עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by matan_18,

    אני מפעיל את התוכנה וקובע לו איזה מבחנים לעשות..והוא מתחיל לעבוד. אבל כל פעם שהוא מגיע לקטע של המבחנים של ההארד דיסק הוא מדלג על זה :AR15: למה? יש לי :סגייט ברקודה 60 GB

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  2. Started by gizunt,

    התקנתי MATLAB על מחשב חדש 2.4C מספר פעמים וכל פעם שאני מתקין בסיום ההתקנה אני פותח את התוכנה והיא לא מצליחה להפתח כאשר מופיעה ההודעה "MATLAB.EXE HAS GENERATED ERRORS AND WILL BE CLOSED BY WINDOWS AN ERROR LOG IS BEING CREATED" מה אפשר לעשות בכדי להפעיל אותה. הגרסה היא 6.5

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  3. Started by serg90,

    מישהו נתקל בזה? Antivir + COMODO Firewall חוסמים לי כמעט כל EXE אפשרי, בעיקר משחקים, STEAM, ORIGIN וכד'... כאשר הסיבה היא W32/Stanit אין לי מושג עד כמה זה גורם לנזק אם בכלל אבל זה מתחיל לעציק בעיקר מכיוון שה-EXE העיקרי נחסם ואני צריך להוריד את ה-Client כל פעם מחדש. סריקות אנטיוירוס, אנטי-מלוור (MALWAREBYTES) וחיפושים באינטרנט לא עוזרים לי במיוחד, ו-hijackthis לא מוצא לי משהו חריג במיוחד.

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  4. Started by Swed,

    אני לא כל כך יודע לאן זה קשור ולא ידעתי איפה לפתוח אתזה אבל חשבתי שפה זה המקום אם לא מתאים תעבירו בבקשה. אז ככה הבעיה היא ששומעים מאוד חלש בסרטי HD גם ב1080P וגם ב720P בסרטים רגילים קבצי AVI שומעים רגיל ביחס לעוצמה שנקבעה. מישהו יודע למה זה ככה ? אשמח לעזרה/יעוץ בנושא. הטלויזיה מחוברת בHDMI למחשב בהגדרות כרטיס קול, הקול יוצא ממערכת מיני סטריאו ולא מהטלויזיה.

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  5. Started by davidreznic,

    בכל פעם שאני מוסיף כתובית (גם באנגלית וגם בעברית) המתוכנה קורסת. <<<מפרט מחשב בצד

  6. Started by Kalisto,

    התקנתי IE 8 BETA אבל אחר כך מחקתי אותו. ועכשיו כשאני פותח את הIE7 הוא תמיד נכנס לדף הזה: http://runonce.msn.com/runonce2.aspx - שזה customize your settings. ונגיד אני בוחר הגדרות,אז הוא נקתע כלומר,יש בצד שמאל את האיקון בסרגל למטה,שמראה שיש שגיאה בדף.. למישהו יש רעיון איך אני נפטר מזה?

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות
  7. Started by Tomerico,

    אני לא מבקש לינק או שם (למרות שהייתי שמח לקבל ) כי אני מתאר לעצמי שזה לא חוקי אבל... יש כזה דבר? (משמע זה אפשרי?)

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  8. Started by Bar93,

    שלום לכולם! לאחרונה רכשתי מחשב חדש, (ווינדוס 10 פרו, מעבד של AMD) ואני לא מוצא את הסמל של הBluetooth. חיפשתי דרייברים אך לא מצאתי משהו מתאים. אשמח לעזרה באיך להתקין ואיפה למצוא דרייבר שמתאים למפרט שלי תודה רבה!

  9. Started by Shortboarder,

    שלום אני מחובר ל ADSL אני רוצה לדעת אם יש תוכנה שאני יהיה יכול דרך המחשב ליסגור שיחות יוצאות דרך הטלפון בבית,או לענות לשיחות ממתינות וכו. המחשב והטלפון כמו אצל כולם על אותו קו,ויכולים לעבוד ביחד(ADSL) למי שיש תוכנה כזאת ויכול להמליץ,אני מודה מאוד... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  10. שלום. אני מחפש תוכנה לזיהוי פונטים. יש לי תוכנת גרפיקה(PHOTOSHOP\PAINTSHOP, לא זוכר), ככה שזה יכול להיות פלאג אין. כמו כן, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשים סיסמאות לקבצי EXE, ככה שרק מי שיודע את הסיסמא יוכל להפעיל את הקובץ. עדיף תוכנות FREEWARE. תודה.

  11. Started by hichcock,

    כשאני מנסה להיכנס לצ'אט של נענע, מופיעה לי הודעה שצריך להתקין activeXcontrol אני כמובן מאשר את זה ומתחיל להתקין. אבל אז מופיעה לי הודעת שגיעה (בתמונה). אני לוחץ על retry מה שלא עוזר כלכך ואז על cancel ואז הוא שואל אותי אם להמשיך בלי הקובץ שהוא לא מצא בהודעת הזגיעה ואני לוחץ על כן - רק שאז לא קורה כלום. למישהו יש הצעות? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  12. Started by Raziel Elmaliach,

    שלום יש לי את התוכנה 5 avid media composer עכשיו הבעיה שלי היא כזאת:יש את הסרגל מעל הtimeline אבל הבעיה היא שחסרים לי הרבה אפשרויות (כי בבית ספר שלי הסרגל עצמו מלא ) ואצלי בבית הוא לא כמו בבית ספר עכשיו השאלה שלי אם חסרים לי כפתורים בתוכנה מאיפה אני יכול להוסיף את מה שחסר (כיאילו אפשר להוריד מהאינטרנט וזה ?) בתודה מראש רזיאל

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  13. Started by Radeon38,

    אני לא בדיוק יודע איך להגדיר את זה אבל אני מחפש תוכנה שיהיה אפשר לדמות עוד מערכת הפעלה ולנסות עליה תוכנות מבלי שזה יפגע לי במערכת הפעלה של המחשב. אני מבין שזה ניקרא וירטואליזציה ויש את VMWARE ואת וירטואל PC של מיקרוסופט.אשמח לקבל הסברים. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 995 צפיות
  14. Started by MINIME,

    הורדתי לא מזמן מכוניות לGTA3 ואני צרך תוכנה שפותחת קובץ DAT צריך תשובה בדחיפות תודה מראש MINIME

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  15. Started by vinipyx,

    רק עכשיו היגדרתי את האוטלוק , כאשר אני פותח אותו ומנסה לשלוח הודעה מופיעה לי חלון של שגיאה מישהוא אמר לי שזה פורטים סגורים(low id) יש לי sp2 ואין לי שום אנטיוירוס ופיירוול מנותק מה אני יכול לעשות כי לי אין מושג תודה.

    • 9 תגובות
    • 995 צפיות
  16. Started by דובי770,

    שלום אני רוצה לדעת על כמה פריימים אני משחק.. יש איזה תוכנה שסופרת אותם ברקע? תודה מראש. דובי.

    • 2 תגובות
    • 995 צפיות
  17. Started by moshel7,

    שלום לכולם!!! איך אני צורב קובץ iso בגודל 6.32 ג"ב ב-nero 7 בפורמט dvd-image ואיזה דיסק צריך?

    • 2 תגובות
    • 995 צפיות
  18. Started by gor84,

    טוב, שלום חברים. בימים האחרונים אני נתקל בבעיה שקשה לי להבין את מקורה, ובטח את פתרונה. אני מחובר לרשת, ומתחבר רק לאתר אחד או שנים, לא יותר מזה.. למשל לאתר של GOOGLE אני לא נכנס, או מורפיקס וכו'... אבל כן לכאן, לוואלה.... בהתחלה חשבתי שזה בעיה עם ספקית האינטרנט אבל זה קורה סתם ככה, בלי שוום קשר לשעה, כך שזה לא קשור לעומס.. אולי לראוטר? אבל הוא עובד כמו שצריך כ המחשב השני עובד פיקס, בלי בעיות... חשבתי אולי טרויאני, אבל לא הצלחתי לגלות משהו עם TROJAN REMOVER או MALWAREBYTES... קיצר אין לי מושג..תתחילו לזרוק רעיונות.. תודה!

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  19. Started by LIOR42,

    מתי שאני פותח את המחשב הוא רושם לי שאין אפשרות לאתר אתהקובץ WMSNCS.EXE איך אני מסדר זאת אגב את הקובץ הזה מחק לי האנטי ווירוס

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  20. Started by NaNdoS,

    יש אפשרות לדעת מתי משתמש מסויים נשרם לאייסיקיו לפי המספר שלו? כלומר לדעת באיזה תאריך הוא נשרם? אפשר לעשות מעקב אחרי משתמש כדיי לדעת מתי הוא התחבר לאחרונה? תודה

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  21. מה אני עושה כל פעם שאני נכנס לאתרים יש לי פרסומת פורנו רשום לי עם תשלח SMS התמונה של הפורנו תעלם עם לא תשלח SMS תוך 30 יום אנו נשלח לך קבלות על סכום גבוה

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  22. אני מחפש את הדרך הבטוחה ביותר והטובה ביותר להשתלטות מרחוק על המחשב שלי... אם זה משנה יש לי ראוטר במחשב, אז הדרך צריכה ל"התחשב" בכך.. תודה לעוזרים מראש

    • 9 תגובות
    • 995 צפיות
  23. Started by d1v,

    טוב אז אני מנסה לראות הישרדות וזה טוען ולא עושה כלום. הלכתי ל ERROR CONSOLE וזה מה שיש שם. Warning: Expected declaration but found '.'. Skipped to next declaration. Source File: http://f.nanafiles.co.il/partner48/common/styles/cg.css?ver=41 Line: 993 בלפטופ זה עובד מכיוון שחסר שם איזה תוכנה וזה פותח לי דרך MEDIA PLAYER.. אם אין פפתרון לבעייה רציתי לדעת איך אני יכול לצפות דרך ה MEDIA PLAYER,בתודה מראש אילן.

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  24. Started by Posford,

    התקנתי בדפדפן FF את התוסף לחסימת פרסומות וחלונות קופצים Adblock Plus. אך עדין קופצים חלונות, הבנתי שצריך להפעיל פילטר מסויים בתוסף על מנת למנוע חלונות קופצים. אשמח לעזרה בתפעול והגדרות. תודה.

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות

דיונים חדשים בפורומים