תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אח שלי בארצות הברית והוא מנסה להוריד מהאתר של קשת את הפרקים של הישראלים http://www.reshet.tv/content_page.aspx?dynamic_page_id=473 הבעיה שזה חסום אצלו זה רושם לו BLOCK ולא נותן לו להוריד כשהוא לוחץ הורדה. אצלי זה מוריד.. יש אפשרות לעקוף את החסימה הזאת? תודה
-
- 11 תגובות
- 997 צפיות
-
-
יש לי אייסיקיו פרו.שמעתי שאפשר להוריד מהאתר icq.com(או מאתר אחר) תוכנה שהופכת את האייסי לשפות אחרו,בינהם עברית.(ואני לא מדבר על lingoware) שמעתם משהו על זה? אני יודע שיש אייסי לייט בעברית אבל אני לא רוצה אותו בגלל שאין בו צ'אט
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
כאשר אני באה להעתיק לינק למסמך WORD אני מקבלת במקום הכתובת את המשפט הבא: Microsoft Office Word 2003. lnk יש למישהו מושג למה זה קורה?
-
- 5 תגובות
- 996 צפיות
-
-
הכל היה טוב ויפה, עזבתי את המחשב לשעה, אני חוזר ומגלה שאין קול. זה לא שהקובץ מתנגן ולא שומעים כלום, אלא פשוט לא קורה כלום כשלוחצים על play, בדקתי את זה בווינאמפ, מדיה פלייר ואייטונס וכולן מסרבות לנגן את הקבצים. נכנסתי ליוטיוב וגיליתי ששם הקליפים מתנגנים אבל גם אין קול. למישהו יש מושג?
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
יש לי קובץ מאוד גדול 1.2 ג'יגה ואני מחפש תוכנה שתחחלק אתו ל 2 (בכדי לצרוב) ובבוא העת תדע גם לאחד אותו ללא פגיעה בנתונים
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מס' סרטים בפורמט רחב, שכאשר אני צופה בהם על מסך המחשב (או הטלוויזיה) נוצרים שני הפסים השחורים "המפורסמים" מלמעלה ומלמטה. כיצד ניתן להציג את הכתוביות לסרטים על השטח המת הזה? אני משתמש במקודדים של k-lite, וכאשר אני נכנס להגדרות של Direct VobSub ומנסה "להוריד" את הכתוביות למטה, הן נעלמות כאשר אני מגיע לאיזור הפסים השחורים. מה ניתן לעשות? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
תודה! אני יודע שזאת שאלה מצחיקה אבל בXP הייתה תוכננה כזת של ATI שמחקה....כרגע אני בVISTA ולא מצליח למחוק...
-
- 12 תגובות
- 996 צפיות
-
-
-
שלום, אני מעוניין לעדכן את הביוס. 1. יש בעיה, הוא כותב לי שאין תאימות עם וינדוס 64bit, מה אני צריך לעשות במקרה כזה? (מצורף צמונה). 2. באתר של ג'יגהבייט יש כמה עידכוני ביוס, האם אני יכול ישר להתקין את הגירסא F11 או שאני צריך להתקין אחד אחרי השני? כלומר F11 מכיר את כל העידכונים? http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3439#bios תודה לעוזרים! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
בצעד מוזר (ושלילי לדעתי) שיחררה מוזילה אלפה לשימוש פנימי של firefox4 למה לדעתי זה שלילי? אתה לעולם לא מתחיל פיתוח של גרסא חדשה אם לא סיימת את הראשונה... FF3 עדיין נמצא בבטא 4 (מתוך 5 לפחות) וממש לא קרוב למושלם.... בכל מקרה הנה לינק http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla-central/firefox-4.0a1pre.en-US.win32.installer.exe עריכה-טוב הכל שמה כתוב כFF4 אבל אני לא רואה שום דבר חדש... (גם הוא מותקן בתיקייה בשם FF3 BETA4) יכול להיות טעות של המפתח
-
- 7 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נייד אבל עם מעבד אטום 1.6, המעבד הזה אפילו לגלישה באינטרנט קצת חלש, יש תוכנה שתייעל אותו? תודה לעונים.
-
- 7 תגובות
- 996 צפיות
-
-
אני משתמש ב AutoIT לכתיבת תסריטי בדיקות. השפה היא דמויית VB למי שמכיר. אין בעיה לשלוף את מספר הגרסה של קובץ exe. לא הצלחתי למצוא דרך לשלוף את מספר ה BUILD של הגרסה. במאפייני הקובץ (exe) הוא מוצג כ Assembly version. מישהו יודע איך לשוף את הנתון הזה ? בדוגמה המצורפת, גרסת ה BUILD היא 1.12.4887.25588 תודה לסייענים...
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
לא יודע מה קרה, אבל בימים האחרונים כשהיוטורנט פתוח, אני לא מצליח להיכנס לאף אתר. גם אחרי שאני סוגר את היוטורנט, כאילו לוקח למערכת כמה דקות לאפס את עצמה ורק אז אפשר לגלוש. לא שיניתי את מהירות העלה, ולא נגעתי בהגדרות. סרקתי וירוסים וספייוור, וזה לא מצא משהו מיוחד.
-
- 9 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום יש לי את התוסף בדפדפן, משהו יכל להסביר לי מה זה מסננים ואיך זה עובד? אני פשוט מוסיף כל מסנן שאני מוצא... תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
כאשר אני לוחץ על קיצור הדרך של אנשי קשר אני רואה את כל רשימות התפוצה למינהם כולל יכולת לשלוח דוא"ל לנמענים מתוך רשימות התפוצה. אבל כאשר אני נכנס למייל חדש ולוחץ על "אל" בשביל לבחור נמען מספר הכתובות אני מקבל רק רשימה ענקית של אנשי קשר ללא רשימות התפוצה. זה קרה לי לאחר שגיביתי את קובץ הPST לצורך פירמוט והדבקתי אותו מחדש במיקומו בפרופיל שלי . מה אני מפספס כאן? אשמח לעזרה דחופה!
-
- 3 תגובות
- 996 צפיות
-
-
בכל קובץ מדיה שאני מפעיל חוץ מקבצי אודיו, המדיה פלייר נתקע וכל ה cpu שבמחשב נמצא בתהליך הזה. הוא נמצא במצב של connecting to media כל הזמן. הורדתי מקודדים, עשיתי פירמוט אפילו, ניסיתי את גירסה 11, שיניתי כל מיני הגדרות... לא עזר כלום. ניסיתי גם להפעיל עם quicktime ו real player, אותה בעיה. על ידי חיפוש בגוגל של "connecting to media" עם המרכאות, שמתי לב שלא רק לי יש את הבעיה הזאת, ולאף אחד זה לא הסתדר. ועוד משהו, אם אני מנסה לנגן את הקובץ ישר מהמחשב ולא מהאינטרנט זה נתקע על opening media למישהו יש פיתרון?
-
- 6 תגובות
- 996 צפיות
-
-
צריך תוכנה לתיקון/שיחזור הרג'יסטרי.. תודה לכל העוזר!
-
שלום לכולם וחג שמח, ברצוני לצרוב כמה סרטים וקטעי וידאו לדיוידי שלי, ואני חייב תוכנה טובה ונורמלית להפכית הקבצים ל-MPG כדי שאני יוכל לצפות בהם. יש למישהו המלצה על תוכנה מסויימת אבל תחסכו ממני את WINMPG כי ניסיתי אותה והיא מורידה את האיכות של הקובץ וגם היא לא עוברת את ה-30 דקות יש מן חסימה כזאת של 30 דקות וזהו. אז תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 12 תגובות
- 996 צפיות
-
-
חיפשתי בכל מקום אפשרי אבל לא מצאתי דרייבר למצלמת רשת של חברת GPT הדגם הוא DC-4120, לווינדוס ויסטה 64-ביט, פשוט קראתי גם כאן וגם בפורומים אחרים שהמון משתמשים מחפשים דרייבר למצלמה הזאת אז אולי מישהו נתקל ויכול להפנות אותי ללינק עם הדרייבר?
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום האם אפשר להגדיל את הסמן בעזרת מקלדת? (גודל של הסמן...) תודה
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
טופיק קודם בנושא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=421178.msg3619854#msg3619854 הבעיה שהייתה אז הסתדרה בעקיפין, השתמשתי בתוכנה שנקראת Virtual CloneDrive שהיא באותה קטגוריה כמו DAEMON TOOLS אם קראתם בטופיק הנ"ל אתם יודעים במה מדובר, אבל אני אספר בכל מקרה התקנתי היום Windows 7 (חוקי למען האמת) וההתקנה עברה חלק. ניסיתי להתקין משחק מדיסק - קוד4, דיסק גיבוי מכיוון שהדיסק המקורי שחוק עד מוות אני מכניס את הדיסק, יש לי AUTORUN ואני בוחר SETUP אני מכניס סידיקי מעביר הכל NEXT NEXT ההתקנה מתחילה אחרי כמה דקות ההתקנה נפסקת ואני מקבל שגיאה Please Insert The Call of Duty Modern Warfare Disc to the drive - מיותר לציין שהדיסק בפנים. עשיתי CANCEL וניסיתי להתקין מחדש שוב אותה …
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
אני צריך את התוכנהSOUND MIXER של CREATIVE היתי באתר שלהם אבל אני לא יודע מה מהקבצים שיש שם אני צריך להוריד זה קשור לפורם כי זה משפיע על הרמקולים תודה!
-
- 10 תגובות
- 996 צפיות
-
-
נכנסתי לכלים- אפשרויות - כללי. סימנתי שם וי בתצוגת אנשי קשר אבל עדיין אני רואה אנשים ירוקים קטנים בכל אנשי הקשר שלי...
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
בשמעמום של השבת ברכות, השמצות חופשי עריכה: עוד משחק עם הצבעים [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום, יש לחבר שלי עסק לקריוקי,והוא הוריד מלא קבצי פלייבקים בכסף. הוא משכיר את המחשב הנייד הזה לאנשים, אבל הוא לא רוצה שיוכלו להעתיק אותם או למחוק אותם. שרק יוכלו להפעיל את הקובץ,יש תוכנה שיכולה לעשות את זה? אני מאמין שבסופו כל דבר אפשר לפרוץ,אבל הוא זקוק לתוכנה שהבנאדם הפשוט לא יגרום "נזק" לקובץ
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-


