תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי התוכנה אבל כשהיא מופעלת (יוצרת/מוצאת לי IP חדש) אין לי אפשרות לגלוש לאתרים בארץ למה? האם יש תוכנה מומלצת אחרת לשינוי/הסתרת ה IP ?
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
לאחר ההתקנה של דרייבר קול מהאתר של ASUS קיבלתי את הלוח בקרה הזה ואין בו אקולייזר גרפי, רק קבוע מה עושים ? תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי וצרבתי דיסק הצלה של ביט דיפנדר - שיהיה לכל צרה שלא תבוא. ניסיתי להפעיל אותו ע"י בוט מה-CDROM, אבל הוא לא עולה כמו שצריך אלא כותב לי שהוא לא מצליח למצוא מערכת קבצים של KNOPPIX ולכן הוא יעלה בממשק מוגבל מאוד. יש לי רושם שהוא לא עולה בגלל שה-WINDOWS שלי הוא 64 ביט, או בגלל שהדיסק שבמחשב הוא SATA. אם מישהו יודע איך אפשר להעלות את הדיסק כמו שצריך - אשמח לעזרה. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם איך אני מגדיר את הEMAIL שלי בOUTLOOK EX 6 ? אני רשום למייל של וואלה ואני מעוניין שכול המיילים יגיעו לOUTLOOK
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
-
חתימה חדשה שלי איך? http://img11.imageshack.us/img11/3364/ut2k46uy.jpg
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
מישהוא מכיר תוכנה בעזרתה ניתן לסרטט מיקרו מעגלים? לדוגמה, סרטוט המייצג כיצד מעבד 8086 מחובר אל הזיכרון (כולל סרטוטי הנועלים ורגליהם, וכן קווי ה BUS).
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
קיבלתי Sony כתיבה x48 שכתוב x12 קריאה x48 אני צריך תוכנה טובה שמאפשרת לי להשתמש בשיא מהירות הצריבה שלו!!! איזה יש??? תורה מראש!
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
כשאני מחפש באימיול בעברית כמו שבתמונה אני מקבל אותיות כאלה לא קשורות וזה חדש..זה לא היה לפני כמה ימים לדוגמא....הנה התמונה:
-
- 10 תגובות
- 972 צפיות
-
-
כל מה שאני רוצה הוא לפרמט את המחשב מבלי לגרום נזק..יש הרבה זבל מה שאני צריך זה את השיטה מה להשאיר הsystem ומה למחוק תודה
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש לי כל מיני תקלות תוכנה במחשב (WINDOWS ME) התקלה העיקרית היא שאי אפשר לפרמט אותו (תקלה שכבר הבנתי שאני לא יוכל לתקן בקרוב) אז חשבתי...... אולי אם אני אתקין WINDOWS סתם ככה התקלות יתוקנו. השאלות שלי הן: 1. האם ההתקנה אמורה לתקן בעיות קיימות? 2. האם ההתקנה תסיר את קבצי ה - REGISTRY של תוכנות ומשחקים קיימים? (מה שיגרום לבלאגן רציני במחשב) 3. באופן כללי - לדעתכם כדאי לי להתקין או לא? (נמקו בבקשה)
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום רב, אני משתמש בשתי תוכנות עבור יצירת גיבוי (אימאג' ) למחיצה C ,שבה מותקנת מערכת ההפעלה- חלונות 7: Norton Ghost 15 Acronis TrueImage 2011 הנפח של מחיצה C הינו 199GB כאשר מהם 138GB פנויים. לפני כשבוע, צרתי גיבוי בעזרת נורטון גוסט, ולתדהמתי נפח הגיבוי פשוט הזוי- !!!126GB לצורך השוואה, יומיים קודם יצרתי גיבוי בעזרת Acronis על אותו מחיצה C, כאשר הנפח המתקבל הינו 27GB בלבד. גם בעבר, נפח הגיבוי שנוצר בעזרת נורטון, היה גדול מזה שנוצר עם Acronis , אבל אף פעם לא בפער עצום כזה! למשל, נפח הגיבוי שיצרתי עם נורטון בדיוק לפני שנה, היה 35.8GB לעומת 24.8GB של Acronis השאלה אם מישהו נתקל בתופעה דומה בשימוש בתוכנה זו, ומה יכול להיות ההסבר לכך? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
מדובר על מחשב נייד hp pavillion dv6620. בימים האחרונים האקספלורר מסרב לעבוד עם המיילים האינטרנטיים למיניהם (יאהו וGMAIL נבדקו). כל פעולה, כולל הכניסה למייל לוקחת כמעט דקה שלמה ולעיתים יותר! כשנמאס לי אני פשוט מסיים את המשימה דרך מנהל משימות... שאר האתרים עובדים רגיל. מותקן על המחשב גם FF ודרכו המיילים עובדים חלק. מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 11 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש לי מקלדת של GENIUS לא זוכר ממש את הדגם, בכל מקרה יש עליה לחצני מדיה[קדימה ,אחורה, עצור....] ובכל תוכנה מדיה שנתקלתי עד היום[מדיה מנקי,מדיה פלייר....] הם עבדו מעולה רק ב WINAMP הם לא עובדים... יש איזשהי דרך להגדיר אותפ או משהו שזה יעבוד?
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש לי את שני האנטי ווירוסים ,בעבר העדפתי את אוויסט היום אני כבר לא בטוח ,כי בכל מקום אומרים שקספרסקי טוב יותר מה דעתכם ?
-
- 9 תגובות
- 972 צפיות
-
-
הקדמה לא ראיתי שיש בסטיקים משהו על חבילות קודקים. עשיתי חיפוש קצר, ולא מצאתי משהו יותר מדי משמעותי מדובר על איכות, שליטה, אין צורך בקידוד, אלא רק בצפייה. הקדמה 2 : http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=14494 ---- כרגע מותקנת לי במחשב FFDSHOW http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/ffdshow.cfm שהיא מעולה, נותנת לי הכל חוץ מדבר אחד : את פורמט WMV9 של מיקרוסופט, זה מנגן בצבעים הפוכים (זוועה). בעיקר זה מפריע לראות סרטונים אוןליין, אבל גם כאלה שאפשר להוריד זה קורה רק בפורמט הזה, הבנתי ש FFDSHOW עדיין לא מפענחת WMV9 כמו שצריך, וחבל, כי זה פורמט מאוד נפוץ (WMV בקידוד ישן היא כן מפענחת) וזה קורה בכל נגני הוידאו שלי. (האמת …
-
- 9 תגובות
- 972 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שאני יוכל להכניס זמן(עדיף גם יום) והיא תכבה את המחשב בשעה הזאת
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בבית מכשיר DVD מקליט, חיברתי אליו מכשיר וידאו כדי להעביר ל DVD כמה קלטות של סרטים ביתיים. הבעיה היא שאני רוצה לשכפל את אותו דיסק בעזרת הצורב DVD במחשב, והמחשב לא קורא אותו. ברגע שאני מכניס אותו למחשב המחשב פשוט נהיה ממש איטי ולא קורה כלום. הדיסק עצמו תקין, נראה לי, מכיון שכשאני מכניס אותו למכשיר DVD הוא קורא אותו ומנגן את הסרט.. מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 972 צפיות
-
-
בת דודה שלי החליטה להתנחל לי על המחשב ולהשתמש בצ'אטים של נענע ולדבר בICQ2GO... עכשיו האם ICQ2GO מביא וירוסים?
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי רשימת לקוחות 250 מיילים, עד עכשיו שלחתי לכולם מייל עם הBCC והכל היה בסדר עכשיו יש בעיה וגימייל לא שולח לאף אחד ומודיע על שגיאה Why was my message rejected? Here at Gmail, we work very hard to fight spam. This includes not only spam coming into Gmail but spam being sent out from Gmail as well. Believe it or not, spammers sign up for Gmail addresses in large numbers just to send out spam! To help do our part to keep this junk off of the internet, we bounce mail that we are confident is spam. Unfortunately, we aren't perfect and will occasionally bounce legitimate mail. We apologize for the inconvenience. There are a number of ways you can inadvertently c…
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
לילה טוב לכולם יש לי מצלמה דיגיטלית של FUJIFILM דגם S304 ואין לי את התוכנה שלה להורדת תמונות מהמצלמה למחשב...
-
- 4 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום בעבר היה לי דיסק טכנאי שאותו להעלות מערכת הפעלה והיה בו הרבה תוכנות שימושיות לתחזוקה של המחשב . מישהו מכיר משהו כזה עדכני . תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
לא יודע מה עשיתי שזה קרה, אבל לפני כמה ימים פתאום אני רואה הודעה : UNKNOWN DEVICE USB משהו כזה והמנורה של ה TABLET כבויה או מהבהבת... אם מישהו מכיר את הבעיה...זה דחוף..
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
הורדתי את הדריבר לכרטיס מסך וזה נותן לי תבעיה הזאת! מה זה אומר? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
-
-
אני פותח את קובץ הזיפ (בראר) בלי בעיות אבל בפתיחה השנייה של קבצי הראר לבינתיים בכל קובץ שניסיתי לפתוח באמצע נרשמה הודעת שגיאה שאמרה שאין מקום בדיסק למרות שיש לי מספיק מקום בהארדיסק קרוב ל2.5 ג'יגה !!!
-
- 4 תגובות
- 972 צפיות
-


