עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום... מממ...יש לי בעיה.. לא מזמן אני החלפתי את כל קבציי ביין לקובץ אחר אוו של מדיה פלייר ווינדווס... אז כשאני מוריד אימיול זה בקובץ של מדיה פלייר אז אני לא יכול ליפתוח את הקובץ אם דיימון טולס..זה לא מוצא אותו... אז איך אני אני מחזיר את כול הקבצים בחזרה לקובץ ביין? והדיימון טולס מוצא רק את הקובץ ביין נכון??? אוו עוד קבצים???.. איך הופכים את הקובץ הזה ישר להתקנה??..אני יודע איך משתמשים אם דיימון טולס.. וחלק משהמשחקים שאני מוריד הם בקבצים האלה... בבקשה עזרה..... כל משאני כמעט מוריד הם קבצים האלה..ואני לא יכול לפתוח אותם..

    • 8 תגובות
    • 990 צפיות
  2. יש כאלה תוכנות בנמצא ? חינמיות ולא מגבילות בזמן או באיכות וכאלה? אני חייב לעשות גרסא של פלייבק לשיר של כוכב נולד פשוט ואם לא פלייבק אז MID לפחות.. זה חשוב לי מאוד אני אודה על כל לינק או שם שתזרקו כי אני נואש... יום טויב

    • 4 תגובות
    • 990 צפיות
  3. Started by ben060,

    הוא מביא לי דף שלם של שורות בשפת תיכנות כלשהי. מישהו יודע מה עושים? ד.א - ב IE האתר עובד טוב.

    • 1 תגובה
    • 990 צפיות
  4. Started by slimshady21,

    פירמטתי את המחשב ועכשי ואני צריך להתקין את הדרייבר לכ.קול. ואין לי מושג איזה כרטיס זה, אני רק יודע שהוא מובנה בלוח אם, והוא מלפני 5 שנים. אז מה אני עושה? איך אני יכול לחפש את הדרייבר אם אני אפילו לא יודע איזה דגם זה? EVEREST יודעת לזהות לבד את הדגם? כי התקנתי את הטריאל של EVEREST ULTIMATE EDITION ואני לא יודע איפה בודקים....

    • 8 תגובות
    • 990 צפיות
  5. שלום אני צריך תוכנה שתאפשר למספר מחשבים לצפות בשולחן העבודה שלי כלומר אם על שולחן העבודה שלי יש מסמך מסויים אני רוצה שמחשבים שהזמנתי יוכלו לצפות במסמך כשהו פתוח על המחשב שלי סוג של תוכנה לשליטה מרחוק אך אני רוצה רק את יכולת הצפיה בלי שהאנשים שאזמין יוכלו לשנות ולפעול במחשב שלי אשמח אם תמצאו לי תוכנה שכזאת

    • 5 תגובות
    • 990 צפיות
  6. Started by haimcoen,

    אני צריך תוכנה לעריכת סאונד כך שאני יוכל להוריד מהקובץ רעשים מסוימים ומנגד לחזק את הקול שאותו אני רוצה לשמוע(מדובר בשיעורים מוקלטים) אני ישמח לעזרה תודה רבה מראש לכל העוזרים בעינין

    • 2 תגובות
    • 989 צפיות
  7. שלום, אני צריך שתהיה מסכה על היד שלי, כל הזמן, אבל היד שלי זזה, אבל מה שעשיתי היה לעשות ROTOSCOPING ליד, וזה עבד מעולה, זה עקב אחרי היד והכל, אבל עכשיו איך אני עושה שמה שיעקוב אחרי היד יהיה מסכה ולא הרוטוסקופינג. הוכחה שזה אפשרי (אבל אין לי מושג איך): המשפט נלקח מ:http://help.adobe.com/en_US/aftereffects/cs/using/WS3bf812c123007fb8513559df126b537c840-8000.html

    • 0 תגובות
    • 989 צפיות
  8. יש לי מקלדת מסוג TEAC SX60 ואני לא מוצא דרך להגדיר שימושים שונים לכפתורים. דרך הדרייבר אין אופציה.

    • 2 תגובות
    • 989 צפיות
  9. מה השלבים הבאים לאיתור ופתרון הבעיה ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 989 צפיות
  10. Started by noodle,

    איזה תוכנה הכי טובה לוירטואליזציה - לא משהו מקצועי סתם לנסות עוד מערכות הפעלה. ראיתי שיש מגוון: VMware VirtualPC VirtualBOX אני מחפש קלות שימוש, משהו אני יוכל להתקין וישר להתשמש בלי הגדרות מיותרות. תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 989 צפיות
  11. שלום. התקנתי לאחרונה מחשב חדש דנדש בעל מערת הפעלה XP עם SP2 ואנטיוירוס KASPERSKY. אני נתקל בבעיה מהסוג הבא: כל התקנה שנמצאת על ההרדיסק המקומי ואני לוחץ דבל קליק להתקין הוא לא מאפשר לי התקנה וזורק לי הודעת שגיאה מהסוג NSIS ERROR - CANT OPEN SELF ומדי פעם גם הודעות שגיאה אחרות. שורה תחתונה זה לא נותן לי להתקין שום כלום. (ככה זה קורה בכל הקבצים של ההתקנות האפשריות בעולם.... זה לא בעיה בקובץ ההתקנה) אבל.. ברגע שחיברתי לי דיסק און קי למחשב... והעתקתי את אותו קובץ התקנה שלא עבד במחשב להתקן הנייד והרצתי משם את ההתקנה הכל עבד פיקס שמיקס... מזה אומר ואיך פותרים את זה בטח ובטוח שיש פה אנשים שנתקלו בזה וגם כן השתגעו מהתופעה המוזרה הזאת.. ובסופו של דבר הצליחו לפתוח את זה.. אני נחלץ ל…

    • 2 תגובות
    • 989 צפיות
  12. Started by unknown,

    ניסיתי להפעיל את WWII ONLINE(למי שמכיר) ועוד משחק אחר והוא הודיע לי בשתי הפעמים את ההודעה הבאה: the *.exe file is linked to missing export DDRAW.DLL:DirectDrawCreateEx. בדקתי אם הקבצים נמצאים, ומצאתי אותם, אז אני לא מבין מה הבעייה! הערה: רשמתי * כי הוא הודיע את זה על כמה קבצים.

    • 3 תגובות
    • 989 צפיות
  13. אני צריך תוכנה שתזהה דרייברים ( ישנים וחדשים) וגם שתיהיה אפשרות להוריד את הדרייבר... שתיהיה תוכנה חינמית ..

  14. Started by yoavcn,

    לצורך פירמוט מחשב מעביר הקבצים לדיסק חיצוני (USB). כל הקבצים עוברים למעט קבצי iso השוקלים ברובם 4.5 ג"ב. מקבל הודעה לפיה אין מספיק מקום בדיסק, מה שלא מסתדר עם הנפח הפנוי גם לגבי העברת קובץ אחד בלבד בכל פעם. איך ניתן להתגבר על הבעיה ולהעביר את הקבצים ?

    • 5 תגובות
    • 989 צפיות
  15. ב-BitTornado מהירות ההורדה המקסימלית מוגבלת ע"י מהירות ההעלאה המקסימלית. מהי מהירות העלאה המינימלית שניתן להגדיר ב-BitTornado שמסירה את ההגבלה ממהירות ההורדה המקסימלית? בברירת מחדל, BitTotnado משתמש בפורטים שבין 10000 ל-60000. האם ניתן להשתמש ב-BitTornado ביעילות באמצעות פורט אחד בלבד? מהו מספר הפורטים המינימלי שמומלץ לפתוח עבור BitTornado?

    • 2 תגובות
    • 989 צפיות
  16. Started by chenrp,

    בעיה, רק באקספלורר אני יכול לעשות UPLOAD לתמונה באימייל. וב FF לא מצליח. מישהו נתקל בזה? תודה.

    • 11 תגובות
    • 989 צפיות
  17. שלום, ברשותי נייד חדש של HP עם מערכת הפעלה ויסטה. המחשב מחובר ב WIRELESS, ברשת ביתית עם נתב של אסוס. הבעיה שלי היא שאני לא מצליח לבצע עדכונים לתוכנת האנטי וירוס לאחר ההתקנה. אני מקבל הודעה מהאנטי וירוס ש Connection failed. התקנתי MCAFEE שעובדת על המחשב השולחני שלי, ולא הצלחתי. החלפתי ל AVG החינמית, ועכשיו ל AVAST, ככה שהבעיה היא לא התוכנה. ניסיתי לחבר את המחשב ישירות ולא ב WIRELESS וגם לא עבד. הורדתי את ה FIREWALL וגם לאחר מכן את ה DEFENDER וגם לא עזר. התוכנות מאופשרות בתוכנות שפתוחות ב FIREWALL של ווינדוס. כרגע, אני מקבל את ההודעה: security center did not trust this program because its identity can't be verified מה security center שבויסטה. לא יודע מה עוד לעשות ומה הבעיה…

    • 9 תגובות
    • 989 צפיות
  18. Started by Vatos-Locos,

    כמובן שפרינט סקרין לא יעזור במקרה הזה וישאיר לי רק מסך שחור... איזה תוכנה תוכל לעשות את זה ? עדיף תוכנה שניסיתם ואתם יודעים שבאמת עובדת.. תודה.

    • 8 תגובות
    • 989 צפיות
  19. Started by shaithebest,

    שלום לכולם משהו מוזר כאן שאני פותח 45-50 אפלוד ביוטורנט ומצליח להוריד רק על 150 זה לא הגיוני כי שאני פותח המון אפלוד אז אני אמור לקבל המון דאונלוד אף פעם לא יצא לי לקבל הזמנה לטראקרים אז אני משתמש באתרים כמו mininova, isohunt,bt junkie מה אני צריך לעשות? זה עניין של הגדרות בתוכנה?

    • 6 תגובות
    • 989 צפיות
  20. איזה תוכנה טובה ליצירת שני תחנות עבודה (וירטואליזציה) ? התכנון שלי הוא להפוך את המחשב לשני מחשבים שאלה האם יש אפשרות לשחק ברשת lan עם וירטואליזציה?

    • 3 תגובות
    • 989 צפיות
  21. Started by duk4u,

    הורדתי דיסק דרייברים בסיומת - daa שמצורפים אליו שני קבצים, desktop.ini + movie.ini האם לצרוב בצורה רגילה או צריך תוכנה יעודית לשם כך. אשמח לתגובות...

    • 6 תגובות
    • 989 צפיות
  22. יש לי סרט בפורמט אבי אני מעוניין לצרוב אותו כ VCD אבל הוא ארוך מידי אז אני מענויין לפצל אותו לשני חלקים ולשים על שני דיסקים עם איזו תוכנה אני עושה את זה ? אני מתכוון להפוך אותו לשני סרטים נפרדים שאפשר להפעיל כל אחד בנפרד ולא צריך לחבר אותם שוב כמו נניח בתוכנה HJSPLIT

    • 1 תגובה
    • 989 צפיות
  23. Started by sim12345,

    היי, אני מחפש תוכנה חינמית שמאפשרת לעשות video print screen, כלומר לצלם את הפעולה שאני מבצע במחשב. תודה מראש.

  24. Started by RainbowInBlack,

    נמאס לי כבר מוינאמפ, הוא בשנה האחרונה התחיל לעשות בעיות לא לריץ דברים מסוימים לתפוס מלא משאבי מערכת ועוד מישהו מכיר נגן AUDIO\VIDEO טוב יותר מוינאמפ? או נחמד יותר? או אפילו שונה? כי נמאס לי רועי

  25. Started by Pro_2004,

    שלום אנשים שנה טובה, תיהיו טובים רונדר במאיה7 עם FG ו HDRI מקווה שתאהבו [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 989 צפיות

דיונים חדשים בפורומים