תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה מה שזה מראה לי כשאנ מנסה להיכנס לצ'אט של תפוז.. זה לא טוען אף פעם ולא מציג כלום.. מה אני עושה בשביל לסדר את זה? צריך להתקין משהו..? ד"א זה אותו דבר גם בצ'אט של נענע.. ושם יש הסבר למה שעושים אם יש את הX הזה וזה לא נטען אבל ניסיתי הכל וזה לא עוזר \:
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה/דרך לביצוע image של ממחשב עם מערכת הפעלה xp ותוכנות נלוות למחשבים בעלי חומרה שונה.. אני יודע שתוכנת acronis יודעת לבצע תהליך זה, אך רישיון עבור התוכה עולה מאות דולרים ואני חייב לעבוד באופו חוקי. אשמח לקבל המלצות לתוכנות / דרכים נוספות לביצוע פעולה זו .. תודה מראש..
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
יש לי תמונה על הדסקטופ בגודל של 5MB איך מקטינים אותה ל 3MB ?
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת טלפוניה (משהו כמו סקייפ) לרשת שלי, עדיף עם תמיכה בwebcam תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אם יש לי מתאם IR במחשב אז סביר להניח שקיימת תוכנה שמקליטה את האות IR (מאותה סיבה שהיא שולטת במחשב) האם ניתן להקליט את האות מהמחשב ולשדר בחזרה ? המטרה שלי שאם אני אכוון שלט טלוויזיה למחשב אני אוכל להשתמש במשדר IR כדי לשלוט בטלוויזיה ? תודה רבה...
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-
-
-
-
אהלן תקשיבו קניתי לפני שבוע וחצי+ את המסך הזה, מבחינת גודל, FHD, וזה הוא אחלה, רציתי מסכים יותר טובים(והוא מעולה, אז תתארו לכם את התיאבון שלי)אבל רובם יקרים יותר מחנויות שלא סומך עליהם. בכל אופן הבעיה היא ש אני נכנס למשחק הוא טוען אותו ומיד ממזער אותו למטה. אני מנסה להיכנס אליו והוא ממזער שוב. פעם ב..אני מצליח להפעיל, אין לי מושג למה זה ככה. הוא פשוט עולה טוען תמשחק וממזער אותו. כל משחק זה ככה, זה פשוט מעלה לי ת'פיוז, במסך הקודם לא היה שום תקלה, לא עם המסך ולא עם הכרטיס מסך הכל עבד פיקס, ככה שפתאום אם אני החלפתי תמסך זה לא צירוף מקרי סתמי משו קשור למסך ואני לא יודע מה. המסך מתפקד עכשיו מעולה אבל הדבר הזה מפריע מאוד אין לי מושג למה זה ככה כל משחק זה ככה. הכרטיס מסך שלי 960…
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-
[table][tr][td] אם אפשר אז שיהיו בה אפשרויות רבות אבל זה פחות חשוב. וכמובן חשוב שיהיה איזה browser שאני יוכל לראות את האתר כמו שהוא ברשת ולא דף דף בקובץ נפרד תודה.[/td][/tr][/table]
-
- 2 תגובות
- 979 צפיות
-
-
טוב...אז ככה : כשאני מנסה לשמוע MP3 אז הוא נשמע בחלקים והוא איטי מאוד זה קורה רק בקבצי ה אמ פי 3 ניסיתי ב 3 תוכנות : winamp, soniqu, atomixMP3 אני לא כל כך יודע איפה נמצאת הבעייה..האם היה בהגדרות או בכרטיס קול או בווינדוס יש לי Creative Vibra 128 WINDOWS 98 ENABLED SECONED EDITION
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש לי התקנה של קיובייס גירסא : sxv3.1.1.944 H20 שזו בעצם הגירסא הפרוצה של קיובייס של החברה H20 בפעם האחרונה שנכנסתי לקיובייס היא פשוט לא עלתה בגלל ש האיקון USB הכחול מצד שמאל למטה בשורת משימות ליד השעון , היה בצבע חום וזה אומר שהוא לא עובד , האיקון הזה בעצם הוא הרישיון הפרוץ של H20 שמאפשר לקיובייס לעבוד ! לאחר שמחקתי את הקיובייס , וחזרתי להתקין אותה , קודם כול לפני התקנת הקיובייס עלה לי חלון ההתקנה של ה USB שמאפשר לקיו בייס לעבוד , לחצתי NEXT ועלתה לי שגיאה בשם CLED ERROR , האיקון של ה USB הוא בעצם ה נקרא CLED , לחצתי OK על השגיאה ולאחר מכן זה מעלה לי את ההתקנה של הקיובייס , אבל בעצם הקיובייס לא שווה כלום בלי ה CLED ה USB קובץ הרישיון ! יש למישהו מושג אי…
-
- 2 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אני מבואס רצח הורדתי את הסרט שחיפשתי שנתיים באיכות DVD אני בא ברוב שמחתי לראות אותו ופתאום הכל שקטטט , כאילו זה סרט אילם ישר בדקתי שכל רמות הקול בסדר ושסרטים אחרים כן מתנגנים עם קול... השאלה שלי היא כזאת.. האם יש איזו שהיא דרך להפעיל את הסאונד או פשוט לבכות טיפה ולחפש גירסה אחרת?
-
- 8 תגובות
- 979 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצי MKV איכותיים במחשב (רזולוציה גבוה ו5.1 ערוצים) שהVLC לא מצליח לנגן (BSPLAYER בכלל לא רוצה לפתוח אותם משום מה). כשהם פועלים יש תקיעות, וכל מני ארטיפקס. לפעמיים אפילו התוכנה נסגרת (לא משהו נדיר). מישהו יודע מה הבעיה? אגב הקובץ פועל מצוין עם NERO SHOW TIME, אבל אי אפשר להצמיד בתוכנה הזאת כתוביות (SRT), אז זה לא עוזר. זאת הגרסה הכי חדשה של התוכנה (BSPAYER\VLC) . מעבד P4 2GHZ A. 512DDR , אבל כל התוכנות והתהליכים ברקע סגורים.
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-
-
-
יש לי שיר ב-WAVE ,איך אני הופך אותו ל-MP3 עלמנת שאוכל לצרוב אותו?
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכלום ! אודה לכם אם תוכלו לתת לי כתובות של שרתים כדי שאני אוכל להתחבר לצאט של mirc לצערי יש חסימה מאסיבית של פורטים במקום שאני נמצא ואני מחפש מקום שיש בו ישראלים רבים. הודה לכם על הצעות. ???
-
- 3 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר שחיפשתי בגוגל, ולא מצאתי תשובה חד משמעית, רציתי לשאות האם ניתן להעביר מידע מהOL למשל קונטקטס, לוח שנה (מידע אשר קיים כרגע) לLIGHTNING ולהמשיך את העבודה איתו, האמת שהלוח שנה לא משנה, מה שמשנה זה הקונטקטים, מדובר במאות ואף אלפים. ושאלה נוספת היא האם אפשרי שכמה מחשבים ברשת אחת יראו את אותו לוח השנה בLIGHTNING תודה לכולם
-
- 9 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום. יש לי מסך של סמסונג 931BW עם המסך קיבלתי את הדרייברים + 2 תוכנות אחת מהם היא ה MagicTune לפי מה שראיתי זה מכוון את המסך למידת הצורך בעבודה הבעיה היא שפעם התוכנה עובדת ופעם לא, יש מן הודעת שגיאה של אי תמיכה או משהו כזה. ניסיתי למחוק ולהתקין את התוכנה מחדש גירסה חדשה מהאתר של סמסונג וזה בכלל לא עבד מישהו מכיר את הבעיה הזאת?
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-
אני מחפש סדקה של תוכנות בחינם או לניסיון שיאפשרו לי לתת לאחותי (שלא יודעת הרב בתחום המחשבים) להוריד קבצי מוזיקה למחשב שלי ולצרוב אותם ללא כל אפשרות למשהו אחר. אז אני צריך תוכנות לשימוש מידי לדברים הבאים: חסימה של קבצים ותיקיות (הרבה מהם). אי מתן האפשרות לפתוח תוכנות רבות שאני מגדיר יחידנית. ניקוי כולל של כל הקבצים שיכולים להעיד על מעשי באינטרנט (אני לא חובב פורנו לכל אלא שחושבים שאני כן). ניטור כל הפעולוךת שהתבצעו במחשב. ואם אפשר גם חסימת האפשרות לשנות הגדרות במחשב שלי. זאת משימה מסובכת ויש לי רק שעתיים לעשותה,יש רעיונות כלשהם?. אני יודע שבישראל יותר מבמקומות אחרים התופעה של אחים קטנים וחטטנים נפוצה יותר. וענה עזרו לי במהירות האפשרית.
-
- 12 תגובות
- 979 צפיות
-
-
יש אפשרות לאימאג' אבל אף פעם לא עשיתי את זה. זה מסובך או קל? לפי מה שהבנתי זה אמור להעתיק את כל הכונן שבוחרים. אפשר להעתיק חלק מהכונן? אם לא-האם אפשר למחוק מה שלא רוצים ואז לעשות אימאג'? כי זה יחסוך התקנת אופיס, פיירפוקס, אייסי ועוד כל מיני תוכנות קטנות שיגזלו זמן להתקנתם. שא' נוספת: הסיסמאות שנשמרות בפיירפוקס, יש אפשרות לחשוף אותם כדי לכתוב למקרה ותהיה תקלה והכל ימחק?
-
- 11 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום חברים! אני נכנס ל"מחשב שלי", על מנת לראות תמונות מהדיסק שהכנסתי לכונן, ולפתע, אין כונן תקליטורים. הוא נעלם מהמחשב שלי. מה עושים? תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אין לי מושג באיזה מהפורומים הייתי אמור לפרסם אחרי כמה דקות של עיון הגעתי למסקנה שכנראה פה(במידה ולא, מתנצל) אני מחפש אפליקציה שמפענחת ופותרת מערכות ספרתיות (מערכות דיגיטליות) עם מפענחים מרבבים, פונקציות וכולי אם למישהו פה יש מושג איפה אני יכול למצוא אפליקציה כזאת אני אשמח לדעת יכול להיות שזה קשור לשפות תכנות? תודה!
-
- 0 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום, עשיתי פירמוט למחשב וכמובן ששכחתי לשמור את הדיסק שקיבלתי עם מצלמת האינטרנט שלי.. וגם את החוברת.. וגם את האריזה. בקיצור - יש לי מצלמת אינטרנט לבנה עם כחול בצדדים (היתה תקופה שמכרו אותה בהמון חנויות במבצע - היא די מוכרת). אני לא יודע את החברה, הדגם, ואין לי דרייבר. מה אני יכול לעשות? תודה רבה מראש!
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-
-
יש לי קובץ PDF צבעוני שאני רוצה שיהיה בגווני אפור בלבד כלומר להוריד את הרוויה ל-100 הבעיה היא שיש לי רק תוכנות שעושות את הפונקציה הזאת לקבצי JPEG TIFF וכד' יש דרך לעשות את זה לקובץ PDF?
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה כזאת חו מquick time היא לא מציגה כתוביות אני חייב שתציג למישהו יש הצעות?(לא לשכוח קבצי mov)...תודה... ;D
-
- 6 תגובות
- 979 צפיות
-


