עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היה לי PROXOMITRON אבל הפסקתי להשתמש בו כי הוא עושה יותר מדי בעיות - האם יש המלצה למשהוא טוב יותר ?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  2. ואם אפשר שזה יהיה מינימליסטי ובלי שטויות

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by -AKEL-,

    נהייתה לי בעיה בלראות תמונות, איך אני יכול לסדר את זה בבקשה? זה מראה לי חלק מתמונות בצבע שחור לפעמים

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by y_i_c,

    מישהו יודע איך אני מוסיף קאונטר לשרת?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by fish123,

    שלום אני מחפש תוכנה טובה מאוד לכיווץ קבצי וידאו. שמעתי על Virtual Dub וגם ניסיתי אבל היא לא ממש עוזרת לי. אני מחפש תוכנה טובה שמכווצת סרט של 600MB ל30MB ומשאירה איכות גבוהה.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by holdensar,

    שלום אני מחפש תוכנה נדירה יש לי פה מספר פלאפון של חבר אני מחפש תוכנה שכשאני יקליד בתוכנה את המספר שלו הוא יתן לי את מספר ה-ID של אותו מספר פלאפון יש תוכנה שכזאת???

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by CRONE,

    אני צריך דרייבר עבור WIN98 למדפסת HP940C אלא שבאתר הרשמי של HP לא ניתן יותר להשיג דרייבר זה, בטענה שמייקרוסופט לא נותנת יותר תמיכה עבור WIN98 :s05:

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Deadly Cheetah,

    שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה ידידותית להמרת וידיאו אני צריך להמיר מmkv ל avi תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. עלמנת לגבות קבצים חשובים אני מחפש תוכנה שתעבוד על Windows 8 שתוכל לסנכרן בין תיקיות מקומיות על המחשב. אני רוצה פשוט להגדיר תיקיות מסויימות ותיקית יעד ושהכל התוכן יועתק לתיקית היעד וככה כל כמה זמן אני יעשה גיבוי או אוטומטי או ידני. מישהו מכיר תוכנה מומלצת חינמית ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by shaithebest,

    שלום לכולם רציתי לשאול אם קיימת אפשרות כזו לשמור סרטונים מUTUBE או MY SPACE למחשב??? והכי חשוב לשמור אותם בצורה כזו שלא יהיה צורך בחיבור לאינטרנט תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. יש לי בעיה ב IDM שאני מוריד מאתרים כמו FF או unlimitshare ועוד , זה עושה לי כמו כפילות של ההורדה וזה מביא לי שגיאה כזאת: Uploaded with ImageShack.us ויש עוד שגיאה שבסיום ההורדה זה עושה לי ככה ולא שומר את הקובץ Uploaded with ImageShack.us תודה לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. (המשך של הכותרת) ל-PARTITION אחר. ניסיתי עם NERO אבל הוא נופל כשהוא מנסה לעשות BOOT מהדיסקים שהוא יצר. אין לי NORTON GHOST ואני לא מתכוון לקנות אותו בשביל זה... יש משהו חינמי שיעשה את העבודה כמו שצריך?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. מחפש תוכנה כמו partition magic - לעבודה תחת WIN7 גירסת 64 סיביות אני קצת מפחד מ 8 - partition magic שהיא אומנם מצויינת! = אבל ראיתי נורטון כבר לא תומכים בה יותר יש מאיזה כלי אחר / תוכנה = שהוא נח אמין וטוב ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אחותי התקינה לי ICQ במחשב וזה שינה לי את הדף שאני פותח כרטיסייה חדשה מחקתי את ה ICQ וזה עדיין נשאר, ניסיתי לאפס את ההגדרות של הדפדפן ולא עזר מדובר על IE8 צירפתי תמונה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by meshie,

    נכנסתי לאתר של מייקרוסופט ואין שם להורדה DirectX 10...יש למישהו לינק לגרסה האחרונה שלו? ל-32ביט מצאתי משהו וזה בהורדה אבל אני לא בטוח זו גרסה טובה (למקרה ויש גרסאות לזה בכלל) תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by WarNet,

    http://ie.microsoft.com/testdrive/ הופתעתי לטובה מהמהירות שבה נטענים הדפים. כל הדברים החדשים שמצויינים באתר שהבאתי עובדים הרבה יותר מהר ב- Internet Explorer 9 Platform Preview מאשר דפדפן ה-Chrome... מצפה להשקה...

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by RonCohen,

    אולי אתם תוכלו לעזור לי כי לא ידעתי כל כך מה לחפש אני מחפש תוכנה שאפשר לי לחבר מצלמת אינטרנט למחשב ולראות את התמונות לייב מאותה מצלמה מכל מחשב המחובר בLAN לדוגמא: אני מחשב למחשב בסלון את המצלמת רשת ורוצה לבדוק שהכל בסדר בסלון אז אני נכנס לתוכנה ורואה מהמחשב שלי לא דרך הסלון

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. לאחרונה כאשר אני מנסה להיכנס למשל לדואר של וואלה/ג'ימייל ועוד כל מיני אתרים העמוד לא עולה פשוט. בשורת המשימות רשום Done כאילו כל העמוד נטען, אבל כל העמוד לא עולה. התקנתי מחדש את ה-IE7, Flash,Java אבל כלום לא עוזר. מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by jorgito,

    שלום! אני רוצה להחליף את תכנת הפיירוול שלי (כרגע KASPERSKY) - רציתי לדעת איזה תוכנות מומלצות חוץ מ ZONE ALARM - אני רוצה תוכנה שלא תהיה כבדה על המערכת...

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום, לאחרונה שמתי לב שבזמן גלישה באינטרנט המחשב (החדש יחסית) נהיה איטי הסתכלתי על התהליכים במנהל המשימות וראיתי שכל חלון אקספלורר חדש שאני פותח לוקח 60,000 קילוביט, ואם אני פותח עוד 2 כרטיסיות זה מגיע ל400,000 כל חלון חדש שאני פותח בנוסף לראשון לוקח יותר מקום גם כן. הרצתי סריקת וירוסים עם אבאסט במצב בטוח והוא מחק כמה קבצים (שידעתי שקיימים עוד קודם אבל לא עשו בעיות) והבעיה עדיין קיימת. מישהו מכיר את התופעה ויכול לעזור? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by weissby,

    טוב כשיש כל מיני לינקים של ג'אוהסקריפט (אין לי משוג ממש מה זה אניר ק ידוע שזה קשור לג'אוהסקריפט) אז זה לא עובד לי המחשב עושה מן צפצוף מוזר כשאני לוחץ על לינק כזה (צפצוף שבא מהמחשב עצמו ,לא ששומעים ברמקולים) פתחתי פה פעם אשכול לגבי זה ולא הבנתי כל כך תהסברים שנתנו לי שמה וגם חסמו לי תאשכול הקודם ככה שאני בעצם לא יכול להקפיץ אותו או משהו כזה אז, תודה מראש לעוזרים.. נ.ב שכחתי לציין שזה רק באקספלורר קורה נ.ב 2 חחח דוגמה למקום שלא עובד לי הלינק: http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1398,00.html נכון יש שמה כל מיני משחקי אונליין, אז כשאני לוחץ על "שחקו עכשיו" קורה לי המש אמרתי, הצפצוף הזה במחשב ואח"כ פשוט אין תגובה לא פותח כלום..

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. אני קונה מחשב והתוכנות שאיתם אעבוד הם: pinnacle studio 11 flash freehand ושאר ירקות בגדול עריכת סרטי וידיאו ושות' האם מעבד כגון Q6600 כרטיס מסך OB ו 2 ג'יגה זיכרון יעשו את העבודה יופי או שיש צורך להשקיע בכרטיס מסך מקצועי/חיצוני? ומה הם ההשלכות של הדברים מבחינת זמני רינדור,עומסים וכו'. אני לא מבקש מפרט אלא מחפש דרישות מומלצות לעבודה,באתרי התוכנות ישנם רק דרישות מינימום. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by KoDkOd,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה חינמית שאני יוכל להעביר דרכה שיעור,כלומר שיראו את המסך שלי ויכלול צ'אט או משהו דומה. אני ישמח להצעות, תודה וסופש נעים 8)

  24. Started by amirn,

    השתמשתי ב FILEZILLA אבל לאחרונה שמתי לב שהיא מחזיקה את הסיסמאות בקובץ טקטס ללא הצפנה. האם יש תוכנת FTP אחרת מומלצת (חינם או בתשלום) ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by ShahafH,

    שלום, לא מזמן לקחתי את המחשב הנייד שלי מסוג GIGABYTE W566N מתיקון. אמרו לי שעדכנו ביוס וממתי שזה חזר הביתה הצורב לא קורא דיסקים. הוא פותח כמו שצריך ויש הבהוב ירוק אך הוא לא קורא אותו. האם יש פיתרון שאוכל לבצע לבדי מבלי לקחת לתיקון פעם נוספת?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים