תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
.. בבקשה אחים שלי חייב לעכשיו
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני לא מצליח למצוא את הדרייבר לLAN של לוח האם: getaway intel south lake d915gse.. אשמח ללינקים, ותודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שהפורום מדבר על עיצוב במחשב אך מאחר שיש כאן מעצבים רבים קיוויתי שאקבל כאן עזרה... יש לי מרפסת שבניתי בחוץ ואני מתלבט איזה צבע של תאורה לשים בה.... יש אפשרות לצבע כחול צהוב לבן אדום וירוק... אני צריך שהצבע גם יהיה יפה וגם יספק מספיק אור כדי להאיר את המרפסת.... יש להדגיש כי המנורות יהיו מכוונות לצמחים ולא ישירות על המרפסת... יש לי גם מנורת פלורסנט רגילה ומנורת פלוטרסנט אולטרה סגול אם למישהו יש רעיון איך לשלב את זה...
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שלוקחת קבצים מן ההרד דיסק והופכת אותם ל ISO או ל BIN וכד' ...
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! אני יודע שפתחו כבר תרדים על הנושא הזה אבל חיפשתי ולא מצאתי פתרון. קיצור הבעיה שלי היא שאני מצליח לראות סרטונים מיו טיוב אבל מאתרים כמו ynet ו-nana אני לוחץ פליי ואז לא קורה כלום. התקנתי דרייברים של כרטיס מסך וקודדים מחדש ולא עזר.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה שתמיר קובץ word שכבר יש לי לקובץ pdf שיוכל להיקרא על ידי כל מחשב עם acrobar reader. התוכנה לא חייבת לתרגם קבצים רבים אלא רק קובץ אחד באופן חד פעמי. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קרה לי דבר מאוד מוזר עם תוכנת ה-SetPoint של לוג'יטק. היא רצה ברקע, מופיע ב"תהליכים", אבל האייקון שלה לא מופיע בטאסק-באר, ואין לי שום שליטה על ההגדרות של המקלדת והעכבר כתוצאה מכך. ניסיתי להסיר + להתקין מחדש, להוריד ולנסות גרסא אחרת, אך ללא הצלחה. מכיוון שהתמיכה הטכנית שלהם מושבתת כבר חודש, החלטתי לנסות את מזלי כאן. למישהו יש רעיון?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום , פירמטתי את המחשב ושחכתי לשמור את המועדפים רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שתוכל לשחזר לי אותם?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה אני חייב להוריד את התוכנה avance ac97 audio התוכנה יכולה ליהיות באותיות גדולות או שהיא יכולה להיקרא כך: advance ac97 audio צריך את התוכנה דחוף כל מי שיודע מאיפה אפשר להוריד שיכתוב לי תודה misha182
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה מקצועית שיודעת לתרגם מישפטים - פיסקאות של אנגלית טכנית לעברית ואם אפשר גם להיפך. האם קיימת תוכנה כזו להורדה? (בתשלום כמובן). תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
התוכנה Easy Picture2Icon 2.1 היא תוכנה פשוטה וקלה מאוד לעבודה ותפעול..ניתן ליצור דרכה איקוניים מכל תמונה שהיא תוך מספר שניות עד דקה... התוכנה מומלצת ביותר ... ניתן להוריד את התוכנה מהכתובת הבאה : http://www.download.com/Easy-Picture2Icon/3000-2192_4-10407633.html?part=dl-EasyPictu&subj=uo&tag=button&cdlpid=10407633
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
התקנתי את התוכנה virtualbox התקנתי את התוכנה Guest Additions מערכת win7 התוכנה אינה מזהה את התקני ה-usb usb תקין כיצד ניתן לבצע זיהוי ה-usb בתוכנה תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק של WD 80 ג'יגה SATA. אני משתמש בווינדוס 2000, ואין לי כוח להתקין אותו מחדש כדי ליצור מחיצות בזמן ההתקנה. 1. איך אני יוצר מחיצות בזמן התקנה? 2. איזו תוכנה יכולה ליצור לי מחיצה קטנה בהארד דיסק כדי שאני לא אצטרך להוריד הכל מהתחלה אחרי הפירמוט?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
במקרה ראיתי אולי מישהו ירצה: 2009 Kaspersky Internet Security במבצע עם YNET להתקנה חדשה על מחשב למשך שלושה חודשים בחינם. http://www.kaspersky.co.il/aaaaaau/aaaaaau_ioaaaau_nooen_e/nooen_e_cedi_iaaaiue_ynet
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו מכירתוכנה המקליטה, עם מצלמת רשת רגילנ וגם קול.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי. אני מחפש תוכנה הכי מהירה שיש לאיחוד קטעי וידאו ,אם מישהו יוכל לתת לי קישור או שם לפחות אני אשמח מאוד.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשיתי עידכון לדפדפן כמו שהמליץ לי החלון שנפתח לי ועכשיו יש לי פיירפוקס 5 וIDM יותר לא עובד יחד איתו .... משהו יכול לעזור ? איך מחזירים את הIDM כדי שיוריד לי מסודר גם מהדפדפן המחודש הזה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כמה שירים בקובץ WAVE ואני לא מצליח להפעיל אותם עם אף אחת מהתוכנות שיש לי, זה עושה רעש מעצבן כאילו שאין קליטה בטלויזיה או משהו... אולי גם תוכנה להמיר אותם לקבצי MP3 יכולה לעזור ד"א הקבצים הם ב-DTS עם 5.1 ערוצים לפי מה שהיה רשום בהורדה.. רציתי לבדוק איך שומעים מוזיקה שהיא לא בסטריאו נראה לי נחמד... וכן יש לי מספיק רמקולים לבדוק חח
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי ויסטה מחדש, משום מה כשאני מחבר את המצלמה שלי (NIKON D80) הוא לא מצליח לזהות אותה. חרשתי את האינטרנט וניסיתי כל מה שהציעו ולא מצאתי פיתרון. מישהו יכול לעזור? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה כנ"ל? (אשר תומכת בכיתוביות בעברית!!!) לכיתוביות באותיות לטיניות אני משתמש ב- submagic אך היא אינה תומכת בקבצים בעברית.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
התקנתי Registry Mechanic 7.0 וכשאני מנסה להפעיל הוא כותב לי unicode systems currntley not supported מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
החל משלשום אני מקבל את ההודעה הבאה עם כל הפעלה של התוכנה... למישהו נוסף אולי זה גם קורה?! :-\
-
תקשיבו שניה אנשים יש לי בעיה קטנה.. יש לי 512 מגה זיכרון במחשב וכל הזמן הוא עמוס למרות שאני עובד רק במסנג'ר אייסיקיו ואנטי ווירוס.. עכשיו ניראה לי שעולות לי תוכנות בלי שאני רואה והם עולות עם הפעלת המחשב ואני יודע שאפשר להוריד אותם דרך איזה פקודה בהפעלה בהתחל אז אם אתם יכולים להביא לי את הפקודה הזאת או איזשהו משהו שיכול להמעיט את העומס במחשב.. אני יודה לכם מאוד.. בתודה מראש DJ OFRI
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-


