תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מקודד סדרות מוקלטות דרך התוכנה Megui (אני מקווה שמכירים כי היא תוכנה חזקה לקידוד ועריכה) ורציתי לדעת אם אף לבנות קידוד אוטומטי - סוג קידוד, פרומט וכול זה בלי לעשות הכול שוב ושוב. כמו התוכנה MCEBuddy מי שמכיר.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כבר חשבון של האימייל שלי בבזק ואני רוצה להוסיף לזה את האימייל שלי בוואללה איך אני עושה אתה זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בכל פעם שהמחשב נדלק-אז נוד כותב לי WARNING עם ההודעה הבאה: Incorrect system date. Check the Date set on your computer ההודעה הזו מופיעה גם בכל פעם שאני רוצה לעשות סריקה במחשב(כל סריקה). ממה נובעת הבעיה הזו? ואיך ניתן לפתור אותה? דרך אגב, ניסיתי להתקין אותו מחדש אך זה לא עזר.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אני רואה שהפורום פה יבש מאוד... מה שעדכם על אתגר ציור דיגיטלי ? לבחור קונספט, או לתאר דמות או משהו... ושכל אחד יצייר את זה איך שהוא רואה ויעלה את זה לכאן מה דעתכם ? בוקר טוב להתעורר ! :yelclap: :yelclap:
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני רוצה להשים תמונה זזה באווטר שלי אבל היא עוברת את החוקים, אז אני צריך לדעת איך להקטין אותה (100X100) ואיך להפחית את מישקלה (30k) אז איך אני יכול לעשות זאת? בתודה מראש Insatll ד"א הינה התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אחרי חיפוש רציני ברשת ופורומים לא מצאתי תוכנה גיבוי מתאימה לצרכים שלי. אולי תוכלו לעזור לי, אני מחפש תוכנת גיבוי שתוכל לגבות את כל המחשב או מספר קבצים, שתגבה את הקבצים לפי זמנים שאני קובע בזמן שהיא מופעלת בזמן הפעלת המחשב. שתדע לדחוס את הקבצים עם אפשרות לעשות דיסק גיבוי בעקבות קריסה המחשב. שתדע לגבות מספר קבצים שאני שהגדרתי שהתאריך או הגודל השתנה רק שתדע לגבות אותו על הקובץ הגיבוי הקיים. (לדוגמא: תיקייה המסמכים שלי או מועדפים). מערכת המחשב שלי: winxp. תודה רבה על העזרה זאב
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יצרתי DB ששומר ערכים מעמוד HTML. כעת רוצה להדפיס את אותו הערך בדף HTML אחר, ובשביל זה ניסיתי להשתמש בJS , אך ללא הצלחה. הקוד בHTML: <output id="total"> </output> הקוד בPHP: ;"<echo "<script> document.getElementById('total').innerHTML = <?php echo $price; ?> </script ניסיתי גם: ;<"echo "<script> document.getElementById('total').value = <?php echo $price; ?> </script וזה לא עבד. אשמח לעזרה!!!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו אולי מכיר תוכנה שאם אני מצלם על מסך כחול סרט יהיה אפשר להפוך את המסך למשהו אחר (כמו בתחזית בטלוויזיה או ביצפאן)
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים... אני מחפש תוכנה ללכידת וידאו מהמסך. חשוב לי שהיא תהיה פשוטה,חינמית,שהוידאו יהיה איכותי ושהקובץ שיווצר יוכל לפעול למשל באייפון שלי. אני רוצה לשלוח את זה לעצמי למייל ולפתוח את זה באייפון למשל(קובץ MOV). אם אין חיה כזו שמוציאה MOV אז אני כבר אמיר את הסרטון לבד.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. קרה לכם פעם שרציתם לראות איזה סרט ישן (או חדש) במחשב אבל לא היו לכם כתוביות בשבילו? ועד שמצאתם את הכתוביות בעיברית גיליתם שהם לא מסונכרנים? ובכן לי זה כבר קורה יותר מידי פעמים בזמן האחרון, השיא היה פעמיים באותו היום. יש לי כמה סרטים שיש להם תירגום אבל הוא כניראה לא מסונכרן לגירסה הספיציפית שלי והוא ממאר או מאחר בכמה שניות (מדובר על משהו כמו 20 שניות.. כך שזה בילתי אפשרי ליקרוא כך) האם ישנה איזו תוכנת פלא אשר תיהיה קלה ונוחה שתסנכרן את הכתוביות כך שהם יתאימו לסרט? או אולי שילוב של כמה תוכנות? אשמח לכל פיסת מידע שהיא בנושא. Thanks
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. א. רציתי לדעת האם ישנה תוכנה המאפשרת לצלם וידאו מה-WebCam ומקדדת אותו ישירות ל-DivX? או שזה כבד מדי ועדיין אין מעבדים היכולים לשאת כזה עומס? שמתי לב שרוב התוכנות המאפשרות לצלם וידאו תומכות בצילום ישיר ל-Mpeg-2, אז אם אין תוכנה המאפשרת לצלם ישירות ל-DivX, האם ישנה תוכנה אחרת המאפשרת לצלם לסוג קובץ וידאו יותר דחוס מ-Mpeg-2? ב. כרגע אני מקליט וידאו מה-WebCam בעזרת התוכנה InterVideo WinDVR 2.0 אשר מקליטה לפורמט Mpeg-2, בינתיים זה בסדר, אך הבעיה היא שהתוכנה שמה סימן מים בצד ימין למעלה וזה מפריע. חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי שום מקום שבו אפשר להסיר את סימן המים, התוכנה בגרסה מלאה ולכן מפליאה אותי העובדה בנוגע לסימן מים. האם באמת אין שום דרך שניתן להסיר את סימן המים? תודה וערב…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך טובה קטנה - אם למישהו יש את האפשרות להכין עבורי אנימציית GIF ממס' תמונות. הדרישות הן: 1) שהמעבר בין תמונות יהיה בצורת Fade כזאת, לא מעבר חד כזה. 2) בהמשך ל-1: שהמעבר בין התמונות יהיה רגיל, ללא אפקטים מיוחדים(למעט ה-Fade), כמו מצגת פשוטה. 3) האנימציה צריכה להיות אך ורק בפורמט GIF(לא פלאש וכד') 4) שגודל התמונות ישאר כמו שהוא. אני מאוד בור בנושא, לכן אני אודה מאוד למי שיוכל לעשות זאת עבורי. תודה *קובץ ה-RAR עם ה-6 תמונות: תמונות לעריכה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, כבר כמה ימים שבזמן גלישה באינטרנט אני מקבל הודעה מאנטי ווירוס של נורטון שיש לי סוס טרויאני בקובץ שנקרא INDEX.HTM ולמרות שאני מחקתי אותו כמעט 5000 פעם הוא ממשיך להופיע לי כל פעם מחדש בתוספת פרסומת לאתר אירוטי. מחקתי ספריית קבצים זמניים וקוקיס וכלום לא עזר. גם שאני מכבה את המחשב אני מקבל הודעת שגיאה על HTML PACKAGE . האם למישהו יש מושג איך מתגברים על הדבר המרגיז הזה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אפשר לארגן ככה שהמטלב יעובד בצורה אופטימלית על המחשב שלי, ולגרום לכך שהוא ירוץ הכי מהר?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן! יש לי 2 מחשבים שמחוברים ברשת... שניהם כוללים הכל (מסך, מקלדת עכבר וכו') עכשיו המחשב השני הוא מריץ רוב הזמן EMULE אני כל הזמן משנה את המהירות של השליחה מקסימלית וקבלה מקסימלית וזה מצריך ממני הפעלה של המסך שלו מחדש ולהגיע אליו פיזית שזה עוד יותר קשה... :-) עכשיו ניסיתי עם התוכנה NET MEETING ועשיתי שליטה מרחוק על המחשב השני ודרך הראשי אני משנה הכל ומה שבא לי. יפה מאוד! הבעיה שצריך לאשר את הבקשה במחשב השני ואז יוצא לי שגם ככה אני מגיע אליו פיזית וצריך להדליק את המסך. אני צריך תוכנה קלה יחסית שתרוץ ברקע כל הזמן ותאשר שליטה מרחוק אוטומטית... כי אם אני עושה אצלי במחשב הראשי ריסט אז הוא מנתק את החיבור... ואז צריך להתחבר שוב פעם! יש רעיונות? תודה מראש!!! יניב
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי אוסף מאוד גדול של טריילרים והייתי רוצה לשנות אותם מהפורמט המקורי שלהם (MOV) לאמפג כדי שאני אוכל ליצרוב אותם על וידאו דיסק, הבעיה היא שכאשר אני משנה אותם גם יחס הצפיה משתנה וזה יוצא מגעיל, יש תוכנה שתעסה את זה ותשמור על יחס הצפיה (גם אם הוא לא יהיה דיגיטאלי). תודה רבה!!!, יאיר.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, התקנתי WIN 7 על מחשב חדש והתקנתי chrome. אתמול הוא עבד כרגיל והיום הוא כל הזמן קרס (הודעה של ווינדוס). מחקתי וניסיתי להתקין שוב והוא כותב ש"תוכנת ההתקנה נתקלה בשגיאה 3" והקישור לפירוט על השגיאה לא מגיב. יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום . אני צריך דרייבר ללוח אם שלי בשביל הכרטיס קול (בגלל שהוא מובנה) הלוח אם : PCPartner VIA Apollo Pro133 Motherboard תודה רבה . ושבוע טוב .
-
- 6 תגובות
- 999 צפיות
-
-
זה התחיל לפני איזה שבועיים חשבתי שזה יסתדר אבל זה לא מסתדר. הבעיה היא שאני למשל רוצה להכנס לאיזה אתר אז אני לוחץ על הלינק שלו ואז פשוט עולה לי חלון לבן והאתר לא עולה. מה שמזור זה שיש איזה פורום שהוא בתוך פורטל אז אם אני לוחץ על כנסיה לפורום דרך הפורטל הוא רק יגיע לחלון לבן אבל היה לי את הכתובת של הפורום במועדפים לפני שהבעיה התחילה ואם אני לוחץ על כניסה דרך המועדפים הוא נכנס רגיל (אבל אחרי זה שאני רוצה להכנס לאחד הפורומים הוא שוב פעם פותח לי חלון לבן...). תעזרו לי בבקשה אני כבר משתגע מהבעיה הזאת! אגב אני משתמש בAVANT אבל זה קורה לי גם באקספלורר
-
- 16 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אתר וואלה לא עולה אצלי חברים כן עולה אתר וואלה walla.co.il לא עשיתי לשנות הגדרות בבקשה פתרון בעיות
-
- 10 תגובות
- 999 צפיות
-
-
-
הורדתי יוטרנט חשבתי שזה כמו אימיול וזה ממש מסובך . איך מורידים תוכנה שם ? שמתי לב שכל האתרים של יוטרנט זה בתשלום
-
- 6 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום! הייתה לי לפני איזה שנתיים תוכנה שהתקנתי לסנכרון תיקיות. מה שאהבתי בה זה שהיה אפשר להגידר תיקיה לסנכרון דרך המאפיינים של התיקיה עצמה (באקספלורר) בלי צורך להיכנס לתוכנה בשביל להגדיר, שזה ממש נוח. אבל אני לא זוכר איך קוראים לתוכנה הזאת, מישהו מכיר משהו כזה?
-
- 5 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום לפני יומיים רציתי לעשות קצת סדר במחשב אז מחקתי כל מיני דברים שלא הכרתי וחשבתי שהם לא חיוניים. ביחד עם כל הדברים מחקתי גם דבר שנקרא Microsoft .NET Framework ההתקנה לא הוסרה במלואה וכל פעם שאני מנסה למחוק את זה שוב זה מראה לי את ההודעה על דוח שגיאות. בעקבות המחיקה, מלא תוכנות שיש לי לא עובדות כעת וגם מראות לי את ההודעה של דוח השגיאות. כשאני מנסה להתקין שוב את הFramework מהאתר של Microsoft זה לא נותן לי להשלים את ההתקנה במלואה ומראה של שגיאה במהלך ההתקנה גם עם דוח השגיאות. מה אני יכול לעשות עכשיו ואיך אני יכול להתקין שוב את Framework בשביל שכל התוכנות שעבדו לי יחזרו לעבוד?? תודה רבה לאלה שיעזרו...
-
- 10 תגובות
- 999 צפיות
-


