תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ואני חושב שאני יודע מה הסיבה.. פתחתי את הסיידבר של הגניוס ומאז אייטיונס נתקע כשמפעילים אותו. יש אולי דרך לסגור אותו משורת הפקודה או משהו?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני משתמש Premiere Pro CS3. יש לי ספר Premiere Pro בגירסה 1.5 קראתי ולא מצאתי את מה שרציתי להחזיר למצב כל החלונות כלים. בתוכנה Premiere Pro CS3, תראו מצורץ קובץ תמונה מסונים 2 עיגולים. רואים למטה חסרים חלונות עריכה וידאו וגם חלון נוסף השני לא מופיעים לי. איך מחזירים את חלונות אלה מסונים עיגולים בתמונה? אני נסיתי מקשים Shift+ F9 ומעלה בתפריט נקרא Window --> Wordspace --> Editing סימנתי עליו ולא חזר אלי חלון עריכה וידאו. אני לא יודע איך מחזירים חלון ברירת מחדל. מיכאל [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש ב-AutoGK כדי להמיר סרטוני DVD ל-AVI וב-Riva כדי להמיר את סרטוני ה-AVI שמתקבלים ל-FLV. את סרטוני ה-FLV אני מעלה לרשת. יש לי הרגשה שאם אבין את הנושא כמו שצריך אוכל להשתמש באופציות של התוכנות בצורה נכונה יותר וכך אקבל תוצאות טובות יותר ממה שאני מקבל כרגע - גם מבחינת איכות וגם מבחינת גודל קובץ. יש למישהו קישור למדריך כלשהו בנושא ? (חיפשתי ולא מצאתי) או שאולי מישהו שמבין רוצה לתת קצת טיפים ? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
או שזה יוצא איך שאני ניכנס או שכשאני עוזב אותה היא פשוט נעלמת לי וניכבת...מה עושים לא ניפגשתי בחיים עם תוכנה כזאת בעייתית זאת תוכנה שאמורה להישאר הרבה זמן דולקת משום שזאת תוכנת הורדות... ואני פשוט חייב אותה זאת הגירסא הכי חדשה... :s05:
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. יש לי מלא דיסקים מקוריים של משחקים שקניתי ...אני לא רוצה כל הזמן לשים את הדיסקים כדי לשחק במחשקים האלה. האם יש תוכנה שיכולה להפעיל לי את המשחקים האלה ללא הדיסק ? מדובר על דיסקים מקוריים אני לא יודע אם זה משנה .... תודה לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
1)האם התוכנה PC Probe II מומלצת? 2)אני זקוק להסבר קצר על Alcohol 120%-התוכנה חוקית?איך משתמשים?למה היא משמשת? 3)איך יודעים שמותקן Firewall במחשב?בלוח הבקרה יש את ההגדרות של חומת האש? תודה
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת אם יש פה מישהו שיכול לעזור לי למצוא תוכנות שבודקו את מפרט המחשב, ושיכלול גם חברה, מהירות, זיכרון.... תודה מראש, נוביש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרגע גוגל כרום, במידה ואתקין גם פיירפוקס- יכול להיווצר התנגשות בין 2 הדפדפנים ולגרום לבעיות במערכת? והאם הפיירפוקס צורך פחות זיכרון משמעותית מהכרום? איזה דפדפן תעדיפו ולמה?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני זוכר שפעם לפני שנים אולי ראיתי משהו אבל אני לא יודע אם לא במקום בבקשה להעביר כאן נראה לי הכי מתאים התוכנה שאני מחפש פשוט צריכה לחלק את הוידאו ל2 במקום שאני יבחר אם אפשר גם מדריכון קטן איך לעשות את זה לחבר תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, נעלתי קובץ WORD עם סיסמא ושכחתי אותה, יש אפשרות לשחזר אותה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כאשר מופעלת הסריקה המתוזמנת שהגדרתי ב-Windows Defender (ואני חושב שזה קורה גם כאשר אני מפעיל סריקה ידנית), יש כמה בעיות: 1. משך זמן הסריקה נמשך מעל לשעה (מגיע לפעמים לשלוש שעות, לשם השוואה: ל-Malwarebytes Antimalware וכן SUPERAntiSpyware, לוקח כחצי שעה לסרוק את שתי המחיצות של הדיסק הקשיח שלי (C ו-D)). 2. כאשר אני פותח את חלון הסריקה של Windows Defender בעת ביצוע סריקה, בטור "שעת התחלה" מוצגת השעה הנוכחית במקום שעת תחילת הסריקה ובטור "זמן שחלף" מוצג הזמן שחלף מרגע פתיחת חלון הסריקה במקום את הזמן שחלף מרגע תחילת הסריקה. פתחתי דיון זהה בפורום התמיכה של מיקרוסופט, והם מתנערים מכל אחריות ולא עונים לעניין (מתנהגים כמו ב-FXP). לכן אני פותח את הדיון גם פה, כי הפורום הזה הוא בר…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תציעו לי ....מה הכי טוב .. תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש כול שהוא תוכנה לטמפ' שתראה לי את הטמפ' של המעבד וכול השאר יש הוא שהוא תוכנה טובה..? תודה לעוזרים..! nimrods
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כל פעם שאני גולש אז קופצים לי פרסומות וחלונות קופצים וכל שבוע שבועיים הוא מוחק את ההיסטורים של האתרים שהתחברתי אליהם כמו FACEBOOK, GMAIL, או פורומים שהתחברתי אליהם למורות שהו מוגד בהגדרות שלא לעשות את זה וזה קורה רק בפיירפוקס!! מה לעשות אני כבר מיואש!?!?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יצא פיירפוקס 3 בטא 4 RC1 להורדה: ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.0b4-candidates/rc1/firefox-3.0b4.en-US.win32.installer.exe [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום הורדתי אלבום תמונות וזה הוריד לי אותו בWINRAR אבל כאני רוצה לחלץ זה רושם לי להביא סיסמא . הבעיה היא שאני לא זוכר מאיפה הורדתי את זה כי הורדתי את זה לפני הפירמוט שעשיתי למחשב . עכשיו השאלה שלי זה אם יש איזשהי דרך לחלץ את זה ? תודה מראש. עריכה:לא חשוב הצלחתי למצוא את הסיסמא . אפשר לנעול .
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לחבר שלי תוכנה "חשבשבת" איך אני מפעיל אותה בויסטה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את הדמו הנ"ל ואת ה DLL שצריך (שמתי את ה DLL בסיפריית הסיסטם בווינדוס) ועדיין - גורנישט הוא פותח חלון דוס שכזה ונותן הודעת שגיאה עלומה. למה? הוא רושם: display : error - invalid operation את זה הוא רושם בחלון "דוס" שבכותרתו הוא רושם את ה PATH ממנו מורצת התוכנה אה וד"א - נפתח חלון עם לוגו של NVIDIA שבכותרת שלו כתוב סופרפלוו... מה קורה פה :-/ אפא שמתם את ה DLL שהורדתם?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. ברשותי דיסק מקורי של Office 2000. אני מנסה לפתוח קובץ mdb , שאני יודע שצריך לפתוח אותו ע"י התוכנה Microsoft Access. אין לי את הaccess על המחשב, והייתי משוכנע שיש בדיסק של האופיס. חיפשתי בשני הדיסקים, ואין access, מה לעזאזל?! :< תודה רבה וחג שמח לכולם.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני בעל אנטנה ומתאם USB של Aver TV ולא לגמרי מרוצה מהתוכנה השבאה עם הגרטיס או מטופציית הצפיה המובנת בחלונות. מישהו מכיר תוכנה טובה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מוד חדש של אימיול שיחליף את מה שיש לי עכשיו(TLN). מישהו מכיר חיה כזאת? לא אכפת לי להעלות במהירות גבוהה- יש לי עד 64 ק"ב העלאה. או שעדיף בכלל את האימיול הרשמי והמוכר ? תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כרגע, כל פעם שאני רוצה לכלול תמונה בתוך הודעה בפורומים כאן, אני באופן ידני הולך ל-tinypic.com, וידנית מלה את התמונה. מישהו מכיר אתר טוב שיש לו API, כך שאוכל לעשות את העלאת התמונה אוטומטית? תודה רבה card
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי סרט שהוא ב BIN, CUE פתחתי אותו עם deamon tools והוא עובד כמו סרט די-וי-די. הוא עובד כל המסך ואני רוצה לשים עליו את הכתוביות לתמיד... איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אנשים! מישהו יודע איך להגדיר לכל הזמן שהכתיבה בICQ 6.5 (גירסה עם תפריטים באנגלית) לכתיבה מימין לשמאל בעברית? המון תודה מראש...
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם! מערכת ההפעלה שמותקנת אצלי במחשב היא Windows 7 Unlimate 32 Bit. אני לא שומע כלום במחשב...(וכן מותקן לי Driver של RealTek) לוח האם שלי הוא- GA-MA 770 UD3 Rev 2.0 תודה ערן
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


