עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. התוכנה גילתה וירוס ונתנה לי 4 אפשרויות [br]פורסם בתאריך: 28.06.2008 בשעה 23:25:11 התוכנה מצאה וירוס ונתנה לי 4 אפשרויות:info ignore heal move to voult איזה אופציה לבחור?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Lotar_88,

    אני רוצה לבדוק כמה fps יש לי ב gta san andreas איך אני עושה את זה ? תוכנה ? משהו ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום לכולם,אני צריך תוכנה חינמית ליצירת קובץ ISO/CSO,שתהיה בין 600-700 מגה דחוף בבבקשה תודה לכולם ויום טוב .

  4. Started by idan1836,

    אני חייב ממש תוכנה חזקה להורדת ספיי. ניסיתי את כל התוכנות שכאן וגם עוד תוכנה בשם ג'איינט אנטי ספייוור ואף אחד לא עזר.. זה ספיי שפועל מתי שנכנסים לדפדפן והוא פותח פופ אפ שמראה לך פרסומות הקשורות לאתר (לדוגמה: אם אתה באתר סקס הוא מראה לך פרסומות כאלו גם), הכותרת של הפופ אפ היא The Best On TV וזה ממש מעצבן.. חייב עזרה! תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    אני מחפש תוכנה ליציאת אנימציות ופלאש. עשיתי חיפוש ומצאתי תוכנה מומלצת שנקראת CoffeeFire41.exe, אבל הקישור אליה לא עובד. המלצות וקישורים? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שלום, יש לי מחשב נייד HP עם Windows 7 64bit כבר לפני כמה חודשים המחשב התחיל להיות איטי בקטע מפחיד ונתקע לפעמים גם בניגון מוזיקה וסדרות. הרצתי בדיקת וירוסים עם AVG וAD Aware ולבסוף החלטתי לפרמט את המחשב... לאחר הפירמוט המחשב עבד בצורה סבירה במשך מספר ימים ולאחר מכן חזר להיתקע בניגון מוזיקה וסדרות. שברתי את הראש בניסיון למצוא את הבעיה ולבסוף פירמטתי עוד פעם, ושוב אותו סיפור, הרצתי סריקות של AVG וADWARE במצב בטוח הסריקות מצאו מספר דברים ומחקו אותם, למרות זאת הבעיה לא נפתרת ואף מחמירה, כרגע המצב הוא שמיד לאחר הכניסה לוינדוס והופעת האייקונים המחשב נתקע לגמרי ולא ניתן לעשות דבר. בקיצור אני חוזר למקורות, לHWZONE, בתקווה שתוכלו לעלות על הבעיה או לתת לי הדרכה. מצרף HIJACKTHIS LOG …

  7. Started by yh992,

    שלום לכם, אשמח אם מישהו מכיר/שמע/ראה, אתר או תוכנה כלשהי שמסייעת בשיפור האנגלית [אוצר מילים בעיקר ואולי גם דקדוק..]. אני יודע שישנם תוכנת ואתרים שעלים כסף אך אני מחפש את האלו החינמים. תודה מראש. יניב

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Kukishin,

    1. כשאני מגדיר גובה עמודה, עדיין הסמן נמצא בתחתית התא ולא נותן לי לכתוב מלמעלה עד למטה בתוך התא. מה עושים? 2. איך אני יוצר קוים שתוחמים את התאים, כדאי שכשאדפיס את זה זה יראה כמו רשת?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. התוכנה מורידה לי במהירות של 0.1-0.10 משהו יכול להגיד לי למה? ואם צריך לפתוח לתוכנה פורטים או משהו?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by the_saint,

    אז ככה התקנתי מחדש את הוינדוס שלי אחרי איזה בעיה קצת מעצבנת (ניסיתי לגרום להגדרות זיכרון שיהיו קצת יותר אגרסיביות והוינדוז בתמורה אמר שהוא לא מוכן לעלות יותר...) ועכשיו אני לא מצליח להביא את כל ההודעות מהאוטלוק שלי.. רק התקנתי את הוינדוז מחדש אז הם אמורות להיות איפשהו שם. דרך אגב..זה וינדוז אקס פי פרו איך אני מחזיר אותם...תודה..

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by eliav-peretz,

    התוכנה מציגה לי הודעה שגיאה ואני לא יודע איך לטפל בה..מישהו יודע? :s05: ניסתי ללחוץ על Reconnect אבל זה לא עוזר.. מנהלים אם זה לא בפורום הנכון נא להעביר. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by gogober,

    מותקנת אצלי תיבה של נטוויז'ן בשני מחשבים שונים, רציתי לדעת איך אני יכול להוריד את המייל למחשב אחד ולאחר שקראתי אותו ולא מחקתי אני ניגש למחשב השני ורוצה ליראות את אותו מייל האם יש אפשרות כזו לאחר שהמייל נקרא במחשב הראשון. :s05:

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by Sweet_Tooth,

    שחכתי סיסמה מסוימת אבל למזלי היא עדיין שמורה אצלי במחשב, כמובן שאני לא יכול לקרוא אותה כי אני רואה את הכוכבים ולא את האותיות! עכשיו אני צריך תוכנה קטנה שאני לא מוצא שהיא מין שקופית שאם אעביר אותה על הכוכביות של הסיסמה אני אראה את האותיות האמיתיות. בבקשה אני צריך לינק!!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. יש לי בעיה ב-Word, כל פעם שאני מעתיק דבר כלשהו עם ניקוד, הוא מסמן את הניקוד על עיגול שהוא עושה מאחורי האות ולא על האות (כמתואר במציור): --העיגולים תמיד נמצאים מאחורי האות וקצת ימינה-- למישהו יש מושג איך לטפל בבעיה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אני רוצה לשמור את כל התמונות המוצגות באתר או בקבוצת דפים לפי אינדקס רץ. לדוגמה, בפורום - אני מעוניין לשמור את כל התמונות בדיון מסויים לפי ריצה על כל העמודים בדיון (שינוי של אינדקס רץ בשורת הכתובת) מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעזור בעניין?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by borg,

    יש לי ב-Bookmarks Toolbar Folder קישור ל-Gmail. http://gmail.google.com הבעיה שלי היא שהאייקון של הקישור הוא G (כמו האייקון של Google), במקום אייקון של מעטפה אדומה (שזה האייקון של Gmail). איך מסדרים את זה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום רב, התקנתי HTPC בסלון - הגדרתי הן בAC3FILTER והן בFFDSHOW AUDIO FILTER - להוציא את הAC3 ואת הDTS דרך הSPDIF OUT. כשאני שם סרט דרך הMP הרגיל - המגבר מזהה את האות הדיגיטלי ורואים שהוא מזהה את הDTS/DD , אבל כשאני שם את אותו סרט דרך הMPC HOME CINEMA - המגבר מזהה PCM סטריאו. מה צריך לעשות ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. היי. שאלה שמסקרנת אותי זה זמן מה - בואו ניקח לדוגמא את Spybot S&D - לתוכנה נוצרים עדכונים בממוצע פעמיים בשבוע. אני מוריד אותם באופן קבוע, כאשר הגדלים שלהם נעים בין 400 k/b ל5 m/b. רציתי לבדוק אם התיקייה של התוכנה גדלה לאחר העדכונים, אבל היא נשארת באותו הגודל. אני משתמש בתוכנה הזאת שנים כך ש"על הנייר" התיקייה של התוכנה אמורה לשקול מאות מגה. בטוח יש כאן מישהו שיכול להסביר לאן הולכים העדכונים החדשים ומה עולה בגורל העדכונים הישנים. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by ben060,

    הוא כותב לי בסוגריים need web browser restart מה זה ואיך עושים את זה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by thebenjamin,

    שידרגתי לWINDOWS 7 והתקנתי BSPLAYER כמו שאני רגיל, אבל משום מה כשאני צופה בפרקים של הסידרה Persons Unknown יש סוג של תקיעות רגעיות בווידיאו ניסיתי לשנות הגדרות ועדיין זה קורה.. למרות שלא שמתי לב לבעייה הזאת בקבצים אחרים נראה לי שהבעיה היא לא בפרקים של הסדרה, זה קרה ביותר מ2 פרקים (הרבה פעמים לאורך כל פרק) והפרקים שוחררו ע"י קבוצות מקודדים ידועות שלא היו לי בעיות איתם עד עכשיו. אשמח לעזרה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. לילה טוב לכולם, שמתי לב שכל פעם שעבדכם הנאמן עושה אתחול, הססמאות הן ל-HWzone, הן ל-Gmail, והן לכל אתר אחר שאני גולש בו מתאפסות והוא שוכח מי אני ומה ססמתי. הקשר היחיד שאני רואה בין השניים הוא שאני גולש לשניהם מ-FF... מישהו?

    • 23 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by udi,

    שלום לכולם אני צריך המלצה לתוכנהmedia server אשר מסוגלת לבצע קידוד לסרטים בזמן אמת -transcoding יש לי טלויזיה של פיליפס היא מחוברת לרשת וכדי לראות את כל הסרטים על המחשב ( שנמצא הרחק ממנה) אני צריך תוכנת media server בנתיים מצאתי שלושה TVersity , Wild ו PlayOn שאלתי היא מה יותר מומלץ ? תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by steve_morse,

    נאצלתי להתקין מחדש את הכרום, בד"כ הוא מסנכרן את התוספים שלי וכעת אני לא מצליח להתקין אף תוסף. מצרף תמונה: http://srv2.jpg.co.il/4/50f3ec94d8378.png

  24. Started by tomerico210,

    שלום לכולם, לאחרונה פירמטתי את המחשב וכמובן שכל הדרייברים של הכרטיס רשת,קול וכרטיס מסך נמחקו. אני לא מצליח לשחזר את הדרייבר לכרטיס רשת ועקב כך לא מצליח להתחבר לאינטרנט. אין לי מושג מה לעשות כדי לסדר את זה. כל עזרה תתקבל בברכה. זה ווינדוס XP בעברית עם ראוטר ADSL D-LINK. המחשב הוא פנטיום 3.4 GHZ. תודה מראש

  25. Started by pro,

    מאיפה אפשר להוריד אותה בגירסה לווינדוס XP?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים