עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Liran -,

    שלום לכם : לאחר חיפוש רחב פה בפורום לא מצאתי את הנדרש ולכן אני פותח את הת'רד הנ"ל, אם קיים כבר ת'רד נוסף דומה אשמח אם תפנו אותי אליו אז ככה, השאלה שלי היא כזאת, יש לי כרגע צורב רגיל ולא צורב DVD (!), אני רוצה ליצור דיסק מוזיקה ל - DVD, כלומר לצרוב שירים על דיסק על-מנת שה - DVD יוכל לנגן אותם, האם הדבר אפשרי ?, ואם כן, איך עושים זאת ? במידה והדבר אפשרי, האם ישנה תוכנה שתוכל לשלב עם המוזיקה תמונות / וידאו (ללא סאונד) ברקע - בזמן שהשירים מתנגנים ? תודה רבה מראש , The Wizard

    • 13 תגובות
    • 979 צפיות
  2. Started by Marklar,

    http://www.roni.org.il/v/vector_art/

    • 2 תגובות
    • 979 צפיות
  3. Started by Qtec,

    אני מחפש אותו כבר כמה שבועות ... ניסיתי דרייברים בשביל WIN2K ואפילו של NT4.0 ו WIN9X וזה לא עובד. הכרטיס מצויד בצ'יפ של TRIDENT בשם "4D WAVE DX" עוד מידע - הכרטיס מכונה גם "PCI 238" Aztech PCI64 - Q3D BP הנה תמונה הכרטיס הוא ישן כפי שאתם יכולים להיווכח, כנראה שיוצר בסביבות 1998 (יושב במחשבpII ( תודה לעוזרים. *עריכה Driver

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  4. שלום! עד אחשיו הייתי עם XP SP3 PRO עם המערכת הזאת e6500 2gb ram 8400gs השאר לא משנה המשחקים כמו ריימן 3 היו פועלים חלק,ואחשיו אחרי שהתקנתיי ווינדוס 7 אולטימייט 32 ביט וניכנסתי לריימן3 המשחק קירטע ליפעמים ושהפעלתי את מנהלל במשימות המעבד היה בין 70%-100% למה זה ככה? המעבד שלי טוב יחסית לא? הינה התוצאה שקיבלתי במדד חווית ווינדוס וקיבלתי שם תוצאה מאוד נמוכה ב גרפיקת AERO של שולחן העבודה זה לא נמוך מידי? http://img402.imageshack.us/img402/7315/127200653766.jpg

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  5. Started by איסתרא בלגינא,

    חזרתי הביתה עם שמונה דיסקים חדשים בעברית (קיבלתי העלאה במשכורת, אז חגגתי קצת) ואני ממיר אותם ל- mp3 כדי לשמוע גם באוטו ובנגן (ה- iHP-120 הוותיק שלי). אך אבוי, CDex שבה אני משתמש מסתבכת עם העברית ב- FreeDB. עד עכשיו, רק בדיסק אחד היא הצליחה להציג את העברית, בשלושה אחרים היא מציעה לי אנגלית או סימני שאלה. סימני השאלה היו כנראה עברית במקור, אבל לא מגיעים אלי כעברית. כנראה בעיית קידוד, אבל אני לא יודע אם ב- CDex, ב- FreeDB, אצל מי שהעלה אותם או במערכת ההפעלה שלי (XP, עם כל העדכונים, עם עברית גם ליישומים שלא תומכים ביוניקוד). כרגע אני מתקן ידנית את שמות הקבצים ואת ה- id3, אבל אני אצטרך לעשות את זה כל החג... יש לכם רעיון טוב יותר?

  6. Started by dolevzora,

    טוב חבר`ס שמעו יש לי בעיה אם הכרטיס קול אני לא יודע מה הוא יש לי מחשב של creative ואני לא יודע איזה כרטיס קול איזה דרייבר להוריד מדובר ב- windows7 אם יש איזושהי תוכנה שתמצא לי את הכרטיס קול בחינם אני מאוד אשמח תודה. ואם אפשר הורדה לכרטיס קול (לדרייבר) תודה.

    • 0 תגובות
    • 978 צפיות
  7. האם קיים כזה תוכנה בחלונות XP וגם ויסטה שבודקת שגיאות בסקטורים? נסיתי בגוגל ולא מצאתי בדיוק תוכנה חינמי מתאימה? אני לא יודע איזה תוכנה נקרא... בחלונות XP יש אפשרות בדיקות דיסק קשיח שניקרא כלי בדיקה שגיאות.אבל הוא לא אמין.אני צריך תוכנה חזקה וקלה לבדיקה דיסק קשיח בזמן אני רואה מולי מסך שמראה לי שגיאות סקטורים. אם הם תקינים או לא תקינים? בתודה מראש מיכאל

    • 9 תגובות
    • 978 צפיות
  8. ?????????????????.. תראו יש לי dvd ווידאו והם לא מכשיר אחד משולב הקיצר משהו יודע אם אפשר להקליט מ Dvd לווידאו???? ואם אפשר אז תפרטו

    • 11 תגובות
    • 978 צפיות
  9. היי אתחיל בקטע הטראגי הבא : "06/29/06 23:57:04 - piece 677 failed hash check, re-downloading it 06/29/06 23:57:27 - piece 293 failed hash check, re-downloading it 06/29/06 23:57:50 - piece 677 failed hash check, re-downloading it 06/29/06 23:59:51 - piece 677 failed hash check, re-downloading it 06/30/06 00:01:28 - piece 336 failed hash check, re-downloading it 06/30/06 00:01:43 - piece 293 failed hash check, re-downloading it 06/30/06 00:01:45 - piece 156 failed hash check, re-downloading it 06/30/06 00:01:58 - piece 475 failed hash check, re-downloading it 06/30/06 00:02:05 - piece 246 failed hash check, re-downloading it 06/30/06 00:02:17 - piece 42 failed h…

    • 12 תגובות
    • 978 צפיות
  10. Started by B@By-KiLLeR,

    ? תודה

    • 1 תגובה
    • 978 צפיות
  11. Started by chilan,

    :hat:איך אני יכול לבדוק את רמת הביצועים של המחשב !!!!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 978 צפיות
  12. Started by oriki9999,

    שלום לכולם, יש לי מחשב של dell latitude-d630 ולאחר פרמוט (WINDOWS XP) לא הצלחתי לסדר את האינטרנט. אני מניח שהבעיה בדרייברים אבל לא הצחלתי למצוא את הדיסק של המחשב, האם למישהו יש רעיון? או שהבעיה בכלל לא בדרייבר? בתודה מראש אורי

    • 8 תגובות
    • 978 צפיות
  13. Started by guyyug,

    בדקתי את המחשב עם SANDRA והתוצאות הראו שהביוס שלי בגרסה שונה מאשר היא מופיעה באיתחול מי צודק?

    • 4 תגובות
    • 978 צפיות
  14. אני מתקין אתו הוא מסיים מבקש לכבות את המחשב ואחרי שהמחשב נידלק אני לא רואה את הדרייבר ואני גם לא שומע כלום כשאני שם שיר מה לעשות? בבקשה

    • 10 תגובות
    • 978 צפיות
  15. לא צריך ליצור מצגות רק לצפות בהם כמו שצריך, שולחים לי המון המון מצגות ואין לי איך לפתוח אותם (אני לא מתכוון לשלם על אופיס, ואני משתדל להיות בן אדם חוקי שלא משתמש בצרובים..) אנא עזרו לי לחזור למוטב, לשמור על חוקיות ולא להגרר לWAREZ :'(

    • 7 תגובות
    • 978 צפיות
  16. I have Radeon 7970 windows 7 x64bit. 12.11Beta .NET4 drivers You have version 11,6,602,108 installed IE 9 x32 & x64 Firefox 16.01 x64 For example when i am watching this THE RAVEN 1080 HD Using 240p Not Fullscreen software video rendering, software video decoding - Using 240p Fullscreen accelerated video rendering, software video decoding == Using 360p Not Fullscreen software video rendering, accelerated video rendering - Using 360p Fullscreen And Above 480p-720p-1080p accelerated video rendering, accelerated video rendering With Nvidia it was Accelerated video on normal-small size window & Full screen מה יכול להיות הבעיה ? לראות את מה שאני …

    • 6 תגובות
    • 978 צפיות
  17. יש לי בעיה עם תוכנה בשם "Googel Update" שתמיד אני מוריד אותה מ MS-CONFIG ותמיד היא חוזרת!! יש לי אנטי וירוס NOD32 ובחיים לא התקנתי את ההגוגל המזד**ן הזה במחשב שלי! לא זה ולא שום טולדבר לדפדפן אז איך יכול להיות שזה חוזר? מה זה בכלל? כנ"ל לגבי facemoods לא התקנתי את זה בחיים ותמיד אני רואה שזה מופיע ב MSCONFIG! מה זה הקישקוש הזה? אני בטוח ב 100% שאלו תוכנות זדוניות השאלה מה הם עושות.. למה נוד לא מתריע וחוסם?

    • 3 תגובות
    • 978 צפיות
  18. Started by davidcohen,

    שלום יש לי את הבבילון החדש במחשב, הוספתי ערבית למחשב שלי ואני רוצה לתרגם עם התוכנה ערבית... איך אני מוסיף שזה יתרגם לי ערבית? תודה

    • 10 תגובות
    • 978 צפיות
  19. Started by lordgod,

    נמחקו כל הBOOKMARKS , איך להחזיר ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 978 צפיות
  20. Started by rikus,

    למישהו עוד יש את העניין הזה? צריך לעשות ריפרש כל פעם שאני לוחץ על סרטון, כאילו שמותקן אצלי טרויאני שמכפיל את הצפיות... מעצבן וגם אני לא יודע אם זה אצל כולם ככה, כי אני צריך את הסרטונים למצגות ואני לא יודע אם זה עובד לאנשים אחרים או שהבעיה ביוטיוב בכלל..

    • 3 תגובות
    • 978 צפיות
  21. ברשותי שרת IBM X3550 בעל שני מעבדי Xenon עם 4 ליבות כ"א, מערכת ההפעלה הפועלת עליו היא UNIX red hot. נסיתי להריץ עליו את הפקודה: matlabpool open local 8 אבל יצאה הודעה: ??? Error using ==> distcomp.interactiveclient.start at 81 Failed to create and submit a parallel job. This is caused by: A job submitted to a local scheduler can only use up to 4 labs אם לשרת יש 8 ליבות אז למה הוא נותן לפתוח רק 4 קלינטים?

    • 1 תגובה
    • 978 צפיות
  22. Started by erez_hazan,

    שלום, לאחרונה עברתי לוינדוס 7 והמהירות גלילה של העכבר ממש איטית יחסית לXP!! הגעתי למצב של מספרים מטורפים של המהירות גלילה בהגדרות, דבר שנראה מוזר יחסית לXP. כמו כן ישנו תוסף מיוחד בדפדפן chrome שנקרא smode scoll נדמה לי : ואיתו גלילה של הדפים הייתה הרבה יותר נוחה. אך כשאני מתקין אותו עכשיו, אני בכושי יכול לגלול את הדף למעלה ולמטה. יש למישהו הצעות מה לעשות במקרה זה?

    • 2 תגובות
    • 978 צפיות
  23. Started by 2danimm,

    Source אם משהוא מעוניין.

    • 0 תגובות
    • 978 צפיות
  24. היי, בלי שום סיבה נראית לעין, הנרו נדפק לגמריי. כשאני מכניס דיסק כדי לצרוב לוקח לו הרבה זמן לקלוט אותו, ואחרי הצריבה הארוכה מאוד, לוקח לתוכנה זמן להסגר. מתברר שהדיסק ריק למרות שהייתה הודעה שהצריבה הצליחה. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש גרסה אחרת גם כן- היה לי 7 שהתקנתי מחדש ואז התקנתי 8, וזה לא עזר. UNINSTALL בצורה נורמלית לא מצליח לעשות, מציג לי ארור(מחקתי ידנית את תיקיות התוכנה), ואם אני מנסה להעיף ת' ENTRY ב CCLEANER זה אומר זה לא יכול למחוק MSI INSTALLER. אז אני תקוע פה עם נרו דפוק שלא יודע לעשות כלום וגרסה חדשה לא תעבוד. לדיסק שנצרב בנרו לוקח הרבה זמן להטען במחשבים אחרים וגם פה. פרמוט לא בא בחשבון. תעזרו לי, אני אובד עצות.

    • 5 תגובות
    • 978 צפיות

דיונים חדשים בפורומים