עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by eli33,

    ניסיתי לחפש תוכנה של ביטורנט אבל יש כל מיני סוגים אז על איזה תוכנת ביטורנט אתם הכי ממליצים .. שתהיה נוחה ולא מבלבת מדיי עוד שאלה שרציתי לשאול -יש לי הזמנה לאתר פרטי ונרשמתי אליו עכשיו רציתי לדעת איך מתבצעת כל הפרוצדורה הזאתי שאני מוריד מאתר פרטי ?כי זה לא מסתדר לי בראש איך האתר יודע שאני מוריד דוקא ממנו.. זאת אומרת איך הוא יודע שהורדתי את זה מהאתר ,הרי בסופו של דבר זה יורד בתוכנה של הביטורנט?? יש לי גם המון דברים לשתף ... האם אני יכול להעלות אותם ??

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אנחנו 2 יזמים בתחום משחקי המחשב. בשנתיים האחרונות עבדנו במשרה מלאה ובמימון עצמי על design של משחק מחשב, שמבוסס על רעיון חדשני שעדיין לא קיים בשוק משחקי המחשב העולמי. המשחק כולל גם עוד כמה חידושים מעניינים. בדקנו את הרעיון מבחינה טכנולוגית, ובנוסף הכנו כמה הדגמות במחשב של אלמנטים ספציפיים של הרעיון. כמו כן, הכנו בין השאר תסריט מלא של המשחק, ומסמך concept. המשחק הוא mainstream והז'אנר שלו הוא 3d shooter. השאיפה שלנו היא ללכת בעקבות מה שחברת Majorem ניסתה לעשות בעבר, ומה שחברת Funtactix מנסה לעשות היום, כלומר לפתח משחק מחשב רציני. המטרה הראשונית שלנו היא להשיג מספיק משאבים כדי לעשות דמו ורק אז להשיג את ההשקעה הגדולה. כלומר הכוונה היא לגייס השקעה ראשונית שבאמצעותה נגבש צוות …

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת איזה תוכנה הכי מומלצת לשליטה מרחוק,וגם תגידו אם אני נכנס למישהו למחשב ואני מחבר דיסק און קיי למחשב שלי איך יכול לעשות שאני יוכל להעביר קבצים מהמחשב שאני נמצא בתוכו למחשב שלי או לדיסק און קיי? תודה לעוזרים

  4. זה קרה לי שניסיתי להתקין גרסה חדשה יותר של המדיה פלייר, ואז בסוף ההתקנה בטעות עשיתי משהו וזה נדפק. מאז שניסיתי להתקין זה קורה לי, עשיתי מאז ריסטרט בערך אלף פעם, זה לא באמת עוזר. ועכשיו שאני גם מנסה להתקין עוד פעם מחדש, אני לא מצליח למצוא גרסה שעובדת, הכל ישר שולח אותי לאתר של Windows, או מבקש ממני אישור לבדוק אם הווינדוס שלי מקורי בכדי להתקין. (..) תוכנה אחרת לא תעזור לי - אני חייב את המדיה פלייר למשהו מסוים. אז אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לתקן את זה איכשהו או להביא לי התקנה למדיה פלייר כלשהו שעובד. תודה רבה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אהלן חברים, אני כרגע מזמין לעצמי כמה שרינקים לאלקטרוניקה. אני צריך משהו שיהיה יפה. הרעיון הכללי הוא שיהיה רשום Audio Renovatio וליד זה איזה לוגו פשוט שיתאים. או משהו כמו AR בפונט מגניב ומעוצב, או משהו אחר שיהיה קשור לנושא של אודיו ויהיה פשוט מספיק. מדובר בסך הכל במשהו דיי קטן אז הרבה פרטים יהיו בעיה. מה גם שזה יהיה בצבע אחד בלבד. אשמח לרעיונות שלכם, כמו גם לעזרה שלכם ביציאה של לוגו שכזה שכן היכולות שלי בכל הנוגע לפוטושופ ושאר התוכנות האילו הן דיי מוגבלות. Anatoli.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. האם ישנה תוכנה שבעזרתה אפשר לשחק משחקי Play Station 2 על גבי המחשב? (זהו לא WARZ, כי אחרי הכל הדיסקים הם מקוריים, נכון?) היתה לי פעם תוכנה לPS הראשון, לא זוכר את שמה, (יכול להיות Bleem?) פתאום בא לי חשק לשים תוכנה ושני ג'ויסטיקים במחשב....(אם זה נקרא WARZ, אני מצטער, אני מייד שולף את ארנק הקסמים שלי וקונה את הקונסולה.)

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by liav12,

    אני מחפש את ההכי עדכנית להיום.. אם אפשר כמובן. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום. יש לי כמה שירים ואני רוצה להשמיע בניפרד את המוסיקה שלהם, למשל יש לי דיסק מקורי של LINKIN PARK והייתי רוצה לקחת שירים ולשמוע רק את המנגינה שמעתי שיש תוכנות חינמיות שעושות זאת... אם למישהו יש לנק אני אשמח תודה ובוקר טוב לכולם.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. מעוניין לשמור את זה בוורד או בנוטפד. תודה רבה (שוב..)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום ברשותי מחשב נייד של חברת LG דגם: LS55 התקנתי windows 7 על המחשב והוא לא זיהה את כרטיס הקול של המחשב (כמו את שאר הרכיבים שלו). (ראוי לציין שבאובונטו אין שום בעיה עם הקול - כך שזו לא בעיה בחומרה) חיפשתי המון דרייבר לכרטיס קול, וגם אחרי שמצאתי מסתבר לי שהוא מתאים רק ל-XP. אשמח לעזרה. תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by gal,

    היי לכולם קודם כל האם ניתן להמיר סרטים בDIVX לVCD בנרו?? ואיך מאפשרים AUTORUN בדיסקים שנצרבים בנרו??? תודה גל

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by א אוהל,

    היה לי את אזוארס ועכשיו הוא נדפק לי נ.ב תודה על המפרט שעשיתם לי

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by thebenjamin,

    כל הזמן מוסיפים אותי אנשים ועם כל השיחה זהה.. הם מנסים לדחוף לי איזה אתר לשיחות וידאו.. שכנראה מכיל איזה וירוס או משהו.. השאלה איך אני נפטר מהם.. אם זה שהם מוסיפים אותי אומר שיש לי משהו שנדבק במחשב.. הנה דוגמא לשיחה: ? [email]rozannekeib95@hotmail.com[/email] אומר/ת: hey *אומר/ת: who are you? how did you get to me? [email]rozannekeib95@hotmail.com[/email] אומר/ת: i'm 21/f your a male right? * אומר/ת: i'm green [email]rozannekeib95@hotmail.com[/email] אומר/ת: nice, I just got off work and finally got some time to relax which site did i msg you from again? * אומר/ת: wait.. i've turned red [email]rozannekeib95@hotmail.com[/email] אומר/ת: I know a way we can chat an…

  14. זכור לי שהיתה איזה תוכנה שאכן מסירה את כל הדרייברים של הכרטיס מסך רק שכחתי את שמה מישהו מכיר???

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום, יש לי אחים בבית ואני לא רוצה שיכנסו לי למחשב, יש להם משלהם וכשאני לא בבית אז אני רוצה שמחשב יהיה נעול בסיסמא אני צריך שהמחשב יפעל במשך היום כשהוא נעול ושהנעילה תהיה טובה ולא רגילה של הוינדוס אני צריך אחת כזאת שלא יוכלו להיכנס לי למחשב בזמן שאני לא בבית אז מי שיוכל לתת לי שמות של תוכנות שבהם אני אוכל לנעול תיקיות,וינדוס תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by RAZIEL98,

    שלום הורדתי סרטון מהאינטרנט דרך התוכנה הזאת עכשיו הסיומת של הסרטון היא HTML עכשיו אני יודע שצריך למחוק את הלינקים כדי שזה יהפוך לקובץ וידאו רגיל דרך הכתבן השאלה שלי איזה לינקים להוריד מפה בתודה מראש רזיאל

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by braveheart24,

    היי ח'ברה חייב דחוף לדעת מאיפה להשיג את הדרייבר !!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אני מתכוון אם אני מסיר תוכנה אז תמיד יש כל מיני שאריות אז אני מחפש תוכנה שתעלים אותם לגמריי. יש משהו כזה ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by NIVTAL,

    מצטער אם זה לא הפורום המתאים, אם זה לא בבקשה מנהלים להעביר חח תודה :) מצאתי USB ברחוב וחשבתי שזה סתם DOK או משהו אז ניסיתי בבית וזה לא זה, זה נראה ככה: רציתי לשאול מה זה עושה חח מצאתי את זה באנגלית אבל לא כל כך הבנתי..

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  20. Started by predator_008,

    בתוכנה EVEREST Ultimat Edition בפונקציה Sensors מה זה הAUX?? וזה תמיד מופיכ לי על חצי מה טמפ של הלוח... תודה מראש. preadator_008

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by asaf172,

    שלום ניסיתי לעשות תנאים לעיצוב האקסל, אך הם לא עובדים לי 100% כפי שאתם רואים, הוספתי תנאי למקרה שבתאים יש 0 ובכל זאת האקסל צבע את התאים בירוק, במקום לצבוע בלבן. Uploaded with ImageShack.us מה אני לא עושה נכון? תודה על העזרה אסף

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Avi952,

    מדובר בגירסה 14 כמובן. הוא כל פעם נתקע בשגיאות האלה במהלך ההתקנה. מסנג'ר: "hr:0x80004005" ואימייל: "microsoft visual studio runtime: 0x80004004" אשמח לקבל פיתרון בתודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by fim,

    משהו מכיר תוכנה שאיתה ניתן לעשות data base לתכולה של הסידי רומים (תוכנות שירים וכו') כך שניתן לשמור בקובץ להדפסה ולשמירה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. ערב טוב! עד לא מזמן הייתי משתמש בnorton ghost בתור תוכנת גיבוי. הייתי מגבה בצורה דיי לא נוחה הייתי נכנס לתוכנה דרך boot ומגבה את כל הדיסק לimage disk וככה זה היה כל חודש פחות או יותר.. זה לא נוח וגם נראה לי שזה דיי פרמיטיבי היתרון היחסי לשאהר האופציות שאני מכיר שאם במידה והדיסק קשיח שלי הפסיק לעבוד כל מה שאני צריך זה להחליף\לרכוש דיסק חדש.. מישהו מכיר תוכנה זהה שעושה את זה בצורה אוטומטית או יותר נוחה? נ.ב במידה וזה לא האשכול המתאים מנהלים לעביר! ותודה רבה לעונים

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; מסיבה לא ברורה, לאחר הפעלת המחשב, כל המועדפים של הדפדפן שלי נמחקו כלא-היו. האם יש דרך להחזירם או שעכשיו צריך להתחיל לאסוף את כל האתרים מחדש?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים