עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by avivlevy,

    במחשב הישן שלי הייתה לי איזה תוכנה שיש בה מערכת שעות לוח מבחנים.... כל מיני דברים שקשורים מבצפר ועכשיו אחותי צריכה את התוכנה הזאת מישהו אולי מכיר אותה ויודע איך קוראים לה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by dannygnh,

    איך פותחים קובץ nrg.* כאשר אני מנסה לפתוח, תוכנת נרו עולה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by esaly,

    היי חברים, אני מעוניין לשמור אתר מסויים ו"להדפיס" אותו לקובץ תמונה, יש לי רק אפשרות כרגע לXPS - דבר שלא מאפשר לי לערוך אותו. האם יש דרך בדומה לXP להדפיס לתמונה? תודה מראש לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. נפתר,על ידי דרייברים של atheros

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אני צריך כדי שאני אוכל להכניס טאג. אני יודע שזה פוגע באיכות וכ'ו. אל תתייחסו לזה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שלום לכולם, נתקע לי במחשב וירוס בשם Win32:Rootkit-gen [rtk] אשר אינו מעוניין לעזבני.. מה עשיתי? - סריקה עם אנטי וירוס מעודכן (AVAST ניסיתי, KASPERSKY ניסיתי) כמו כן בתוכנה נגד רוגלות (MALEWAREBITS, PC SPYWARE DOCTOR,AD AWARE, SPYBOT). במצב בטוח כמובן.. - מחקתי את נקודות השיחזור הקודמות כי הבנתי שזה מקורו בד"כ.. לא עוזררר! הוא ממשיך להופיע בכל קובץ וקובץ שנפתח במחשב! האנטי וירוס חוסם אותו אבל בכך חוסם פעולתם של אפליקציות במחשב! לדוגמא אני פותח את האינטרנט אז האנטי וירוס מתריע שהקספלורר נגוע ועל כך האתר נחסם! מה עושים מה עושים תודה ויום טוב

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Alexkmr,

    אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. Started by musari,

    אני צריך דחוף חבילת מקודדים טובים תודה לעוזרים רצוי של LIONETWORK?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום לכולם וחג חנוכה שמח! לא מכבר רכשתי בארה"ב iPOD Touch 16GB 2G , מכר שלי בארץ סיפר לי שיש הגבלות למיספר המחשבים שאפשר להתחבר לספריית הITUNES שלהם עם IPOD נתון! (הוא אמר כחמישה מחשבים כמדומני). שאלותי הן: 1. האם זה נכון? 2. האם יש דרך לעקוף את זה? 3. האם מדובר רק לתכני DRM (דהיינו, תכנים שנקנו והורדו מITUNES) 4. האם ניתן לאפס את המספר הזה? אני אשמח לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד בנושא, סיפורים אישיים, הצעות וכו' תודה מראש וחג אורים שמח לכולכם! רועי

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Dunul,

    שלום, יש לי את הגרסא האחרונה של המסנג'ר... ובכל פעם שאני משאיר את המחשב דלוק ללא כל פעילות, לאחר זמן מה הנסמג'ר מתנתק מעצמו. יש לי פיירוול של קספרסקי, והגדרתי אותו כדי שיוכל לעבוד טוב יותא מול המסנג'ר, ללא הצלחה. יש פיתרון? (WIN XP)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. Started by alice in chains,

    היי יש לי כמה קבצי AVI ואני רוצה לצרוב את כל הקבצים בדיסק DVD ,לאיזה פורמט כדי להמיר אותם כך שDVD יוכל לקרוא

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אני רוצה לשנות זמני עריכה, יצירה ושינוי קובץ וורד. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אהלן, אני עומד לפרמט את המחשב ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה (ווינדוס 7 אולטימייט). עם איזו תוכנה אני יכול ליצור גיבוי לשחזור או יצירת IMAGE לשחזור (דרך הבוט או ישירות מהווינדוס) ? שאלה בנושא , בזמן שיחזור הIMAGE - כל מה שקיים על אותה מחיצה בהארד דיסק נמחק לחלוטין? תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by N82,

    יש תוכנה חינמית לראות DVD במחשב?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by גד :),

    איך אני לוכד את הלינק לפלאש מסוג מסויים וצופה בו בתוכנה חיצונית כגון B.S PLAYER ? דוגמא לפלאש המסויים http://yes.walla.co.il/?w=1/7011/1292160 אנא התמקדו בדוגמא! יש לציין שאני צופה בהרבה סוגי קבצי פלאש דרך B.S וכמובן לוכד אותם לפני כן בתוכנה IDM . הערה:כבר ניסיתי ללכוד את הפלאש שבדוגמא בעזרת flash capture / SaveFlash / IDM ולצפות בו ב B.S ללא הצלחה. אז תנסו ללכוד פלאש זה לפני שתגיבו!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. האם יש תוכנה שיכולה להתלבש על כל התשתית של הMY COMPUTER הקלאסי של ווינדוס, כמו דפדפן של המחשב... וכל לחיצה על תקייה תפתח את אותו דפדפן במקום הEXPLORER הרגיל ? לא שאני בבעיה עם מה שיש היום אבל ככה גם הייתי לפני שגיליתי את FIREFOX ופתאום אתה לא מבין מה עשית קודם עם IE. למישהו יש המלצות ? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by IlanF,

    תירשמו ב- http://www.lynda.com/podcast/92 לחשבון טריאל ליום אחד. כל המדריכים/סרטונים פתוחים ליום שלם! *אהם*למישישפיירפוקסאפשרלהורידאתהסרטוניםעםתוסףמתאים*אהם*

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Crypto,

    אני נכנס לסרט ואין תמונה ואין קול מופיע לי רק הדבר הזה שמתי שנכנסים לתוכנה (בלי סרט) תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. אורח mikicita
    Started by אורח mikicita,

    אני רוצה להוסיף לחיפוש שלי שעשיתי בפלאש אפשרות ש כשמקלידים מינימום שתי אותיות או משהו הוא יוציא LISTBOX אם האפשרויות המתאימות לאותיות. מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by AmitDanan,

    שלום צריך תוכנה שאפשר בעזרתה לחתוך קטע מוזיקה mp3 אים היא תומכת בעוד קבצי מוזיקה זה מצויין

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אופיס 2007 עם חבילת עברית על WIN7 הכל היה בסדר, עכשיו פתאום כשאני מנסה לפתוח את האווטלוק אני רואה את התוכנה נפתחת לשבריר שנייה רואים את כל המיילים ואז המסך נסגר ומתקבלת הודעת השגיאה הזו שלא מסבירה יותר מדי: הסרתי ריסטרטי התקנתי מחקתי אפילו את הספרייה של האוטלוק תחת USERS וכו.... כלום לא רוצה לעלות. יש לציין ששאר האופיס כן עולה בלי בעיה. למישהוא יש רעיון מה אפשר לבדוק הלאה :s05: תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. אהלן אנשים..חייב את עזרתכם ניסיתי הכל ולא הצלחתי... עד עכשיו הייתי ממיר סרטים בכיף אבל פתאום צצה לי בעיה.. אני כמעט בטוח שזה קשור רק לסרטי Xvid כי כל סרט Xvid שאני טוען לVD גורם לי לשגיאות ומתנגן לי עם איחור רציני של הוידאו יחסית לקול בתוכנות אחרון הסרטים עובדים טוב רק בVirtualduD זה קורה ואח"כ הוא קורס ונותן את השגיאה הבאה an out-of-bound memory access (access violation) occurred in module 'ntdll" ניסיתי להתקין את Xvid מחדש אבל זה לא עזר....מישהו יודע מה עושים כדי לתקן את זה?? תודה מראש... תעזרו לי שלא אשבור תרא'ש ...(:

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by KoDkOd,

    שלום,אני מחפש מעבד תמלילים שיעבוד בדוס ויעבוד גם במערכת חלשה 133 תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by adlanm,

    אם לוחצים CTRL+Enter יש השלמה ל-com איך אני הופך את זה ל-co.il? או שאפשר עם לחצני קיצור אחרים Firefox

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים