תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. הכונן שלי הוא SSD, וקיבלתי המלצה להשתמש ב RAMDISK (גם מכיוון שיש לי 8 ג'גיה ראם של זכרון, שזה הרבה מעבר למה שאני אי פעם צריך) ולהעביר את ה CACHE של הדפדפן שלי (Google Chrome) ל RAMDISK כדי לשפר את המהירות, וגם כדי להפחית את הכתיבה לכונן הקשיח (וכך למנוע בלאי מיותר). דבר ראשון - מה דעתכם על כך? דבר שני - לאחר התקנת RAMDISK, אכן, הצלחתי ליצור כונן שהוא למעשה מ RAM, ואכן הצלחתי להעביר את ה CACHE של גוגל-כרום לכונן RAM זה. א-ב-ל, ברגע שכיביתי את המחשב, כל ההגדרות נעלמו. אני מניח מן הסתם שזה מכיוון ש RAM, מעצם טבעו, הוא זכרון נדיף. אם כן -איך מתגברים על בעיה זאת? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
עכשיו כשפתחו אתר רשמי לתוספים והרחבות לכרום, החלטתי לנסות את הדפדפן ולתת לו הזדמנות. למרות זאת, אני מתקשה למצוא תוסף שמוסיף כפתור "הפעל" להורדות מהדפדפן - שבמקום להוריד את הקובץ למיקום ספציפי ניתן יהיה להפעיל אותו ישירות מהאתר. (בעצם הדפדפן מוריד את הקובץ לתיקייה זמנית, מאפשר פתיחה, למשל להתקנת תוכנה, ומוחק עם סגירת הדפדפן). באקספלורר הכפתור הזה מופיע כבר מגרסאות די ישנות, בפיירפוקס קיים תוסף שנקרא OpenDownload, אבל אני לא מוצא משהו מקביל בכרום. יש לכם רעיון?
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום. התקנתי את Subtitle Workshop ואני מעוניין לסנכרן כתובית מסויימת (למשוך את כל התרגום כמה שניות אחורה או קדימה, תלוי). איך אני מבצע זאת?[br]פורסם בתאריך: 4.12.2008 בשעה 10:35:11 תודה רבה, הסתדרתי.
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
הי! אני צריך גופן בר-קוד שעובד יחד עם המיזוג דואר של WORD אפשר גם בתשלום תודה
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אהלן אני בזמן האחרון מוצא את עצמי משתמש בדפדפן ופותח המון טאבים בו זמנית פעם פשוט הייתי מעביר ל BOOKMARK מה שלקריאה מאוחרת יותר אבל זה המון התעסקות ועבודה ואני מעדיף לשמור אותם פתוחים אני מחפש רעיון-תוסף שיאפשר לי לעבוד בצורה יותר נוחה ושהטאבים שכבר פתוחים יהיו נגישים לי יותר ממה שהם עכשיו עכשיו לדוגמא כולם מופיעים בקטן ברגע שיש הרבה מהם ואני לא מצליח להבין מה יש בכל טאב מבלי להיכנס אליו (הכיתוב מצטמק) בנוסף, אשמח לעוד הארות הערות והצעות לאיך לעבוד נכון ויעיל כשיש הרבה טאבים פתוחים אני משתמש בכרום WIN10 תודה
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
יש לי לפטופ Studio 1537 של Dell וסוף סוף הצלחתי להתקין עליו Windows XP PRO 64bit, הדרייבר של הקורא טביעת אצבע מותקן הבעיה שהתוכנה שהגיעה בדיסק עם המחשב לא תואמת את מערכת ההפעלה, ובאתר שלהם (Digital Persona) אני לא מצליח למצוא בכלל לינקים להורדה. למישהו יש מושג איפה אני יכול להוריד אותה בגרסא שתתאים לי ? או יכול להמליץ על תוכנה אחרת טובה שתנהל את הקורא ?
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אהלן חברים! מחקתי את המסנג'ר במחשב שלי כדי לפנות מקום בכונן C. עכשיו התקנתי שוב את גירסה 9 שלו, והייתה בעיה שהוא לא מצליח להתחבר. אז מחקתי והתקנתי גירסה 8.5 באנגלית, אבל רציתי בעברית, אז מחקתי את ה8.5. וזה אומר לי עכשיו שיש לי מסנג'ר על המחשב, למרות שאין לי כזה! אז אני לא יכול להתקין, כי מיקרוסופט המטומטמים החליטו שאני צריך להתקין רק בכונן C ורק דרך הLIVE שלהם. איך פותרים את הבעיה הזאת? אריאל
-
- 7 תגובות
- 973 צפיות
-
-
יש לי שלט של WII ובלוטוס(usb), אני רוצה להשמש בשלט כדי להעביר שירים (במחשב) להגביר ולהנמיך את הווליום וכו'. איזה תוכנה חינמית מומלצת? (בכל אופן אני לא צריך שום דימוי לעכבר. אני צריך רק 5 כפתורים. אחורה, קדימה/ עצור-המשך/+- בווליום. מערכת ההפעלה שלי היא ווינדוס 7 64 bit אם זה לא בפרום המתאים נא להעביר. תודה מראש ערן.
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני מנסה להוריד את הקובץ טקסט מהאתר הזה: http://www.google.com/aclk?sa=l&ai=BOV8YxA53StTbLZH0ygXG6ZzkDLyIpYAB4PDf ולא מצליח. האם יש דרך להוריד קובץ טקסט כזה?
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
היי היום קיבלתי את המחשב החדש ( HP ENVY ) וגיליתי שמקש INSERT עשו אותו עם ה F12 וכדי לבחור את INSERT ולא F 12 צריך ללחוץ על עוד מקש הבעיה אצלי היא כזאת יש לי איזה תוכנה שאני משתמש ב INSERT + F 12 F 4 F 5 באותו זמן ועכשיו זה לא ילך לי כי לא הגיוני שאני ילחץ על 3 מקשים כל זמן שאני יצטרך את זה שאלה אם יש אפשרות שאני יסדר את המקשים מחדש באיזה תוכנה ? ולשים את INSERT במקום ה PRINT SCREEN למשל ? ( בתוכנה שאני משתמש בה אין אפשרות לסדר או לבחור מקשים אחרים )
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
הביטורנט שלי מסריח בקושי מוריד (הוא מוריד רק תוכנות לא מישחקים).. אז תמליצו לי על אחד כי ניסיתי איזה 10!!! עם זה לא חוקי תישלחו לי בפרטי! תודה..
-
אני צריך תוכנה שתחבר בין שני קבצי מוזיקה שאני יוכל לשמוע את שני הקבצים ביחד (אחד על השני).. מישהו יודע איזה תוכנה יכולה לעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
אשמח לקבל קישור להורדה של התוכנה ומדריך להפעלתו ותיפעולו... תודה
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום, כל אתר שאני מעלה"קופא" כ-10 שניות במהלכם אני רואה את האתר אבל לא מצליח לגלול או לעשות כל פעולה אחרת עם העכבר/מקלדת. לאחר 10 שניות האתר "משתחרר. זה קורה עם כל אתר. אני משתמש עם Explorer 7 וזה קרה לי עם גרסא 6. בבקשה לא להמליץ לעבור לדפדפן אחר.
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
לאחר שהתקנתי כ.מסך חדש(הקודם היה ONBOARD) נוצרה לי תופעה דיי מוזרה: מתי שאני קליק ימני עם העכבר בשולחן העבודה, לוקח לו איזה שניה וחצי עד שהוא פותח את האפשרויות. זה ממש מעצבן ולא ברור לי למה זה קורה. חשוב להדגיש שזה לא קורה בעט לחיצה על תקיה או אייקון. האם יש דרך לסדר את זה(לפני זה נפתח על הלחיצה!) תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
יש לי את הnod32 והייתי מרוצה ממנו עד שהוא החליט לא להתעדכן יותר זה מה שהוא רושם לי "virus signature database could not be updated" מישהו יודע איך אפשר לפתו את זה?? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני רוצה להתאמן על בניית שירטוטים בAUTOCAD רק אני לא מוצא שירטוטים קיימים עם מידות. מישהו יכול להביא לי אתר של שירטוטים כאלה? אבל של 2D. תודה טל.
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום, חבר סיפר לי שאפשר לגרום לווינאמפ לעשות "העברה" בין שיר לשיר. זה נכון? איך עושים את זה? איזה גירסה צריך? תודה. יונתן
-
- 8 תגובות
- 973 צפיות
-
-
ישום FLASH מאיט את הFF באופן מוגזם. ממה שהבנתי זה בגלל שהFLASH משתלט על המעבד לגמרי לא חשוב כמה הוא חזק. ובגלל שאין היפר טרדינג לטאבים והכל עובד על ליבה אחת זה חונק את העבודה בFF. זה לא קורה עם כל ישום FLASH אבל עם כמה חזקים במיוחד שיוצא לי לעבוד איתם המון זה סיוט. כל שאר הדפדפנים כבר יודעים לעשות HYPERTHREADING מזמן ושם אין את הבעיה. מה נסגר עם המפתחים של FF ? [br]פורסם בתאריך: 5.04.2010 בשעה 12:03:48 מצחיק שאני עושה על השאלה שלי.https://wiki.mozilla.org/Electrolysis PHASE 2 היה אמור להסתיים בתחילת החודש ובנתיים מדשדש. PHASE 3 מצופה ב1 ליולי ומשם הדרך לגרסה סופית מאוד קצרה. אני מניח שמתי שהוא באמצא תהיה גרסת בטא שימושית. זאת הפעם הראשונה עם FF שתהיה לי סיבה מס…
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
היי ברשותי כרטיס PVR-150 ואני מעוניין להעביר קלטות וידאו שיש לי בבית לוידאו למען ישמרו מספר שנים קדימה... יש לכם המלצה לתוכנה שיהיה נוח לעשות זאת בעזרתה?? לא קריטי ממש לערוך אבל חשוב לי אם יש אפשרות של תוכנה שתדע לעצור הקלטה כשנגמרת הקלטת זה יהיה נחמד שאני לא אמתין סתם ליד כל קלטת....
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
תקשיבו נגיד אני מוריד משהו כבד (400-800 מגה) המהירות מתחילה ליקפוץ. ל 140 (למרות שיש לי ADSL 0.5) והמגה ביית עולה ב 20 מגה (אני לא מיתמגד לזה) אבל אחרי שזה יורד (5-10 שניות) המהירות יורדת ל 0.10 וחוזרת ל 4 וככה ממשיכה איך אני עוצר את זה???
-
- 7 תגובות
- 973 צפיות
-
-
היי נתקלתי בהודעה הזו כשניסיתי להתקין uTorrent איך אני מסיר/מתקן את הדבר ? והאם זה קשור לזה שהאימיול וכל תוכנת טורנט שניסיתי מתנתקים אחרי 10 דק' תודה רבה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד את פוטושופ,אז חשבתי שהדבר הראשון אני צריך ספר כדי ללמוד ,לא? אז מה אתם אומרים
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
כרגע אני מצליח להתחבר למסנג'ר במצב "לא מחובר" אבל כאשר אני מנסה לעבור למצב מחובר המסנג'ר נתקע ועולה ל 99 % CPU ברשימת תהליכים. מישהו נתקל בזה? הגירסא היא האחרונה 8.1
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שומרים אותם? (מדובר על פיירפוקס)
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-


