עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dor444,

    אין לי מושג למה אבל כשאני מנסה להכנס לג'ימייל דרך גוגל כרום עולה לי השגיאה הבאה: לעומת זאת, כשאני מנסה להיכנס דרך האקספלורר, זה כן נכנס לי אישית לא נוח לעבוד עם האקספלורר, לכן חשוב לי לפתור את הבעיה הזאת אשמח לעזרה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. לאחרונה היו לי בעיות בהפעלת מצלמת הרשת עם הגירסה הקודמת, לכן ניסיתי להתקין את הגירסה האחרונה. לאחר שהסרתי את הגירסה הקודמת, הורדתי את הגירסה החדשה מ Windows live והתחלתי בהתקנה. ההתקנה נכשלה והוצגה לי הודעת השגיאה הבאה: ניסיתי את כל הפתרונות המוצעים בעמוד "קבל עזרה" אך ללא הועיל (הפתרונות שם הם בעיקר לבדוק אם יש מקום פנוי ואם אין Firewall פעיל שמפריע). ניסיתי לחזור לגירסה הקודמת, אך גם בגירסה זו ההתקנה נכשלת. כמו כן, ע"מ לשלול בעיה בקישוריות הרצתי מכונה וירטואלית של Win 7 וניסיתי להתקין שם - ההתקנה עברה בהצלחה. תודה על העזרה.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by mardona,

    שלום לכולם אחרי כמה ימים שחברים שלי שואלים אותי למה אני מקלל אותם בלי שום סיבה נוכחתי לגלות שפרצו לי שינו לי את הסיסמה של האי מייל(של hot mail) ושינו לי את הסיסמה של המסנג'ר! איך אני יכול להשיב לעצמי את החשבון? תודה רבה לכל המשיבים :-[ עריכה חבר שלי שינה לי את הסיסמה ולפי מה שהוא אומר אפשר לאפס סיסמה לכל אחד שעדיין לא איפס סיסמה פעם אחת ולא שם כתובת אי מייל חלופית

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by rrroonnii,

    תראו בתמונה האם במצב כזה הוא תמיד בודק תמחשב ומנקה לבד אותו ? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אני מחפש תוכנה לועידת וידאו רבת משתתפים. אני רוצה לחבר מספר מחשבים ברשת בעזרת HUB ולעשות ביניהם ועידת וידאו. חשוב שרשיון התוכנה יהיה חינמי לחלוטין ! תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. האם יש אפשרות כזאת שאני ישחק במשחקים של סוני םחלסטיישן 2 במחשב האישי שלי ? תודה רבה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. זה קורה לי הרבה פעמים עם FF. מישהו יודע למה? (רק חלון אחד פתוח בלי שום לשוניות) [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. מישהו מכיר תוכנה (או חבילת מפות) שמכילה את מפות וכבישי ארץ ישראל (לפחות) כך שאוכל לשים אותה על הלפטופ שלי, ולבצע חיפושים (של כתובות או מסלולים) במצב OFFLINE (כלומר כשאני לא מחובר לאינטרנט)? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Asaf-L,

    היי חבר'ה, אני מקווה שתוכלו לעזור לי .. לפני מספר ימים לקחתי קובץ מהמקום שאני לומד בו למחשב שלי, אתמול ביצעתי סריקת אנטי וירוס אקראית עם NOD32 ONLINE SCANNER ולתדהמתי הקובץ היה נגוע בוירוס Virut.NBP - עשיתי חיפוש עליו בגוגל תוך כדי שנוד ממשיך את הסריקה שלו ובכל מקום שקראתי עליו נכתב שמודבר בוירוס קטלני ברמות היסטריות שאין לי שום סיכוי להיפטר ממנו מלבד לפרמט את ההארד דיסק. ואז הסתיימה הסריקה של NOD והתוכנה רשמה שהיא ניקתה את האיום (?!) , הרצתי עוד בדיקה ושום איום לא נמצא (!?!?) , זה היה נראה לי קל מדי.. משהו פה מסריח.. האם אני יכול להמשיך לעבוד על המחשב הזה בשקט? והאם מותר לי למחוק את הקובץ שממנו הוירוס הגיע? (רק קצת רקע - מדובר בטרויאני שבין היתר גונב סיסמאות לכל דבר כולל…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by card,

    שלום אני מנוי ברשת אורנג'(הגנבים הנבלות), ובמסגרת זאת יש לי כמובן 20 סמסים בחינם דרך האתר שלהם, למנויים אחרים ברשת אורנג'. הבעיה היא שזה לא נותן לי לשלוח בחינם לסלקום ופלאפון =] אני מחפש תוכנה או אתר, שמאפשרים לשלוח בחינם לסלקום ופלאפון. למעשה, עדיף אפילו אתר על פני תוכנה, ככה זה בטוח לא דורש ממני להתקין כלום. (רק שלא יעבירו את ה-thread הזה עכשיו, בגלל שרשמתי אתר חח) מישהו מכיר משהו כזה? אני רק חייב לפסול שתי אפשרויות מראש: 1) ICQ. אופציה לא כל כך מעניינת. 2) Gmail. הם הוסיפו לאחרונה אפשרות לשלוח סמס דרכם, הבעיה היא שאם תנסו את זה ותשלחו לעצמכם הודעה עם המילה "בדיקה", אתם תראו שאתם מקבלים עוד סמס לפני זה עם הסבר ארוךךךך... לא בדיוק מה שהייתי רוצה שהצד השני יקבל כל פעם כשא…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. היי לא מזמן רכשתי מצלמה מסוג canon 750i וצילמתי כמה דקות על הקלטת, ואני רוצה להעביר אותם למחשב, ובחוברת הוראות כתוב שצריך: firewire מסוג IEEE1394 וכבל מסוג CV-250F או מסוג cv-150f ויש לי לוח אם מסוג: GIGABYTE GA-81G1000MK רציתי לדעת את הדברים הבאים: האם הלוח תומך בחיבור (או שמה יש כרטיס מיוחד שצריך לחבר)? מה ההבדל בין 2 סוגי הכבלים? ומה המחירים של כל הדברים המוזכרים לעיל? תודה רבה זהר.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Vaz,

    זה נורמלי שהפיירפוקס תוקע את כל השימוש במחשב ומאט אותו ? כשאני מגיע ל mem usage הוא מגיע ל 360,760k ומספרים ממש גבוהים וכל המחשב נתקע ואין מה לעשות חוץ מלסיים את הפעולה שלו בכח. אולי זה קשור לזה שלא עדכנתי את הגרסה הכי חדשה שלו ? או שהפעלתי אפליקצית רשת חזקה מידי עבורו ? קורה בעיקר בפייסבוק בתוכנות שם ובפורומים של תפוז לעדכן לגרסה הכי חדשה ? שלי זו גרסה 2 שאני אוהב אותה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני מעוניין להתקין את התוכנה הזו ואני רוצה לדעת העם אני יוכל לקלוט תחנות בארץ ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. איך אני חוסם תיקיה שיהיה אפשר להיכנס אליה רק על ידי סיסמא?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by מאור247,

    אני צריך דרייבר למצלמת אינטרנט מהסוג TEAC MX-6

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. ערב צח, snap links לא עובדת בגרסה 3.6.8 אני מחפש תוסף אחר בעזרתו אוכל לסמן מספר לינקים ולהוריד את כולם במכה אחת תודה לעוזרים ולעוזרות - אוהב אתכם הרבה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by chenrp,

    יש למישבו ניסיון איתה? תודה לעונים.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  18. מה שבכותרת, תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Dubek,

    שלום. לאחרונה החלפנו במשרד את אחד המחשבים, למחשב עם Windows XP. אנחנו משתמשים במעבד תמלילים ישן בשם Qtext. לאחר העברת כל הבצים, והתקנת התוכנה, ראינו כי בחלק מהקבצים, העברית מופיעה הפוך. ניסיתי להפעיל את התוכנה במצב תאימות ל- Windows 95/98 לבטל את שירותי הטקסט המתקדמים, אבל זה לא עזר. מישהו יודע איך אפשר לסדר את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. יש לי מלא שירים שאני מעביר לIPHONE ומצאתי תוכנה(TuneUp Companion) שפשוט לוקחת את השירים ומורידה לכל שיר את תמונות האלבום שלו ומילים של השיר בנסוף לשם מלא של הזמר והשיר. הבעיה היא שהתוכנה היא רק ל30 יום ואני לא מוצא מקום להוריד אותה בחינם. יש לכם להציע לי אפשרועות אחרות לתוכנות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by subarel,

    יש לי שני עכברים שמחוברים למחשב, האם יש תוכנה שמפצלת את הסמן לשנים ככה שתהיה שליטה נפרדת בכל עכבר...? מערכת הפעלה WinXP PRO.. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Zeev86,

    אהלן. יש לי קובץ ISO עם התקנת WIN7 ששוקל 6 ג'יגה. אני מנסה להעתיק עם UltraISO את ההתקנה לדיסק און קי בעזרת Bootable -> Write Disk Image. הבעיה שבסופו של דבר התוכנה מפרמטת לי את הדיסק לFAT32 וקובץ ששוקל 6 ג'יגה מופיע בגודל 2.6 ג'יגה וההתקנה יוצאת פגומה. מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by THE-MASTER,

    לפני חודש פרמטתי את המחשב והתקנתי לראשונה ווינדוס אקס פי ומאז אי אפשר לעשות חיפוש בקאזה מי שיודע מה הבעיה או שאולי יש לו השערות אשמח לקבל עזרה תודה מראש לכל העונים מחכה לתשובות בכליון עינים

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by dj shay 30010,

    שלום לכולם הורדתי את הסרט SpiderMan.2.SVCD.TELESYNC-VideoCD ויש לי מקודידים ועדין יש לי ריבועים על המסך ולא שומעים טוב יש לי את שני ה מקודדים הסרתי התקנתי LionHeart_Codecs_Pack_v1.3 WarezFaw-Cole2k-Codec_Pack_V5.42 יש למישהו פיתרון שעובד לינק למקודד משהו

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by gilp123,

    שלום, אני לא יודע לעבוד עם תוכנה שנקראת Acronis True Image Home. האם מישהו יכול לתת לי הסבר על כך? תודה, גיל

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים