עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בקרוב אני הולך להתקין ווינדוס 7 מקורי על המחשב וחשבתי שאם כבר מקורי, אני יקנה גם את האופיס מקורי. ראיתי שיצא עכשיו האופיס 2010 החדש, אבל משהו בשחרור שלו ניראה לי מוזר. ראיתי שבגריסה הביתית שלו, אין אאוטלוק והיא מופיעה רק בגירסה העיסקית שלו וזאת למרות שב2007 יש אאוטלוק עם האופיס. האם כדי לקנות את 2007 וזהו(אין הרבה הבדלים?) או שאאוטלוק בכלל לא שימושי ועדיף לקנות את הכי חדש בלעדיו? תודה, נדב.

    • 5 תגובות
    • 984 צפיות
  2. עשיתי סרט עם התוכנה POWER DIRECTOR ,וזה שמר לי את זה בקובץ PDS ,איך אני הופך את זה לקובץ מדיה פלייר? [br]פורסם בתאריך: 14.04.2007 בשעה 21:27:58 מקפיץזה חשוב. תודה!

    • 3 תגובות
    • 984 צפיות
  3. איזו תוכנת SPY WEAR הכי טובה אני יכול להוריד בחינם?

    • 6 תגובות
    • 984 צפיות
  4. Started by ot,

    אני מחפש תוכנה ברמה של WINFAX, האם מישהו מכיר באופן אישי וממליץ על תוכנת פקס בממשק עברית? (זה לא עבורי) תודה

    • 5 תגובות
    • 984 צפיות
  5. Started by vic1234,

    http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html שינו את העיצוב ולדעתי הוא יותר מהיר מה CHROME 5 שאני משתמש בו עכשיו בפתיחה של כמה לשוניות במקביל בCHROME אז אם אני אובר ישר בין הלשוניות הדף פשוט לבן רק אחרי שאני מחקה כמה שניות זה מראה את הדף ובפירפוקס זה מעלה מיידית את כל הלשוניות

    • 1 תגובה
    • 984 צפיות
  6. Started by Aviram,

    היי, כשאני מפעיל וידאו ב-youtube הוידאו עובד אבל לא שומעים כלום. כל קובץ קול/וידאו אחר במחשב עובד טוב מאוד ויש קול. בהתחלה ב-youtube נדרש להתקין flash - עשיתי את זה, ועובדה שהוידאו פלאש עובד אבל הקול לא. למישהו יש מושג איך אפשר לתקן את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 984 צפיות
  7. Started by Second Edition,

    בוקר טוב , כשאני מנסה להתקין את התוכנה הנ"ל , מופיעה מולי אזהרה , שאומרת שהשם משתמש שלי ו/או הסיסמא שגויים . ניסיתי מספר פעמים וזה לא נפתר , מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש לכל העוזרים .

    • 1 תגובה
    • 984 צפיות
  8. ביקורות חדשות אומרות ש-IE8 בטוח יותר מפיירפוקס אבל אני משתמש בו שבוע וחטפתי פעמיים כבר Trojan:JS/Agent.FA בגלל javascript. לפני זה השתמשתי בפיירפוקס עם Noscript ו-Adblock ולא קרה שום דבר כזה. מצד לשני לIE8 יש הגנה טובה יותר נגד Xss ו Clickjacking... לא יודע מה לעשות... מישהו יכול לעזור?

    • 8 תגובות
    • 984 צפיות
  9. Started by Wiz01,

    שלום לכולם... תשמעו יש לי בעיה רצינית ויש תגמול למי שיעזור לי אז ככה בעצם הורדתי Windows Movie Maker 2 מהאתר של microsoft . (גירסה באנגלית) בקיצור אני מפעיל את התוכנה וכשאני רוצה לדוגמא להוסיף אפקט הוא יוצא מהתוכנה או לדוגמא להוסיף כתוביות בתחילת הסרט... כל מיני דברים ניסיתי לעשות וזה יוצא מהתוכנה , אגב זה קרה גם לחבר שלי :-\ סתם תמונה של מה שאני מנסה לעשות : אני רושם סתם משהו שם וזה יוצא :-[ או עוד משהו: אני לוחץ על אפקטים לדוגמא Blur וזה יוצא :-\ אם מישהו יוכל לעזור לי לתקן את הבעיה אני יודה לו מאודד!!!

    • 9 תגובות
    • 984 צפיות
  10. Started by saturn,

    שלום רב היתי רוצה לשאול האם מישהו מכיר אתר שיש בו השוואות של נגני סרטים? או אולי מישהו יכול להגיד לי איזה נגן הכי טוב? (מבחינת איכות תמונה ביחס לכמות הזיכרון שהיא משתמשת בו ומידעת השימוש במעבד)

    • 4 תגובות
    • 984 צפיות
  11. Started by Omerole,

    זה מה שהתכנאי שלנו התקין והוא אמר שזה יסדר פה את העניינים....האם האנטי-וירוס הזה עושה את שלו?

    • 11 תגובות
    • 984 צפיות
  12. פעם ראשונה שאני עובד עם התוכנה ולא כ"כ הבנתי איך אני יכול לבדוק את היציבות של הכרטיס לאחר האובר קלוק...

    • 6 תגובות
    • 984 צפיות
  13. Started by bariko,

    שלום רב, לאחר המלצות רבות ששמעתי (כולל בפורום אמצעי אחסון) החלטתי להוריד גרסת ניסיון של התוכנה PerfectDisk 10 pro במשך יומיים שלמים לקח לתוכנה לבצע איחוי של 70% לערך באחד מהדיסקים החיצוניים שלי. לפתע, אתמול בערב קיבלתי הודעה של WINDOWS UPDATE לפיה התבצע עדכון, ולכן עליי להפעיל מחדש את המחשב. מאחר ולא רציתי לעשות זאת עד אשר תהליך האיחוי יסתיים, חיפשתי דרך לבטל את העדכון, אבל לא מצאתי. הדבר היחיד שהצלחתי לעשות זה לדחות את ההפעלה מחדש ב-4 שעות. לאכזבתי הרבה, כאשר התעוררתי בבוקר, גילתי שהמחשב ביצע RESTART באופן עצמאי. לאחר מכן בדקתי את המצב בתוכנת האיחוי וגילתי שהתהליך הושעה. ניסיתי לחדש את התהליך באמצעות לחיצה על RESUME, ולכאורה היה נראה שהתהליך אכן מתחדש כפי שנראה כ…

    • 6 תגובות
    • 984 צפיות
  14. Started by TALEVI17,

    שלום לכולם יש לי קבצי וורד שאני מורידה מהמייל והם יורדים משום מה עם סימון כזה מסביב לפסקה. הדבר מאוד מפריעה לי ואני לא יודעת איך להוריד את זה. אני רק מניחה את העכבר על משפט והוא מסמן לי את כל הפסקה. גם כשאני רוצה לשנות משהו במילים זה מסמן לי הכל. כיצד ניתן להוריד את זה? תודה ויום מקסים

  15. Started by Coca Cola,

    אממ היה לי היום משעמם אז סתם נכנסתי לפוטו וחשבתי איך אפשר לעשות לשפר את התמונה אז הוספתי משפטון 8) למי שלא עובד : http://img146.imageshack.us/img146/2175/fatguy5az.jpg

    • 8 תגובות
    • 983 צפיות
  16. אנסה להסביר אני צריך לתמלל את ההרצאות לתוך מסמך וורד מכיוון שאייני מקליד מהר ולא יכול לעקוב אחר קצב הדיבור אני מחפש תוכנה שאשמע איתה את השיעור בצורה הבאה: היא תנגן למשך 5 שניות, ואז תעשה לבד PAUSE למשך 5 שניות וככה אוכל בינתיים להקליד ואז תחזור לנגן וחוזר חלילה. יש דבר כזה?

    • 6 תגובות
    • 983 צפיות
  17. Started by raltal,

    מחפש תוכנה טובה לעריכת סרטים תודה

    • 5 תגובות
    • 983 צפיות
  18. יש לי במחשב hl2 שאמור להצרב על dvd ע"מ שאפשר יהיה לשחק בו .. הבנתי שאני יכול ליצור כונן וירטואלי ע"מ להריץ את המשחק.. איך אני עושה את זה ובעזרת איזה תוכנה .. ? אנא עיזרו לי .. תודה

    • 1 תגובה
    • 983 צפיות
  19. Started by psychuil,

    כשאני נמצא במשחק (שעובד על אותה רזולוציה כמו הdesktop שלי) ואני עושה alt + tab, לפעמים זה עובר לי לאיזה רזולוציה הזויה בלי שום סיבה. כדי להחזיר את זה למצב הרגיל אני צריך to tab in and out למשחק. עכשיו לפעמים אחרי כמה פעמים אני מקבל out of range, ואז אני לא יכול לעשות כלום, חוץ מלגשת לכפתור הrestart שעל המארז שלי.. מפרט בצד, על vista ultimate x64 עם דרייברים מעודכנים.

    • 7 תגובות
    • 983 צפיות
  20. Started by overload,

    לפעמים כשאני מוריד משרתים מסוימים החלון של ההורדה נפתח אבל ההורדה לא מתחילה ואז מופיעה לי ההודעה בחדר: [glow=red,2,100]"You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer."[/glow] איך אני מבטל את ה DCC pending כדי להוריד את הקובץ?

    • 5 תגובות
    • 983 צפיות
  21. Started by sapartil,

    האתר הזה מאפשר גם להוריד וגם להמיר מיוטיוב ושניהם - במכה אחת. הבעיה, בכל פעם שמכניסים לינק הוא כותב Invalid YouTube video URL איך צריך להכניס את הלינק כדי שזה כן יעבוד ? http://www.convertdirect.com/

    • 2 תגובות
    • 983 צפיות
  22. Started by avipeso1,

    היי חברים רציתי לדעת אם כשאני שומע מוזיקה במדייה פלייר ומשחק במקביל במשחק- האם ניתן להעביר שירים? אין לי במקלדת את הכפתור של העברת שירים. אני יודע ש-Ctrl+F במדיה פלייר מעביר לשיר הבא, אך רק כשאני נמצא במסך של המדיה פלייר. יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 983 צפיות
  23. Started by mechubar,

    שלום רציתי לדעת אם בהפעלה של אימולטור Ps2 למחשב, האם יכול להיגרם נזק כלשהו (בעיקר בלתי הפיך) למחשב? מדובר במחשב Intel Core Duo E7300 2.66Ghz -Nvidia 9800GEFORCE GT

    • 1 תגובה
    • 983 צפיות
  24. שלום לכולם ! אני מחפש תוכנה שיוצרת התקנה אוטומטית של ווינדוס עם תוכנות או לחילופין רק תוכנות , חשוב לי לומר שראיתי תוכנות שעושות את זה (כמו ALMEZA), אבל אני מחפש משהו שאפשר להוסיף לו גם CRACK לתוכנות מסויימות וכדו' סריאל... בקיצור אני מחפש אפשרות לקינפוג את ההתקנה (להסיר V למיניהם בזמן ההתקנה, להוסיף קראק לתוכנות מסויימות). האם מישהו מכיר כזאת תוכנה ? אשמח לשמוע הצעות.. נ.ב: ראיתי ששאלו על זה כבר , אבל לא על מה שאני שאלתי בתודה רבה.. תומר.

    • 0 תגובות
    • 983 צפיות
  25. Started by CobraBoy,

    יש לי וירוס שאני לא מצליח להסיר אותו בשם wintem.exe איך אני נפתר ממנו בבקשה תעזור לי

    • 13 תגובות
    • 983 צפיות

דיונים חדשים בפורומים