP Scan עם דרייבר. אני צריך בלי דרייבר. כי במחשב נייד מותקן דרייבר מדפסת תקינה. דרייבר מדפסת תקינה. שאני מנסה להדפיס זה עובד. באתר HP ראיתי Driver-Universal Scan Driver…
-
- 0 תגובות
- 970 צפיות
- 1 follower
-
-
-
היי חבר'ה! אז חזרתי מניו יורק, ויש לי מלא תמונות. כמובן שכולם בפורמט RAW או משהו כזה ולכן כל אחת תופסת 1MB פלוס מינוס. אני יודע שכשאני מכניס תמונה שכזו לפוטושופ ורק לוחץ SAVE AS בפורמט JPEG-אז התמונה נשמרת מחדש בערך ב-30-40% נפח פחות מהתמונה המקורית ועדיין איכות התמונה נשמרת כשהייתה. זה חוסך הרבה מקום בהרד דיסק. אבל לשבת וללחוץ SAVE AS על 600 ומעלה תמונות זה לא תחביב שלי בדיוק. האם ישנה אופציה לגרור את כל התמונות לפוטושופ ולעשות משהו שהתוכנה תעבור תמונה תמונה ותשמור אותה מחדש? או יש תוכנה אחרת שתוכל לעשות זאת? תודה על העזרה!
-
- 6 תגובות
- 970 צפיות
-
-
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4 Scan saved at 19:14:24, on 29/08/2011 Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505) MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421) Boot mode: Safe mode Running processes: C:\Program Files (x86)\HiJackThis\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = [url]http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896[/url] R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = [url]http://www.google.co.il/[/url] R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = [url]http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157[/url] R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explore…
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
היי, אני מנסה לצרוב דיסק של לינוקס, הורדתי את הקובץ ISO וכשאני מנסה לצרוב בנרו את ה IMAGE CD הוא נותן לי שגיאה ואני צריך לבחור CORRECT או IGNORE. אני עושה IGNORE ואז הוא צורב וכשאני מפעיל במחשב ולוחץ על להתקין (במסך של לינוקס) הוא עושה שגיעה ומפעיל את המחשב מחדש. בבקשה תעזרו לי. תודה מראש, מיקי.
-
- 20 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום, האם יש תוכנה טובה שיודעת לתקן קיבצי RAR פגומים שנותנים CRC לאחרונה קורה לי שאני מוריד משחק בכמה חלקים וכל פעם שאני עושה פריסה הוא מתריע על קובץ פגום אחר הורדתי כבר כמה פעמים פעמיים כל קובץ ואני מיואש כבר אבל בבדיקה הוא נותן תוצאה שהכל בסדר מה קורה פה ??? גם ב WINRAR וגם ב 7-ZIP האם יש מצב שתוכנת אנטי וירוס אחראית על זה כמו אוירה פרמיום? יום טוב לכולם
-
- 4 תגובות
- 970 צפיות
-
-
ניסיתי למחוק תקבצי פרופיל - לא עזר (רק מחק תתמונה שלי ותסמיילים) צריך למחוק ערך ברג'יסטרי ? או קובץ מסוים ?
-
- 11 תגובות
- 970 צפיות
-
-
אז ככה, זה נורא פשוט יש לי מחשב, יש לי אינטרנט, יש לי ICQ, הכל עובד יופי... הכל! יש לי חבר, יש לו מחשב, יש לו אינטרנט, יש לו ICQ הכל עובד אצלו פחות או יותר (פנטיום 3 עם קצת חרא במחשב שניקיתי אותו לגמרי לפני יומיים) הקיצור הוא הבן היחיד בעולם שלא מקבל את ההודעות שאני שולח לו, לא מבין מה הולך פה... הוא פשוט לא מקבל כלום!!! ואני מקבל את שלו... הוא טוען שהוא מקבל מכולם הודעות, רק ממני לא... וזה כבר שבועיים ככה... לא מלפני חמש דקות יש למשהו מושג? רעיון? יניב
-
- 10 תגובות
- 970 צפיות
-
-
הלך לי הדיסק, פעם שניה בשלושה חודשים. שורה של קבצים כשמנסים לקרוא אותם, המחשב קופא. למחיצה של מערכת ההפעלה יש לי גיבוי, למחיצת הדאטה אין (ולא יכול להיות, יקח יומיים רק להעתיק את זה לדיסק חיצוני בכל פעם). אז אני מעתיק חומר עכשיו, מה שיעבור יעבור, מה שלא - אללה ירחמו. אבל בכל פעם שאני נתקל בקובץ שיושב על סקטור פגום, המחשב קופא ואני צריך לאתחל! ועכשיו לכו תדעו מה בדיוק תקע אותו. איתחלתי בשעתיים החאונות יותר מכל שלושת החודשים האחרונים. אני מחפש תוכנה להעתקת קבצים ששומרת רשמה של קבצים שהועתקו ושעוד יש להעתיק וששומרת אותם בקובץ שמתעדכן בזמן אמת, כך שכשהמחשב נתקע ומאותחל, אוכל לראות בדיוק מה תקע אותו ולהורת לה להמשיך מהקובץ הבא. חינמית כמובן. אז מי מכיר?
-
- 2 תגובות
- 970 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעריכת אודיו אבל אני צריך שתהיה מסוגלת להפריד כל כלי בשיר נגיד יש לי שיר עם גיטרה תופים חצוצרה והקול של הזמר אז אני רוצה לבודד רק את החצוצרה(לשם דוגמה) מישהו יודע איך עשים את זה? תודה מראש על העזרה טל
-
- 18 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום , יש לי סרט DVD שהעתקתי אותו ל- DOK ואני רוצה שהסרט יופעל באופן אוטומטי כאשר מחברים אותו למחשב. איך ניתן לעשת זאת ? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 970 צפיות
-
-
יש לי מודם מהיר שמחובר לקו דיגיטלי ומודם אנלוגי אני רוצה לקבל שיחות טלפון רגילות דרך המחשב יש איזושהי תוכנה?
-
- 4 תגובות
- 970 צפיות
-
-
יש לי המון שירים בלפטופ (משתמש בו על המיטה ) אני רוצה לשמוע את השירים דרך המערכת שמחוברת למחשב נייח דרך הרשת. אפשרי?
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלום , ברשותי נגן MP4 של ATIVA , אני רוצה להעלות לו סרטונים אבל אני לא מצליחה . והתוכנה שנמצאת על הדיסק המצורף לא עובדת מישהו יודע על תוכנת המרה שתמיר את הסרטונים לפורמט שהנגן קורא ? ניסיתי לצלם סרטונים בעזרת הנגן ובדקתי אחרי זה מה הפורמט שלהם קוראים לו FFDS :s05:
-
- 1 תגובה
- 969 צפיות
-
-
שלום. פירמטתי את המחשב לא ממזמן בשביל שיהיה לי מחשב נקי ומהיר יותר . אחרי הפירמוט הכל היה טוב , המחשב פעל כמו שצריך ואפילו הצלחתי להריץ את Warcraft 3 על הגדרות יחסית גבוהות בלי שום בעיה. אני רק אוסיף שהתקנתי את נורטון אנטיוירוס 2003 ואת Spybot - Search&Destroy לפני שהתחלתי להתקין כל מיני תוכנות נחוצות. בכל מקרה , אחרי כמה ימים , פתאום הופיעה לי ההודעה הזו שהמחשב יכבה תוך 60 שניות , לא הבנתי איך זה בכלל הצליח להכנס לי למחשב , אבל חשבתי שזה משהו חד פעמי ,הלכתי לRun וכתבתי Shutdown -a בשביל לנטרל את ההודעה. המשכתי לגלוש וראיתי שהמחשב די איטי , עשיתי Ctrl ALt DEL וראיתי שהCpu Usage הוא על 100 אחוז תמידי , אפילו אם אין שום תוכנה שרצה. זה די עיצבן אותי , פירמטתי במיוחד בשבי…
-
- 9 תגובות
- 969 צפיות
-
-
-
אני רוצה ל"צרוב" (אני לא בטוח עם זאת המילה המדויקת) סמל על תמונה אחרת, לדוגמה יש לי תמונה של כדורסל. ואני רוצה לערוך אותה בפוטושופ ככה שיראה כאילו יש על הכדורסל עצמו את הסמל של מכבי ת"א (או שפורסל, לא באמת משנה). הנה כדורסל: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Basketball.jpeg והנה לדוגמה הלוגו של HL2: http://www.igniq.com/images/logo_half_life2_valve.jpg איך אני יוצר מזה כדורסל שמצוייר עליו הלוגו של HL? קישור למדריך באנגלית גם יספק אותי, אני פשוט שובר את הראש איך לתאר את זה בגוגל ולא מצליח =\
-
- 6 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שתוכל לעשות קטלוג לספריית סרטים, כך שתראה את הפוסטר של הסרט, שמות שחקנים, תקציר וכד', כולל אפשרות לראות את הסרט בתוכנה חיצונית כמו VLC. אשמח אם התוכנה מקבלת שמות סרטים בלתי קונבנציונלים כמו למשל SUPERMAN-FSPOT-720P-DTS.MKV. תודה
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
היה לי את הMCAFEE TOTAL SECURITY אבל לא הצלחתי לעדכן אותו, אז מחקתי אותו וכשאני מתקין את הKIS הוא רושם לי שה"MCAFEE INTERNET SECURITY SUITE WITH SITE ADVISOR 2008" עדיין מותקן ואני לא יודע איך למחוק אותו.
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
נניח ויש לי תמונה בגודל של 2000x2000 פיקסלים, והרזולוציה אצלי היא 1920x1080, איך אפשר לבחור חלק מסויים מתוך התמונה כדי להגדיר אותו רקע? יש תוכנה שעושה את זה? אגב, מ"ע - WIN 7 ULTIMATE x64
-
- 5 תגובות
- 969 צפיות
-
-
ראיתי למשל שאי אפשר לקנות את התוכנה norton antivirus לכל החיים.. זה רק לשנה או לשנתיים? מה זה אומר שכל שנה או שנתיים צריך לקנות שוב ושוב???? (זה תמיד היה ככה או שלא הבנתי נכון?) תודה
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלוםיש לי מחשב חדש ורציתי לדעת מה עדיף להוריד חבילות all in one או מקודדים ספציפיים למי יש את המקודדים הטובים ביותר? תודה.
-
- 10 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי אנטי וירוס AVG גירסת פריי שעובד אצלי במחשב בלי בעיה קרוב ל4 חודשים היום ניסיתי לעדכן אותו כמו כל שבועיים בערך אבל לא הוא מתעדכן לי הוא נותן תהודעה הזאת invalid update control CTF file מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-


