תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ההודעה המתקבלת: "חלק מהתכונות של Gmail לא נטענו. אם בעיה זו נמשכת, נסה לטעון מחדש את הדף, עם הגרסה הקודמת, או במצב HTML בסיסי. מידע נוסף." האם מדובר בבאג ? מה גורם לשגיאה הזאת ? Firefox 3.03 / WinXP-sp2 תודה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פשוט שכחתי את הסיסמא ואני צריך לגלות אותנ בשביל כמה נסיונות שכוללים מחיקה של החיבור ויצירתו מחדש. התוכנות שמצאתי בגוגל לא גילו, כנראה לXP יש הגנה טובה יותר בעניין. כמו כן, התוכנות שאמורות לגלות מה מסתתר מאחורי כוכביות לא עבדו פה, כיוון שהסיסמא בתיבת הכנסה של XP בכלל לא נמצאת שם (לפחות בXP SP1) אלא רק יש מקום להכניס סיסמא חדשה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי אקספלורר 6 גירסה אחרונה כולל כל עידכון אפשרי וסרקתי ספייוורס בלמעלה מ 5 תוכנות שונות ואחרי כל זההה לעיתים קרובות אני מנסה להכנס לאתר מסויים או שלוחץ על קישור והוא נותן לי מסך כאילו האתר לא נמצא (404) ואחרי ריענון הוא נכנס לאתר.. זה מאוד מרגיז ואני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי תודה. עריכה: איך מוחק לגמרי את האינטרנט אקספלורר מהמחשב (אם זה אפשרי בכלל)
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מקלדת פשוטה של קוואנטום חסרת דרייברים ואני רוצה תוכנה שאיתה יהיה אפשר להקצות לכפתורים במקלדת תפקידים כמו הנמכה או הגבהה של הווליום, העברת שירים ועוד. עשיתי חיפוש בפורום לא מצאתי תשובה. תודה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי 2 מספרי איסיקיו ישנים. הקטע הוא שאני רוצה להכנס ולשנות את השם ואת השם משפחה בהם כי אנשים שמחפשים אותי בחיפוש של האיסיקיו נכנסים אליהם וחושבים שזה אני ושאני פשוט לא מתחבר לאיסיקיו. מישהו יכול לעזור לי? ניסיתי את כל הסיסמאות שאני זוכר בשניהם וכבר הפרח הפך לצהוב כמה פעמים ונמאס לי... במיוחד כשבחשבון אחד בפרטים שלי רשמתי שאני "שולט" [החשבון מכיתה ד' ואפילו פחות] וזה יוצר מצב דיי מביך. אנשים עלולים לחשוב שרשמתי את זה בפרטים שלי ושאני עדיין משתמש בחשבון הזה. מה אפשר לעשות? תודה מראש. ד"א, חשבון אחד בעל 8 מספרים והשני בעל 9 מספרים.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://bitcomet.com/ בעיקר מתקן את הבאג שבגללו קיבל באן מכל ה PRIVATE TRACKERS (ובגללו 0.60 ירד מהאתר בזמנו). http://www.p2pforums.com/viewtopic.php?t=21232 כדאי להסתכל שם, נראה שיתכן ויש בעיות למי שאין לו SERVICE PACK 2. וגם התוכנה הטובה שמקבלת תוספת FEATURES יפה כמו RSS READER וכו': http://www.utorrent.com/ http://utorrent.com/download/1.4/utorrent-1.4.txt
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, עשיתי על הארדיסק של 232 גיגה דחיסה , הוא היה כולו מלא, ועכשיו יש לי 30 גיגה פנוים. למה זה קורה ומאיפה הגיגות האלו הגיעו? יכול להיות נמחק לי משהו?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה תוכנה להוספת כתוביות ועריכת סרטים יענו שאפשר שם להוסיף שירים ברקע,דיבוב וכל מיני דברים כאלה....ואם יש כבונוס בתוכנה אז גם לצרוב סרטים של 700 מגה וסרטים של דיוידי...
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום,יש לי אינטנרנט 1.5MB מהירות. לפעמים הוא מוריד לי מאוד מהר על 100-120KB לשנייה ולפעמים כמו כרגע על 30KB לשנייה,למה זה?! איך אני פותר את זה??? זה לא בדיוק האינטנט,זה ההורדות הישירות. יש לי ראוטר שמחובר לשני מחשבים,האחד ישן מיוני 2001 והוא איטי וכו',השני חדש מספטמבר 2006. זה ממש משגע אותי ואני צריך פתרון מהר. תודה רבה!
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מי מכיר או יודע על תופעה שמפעילים את ה- OUTLOOK (אצלי- XP), רוב הספריות מתפקדות תקין ורק ה-Inbox תוקע את התוכנה איך שנכנסים אליו. הדרך היחידה לצאת מזה היא להרוג את ה- OUTLOOK. ניסיתי להריץ Office Recovery ולא עזר. יש איזו דרך למחוק חיצונית הודעות אחרונות מה-Inbox?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מאז שהתקנתי NOD32 עם הגדרות דיפולטיות כל פעם שאני מוריד משהו ב-BT אחרי זמן מסויים האינטרנט קופא ולא עובד בשום אפלקציה. אחרי שאני סוגר את ה-BT האינטרנט חוזר לפעול כרגיל יש מצב שזה קשור ל-NOD32? האם זו בעיה ידועה? אני משתמש ב-BitTornado
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום. אני מבקש לשאול מספר שאלות, אם אפשר לענות לי לפי הסדר זה מאוד יעזור לי: 1. אם אני אקח את הדיסק המקורי של ווינדוס XP שלי ואעשה לו COPY עם נרו - הוא לא יעשה עותק מדוייק נכון ? 2. האם זה ה-BOOT שלא יועתק? 3. אם זה נכון הרי שאני צריך להוריד את הדיסק כ IMAGE להארדיסק ואז לצרוב שוב כאימג' נכון ? 4. ואם בכל זאת אוריד את הדיסק הזה למחשב שלי בהעתקה פשוטה קובץ אחרי קובץ להארדיסק, אז ע"מ שיהיה BOOTABLE האם עלי לבקש בנרו שייצרב כ-BOOTABLE? 5. ואם כל זה נכון, מה בעצם יתווסף לו בצריבה כזו שלא היה לו מה זה הבוט הזה? 6. ואם צרבתי ללא BOOT , האם זה אומר שכשאכניס את הדיסק לשם התקנת XP חדש ואגדיר את הסידירום כמו שצריך- לא יקרה כלום? 6. האם זה בדיוק כך גם בהעתקת משחקים? אני מאוד …
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשיתי שנמוך מווינדוס ויסטה ל XP ואני לא מוצא דרייברים .. זה השם של המחשב HP Pavilion a6420.is Asus IPIBL-LB Benicia-GL8E - לוח אם ועוד קצת פרטים עליו שאני לא מבין בהם כלום http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01324212&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3728844〈=en אם זה לא המקום המתאים לבקש אז תעבירו לאן שצריך ..
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ה avg החינמי שיש לי במחשב קובע שכמעט כל קבצי ה exe במחשב שלי נגועים בוירוס בשם agent.bm. עשיתי סריקה עם avast והוא לא מצא דבר. התראת שווא? משהו אחר? להחליף אנטיוירוס?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב, אז ככה, הורדתי אתמול סרט מיליון דולר בייבי מפאב, עכשיו הקובץ, אני לא בטוח אם הוא xvid למרות שבשמו כתוב שהוא כך, אך לא בסוגו (Million Dollar Baby.DVDRip-XViD.001). אני הורדתי את חבילת הקודק של k lite המלאה וזה לא עזר. אין לי dvd. מה שאני מחפש זה תוכנה שתמיר אותו ל avi או ל dvd. תודה H.B.S
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברים תשמעו, אני לא יודע מה לעשות. היום הדלקתי את המחשב, ואחרי שאני מתחבר לחשבון שלי בWINDOWS, עולה לי הודעה ש RRAS WIZARD מסכן לי את המחשב ולכן יסגר, ואז אני מקבל עוד הודעה שהתוכנה RRAS WIZARD ביצעה פעולה בלתי חוקית ולכן תיסגר. לאחר מכן פשוט כלום. שום דבר לא עולה ואין לי מושג מה לשעות. אחרי הרבה גישושים אני מצליח להגיע לDESKTOP והכל נראה תקין. הרצתי NOD32, S&D, ADAWARE ו-Malwarebytes' Anti-Malware וגם אחרי כל הבדיקות האלה, שאני מתחיל את המחשב, הכל חוזר על עצמו. חיפשתי בעוד פורומים ולא מצאתי שום דבר שיכול לעזור לי. אני לא יודע אם אני פותח את הנושא בפורום הנכון, אבל אין לי מושג מה לעשות. תודה על כל עזרה, יואב
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי DOK של SANDISK ואני מחפש תוכנה לגיבוי אוטומטי שלו כל פעם שאני מחבר אותו למחשב הראשי שלי תודה מראש, אוראל
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היי לכולם ותודה מראש לעוזרים... משום מה ה-outlooke בעבודה לא שומר לי שמות של אנשי קשר שנשלח להם כבר מייל..מה עושים? גרסת האופיס היא 2010
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
זה מה שקורה כשאני לוחץ על ההתקנה. חשוב לציין שיש לי רק כונן אחד ובו ה250GB, מסוג NTFS.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מדי פעם (נראה לי זה קורה כל פעם שהווינדווס מופעל מחדש) מתבצע אצלי ביטול האצת חומרה ואני צריך לשוב למאפייני התצוגה->פתרון בעיות ולהפעיל זאת מחדש. יש למישהו מושג ממה זה נובע וכיצד ניתן לטפל בכך?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לפני זמן מה קיבלתי הארד דיסק חדש וגדול והתקנתי עליו את כל התוכנות שהיו לי קודם כבר, אך את קאזה לייט שהייתה מותקנת אצלי לא התקנתי עדיין. אני מעוניין להתקין ולכן הוקדתי את הגרסה הכי חדשה, ואני לא מרוצה במיוחד... רציתי לדעת מה הגרסה המומלצת ביותר לתכנה kazaa lite ++k ? ומאיפה אפשר להורידה...?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי סרט HD עם מספר שפות, אני מעוניין למחוק את השאר ולהישאר רק עם האנגלית, איזו תוכנה תעשה את העבודה ? (יש גם כתוביות מובנות בסרט בשתי שפות שאני מעוניין להשאיר רק באנגלית) לסרטי DVD קטנים השתמשתי ב - VIRTUALDUBMOD אבל היא קורסת שמנסה לטעון קובץ MKV גדול.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כמה השאלות, אשמח אם מישהו יעזור ויענה לי. דבר ראשון- באיזה קידוד והגדרות להשתמש כאשר אני מקליט סרט מהוידאו למחשב? דבר שני- יש לי איזה סרט(DIVX) ותרגום לסרט בקובץ TXT. דבר ראשון- הסרט והתרגום לא מופיעים באותו זמן, איך אני עושה שיהיה התאמה בינהם? דבר שני- איך אני מחבר את התרגום והסרט כך שהם יהיו בקובץ אחד, והתרגום לא יהיה בקובץ חיצוני? תודה לעוזרים.!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


