עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by inuyasha2,

    שלום יש לי מדיה פלייר 9 באנגלית ואני צריך מקודדים טובים חדשים שקוראים MP4 אני מבקש עזרה.. ועוד משהו רציתי לדעת איזה אנטי וירוס טוב כיום תודה על העזרה INUYASHA2

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. מי שמכיר תוכנה כזאת שאני יוכל ליראות טלויזיה של העולם במחשב אז תביאו .

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שאלה: אני ינסח ישר בדוגמה: פיירפוקס, אחרי הרבה זמן של פעולה תופס הרבה מאוד מקום, כפי שניתן לראות בתמונה שצירפתי (מגיע לכמות זיכרון הרבה יותר גדולה מזה גם בהמשך). יש את האפשרות של clear cache, אבל זה מוריד רק מעט, ועדיין עיקר הזיכרון עדיין תפוס. עכשיו בשביל לפתור את הבעיה אפשר פשוט לסגור את התוכנה ולהפעילה מחדש שוב, זה מוריד את כל הזיכרון. אבל השאלה שלי היא איך אפשר לאפס את הזיכרון לבערך 20 מגה, שזה המינימום בערך שהיא צורכת, בלי לצאת מהתוכנה ולהפעילה מהתחלה ? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  4. אני מחפש את התוכנה POWER DVD בבקשה תיכנסו מאיפה אני מוריד את התוכנה אזות בבקשה תנו לי קישור שפועל

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אהלן חברים, אני רוצה להתקין Win7 במחשב של אחי, שכולל את לוח האם המוזכר בכותרת. באתר של Foxconn כתוב שהדרייברים מתאימים רק ל- WinXP 32/64 ול- Win2k. לא הצלחתי למצוא ל- Win7. האם זה אומר שלא אוכל להתקין על המחשב הזה את מערכת ההפעלה המדוברת, מבחינת תאימות דרייברים? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. Started by rgm7,

    אחרי ששמרתי תכנית במקס, נכנסתי ל-מה ששמרתי ופתאום צצה בעיה, אני לא יכול להמשיך לערוך את מה שעשיתי, מופיע לי סימן אדום --- [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שלום אני מחפש תוכנה שתקבץ מספר סרטונים שצילמתי (כל קטע הוא קובץ נפרד כמובן) לסרטון אחד ארוך (שיהיה קובץ אחד). זה קריטי שהתוכנה לא תשנה שום דבר במבנה \ בפורמט \ באיכות של הסרטונים, הן של הוידאו והן של האודיו, ותשאיר אותם כמו שהם בדיוק! הפורמט הוא m2ts באיכות 1080i. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אפשר עזרה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by cleric,

    מעניין שאין תראד כזה עדיין.. שלי: AdBlock - Version: 1.2.8 AdBlock for Chrome! Removes Facebook ads, Flash animations, and ads from all over the web. Disable - Uninstall Options Chromed Bird - Version: 1.2.0 Chromed Bird is a Twitter extension that allows you to follow your timelines and interact with your Twitter account. Disable - Uninstall Options Feedly - Version: 2.9.178 Feedly organizes your favorite sources in a magazine-like start page. Disable - Uninstall Options Google Mail Checker Plus - Version: 1.1.3 Displays the number of unread messages in your Gmail and Google Apps inbox. Preview mail, read, delete, archive and mark as spam! Disable - Uninstall O…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. (אני יודע שאני מפסיד מקום וגם שדיסק כזה עולה עולה יותר, אבל עזבו את השיקול הזה כרגע)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by binyamins,

    אני מקבל דרכו מיילים מחמישה כתובות שונות יש לי 30 מיילים ואני לא יודע ממי זה מגיע יש דרך שלכל כתובת יופיע inbox, outbox, וכו' ? לא אחד לכל המיילים ... תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Moty_p,

    שלום לכם... יש לי כמה כרטיסי טלוויזיה שקולטים שידורים של DVB-T דיגיטלים בעזרת אנטנה קטנה הכרטיסים מגיעים עם תוכנה שסורקת את התדרים והערוצים הקלטה וכל שאר הדברים אבל אף אחת מהתוכנות לא טובה, למעשה אחת מהן בכלל לא מוצאת את התדרים והערוצים הישראלים. השניה עובדת אך ורק אם אותו כרטיס ספציפי. מה שמשאיר אותי עם תוכנה אחת (Presto! PVR של כרטיס מחברת gigabyte) שעובדת עם כל כרטיס, אבל יש לה בעיה גדולה הבעיה היא שאחרי מספר שניות של צפייה בעזרת התוכנה יש דיליי ורואים את מה שקורה שניה באיחור וזה הורס את החווית הצפייה אז אני מחפש תוכנה טובה ורצוי גם חינמית שעובדת עם כל כרטיס שיש לה את כל האופציות כמו הקלטה סריקה של תדרים ותכנות וכו' בשביל הכרטיס שקניתי שעכשיו לא עושים שימוש בגלל מחסור …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by SD Project,

    לפני כמה חודשים העלו לאתר איזה מדריך שהמהיר את העלאת התמונות בתוכנה במהירות גבוהה יותר מהרגילה, חיפשתי את הת'רד ואני לא מוצא אותו אפשר לקבל קצת עזרה ?! ועוד מש'ו, איך אני יכול לעשות שכאשר אני לוחץ, סתם לדוגמא ngo ואז Ctrl + Enter וזה יעשה לי סיומת של co.il ולא של com ? תודה לכולם, ניאו

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by mci10mat,

    אהלן חבר'ה ובמיוחד לותיקים והמומחים פה! מישהו (אולי component) יוכל לעשות פה סעד לאנשים במצוקה ולכתוב נוהל מסודר לפרמוט כולל לינקים והסברים על מושגים: 1 עשה גוסט לקבצים שחשובים לך. גוסט -'סוג של גיבוי שהמחשב שומר על...' קישור לתוכנה יש בwww.kishur.co.il ואם אתה רוצה גירסה חינמית יש ב 2. הכנס לתפריט ???? והקש על פורמט )format( של כונן c. וכן הלאה... משהו בסגנון של איך מנקים את המחשב שכתבו פה (אחד הותיקים פה אולי component). קחו בחשבון שקוראים את המדריך שתכתבו כל סוגי הגולשים באתר וחלקם (ואולי גם אני כזה) לא מתמחים במחשבים וייתכן שמושגים כמו גוסט ורג'יסטרי לא נהירים להם די הצורך. אני באופן אישי לראשונה מפרמט את המחשב הנוכחי שלי (תמיד סינג'רתי חבר שהוא סוג של עכבר מחשבים) וא…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. שלום. אני מנסה לשחזר SYstem Image. עברת מכונן קשיח, ממנו יצרתי Image, לכונן SSD. את ה Image שמרתי על כונן חיצוני. כל ההליך נראה שמתנהל כהרגלו [הפעלת המחשב מה Recovery CD, בחירה ב Restore using an Image, וכן הלאה], אך ממש כאשר הפעולה מתחילה, אני מקבל את השגיאה הבאה: ישנן הצעות? נכון לעכשיו אני בין שמים לארץ ???

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. SYNERGY -ותיקה, יציבה, קוד פתוח, חינמית ומתאימה לכל פלטפורמה כמעט שיש. MOUSE WITHOUT BORDER - המתמודדת הטריה מבית מיקרוסופט, GUI מצויין, פשוטה מאוד, אינטגרציה מצויינת עם WIN7, לחלונות בלבד. Mouse without Borders במיוחד למי שעובד עם כמה מחשבים וכמה מסכים במקביל ונמאס לו להתעסק עם 10 מקלדות/עכברים, להקליד במקלדת הלא נכונה או לעבוד ב-REMOTE כל הזמן.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום חבר'ה, אני מנסה להעביר תמונות וסרטים מסרטת וידאו בעזרת שימוש בכניסות הנמצאות על כרטיס מסך, ג'יפורס 4. אם יש תוכנות מסויימות שאתם ממליצים אליהן, אני אשמח לשמוע.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. לוינדוס מדיה פלייאר אין אפשרות להפעיל את הדיוידי מכיוון שחל איסור על הפעלת הדיסק באזור שלך בעולם.עלייך להשיג דיסק המיועד לאזור הגאוגרפי שלך...מה זה אומר?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by oded6188,

    נגן מוזיקה שמנגן מוזיקה של מחשב אחד על מחשב אחר... למה בידיוק אני מתכוון: מחשב א' - מכיל את כל המוזיקה מחשב ב' - מחובר לרמקולים אני רוצה להפעיל את נגן המוזיקה על מחשב א', אבל לשמוע דרך הרמקולים שמחוברים למחשב ב' בעצם שכל השליטה תהיה ממחשב א', אבל שישמעו ממחשב ב' יש תוכנה כזו אולי?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. חג שמח לכולם. אני מעוניין לבצע סריקה של כמה מסמכים באמצעות סורק ביתי ולאחר מכן למזג את כל הסריקות לקובץ pdf אחד. בתוכנת הסריקה של המדפסת שלי קיימת אפשרות ליצור קובץ pdf. שאלתי היא: כיצד אני מבצע מיזוג? בכל סריקה אני צריך לבצע שמירה בפורמט pdf, ולכן אני נאלץ ליצור קובץ לכל מסמך ומסמך. אני מעוניין שכל המסמכים יהיו בקובץ אחד. אין לי תוכנה ליצירת pdf מלבד התוכנה של הסורק, ויש לי את Acrobat Reader החינמי.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. אם אפשר מדריך או תוכנה פשוט חסמו אותי ואת רוב האיפים הישראלים באתרי טורנט שונים בעולם אני צריך עזרה...תודה לעוזרים אם זה לא המקום הנכון אז תעבירו...פשוט לא ידעתי איפה לשאול..

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by sgt_flippy,

    האם יש אתר או אתרים של מבחר תמונות בגודל איכותי טוב ובלי הלוגו שנמצא על כל תמונה? תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. שלום לכולם, איך אני יכול להעביר קובץ בפורמט avi לפרמט mp4 (על מנת לראות סרטים על פלאפון) ולהוסיף כתוביות .srt? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by artyom,

    כל פעם שאני מנסה לראות סרטון ביוטיוב, הוא לא נותן לי. מופיע "an error has occurred, please try again later" וכלום ניסיתי להתקין פלאש מחדש, FIREFOX מחדש, ג'אווה... כלום לא עזר.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים