עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tommy_g,

    שלום חברים. התקנתי לפני כמה חודשים דפדפן FF3. לאחרונה אני שם לב בtask manager שהוא זולל לי בסביבות ה-120,000K זכרון. שזה המון. גם מרגישים שהדפדפן לא פועל בצוקה חלקה. ודווקא האקספולרר זולל הרבה הרבה פחות (בסביבות ה-40,000K). זה לא אמור להיות ההיפך? איך אני מסדר את זה? ד"א המעבד הוא 2.67GHZ עם 512MB זכרון. תודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by NuNaTaK,

    אני מחפש תוכנה שתנטר את חיבור הרשת שלי ותתן לי מידע על נפח תעבורה, מהירות ממוצעות, סטטיסטיקות וכו'. מישהו מכיר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by 10GaZ,

    אהלן, יש לי מסך רחב, ואני לעיתים קרובות צופה בסדרות בWMP שהוקלטו בפורמט 4:3 או 5:4. אני רוצה שהWMP יציג לי את הסדרה על כל המסך. אם אני נמצא במצב מסך מלא אז הסרט שומר על היחס שלו, ולא נמתח לרוחב המסך. יש פתרון בנושא?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום לכל חברי הפורום. יש לי שאלה. לאחרונה נתקלתי בבעיה שדפדפנים (פיירפוקס,אקספלורר,כרום) לא עושים באפרינג. זה התחיל בזה שסרטי יוטיוב התחילו להיטען זמן שהוא יותר מהרגיל. למשל הסרטון מתחיל להתנגן רק אחרי שטען כמה דקות מהסרטון. בנוסף גם שמתי לב, שבהורדת קבצים, אין את הטעינה עצמה. הדפדפן מראה שניתן להוריד את הקובץ לאחר שהוא הוריד אותו למחשב. עידכנתי מחדש כל הקודקים וקוויקטיים, ניקיתי את כל הקוקיס וקבצים זמניים במחשב.עשיתי גם סריקה מלאה למחשב בעזרת KIS2009, והבעיה לא נפתרה. אשמח לעזרתכם. תודה מראש. [br]פורסם בתאריך: 12.04.2010 בשעה 03:17:49 לאף אחד אין שמץ? :s05:

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. נניח יש לי הארדיסק ווירטואלי בשני מערכות שונות, ובאחת מהם שמרתי סנאפשוט ואז המשכתי כרגיל לעבוד בשתיהן. אם אני משחזר את הסנאפשוט של אחת מהן, ההארדיסק משוחזר גם בשניה?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת האם יש תוכנות עריכת וידאו יותר טובות מ Adobe Premiere Pro CS4 ואם כן האם תוכלו לתת לי שמות של התוכנות

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אחת מאלה שהשתמשו בהם למאמר האחרון של ההרדיסק של מקסטור תביאו לי לינק בבקשה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. http://www.euro-nokia.co.il/Data/ForumFiles/nokiamusicproblem.jpg למישהו יש E65 וניסה להעביר שירים לאחרונה לפלאפון עם PC Suite החדש? התוכנה החדשה nokia music בכלל לא תומכת את המכשיר הזה. ועכשיו אי אפשר להעביר מוסיקה שלחתי מייל לנוקיה, פרסמתי הודעה בפורום שם.. אבל ברור שלא תהיה שום תגובה. חשבתי אולי מישהו נתקע גם בבעיה ;D

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by elihai,

    היי חבר'ה אני צריך לדעת מה זה VMWARE מה הוא עושה ולמה זה אם מי שיכול לעלות מידע על זה הוא להסביר לי אני מואוד ישמח זה די חשוב לי

  10. Started by ericp1,

    1. שאני פותח אתר כל שהוא בדרך כלל אני רואה שלא כל הקבצים ניפתחו, תמונות קטנות וכו "חלקן" נישאר סגור בצורת ריבוע קטן עם X במרכזו . 2.גם הסרגל למטה על התקדמות הפתיחה נישאר תקוע. 3. מי יכול לתת עזרה אני חוטף החלסטרה בקרוב תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום רב ! רכשתי לוח תוצרת ASROCK דגם 939NF4G-SATA2. אינני מצליח להתקין את הדרייבר של בקר ה-SATA. מבקש עזרה ... תודה !

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אני עם XP. בכל הקלדת טקסט (גם פה!!!), כל אות שניה לא נקלטת, כאילו המחשב נתקע, חושב ומגמגם. בד"כ זה מתחיל אחרי הקלדה רציפה של 10-20 מילים. ניסיתי לסגור את כל התוכנות וזה לא עוזר. אין רוגלות וכו. גם האמיול סגור. יש למישהו רעיון? יתכן שזו תוכנה שיושבת לי על הזכרון וגורמת לו לקרטע...-?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. מישהו מתחיל לעצבן אותי ולהפציץ אותי באימיילים עם וירוסים(אם אני תופס מי זה אני שובר לו את הפנים) עשיתי Block Sender באואטלוק אבל הוא רק שם ישר את ההודעה ב-Deleted items, ואני רוצה שהוא בכלל לא יוריד את ההודעה מהשרת אלה ישר ימחוק אותה מהשרת !!! יש דרך לעשות את זה או שאני צריך להחליף אימייל ?????

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by tintin,

    לא מצליח לקרוא קבצי מיני דאמפ עם WINDOWS DEBUGGERS TOOL הוא כותב לי את ההודעה הזאת:

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by iyehuda,

    1.יש קובץ WORD מסויים שאני רוצה לשם במחשב של חבר שלי ואני מעוניין שהוא לא יצליח להעתיק אותו לדיסק האם יש הגנה מסויימת או ברגע שהוא ינסה להעתיק אותו הקובץ יממחק או משהו כזה 2. איך אני מבצע הגנה על דיסק שאני צרבתי אותו תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. חברה נמאס לי מה 800 הודעות בשבוע שאני מקבל... איזה תוכנה הכי טובה שאתם מכירים שמסננת את ההודעות זבל בצורה הכי שקטה שיש... הכוונה שלא תשגע אותי ותתלבש על ה OUTLOOK ואני לא ישים לב כמעט שיש תוכנה שמבצעת פעולות... חשוב שיהיה אפשר לשמור את ההגדרות שלה לקובץ אחרי פרמוט או התקנה של WINDOWS מחדש הכוונה לבסיס נתונים שצברתי מההתקנה... את כל המיילים שהיא לא מכירה ואני הוספתי. תודה רבה לעונים! יניב

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום לכולם לא מזמן רכשנו מצלמת אבטחה ביתית והיא מחוברת למחשב דרך BNC וכרטיס DVR עכשיו אני מחפש תוכנה ידידותית למשתמש ופשוט יחסית שתבצע הקלטה וכל מה שקשור מחכה להמלצות שלכם תודה אני חייב עזרה חברים אני פשוט תקוע לא יודע איך להפעיל את המצלמה דרך המחשב

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by RAZIEL98,

    שלום אני צריך מדריך להכנת חתימות דרך התוכנה PHOTOSHOP CS4 אבל אם יש תוכנה אחרת שמכינים בה חתימות תוכלו לרשום לי את השם שלה ואני יוריד אותה בתודה מראש רזיאל

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אני יודע שזה משהו בסיסי אבל איכשהו לא מצליח לסדר זאת כך שבלחיצה על "הורד" בקובץ מצורף בג'ימייל למשל יתקבל החלון הנ"ל. כרגע אני מקבל מייד הורדה של הקובץ והוא לא מורץ אח"כ. תודה מראש על הכוונה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by KoM,

    ישנם עמודים שכשאני עושה להם ריפרש אני לא רואה את גרסאת הדף החדש, ורק לאחר טעינת הדף כולו מחדש על קונטרול ו-F5 הגרסא החדשבה עולה, מה יכול לגרום לזה ?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  21. יש תוכנה שגורמת לפתוח כמה מסנג'רים ביחד?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by pc4u,

    הי איכן מחביאה תוכנת THE CLEANER את הנתונים של שם משתמש וסאריאל ? הסרת גירסה והתקנת חדשה מחזירה את הרישום של הגירסה הישנה !! תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. Started by Sweet_Tooth,

    התוכנה פשוט נסגרת בלי שום אזהרה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  24. WINRAR WINAMP CDEX BSPALER איזה עוד דברים שימושים...אני רוצה לעשות לי דיסק כזה מוכן עם הדברים הכי שימושים

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים