עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן, אני מוריד סרטים בקובץ flv וכשאני מצליח לראות ת'סרט הcpu עולה למאה אחוז והתיקייה לא מגיבה וצריך לעשות ריסטרט לexplorer כשאני רוצה להפוך ת'קובץ לavi התוכנה לא מגיבה מישהו יכול לעזור?

    • 4 תגובות
    • 977 צפיות
  2. ??

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  3. Started by חנוך111,

    ארבעה קבצים שהסיומת שלהם ניראת כך: avi.001. avi.002. avi.003. avi.004. איך מאחדים את ארבעת החלקים לקובץ AVI אחד?

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  4. Started by oded6188,

    יש לי מחשב עם כניסת וידאו, לכניסת וידאו הזאת מחוברת מצלמה בעזרת כבל. דרך תוכנה שנקראת RESOLUME, אני משדר על מקרן על מה שהמצלמה מצלמת. יש לי מחשב באולם נפרד, ואני רוצה להעביר את הסיגנל מהמחשב הראשון, שיגיע גם למחשב השני (ב LIVE). להעביר כבל לא בא בחשבון - כי זה מאוד דחוף. זה חייב להיות דרך הרשת (שקיימת כבר) בין 2 המחשבים יש למישהו אולי פיתרון מהיר?

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  5. שלום, בזמנו עשיתי גיבוי עם גוסט למחשב של קרוב משפחה, במחיצה נפרדת מהC. המחשב קרס (XPלא עולה- מסך כחול אחרי המסך של הXP) - קורה לעיתים קרובות מאוד, לא יודע מה הוא עושה אבל פעם בכמה חודשים זה קורה באותה תצורה. אז החלטתי במקום לפרמט להעלות את הגיבוי, עכשיו, איך ניתן לעשות זאת? אני מתכוון דרך הדוס או משהו למה אין שום גישה לXP. תודה רבה מראש!

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  6. Started by liran_shushu,

    ששלום מחשב נייח כשאני בא לשמוע בווידאו אני שומע קול אך לא רואה תמונה מימה זה נובע ??

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  7. Started by Argo013,

    האם מישהו שמע על Hysys.Plant ואיפה אפשר למצוא אם לא את כולה אז את ה-demo?

    • 3 תגובות
    • 977 צפיות
  8. מחיר: ישולם עבור הכנת עבודה שלמה. דרישות: - ידע בתיכנות בסיסי של AS2/AS3. - ידע בפלאש - אנימציות והכנת סרטים. - ידע בפוטושופ. - חובה תיק עבודות. - שאפתן, ראש פתוח, אוהב ללמוד ולהתפתח. - רצוי שיעבוד עם חשבונית. - זמין די מיידית לעבודה. כללי: התחלתי פרוייקט מיזמי חדש לפני מספר שבועות, אשר דורש ממני גרפיקאי/פלאשיסט מוכשר לעבודה די מיידית. השכר יהיה פר עבודה. יש כבר מוצר בסיסי, אבל הייתי רוצה לשפר אותו/לבנות אותו בצורה יותר כללית וגמישה. אני מחפש מישהו מוכשר עם רצון גבוה מאוד והתלהבות למקצוע. מי שחושב שהוא מתאים לדרישות שיצור איתי קשר בהודעה פרטית, או במייל: chen.rvn@gmail.com * נ.ב: אני בא מתחום הנדסת תוכנה.

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  9. אני מדבר על ההשוואה הזו: http://pixelpros.net/box/antivirus-conclusion.shtml בארץ משווקים בכלל את כל התוכנות האלה? התוכנה היחידה שאני ראיתי בארץ זו נורטון אנטי וירוס ולפי המאמר היא כנראה לא הכי איכותית

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  10. Started by IG,

    הי. אזהרה: השאלה הבאה היא נובית במיוחד! למה אני לא רואה שרתים מארה"ב או בריטניה? כשאני מריץ חיפוש של משהו בד"כ מופיעות לי תשובות באיטלקית\ צרפתית\ גרמנית וכל מיני שפות סקנדינביות...

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  11. Started by Raz20,

    אני מנסה לפתוח איזה 2 סרטים ואני לא מצליח , מראה לי הודעה : "לא ניתן להריץ את הקובץ . אין תמיכה בתבנית" (בתוכנה Power DVD) "can't open file" (בתוכנה BSplayer) יכול להיות שחסרים לי קודאקים ? אם כן מאיפה אני יכול להביא את הקודאקים הכי חדשים ?

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  12. שלום לכולם , בדירה שאני שוכר כרגע ישנו מחשב חלש במחיוד , PENTIUM 3 550 CELERON ( ולא ניתן לבצע OC..... ) כשאני מנסה להריץ עליו סרטים שמקודדים ב DIVX או XVID ב WINDOWS MEDIA PLAYER אני רואה את הסרט אך בקטיעות וה CPU על 100% כשאני מנסה לנגן את הסרט ב VLC ,אני מצליח לראות בצורה יותר טובה , אך עדיין יש קטיעות כל כמה שניות לצורך העניין , כדי לא להעמיס על המחשב כשהסרט רץ כל התוכנות שעובדות ברקע סגורות , המחשב פורמט לא מזמן ואין בו ווירוסים או רוגלות והשאלה היא : האם יש נגן " קליל " יותר שבעזרתו ניתן לנגן סרטים במחשב המזדקן הזה ? האם ניתן בכלל לראות סרטים במחשב עם מעבד שכזה ?

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  13. Started by דאגלס,

    הי, יש לי OUTLOOK 2007 על גבי מחשב נייד ומחשב נייח. כאשר אני מוריד מיילים (ג'ימייל) קורה הדבר הבא- אם הורדתי את המיילים ללפטופ- המחשב הנייח לא יוריד את המיילים ולהיפך למרות שכל ההודעות נשמרות בשרת בכל מקרה (מוגדר בשני האאוטלוקים להשאיר עותק על השרת) אני רוצה שכל ההודעות יהיו על שני המחשבים. למישהו יש פתרון? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  14. בקצרה: יום אחד הווינדוס פשוט הפסיק לעלות- הוא היה מראה את הלוגו בהפעלה וזהו, לא זז לשום מקום. גם safe mode לא עזר. לא יודע מה הסיבה לכך, המחשב לא שלי. התקנתי מחדש ועכשיו אני מתקשה להתקין כמה דברים. באחד הדרייברים שניסיתי להתקין הוא כתב לי את ההודעת שגיאה שבתמונה ("המשך למראת זאת/עצור את ההתקנה") והוא רשם לי את זה גם בהתקנה של החלק האלחוטי של הראוטר. מישהו יודע מה הסיבה? זה קשור אולי לבעיה שיש בdevice manager? מה זה RAID controller? תודה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 977 צפיות
  15. שאלה שמתרידה אותי הרבה זמן: הרבה פעמים שאני גולש אנ יצריך להשתמש ביותר ממילה שמורה אחת ב - CTRL+C. לדוגמה יש לי שתי מילים שאני משתמש בהם כל הזמן - וכל רגע אני צריך לעשות PASTE של אחת מהן. הרבה פעמים מדובר גם במשפטים ארוכים - כך שממש לא כיף לכתוב אותם כל פעם מחדש... רציתי לשאול אם מישהו יודע על אפשרות ליצור עוד פקודה של CTRL+C וכך לשמור שתי מילים בקליפ בורד. סתם לדוגמה אם יש לי את שתי המילים: שקל וחצי את המילה "שקל" אני שמור על CTRL+C ואת המילה "וחצי" אני אשמור למשל על CTRL+B. עכשיו שאני צריך "שקל" אני אלחץ על CTRL+V ואת המילה "וחצי" אני אלחץ למשל על CTRL+D. יכול להיות שההסבר שלי מפורט מידי (....) אבל פשוט היה חשוב לי להסביר למה אני מתכוון. ;D אז מה אתם אומרים? יש דבר כזה…

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  16. Started by adirss,

    שלום יש כל כך הרבה תוכנות שליטה מרחוק וכל אחד והצרות שלה 1 vnc שהיא דורשת התקנה פתיחת פורטים {שאני לא יודע איזה מהם ואם זה tcp או udp) וטיפה מסובכת עם כל האפשריות שלה 2.תוכנה שליטה של הxp שהיא טובה אבל איטית ודורשת לפתוח יוזר וטיפה מסובכת להסבר 3.לוג מין שאני לא מבין כלום שם ואם כבר נרשמתי והתחלתי התקנה אז באמצע ההתקנה זה עשה לי שגיאה 1920 ואני לא יודע מה לעשות אם תוכלו לעזור לי אני מאוד יעזור חיפשתי מדריכים אבל ממש לא טוביםםם לא יודע מה לעשות חברה הבנתי בסוף איך להתקין את הלוגמין אמרולי שזאת תוכנה שליטה טובה אבל ניראה לי שיש פה רק אפשרות לשלוט על המחשב שלך איך אני אמור לשלוט על מחשבים אחרים בלי ip או משהו כזהה

    • 12 תגובות
    • 977 צפיות
  17. יש לי תוכנת עריכה AVID LIQUID שאם לאחר הפתיחה אני אנסה לפתוח אותה שוב-אני אקבל הודעה שאין אפשרות לפתוח כי התוכנה כבר מופעלת במחשב. ומאד יעזור לי אם אני אצליח לעקוף את זה ולפתוח אותה פעמיים באותו זמן.

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  18. מחפש תוכנה להסרת קבצים לא רצויים, מרגלים וכד' מלבד Adaware. איזה תוכנה שהוכיחה את עצמה מומלצת? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 977 צפיות
  19. Started by avraham_g,

    זה לא בדיוק קשור לחומרה, אבל זה משגע אותי שתמיד התיקייה Links יוצרת את עצמה מחדש במועדפים , למרות שאני תמיד מוחק אותה, יש איזה פעולה שעושים כדי שזה לא יקרה יותר?

    • 8 תגובות
    • 976 צפיות
  20. Started by aldema,

    יש דבר כזה תוכנת קיבוץ וידאו(כאילו סרטים..)?? פשוט יש לי סרט שהוא בערך 750-800 מגה ואני רוצה להכניס אותו לדיסק רגיל.. יש אפשרות כזאת??

    • 7 תגובות
    • 976 צפיות
  21. Started by galh_5,

    שלום לכם היום בטעות הסרתי את הרגיסטרי של האיסיקיו ואז שאני רוצה להתחבר אני לא מצליח ומחקתי ועוד פעם התקנתי ועוד פעם מחקתי והתקנתי לא עזר? איך אני יכול להשיב את הקובץ שיפעלח על הפעלת חלונות? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 976 צפיות
  22. Started by IDAN AMRAM,

    לפני יומיים בערך ביטלתי את הפייר וול לשעה וכשחזרתי למחשב גיליתי שכל תוכנת ריגול שקיימת נדבקה למחשב שלי.... אז הרצתי סריקה בspybot, ad-aware ו spy sweeper ... הן הסירו את רוב התוכנות ריגול אבל לא את כולם והן עושות בעיות..... האינטרנט איטי האקספלורר נתקע כל דקה וחצי....... אני צריך עזרה... תסתכלו בקובץ שצרפתי... ניסיתי לעבור עליו בעצמי אבל לא הצלחתי למצוא משהו..... (תודההההה לכל מי שיש לו כוח לעזור לי) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 976 צפיות
  23. שלום. המחשב שלי די ישן ולפעמים בסרטי פעולה בHD הוא מקרטע, ניסית בWMP ויש דיליי בכתוביות והוידיאו לפעמים, הBSPLAYER לא מעלה לי את כל הקבצים, והVLC גם נתקע לפעמים. יש עוד תוכנה מומלצת? תודה

    • 5 תגובות
    • 976 צפיות
  24. Started by prager,

    מישהו מכיר תוכנה כזאת? או אתר או כל דבר? עדיף משהו שיכול לתרגם הרבה עמודים.. מקבצי אקרובט או וורד

    • 1 תגובה
    • 976 צפיות
  25. Started by daniel1593,

    טוב אז אני ניכנס למשחק אחד הוא אומר שחסר לי msvcr71.DLL אני שמתי את ה DLL ב C/WINDOS/SYSTEM32 ואז דרך ה CMD כתבתיregsvr32 msvcr71.dll ואז במקום שיגידו נקלט ב הצלחה יש כזה דבר the module "msvcr71.dll was loaded but the entry-point DllRegisterServer was not found make sure that msvcr71.dll is a valid dll or OCX file and then try again ואז יש עדיין את הבעיה זאת

    • 7 תגובות
    • 976 צפיות

דיונים חדשים בפורומים