עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by RAZIEL98,

    שלום אני צריך תוכנה שהופכת קבצי PowerPoint לקבצי וידאו כדי שאני יוכל להציג את המצגת בתור קובץ וידאו אני צריך שהתוכנה תעבוד על וינדוס 7 ואם אפשר שתהיה בלי וירוסים בתודה מראש רזיאל

    • 4 תגובות
    • 999 צפיות
  2. Started by DannyBoy1904,

    מאז שהתקנתי את הפלאש פייר החדש! שום דבר לא פועל לי! כל פעם שאני נכנס לאתרים מבוססים פלאש אני רואה חלון ריק במקום מה שצריך להיות! מה לעשות :s05: :nixweiss:

    • 7 תגובות
    • 999 צפיות
  3. הרכבתי לאבי מחשב חדש מבוסס על לוח אם GA-MA785GMT-UD2H. הרכיב הישן היחיד בו הוא דיסק מקסטור 6Y120 של 120GB (עובד ב- SATA I) ששכב אצלי כמה שנים - הוא לעולם לא ימלא אפילו חצי מזה. על הדיסק היתה מותקנת כבר מערכת הפעלה - אובונטו 8.04. המחשב עולה איתה ללא כל בעיה, למרות שכאמור כל החומרה שונה מזו שעליה התקנתי את אובונטו במקור ושזו גרסה ישנה למדי שלא עברה עדכונים כבר יותר משנה. אבל כשניסיתי להתקין Windows 7 Home Premium (גרסת OEM 32 ביט), החיים הפכו מעניינים: שלב ה- starting windows לקח בין שעה וחצי לשעתיים (!), כשהאינדיקציה היחידה ששמשהו קורה היתה השינוי האיטי בבהירות של הלוגו באמצע המסך. שאר השלבים לקחו בין חצי שעה לשעה כל אחד, עד לשלב בחירת המחיצה: Windows התעקשה שהדיסק כולו ר…

    • 2 תגובות
    • 999 צפיות
  4. Attention! Your computer has been attacked from the internet. Network attac Helkern from address 64.35.179.169 beec successfully repelled מופיע לי הרבה פעמיים.... מה זה אומר ?

    • 6 תגובות
    • 999 צפיות
  5. Started by Itzik 007,

    שלום, התקנתי ווינדוס XP מחדש על מחשב ישן. הסיפור לקח לי יחסית הרבה זמן, שכן היו המון בעיות בהמשך, בעיקר בהתקנת כל התוכנות הרלוונטיות. כעת המערכת מוכנה 100%, כולל כל הטוויקים, קבצים, הגדרות, רשת וכו'. איך ניתן לבצע גיבוי מלא (!) 1:1 של המערכת הכולל את כל הרג'יסטרי, קבצים, הגדרות, רשת והכל? אני מעוניין לגבות שכן אם משהו יקרה אני פשוט אכניס את הדיסק למחשב והמצב יחזר בדיוק למה שקיים אצלי עכשיו. יש תוכנה רלוונטית ומומלצת? תודה!

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  6. Started by The UnKnown,

    That Bittorent requires a Java file, what should i install first the Java file or the bittorent? This is the best version to install? Thanks!

    • 7 תגובות
    • 999 צפיות
  7. Started by redead,

    אז ככה, בעקבות תקלות ועצבים שהשועל 3.5 הביא לי החלטתי לנסות ולהתקין את סאפרי של אפל ותאמינו לי לרגע נאי לא מצטער על זה.. דפדפן שגם רץ מאוד מהיר , גם נראה ממש ממש טוב , גם נורא פשוט וגם עושה רושם בנתיים תומך בצורה נפלאה בכל דבר אפשרי. רק מילים טובות יופי של דפדפן.. מאוד מומלץ.

    • 11 תגובות
    • 999 צפיות
  8. Started by em28,

    לאחר התקנת ההרחבה Quick Locale Switcher והסרתה, החל להופיע לי המסך הבא בעת איתחול פיירפוקס. במצב בטוח השועל עולה- הסרתי את ההרחבה לחלוטין , ללא הועיל. התקנתי מחדש את השועל , לא עזר. נטרלתי הרחבות נוספות שיכול להיות שהיו בהם שינויים , לא עזר. מה לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 999 צפיות
  9. Started by INON,

    שלום לכולם! הכנתי אתר ובו 3 שכבות של פלאש , האם יש דרך כלשהי שהאתר יראה יפה בכל רזולוציה שהיא??! כי במחשב שלי זה נראה ככה ובמחשב אחר זה נראה גדול מידי ובמחשב אחר קטן מידי, האם יש דרך כלשהי ?? ועוד שאלה קטנה יש לי באתר כפי שאתם רואים בצד ימין פינה עליונה את הכפתורים "הפוך לדף בית"ו"הוסף למועדפים" בחלק מהמחשבים הכפתורים יהיו תקינים ובחלק לא(אגב הכפתורים הוכנו באמצעות ActionScript ולא Javascript) הנה האתר www.kesef4sms.2do.co.il תודה רבה. ינון

    • 13 תגובות
    • 999 צפיות
  10. כל פעם שאני מפעיל תתוכנה אימיול אחרי כמה דקות הוא עושה לי חלון כזה וכתוב סגור כל הזמן זה קורה וניסיתי להתקין גירסה יותר חדשה וזה לא עובד מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה למי שעוזר הנה תמונה של הבעיה

    • 5 תגובות
    • 999 צפיות
  11. Started by menahem2009,

    יש לי מסך וכרטיס מסך תומכים ב3D איך אני מפעיל משחקים החדשים ב3D לא אדום כחול GTX 580 ASUS מסך LG FLATRON W2363D

    • 0 תגובות
    • 999 צפיות
  12. האם הדבר אפשרי עם תוכנה?? או שצריך רכיב מסוים?? כרטיס טלויזיה יכול לרנדר קובץ באיכות וידאו גרועה לאיכות טובה? עם כן מה הפיתרון?? המחיר לא משנה לי. אני כן בטוח שהדבר אפשרי.

    • 5 תגובות
    • 999 צפיות
  13. Started by dirk,

    שלום רב חברים! יש לי בעיה משהו השתלט לי על המחשב וכול פעם שאני מחובר לאינטרנט קופץ לי חלון שאומר שיש לי בעיה במחשב ושאני צריך להכנס לאתר מסוים להוריד תוכנה לתיקון הבעיה! אני כמעט בטוח שזו איזו תוכנת ריגול ועשיתי HijackThis וזו התוצאה: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 23:05:27, on 02/09/2005 Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINNT\System32\smss.exe C:\WINNT\system32\winlogon.exe C:\WINNT\system32\services.exe C:\WINNT\system32\lsass.exe C:\WINNT\system32\svchost.exe C:\WINNT\system32\spoolsv.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe C:\Progr…

  14. Started by hagay21,

    יש לי מכשיר משולב פקס שמחובר למחשב עד אתמול הכל עבד מצויין עכשיו שאני מקבל פקס למכשיר אני מקבל הודעה קטנה לתוכנה אבל הפקס לא מוזן אליה ויוצא רק הפלט למכשיר מבלי להשאיר תיעוד במחשב למישהוא יש מושג מה יכולה להיות הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 999 צפיות
  15. יש תוספת תוכנה עברית? אני צריך לזהו דחוף

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  16. Started by yotam360,

    שמעתי על התוכנה הזאת ומעניין אותי לדעת מה היא עושה??

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  17. http://www.getpersonas.com/en-US/persona/219996

    • 4 תגובות
    • 998 צפיות
  18. הצלצול המעצבן של הפלאפון מעיר אותי כל יום אני קם בקריזה עצבנית מישהו מכיר תוכנה של שעון מעורר במחשב שנגיד ב7וחצי תפעיל איזה קובץ MP3... משהו כזה לפחות אני יקום ישמע מוזיקה לא צלצול מעצבן ואני צריך לקום עד המחשב לכבות את זה (הפלאפון על כיסא לידי אני מכבה אותו ובדרך כלל נרדם בחזרה :}

    • 5 תגובות
    • 998 צפיות
  19. מדובר במעבד אינטל, לדעתי יש בעיות של התחממות וטרוטלינג, אשמח לדעת אם ישנה תכנה אשר מעירה כאשר מתקיימת בעיה. תודה מראש רום

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  20. Started by Clint Eastwood,

    שלום לכולם, אני מחפש פלאשיסט (כותב בas3) לאיזו עבודה קטנה. מי שמעוניין שייצור איתי קשר בפרטי בברכה, נועם עריכה: לא בדקתי בחוקי הפורום אם הודעה זו מקובלת. במידה ולא, אני מתנצל...

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  21. המחשב הנייד שלי הלך לעולמו, ואני צריך להציל ממנו קבצי ישומים של מיקרוסופט. מישהו יודע היכן ממוקמים הקבצים הבאים: קבצי דואר ומידע של OUTLOOK; קבצי "מועדפים" של IE (ובאותה הזדמנות, קבצי "מועדפים" של מוזילה וגוגל-כרום); קבצי כתובות ותכתובות של MSN (אלה חשובים לי במיוחד). האם בויסטה היו מקומות מיוחדים להם?

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  22. Started by t d,

    שלום! לפני די הרבה זמן ראיתי בtechtv שהראו תכנה שיש בה גם icq וגם messanger משולב... מישהו יודע באיזה תכנה מדובר? האם היא טובה\תקינה? והיכן אפשר להוריד אותה במידה והיא בחינם? תודה!

    • 6 תגובות
    • 998 צפיות
  23. Started by jfkk,

    הורדתי את התוכנה vlite. כולל windows aik הורדתי את הדריוורים -הדדריוורים באים עם קובץ zip האם עליי לפתוח את הקבצים ואז להקנות בתוכנה vlite מעוניין ליצור מערכת עם הפעלה עם האופיס כולל דריוורים . האם לאחר הצריבה האם הדרוורים מותקנים אוטמטית או שעליי להתקין אותם מעלה את התמונה איפה האופציה להעלאת הקבצים . תודה

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  24. Started by SLI/CF,

    היי יש לחבר שלי בעיה כאשר הוא מנסה להוריד משהו מהאינטרנט גם באקספלורר וגם בקרום מופיעה לו ההודעה הבאה "SQLSTATE[00000] [1129] Host '192.168.0.34' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts'" ניסיתי להחליף את קובץ ההוסט וזה עדיין לא עזר אבל הקובץ עצמו נקי עכשיו והוא לא רוצה להשתמש במנהל הורדות אם מישהו רוצה הציע את זה אז...תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 998 צפיות
  25. Started by simonidis,

    שלום אני מישתמש במנהל ההורדות idm-internet download manger הבנתי שבזמן הורדה הוא מנצל את כל רוחב הפס מה שמאיט את הגלישה השאלה אם גם כאשר הוא סתם פועל ברקע בלי להוריד הוא לוקח רוחב פס גם כן? לעזרתכם אודה.

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות

דיונים חדשים בפורומים