עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by תימני אסלי,

    הורדתי אלבום מוזיקה מכווץ בראר וכשאני בא לפתוח אותו אני מקבל שתי הודעות. ההודעה הראשונה: No archives found ההודעה השנייה: ‏‏לתהליך אין אפשרות גישה לקובץ מאחר שהוא נמצא בשימוש על-ידי תהליך אחר. יש לציין כי הקובץ המכווץ בגודל של 53MB כלומר אמור להיות בתוך הקובץ משהו.

  2. החלטתי לשלב שני דברים גדולים שאני ממש אוהב, אחד זה הסרט "מרדף אחר האושר" והדבר השני זה השיר של הלהקה "The Fray" והשיר: : How to Save a Life". ** סליחה על הפורמט הגרוע, המווי מייקר עשה לי טיפה בעיות. לינק: http://www.youtube.com/watch?v=129VZNn6UIQ

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by gorzany,

    שלום לכולם, ביומיים האחרונים אני לא מצליח להתחבר לאינטרנט ולאחר אינספור שיחות עם נציגי הספק (012) והתשתית (HOT) אני בטוח ב-99% שבגלל וירוס/ספייוור אני לא מצליח להתחבר. כרגע אני מחובר ללא חייגן, אני מקבל כתובת IP תקינה, אני מצליח לעשות פינג לכל מיני אתרים בכתובת ה-IP שלהם, אבל - כשאני מנסה לעשות פינג לכתובת (ולא ל-IP) לדוגמא : ping www.google.com הוא לא מצליח לעשות את ההמרה לכתובת ה-IP, וגם כשאני פותח דף אינטרנט (IE/פיירפוקס) הוא רושם לי רגע לפני שהוא לא מצליח להראות את הדף ב-status bar שיש dnserror. ניסיתי לאתחל את ה-service של ה-dns בכלי הניהול, אך זה עדיין לא עובד. מישהו יודע מה עוד אפשר לעשות? שכחתי לציין, שהתקנתי AVIRA, והוא מצא לי את הוירוס, מחק אותו - בסריקה שלאחר מ…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום לכולם אני משתמש בתוכנתutorrent ולאחר הורדה של כמות קבצים גדולה המקום בכונן מתחיל להיגמר כמו כן אני רוצה לסדר את הקבצים כדי שיהיו בתקיות הנכונות ובכונן הנכון הבעיה היא כאשר אני בסך הכל מעתיק את הקובץ למקומו החדש אני מפסיק לשתף אותו שאלתי היא כיצד ניתן לשנות את מיקום הקובץ ועדיין להמשיך לשתף תודה על העזרה

  5. Started by Cupid Me,

    אני מתכוון לקבצים שדורשים סיסמא כדי לפתוח אותם תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אם כן - כיצד? איזו תוכנה? אפשר על ידי WIN XP PRO?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. נניח אם השיר הוא של עידן רייכל , אז ניתן יהיה להגיע אליו כך: עידן רייכל > שאריות של החיים מיוז > UPRISING וכו' תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Gohan,

    אני מחפש תוכנה להפוך טקסטים שלמים מאנגלית לעיברית. מישהו יכול לעזור לי/לתת לי לינק ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by slavazh,

    שלום לכולם השאלה בעיקרון בכותרת. קצת על למה אני צריך את התוכנה: השימוש העיקרי 99.999999% יהיה על עריכת צילומים. רצוי שיהיה גמישות של פלאגינים ותמיכה ב RAW . HDR גם בא בחשבון. אני מצלם בעיקר נוף ופורטרתים. אם חסר איזשהו פרט כדי להמליץ תשאלו.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. היי. אם אני מריץ מכונה אחת, הכל עובד. אם אני מתחיל לרוץ עם 2 מכונות במקביל, כל התוכנה של vmWare נתקעת. גם לאחר שאני מכבה את המכונה השניה וממשיך לעבוד עם הראשונה, ממשיך להתקע כל כמה שניות (כל פעולה שאני עושה) עד שאני סוגר ופותח מחדש את vmWare, וכך זה חוזר עד שאני מאתחל את המשחב. לאחר אתחול המחשב, אני יכול בכיף לעבוד עם מכונה אחת, עד שאני מריץ 2 מכונות במקביל ואז אותו הסיפור מתחיל שוב. 2 המכונות מריצות Windows 7 ועם הגדרות ברירת המחדל (מעבד אחד, 2 RAM וכו). מפרט המחשב שלי: i7-6820HQ @ 2.7 GHz 32 GB RAM Windows 10 Enterprise מעודכן. חשוב לציין שלא היו לי בעיות כאלה (ממש במקרים נדירים נתקע) כשהשתמשתי בגרסה vmWare WorkStati…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. חברה שמעו יש לי את הMicrosoft internet exploer המסרי* אני רוצה המלצה לאחד חדש אז יאללה בתגובות !!!!!!!!!! 10nx לעוזרים !!!

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by dolfin,

    מעוניין לתרגם mpeg 2 avi האם מישהו יודע על תכנה טובה ומקום הורדה עבורה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by yot,

    עברתי על כל האתרים שיש בסטיקי + חרישה לא קטנה בגוגל ולא מצאתי כלום תחת TGP USB Camera וכו'.. הדגם לא ידוע לכן כל דרייבר שקשור למצלמת USB של GPT ייתקבל בברכה תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. לאחר ששמעתי כי Avast מציע להתקין במהלך ההתקנה תוכנות צד שלישי, והאנטי וירוס של מיקרוסופט לא עושה זאת, ברצוני לדעת איזה מבין שני האנטי וירוסים הללו טוב יותר מבחינת מציאת וירוסים ושאר נוזקות, והתרעות שווא. תודה מראש.

  15. זה שולח לי מהאנשי קשר שלי אליי הודעות זדוניות כל פעם..(מאנשי קשר ספציפיים) ברגע שאני פותח את המנסן אני ישר מקבל הודעה כזאת אם שאר האנשים אני יכול לדבר רגיל ואין בעיה אז מזה אומר? הוירוס אצלי או אצלהם? ואיך פותרים את זה? זה ממש מנגס ההודעות האלה וגם אי אפשר ככה לדבר ולתקשר עם האנשי קשר האלה יש לי את Malwarebytes' Anti-Malware ואנטי וירוס החינמי של AVAST והם לא מצאו שום דבר מיוחד... מה אפשר לעשות? הבעיה אצלי או אצלהם?

  16. זו בעיה דיי נפוצה אם אני לא טועה והאי סי קיו רושם runtime error c:\program files\icq\icq.exe abnormal program termination זה קרה לי פעם מזמן אבל אני ממש לא זוכר איך סידרתי את זה היה לו בעיות מסך לאחרונה ועשתי מלא כיבויים למחשב מבלי לצאת מסודר ועכשיו כשהחלפתי מסך זה רושם לי את זה אולי רישומי דרבירים נדפקו או משהו כזה? מי יודע איך לסדר? תודה מראש נועם

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by etay34,

    עשיתי פורמט למחשב והתקנתי וינדוס XP ולאחר מכן עידכנתי אותו גם לSP3. זה דבר ראשון. דבר שני כאשר ניסיתי להתקין את בקר השמע והמולטימדיה מהדיסק ברגע שהוא הגיע לסוף ההתקנה הוא עשה RESTART למחשב מבלי לסיים ואז כביכול בלוח בקרה הוא מראה שהוא התקין את הרכיבים חוץ מבקר המולטימדיה בקיצור גם כשהסרתי וניסיתי להתקין גירסא חדשה מאתר היצרן של REALTEK (כרטיס קול O/B) עדיין כאשר הוא מתקין הוא עושה לפני סוף ההתקנה ריסט מבלי לסיים לפעמים אף מציג הודעה של "ארעה שגיאת חומרה חמורה" משהו בסגנון. מה עושים? כי ניסיתי את רוב הפתרונות גם מפורומים אחרים כמו למחוק לגמרי להתקין שוב (דיסק ואתר) וכו' אך לשווא

  18. Started by yonay,

    עשיתי טעות! שדרגתי קאזאה 2.1 ל- 2.4.12 (גרסה אחרונה). מאותו רגע - רק בעיות. נסיתי לחזור לגרסה הקודמת - לא ניתן. נשארתי עם העדכון המחורבן. הבעיה כעת:- כל בקשה ב"חיפוש" p2p נענית, כמעט מיד, בכותרת: "החיפוש הסתיים ללא תוצאות".חיפוש ב"גוגל" עובד בסדר. נראה כי הקאזאה שלי פשוט לא מתחברת ל-p2p ואני לא מצליח לחבר אותה. כל ההוראות של אתר קאזאה אינן מצליחות לפתור את הבעיה. פניה לפורום שלהם , אף היא, אינה נענית. יבורך כל העוזר - ביחוד אם ניתן יהיה להתקשר אליו בהמשך ולהציק לו בבעיות נוספות - אם תיקרנה. תודה, יונאי yonayo@netvision.net.il

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by kyyle,

    איך אני משתמש ב-AD AWARE6? יש לי פרסומות שקופצות איך שאני פותח את האינטרנט,איך אני נזהר שלא למחוק דברים חיוניים?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  20. כאשר אני עושה Live update, הוא מחפש ומוצא עידכונים רק ל- live update עצמו. ה live update לא מוגדר לעבוד אוטומטית. כיצד אפשר לתקן את הבעיה? בתודה מראש, עדי רובין. עריכה: מדובר בגרסה 2002.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. לא יודע למה או מה עשיתי אבל אני לא יכול לראות שום סרט במדיה פלייר על מסך מלא! למה זה קורה? איך מסדרים את זה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by sigma,

    למקלדת Logitech Media Keyboard 600 מצורף תקליטור התקנה. האם מומלץ לבצע התקנת התוכנה , שבתקליטור ? האם יהיה הבדל משמעותי בתפקוד המקלדת ללא ביצוע התקנת התוכנה , שבתקליטור ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Proww,

    מישהו כאן מהפורום התנסה עם הגירסה החדשה? (יצאה היום גירסת התנסות). מי שהתנסה מוזמן לשתף את חוויותיו עם הגירסה החדשה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by SuperDuper,

    כשאני מנסה לנגן סרטי 1080p (קבצי mkv) הם עובדים אבל הסרט קופא לאיזה שנייה מפעם לפעם וזה ממש מעצבן. ניסיתי כל מיני מדריכים כמו זה למשל: http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=973 אבל בינתיים שום דבר לא עוזר. הסרט עובד, רוב הזמן בצורה תקינה אבל יש גמגומים ברורים וזה מעצבן. יש פתרון לנושא הזה? איזשהי חבילת קודקים ייעודית? הבנתי שצריך מחשב ממש חזק כדי לנגן 1080p. אני עובד עם: Q6600 4GB DDR2 7950GX2 אני משתמש בויסטה 64. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. היי אנשים, בעיה מוזרה במחשב החדש... לפעמים המחשב נכנס לאיזה קריזה וההרד דיסק חושב ומרעיש וכל המארז זז איתו במשך לפעמים גם שעות. המחשב פורמט לא מזמן, וביצעתי בדיקת וירוסים וכל מיני מזיקים... זה קורה לי גם שאני סתם בווינודס ולא נוגע במחשב הוא פתאום בלי קשר מתחיל לחשוב ולהתאמץ הרבה זמן.. יש איזו תוכנה שיכולה לבדוק לי על מה הוא מתאמץ כל כך?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים