תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי את התוכנה, הבעיה היא שפתאום אני רואה שBLOCKING IP הוא 0! ניסיתי למחוק אותה (לגמרי - גם מחקתי את הספריה עצמה) ולהתקין מחדש ושום שינוי. מישהו יכול לעזור לי - תודה
-
- 11 תגובות
- 994 צפיות
-
-
תפרטו בבקשה מהם היתרונות, ומי מהם קל יותר, ועל איזה גרסה (WINAMP) אתם ממליצים? תודה רבה.
-
- 10 תגובות
- 994 צפיות
-
-
בניתי תוכנה קטנה שיודעת ליצור פסיפס מתמונות שנותנים לה (דוגמאות לתמונות שיצרתי בעזרתה אפשר למצוא כאן: http://48.tapuz.co.il/albums/publicAlbum.asp?a=554291&u=950959&ao=1 כדי לעשות את הפסיפס יותר יפה אני צריך להשתמש במאגר תמונות גדול. ניסיתי למצוא מאגרים כאלו חופשיים ולא מצאתי. מישהו כאן במקרה מכיר מאגר כזה?
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
אהלן אנשים מישהוא יודע איך אני יכול לשלוח הודעות מה icq לאנשים שיש להם AIM - AOL INSTENT MESSENGE ? כי נכנסתי לאתר של AOL ויש להם לינק להורדה CHAT WITH YOUR AIM BUDDYS WITH USING ICQ או משהוא כזה, הורדתי את זה ומצאתי רק גרסה של ICQ. מישהוא יכול לעזור?
-
- 4 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק בגודל 500 ג'יגה שמחולק ל2 .. C ו-E .. זה מחשב חדש אין לי אותו חודש אפילו. עד עכשיו הכל עבד טוב אבל פתאום אני בא להיכנס לE לוחץ עליו דאבל קליק ולא קורה כלום.. אני עושה אותו דבר לC וגם לא קורה כלום... שאני לוחץ לחצן ימני אני רואה משהו מוזר.. האופצייה הראשית זה הפעל אוטומטית.. כאילו זה דיסק.. הנה תראו תמונה תבינו יותר טוב אני יכול להיכנס לC ו-E אבל רק עם אני לוחץ סייר... איך אני פותר את הבעיה הזאת למה זה עושה לי הפעל אוטומטית?
-
- 9 תגובות
- 994 צפיות
-
-
האם יש יתרון לאחד מהשיטות? מה מומלץ יותר?
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש לי עבודה להגיש ואני לדעת איך עושים סכמת erd הסכמה צריכה להיות גדולה משהו כמו 40-50 תאים..איך עושים את זה באופיס 2007? או בכל אופיס?
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
-
-
אז ככה יש לי ויסטה + מדיה פליר 11. אני רוצה להוסיף לרשימת השמעה שלי תחנות רדיו... וגם אני רוצה אם אפשר את הכתובות של התחנות רדיו... תודה.
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שמבטלת את שליחת המידע מהמודם ? וכך אולי המהירות תשתפר? :idea:
-
- 5 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה ממש קשה עם האינטרנט ואני ממש מתחנן לעזרתכם. אז ככה : יש לי וינדוס XP.. ומודם חיצוני(TNN E600) שמתחבר דרך כרטיס רשת (שיש לי בלוח אם Asus P5WDH DELUXE).. שאני לוחץ על חייגן האינטרנט זה מתחבר והכל עובד.. שאני מתחבר לאייסיקיו, מסנג'ר ואימיול האינטרנט עובד בלי בעיה ויכול לעבוד ככה עד שאני מנתק אותו.. הבעיה מתחילה ברגע שאני נכנס לאקספלורר.. אחרי כמה דקות של גלישה משום מה זה תוקע את האינטרנט ומנתק אותי... (הסמל ליד השעון של החייגן גלישה עדיין מופיע אבל מספר הבתים שהתקבלו לא זז..) ואז אני צריך להתנתק.. למרות שזה בעצם מנותק.. ואז להתחבר מחדש. אינטרנט זהב ובזק ניסו לעזור לי ושתי החברות הגיעו למסקנה שהמודם, הקו וההגדרות בסדר גמור וזה לא בעיה שלהן אלא משהו אצלי במחשב.…
-
- 8 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום לעוזרים מהיום התחילה תופעה מוזרה ודי מעצבנת... כל פעם שאני פותחת דף IE7 וגולשת מעבר לדף הבית, שאני רוצה לסגור את האקספלורר לוקח לו 5-7 להיסגר והוא נתקע על הדף ולא נותן לגעת בשאר הדברים במחשב... ניסיתי לרסט את הIE7 אבל זה לא עזר... יש פה בטח שיגידו שיש פיתרון מצויין.... לעבור לדפדפן אחר, אבל אני אוהבת להשתמש באקספלורר, הרגל שכזה אשמח לשמוע הצעות לתיקון הבעיה תודה לכל מי שיעזור!! מורן
-
- 10 תגובות
- 993 צפיות
-
-
-
כבר שנים, בכל הגרסאות שניסיתי, בכל מערכות ההפעלה, קבצי GIF רצים מהר יותר ב-FF (גם בהשוואה ל IE גם בהשוואה למציג התמונות של הוינדוס וגם בהשוואה ל IMAGEREADY). מה העניין פה? למה זה קורה, מה אפשר לעשות נגד זה?
-
- 10 תגובות
- 993 צפיות
-
-
-
שלום. שלחתי את המחשב שלי לתיקון ופירמטו לי את המחשב. יש לי במחשב צורב אבל אין לי את התוכנת התקנה שלו, האם ניתן להוריד תוכנה כזו? (אין לי מושג איזה צורבב זה)
-
- 3 תגובות
- 993 צפיות
-
-
אני מחפש freeware שמאפשר חיתוך קבצי mp3 ובאותה הזדמנוות גם אתר שמרכז freewares היה לי פעם בבבוקמרק של המוזילה , אבל התקנתי מחדש והכל הלך
-
- 1 תגובה
- 993 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שעושה Monitor לרג'יסטרי וכך אני יכול לדעת מה שונה ברגע מסויים... אני צריך כזאת תוכנה בעיקר בשביל לבדוק מה תוכנות משנות... תוכנות Tweak למיניהן... למשל, אם אני מסמן איזו אופציה אז היא משנה משהו ברג'יסטרי... אני רוצה לדעת מה בדיוק השתנה ברג'יסטרי וע"י כך ליצור מפתח ובעתיד אוכל להשתמש במפתחות במקום להשתמש בתוכנה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 993 צפיות
-
-
מסתבר שה"ווינדוס הפגום" זה לא תקלה בווינדוס אלה סוס טוראני שרוצח לי את הארדיסק אני חושב שיש גם עוד כמה חברה שיצטרפו אליו אני לא יכול להפעיל שום דבר מבלי שזה יקרוס ועכשיו אני לא יכול להפעיל כלל את הWINDOWS(אני כרגע במצב בטוח עם רשת) מה לעשות במצב הזה?
-
- 4 תגובות
- 993 צפיות
-
-
היא עושה סריקה של איזה 20 דקות...ומוצאת תודה רבה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 993 צפיות
-
-
יש דיסק אודיו שיש לו סרטון, איך אני צורב אודיו ואת הסרטון ביחד
-
- 4 תגובות
- 993 צפיות
-
-
אח שלי שיחק אם ההגדרות של ה eMule והחליף את הפורטים, אני לא יודע אם זה קשור לזה אבל עכשיו יש לי כל הזמן LowID והוא מתנתק כל איזה חצי שעה. מה הם הפורטים הרגילים של הeMule?
-
- 3 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שהמדריך יהיה מובן וקל וייתן לי הרבה דוגמאות לחתימות.... אני רוצה להשקיע החתימה. מומלץ אם יש מדריך ל-CS3.
-
- 1 תגובה
- 993 צפיות
-
-
שלום לכולם מחש תוכנה שיודעת להעביר מ AVI ל MKV או כל פורמט אחר ללא איבוד איכות יש לי קובץ AVI 3.4 גיגה של הופעה 720P כאשר אני מנגן את הקובץ בפופ קורן A210 אני לא יכול להעביר אחורה קדימה כי אז פשוט אין לי סאונד המקורי מגיע דולבי דיגיטל במחשב זה עובד מצוין. נסיתי להפוך את הקובץ ל MKV עם RIPBOT264 אמנם זה סידר את עניין ההרצה אך איבדתי איכות מה אתם ממליצים? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 993 צפיות
-
-
כשאני מעביר קטעים בציר הזמן(אחורה או קדימה) יש מן פיקסלים מעוותים לשנייה ואז התמונה מתייצבת ככה: ישנה דרך לבטל את זה?
-
- 7 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום שלום יש לי מחשב חדש .. AMD 3000 64Bit ועוד כלמיני שטויות נחמדות ביותר בייניהם ה6600GT. עכשיו מלבד לזה שהוא משומה לא מתפקד כראוי וזה בטיפול .. שאלתי העיקרית היא זאת: איזו תוכנה טובה יש למדידת מעלות המחשב מלבד ה SpeedFan ? ו ... שאלה קטנה נוספת ליודעים .... המעבד הנ"ל שלי הוא הסוקט 939, על כמה וואט הוא עובד? תודה מראש לכל מי שיבזבז עלי מזמנו היקר ;D
-
- 10 תגובות
- 993 צפיות
-


