עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Lancer,

    מישהו יכול לתת לי שם או קישור לתוכנה שדרכה אני יכול לשלוח פקס דרך מחשב ודרך מודם ADSL? התוכנה צריכה להיות חינמית תודה.

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  2. היי מישהו מכיר תוכנה אחרת חוץ מ ANTIFIREWALL שיודעת לעקוף פיירוול פנימי בארגון על מנת לאפשר גישה לICQ ולמסנג'ר ?

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות
  3. לא מבין מה הבעיה ... כפי שניתן לראות בתמונה : אין שום אפשרויות בתפריטים הללו להיכנס לחשבון או בכלל לראות את אנשי הקשר הסרתי .. ריסטארט .. התקנתי מחדש עדיין זה קורה מה אפשר לעשות ? תודה

    • 6 תגובות
    • 982 צפיות
  4. שלום לכולם היום כשהדלקתי את המחשב ופתחתי את האקספלורר, האתר בית השתנה לי לאיזה קובץ searchpage.html שהופיע לי בתיקייה הראשית של כונן C. ניסיתי לשנות את הכתובת של האתר בית, ניסיתי למחוק את הקובץ, הורדתי תוכנות למחיקת דברים מציקים כאלה וכו', שיניתי בעצמי את הרג'יסטרי, ניסיתי למחוק את כל דבר שקשור לזה עשיתי לזה UNINSTALL בהוספה\הסרה של תוכניות - קראו לזה advanced searchbar. שום דבר לא עוזר, זה עדיין שם, זה תופס לי את האתר הבית, וכשאני מנסה להיכנס לאתרים - אני חייב לכתוב בתחילת הכתובת http:// לפני הWWW, וזה לא משלים לי את זה לבד, בנוסף לזה האינטרנט נהיה איטי רצח. למישהו יש רעיון מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות
  5. אני מרבה לצרוב סרטים ל - VCD. לכן אני צריך להמיר את הסרטים לפורמט המתאים. כיום אני משתמש בתוכנת TMPGEnc שעושה את העבודה בצורה טובה מאוד, אבל הדבר לוקח המון זמן! אני יודע שהחלק העיקרי בזמן ההמרה הוא מהירות המערכת של המחשב, אבל גם התוכנה שאיתה עובדים. האם אתם מכירים תוכנה מהירה יותר? הבנתי שאפשר לצרוב ל VCD גם קבצים בפורמט MOV. האם נכון הדבר? איזה פורמט עדיף?

    • 1 תגובה
    • 982 צפיות
  6. מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 5 תגובות
    • 982 צפיות
  7. שלום לכולם, התקנתי VNC במחשבים שברשת שאצלי בבית, פתחתי פורטים בfirewall שבwindows (מבקש אוטומאטית בSP2). אני מנסה להתחבר ברשת הפנימית בין במחשבים ואין אפשרות להתחבר. כל החריגים בfirewall מסומנים בV. כאשר אני שם את הfirewall על disable, יש אפשרות להתחבר. אני לא מעוניין יש הfirewall יהיה על disable. כיצד אוכל להתגבר על בעיה זו? תודה מראש לכל העוזרים.

  8. היי אתמול ביצעתי סידרת בדיקות שונות עם התוכנה , לפרקי זמן קצר של 10 דקות עד 30 דקות, בכל הבדיקות לא קיבלתי שום טעויות , השאלה היא לכמה זמן יש לעשות את הבדיקות . רוני

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  9. שלום לפורום הוספתי שני ג'יגה לג'יגה הקיימת ושמתי לב שהFREERAMXPPRO, תוכנה ששירתה אותי היטב, כבר לא מעדכנת בכמהRAM אני משתמש. היא לרוב נשארת תקועה ב2047 ראם פנוי וכתוב 100 אחוז פנוי, למרות שיש לי 3 ג'יגה. גם באוורסט וגם במאפייני ה''מחשב שלי'' כתוב 3 ג'יגה, כך שזה נראה לי תמוה (למשל עכשיו באוורסט כתוב שיש לי 3 ג'יגה ושאני מנצל 900 מגה, מה שנראה לי יותר הגיוני מאשר הסטטיסטיקה של FRXPP). רק במשחקים שדורשים ג'יגה וכדומה התוכנה מעדכנת ל1500 מ''ב פנוי. מישהו יודע מה הבעיה? במקרה ולא, אני אשמח לקבל המלצה לתוכנה דומה לFRXPP שהייתי מאוד מבסוט ממנה לפני השדרוג. תודה רבה לכם

    • 5 תגובות
    • 982 צפיות
  10. Started by eranir,

    לאחר בעיות במחשב הוא פורמט והותקנה מחדש מערכת ההפעלה (Windows). יש סיכוי שניתן לשחזר חלק מהמידע שהיה קודם לכן על הכונן? תודה, ערן

    • 5 תגובות
    • 982 צפיות
  11. Started by freee,

    שלום, אני צריך עיצוב של לוגו לאתר שלי הגודל הוא 85*315 פיקסלים. לא צריך משהו ממש מיוחד וגם זה לא יהיה קשה. זה בקשה והתמורה היא תודה אני יודע שזה לא הרבה אני מקווה שמישהו מוכן לעשות לי. תודה רבה רבה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 982 צפיות
  12. הנה תמונת מסך של האימייל של וואלה. הוא פשוט לא נותן לי להיכנס אליו מהמחשב שלי בבית. כשניסיתי להתחבר מהעבודה הוא עבד לי. יש מצב שהבעיה אצלי? כי הכל עובד לי בהרצת יישומי אנטרנט. עם זה גלישה מסנג'ר וכו'.. עם עוד מישהו נתקל בזה... אשמח לדעת שלפחות אני לא היחיד. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  13. Started by yotam.m,

    יש לי בעיה "קטנה" באיסיקיו הוא לא מתחבר אבל מה שמוזר שמסנג'ר כן מתחבר מירנדה כן מתחבר וכל הדברים הרגילים כן מתחברים חוץ מאיסיקיו במחשב אין פיירוול לא של וינדוס ושל תוכנה מותקנת.. יש פתרונות?

    • 12 תגובות
    • 982 צפיות
  14. Started by havlin,

    שלום, האם יש תוכנה שנועלת את שולחן העבודה ע"י קוד והמחשב ממשיך לעבוד ? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 982 צפיות
  15. Started by KoM,

    אני מאד הייתי רוצה אתר\ תוכנה שיש בהה אייקונים שונים של מערכות הפעלה שונות, מוינדוס 3.11 עד לאקס פי, כולל מערכות הפעלה למק, וכו... תודה מראש...

    • 5 תגובות
    • 982 צפיות
  16. נכון שהספארי הכי מהיר אך הוא לא נוח כל כך. אני מוצא את הCHROME בתור נוח ומהיר.

    • 10 תגובות
    • 982 צפיות
  17. שלום רב לכולם, אני חדש בפורום. יש לי שאלה , מזה כמה ימים אני נכנס לאלבומי Picasa Web Albums ברשת, מצליח לראות את התמונה הראשית של כל האלבומים, כך שאני רואה דף תמונות של כל האלבומים. הבעיה היא שכאשר אני לוחץ על תמונה של אלבום כלשהו בשביל לצפות בכל התמונות במכיל האלבום, אני מקבל דף ריק עם הודעה ראשונה בתחתית הדף "בוצע" והודעה שנייה "שגיאה בדף" ואני מקבל דף ריק בלי תמונות. השאלה שלי: האם מישהו יכול להסביר ממה יכולה לנבוע התקלה ואם יש איזשהו מקום בו אני יכול לקבל תמיכה ממערכת Picasa Web Albums ? תודה רבה סמואל האלבומים שלי נמצאים בלינק הבא: http://picasaweb.google.com/SHMUEL16/

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  18. Started by טוסטר,

    זה רק אצלי או שגם אצלכם הדפדפן הזה קורס משהו כמו 10 פעמים ביום?

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות
  19. Started by kakibakis,

    שלום חברים! יש לי בעיה ממש רצינית קניתי מחשב Dell חדש (שמיועד למשחקים) שבוע שעבר ואתמול התקנתי עליו Call of Duty MW3 פרוץ של RELOADED. התקנתי את המשחק בתיקיה (Program Files (86x בכונן 103SSD ואז העברתי אותו לתיקיית Activision שיצרתי ב-(Program Files (86x. ניסיתי ע"י מדריכים להפעיל את ה-MP של המשחק וכשראיתי שזה לא הולך כ"כ טוב (בין השאר גם ה- SP לא עבד בגלל זה) החלטתי למחוק את המשחק ולהתקין אותו שוב. אחרי שמחקתי את התיקייה ידנית אני מתקין שוב את המשחק ואני מחפש את התיקייה ופשוט אין תיקייה כזאת(?!). עושה חיפוש- לא מוצא. מחפש במנהל התקנים- לא מוצא. מסתכל על כונן C ורואה שאכן המשחק תפס נפח- אבל אין משחק! החלטתי להתקין שוב ולראות אולי התקנתי בתיקייה אחרת ואני לא מוצא…

  20. אני משתמש שנים בפיירפוקס אבל נראה לי מהעדכון האחרון הדפדפן פשוט מתחרפן זולג כמויות זכרון שיכול להפעיל את קרייסיס WoW ביחד. זה קורה לעוד מישהו? יש מצב שזה אחד התוספים שלי? אני איתם שנים ואף פעם לא נתקלתי בתופעה כזאת אגרסיבית של שאיבת זכרון. השיא שלי היה 600MB במקרה הכי גרוע. אשמח אם יש פתרון, או הצעות. תודה.

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  21. Started by RAZIEL98,

    שלום הורדתי את התוכנה dropbox עכשיו בשני המחשבים האחרים יש גם את התוכנה עכשיו התקנתי אותה והכל אבל איך אני מסנכרנים אותה אם המחשבים האחרים שיש עליהם את התוכנה? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  22. Started by Big_Guy7,

    על הסימן של האימיול בשורת משימות יש כיסוי עיניים כזה, וגם בתוכנה עצמה יש למטה כזה גלובוס עם שני החיצים, אז אצלי הם צהובים וראיתי אצל חברים במחשב שהם ירוקים כשהם מחוברים. למה זה?

    • 7 תגובות
    • 982 צפיות
  23. Started by AcidBurn10,

    שלום חברים , יש לי בעיה לעשות capturing ו-print screen אני מנסה לעשות print screen מתוך וידאו מאיזהשהו נגן , שאני עושה paste (לצייר למשל.) אני מקבל באותו מקום של הוידאו חלון שחור ! אותו דבר שאני מנסה לעשות capturing בעזרת casmtasia , אני מקבל מסך שחור במקום הוידאו. מישהו מכיר את הבעיה והפיתרון ?? תודה

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות
  24. אני עומד לפרמט את מחשבי. ורשמתי לי תוכנות שאני אצטרך להתקין לאחר הפרמוט,אבל אני מרגיש ששכחתי כמה תוכנות חשובות. אשמח אם תוכלו לעזור לי ע"י כך שתרשמו מס' תוכנות מומלצות\שימושיות\חשובות שאשים לאחר הפירמוט. תודה רבה. וחג עצמאות שמח לכולם.

    • 8 תגובות
    • 982 צפיות
  25. Started by CyberSpider,

    אני מחפש תוכנה/ סקריפטים בשביל להרים שרת - טראקר ביטורנט. משהו שיעבוד לי על לינוקס (Mandrake+PHP). רצוי חינמי, אבל פתרונות מסחריים יילקחו בחשבון. יש למישהו רעיונות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות

דיונים חדשים בפורומים