עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. או קיי חיפשתי המון ןהתקנתי המון (!!) תוכנות שעושות את הנעילה לתיקיות והאמת שרובם לא עושות את זה בצורה הכי טובה הן פשוט מסתירות את התיקיות, והיו כאלה שגם נועלות את התיקיות ועולה הודעת שגיאה שמנסים לפתוח את התיקייה (מה שאני רוצה), לא הצלחתי למצוא תוכנה שתעשה את זה (נעילה פשוטה שמעלה הודעת שגיאה ואולי שיהיה לה אפשרות להסתיר את התוכן הפנימי של התיקייה אבל לא קריטי) ולמשל אם אני ירצה לנעול תיקייה מסויימת בכל מקום במחשב אני לא יצטרך להיכנס לתוכנה עצמה אלא קליק ימני על התיקייה ולבחור באפשרות של התוכנה LOCK וכנ"ל לגבי פתיחה של תיקייה נעולה קליק ימני עלייה וUNLOCK הייתי משתמש פעם בתוכנה כזאת פשוט לא זוכר מה שמה... אם מישהו יודע או מכיר תוכנה שיודעת לעשות את זה...

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by WarNet,

    שלום,האם מישהו מכיר תוכנה שממירה קבצי IPA (אייפון) לקבצי CAB? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by apelzig,

    Winamp לא מסכים לנגן המון שירים שאני מוריד באחרונה משום מה, הוא אפילו לא מציג לי את הזמן שלהם ולא משמיע כלום כאשר אני בוחר להשמיע אותם כביכול, מישהו יודע למה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום כולם, רציתי לדעת איך אני צריך לכתוב את הפונקציה שלי בכדי שהיא תחזיר לי פונט ירוק במידה והערך חיובי ופונט אדום במידה והערך שלילי. תודה רבה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Pure-Gold,

    SoapSeller ואני כתבנו תוכנה קטנה שמאפשרת להגדיל חלונות כדי שימלאו חללים פנויים בשולחן העבודה. התוכנה מיועדת למי שיש מסך יחסית גדול עם רזולוציה גבוהה. קישור לתוכנה ניתן לראות שם גם סרטון קצר על תוכנה מקבילה ל Linux שממחישה איך התוכנה שלנו עובדת. תהנו.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by redead,

    להישאר עם O&O או שיש משהו עדיף? כמה זה בכלל חשוב למחשב?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Raz20,

    כל פעם שאני פותח את הרקספלורר נפתחות לי פרסומות , איך אני יכול להעיף את זה שלא יפתחו לי פרסומות , בעדיפות בלי התקנה של תוכנה להפסקת הפרסומות , אולי צריך לעשות איזה סריקה כלשהי כדי להעיף את זה , אלא אם כן אין ברירה...

  8. שלום לכולם! יש לי בבית רשת של 3 מחשבים. אני מחפש תוכנה שבעזרת אני אוכל לשלוח הודעות בין המחשבים. אם אני שולח הודעה לאחד המחשבים, יהיה לו איזה סימן כלשהו שמראה שיש לו הודעה. אני מחפש תוכנה פשוטה ולא גדולה כמו ה OUTLOOK וחבריו. עד עכשיו אני פשוט משאיר הודעה על שולחן העבודה. קבעתי שכל אחד משולנות העבודה בכל אחד מהמחשבים הוא משותף וניתן לשנות בו קבצים. זה לא נוח במיוחד. כמו כן, אחיינים שלי לפעמים יושבים על אחד המחשבים, אז אני רוצה להיות בטוח שלא יקרו כל מיני פדיחות לא צפוייות ולא מכוונות. תודה רבה ושבת שלום, מושיקו

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by dd7,

    אני רוצה לעשות בפלאש משו כזה לדוגמא: http://www.sratim.co.il/ ז"א להכין אייקונים שזזים .. הסרטים שזזים איך קוראים לזה? והאם יש מדריך לדבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by round one,

    באיזה אופיס אני יכול לשמור קבצים כPDF? ב2003 בוודאות אין אפשרות, אולי צריך להוסיף איזה קובץ? יש ב2007? ב2010? אולי אתם מכירים דרך אחרת? אשמח לעזרה...

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אני מחפש שירות, אתר, או תוכנה שמבצעת גיבוי ע"ג הרשת לקובץ מסוים כל זמן מסוים...יש לכם הצעות בבקשה..?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. Started by Tomerico,

    מישהו יודע האם יש בקויק טיים אפשרות לראות עוד פורמטים חוץ מnov... למשל כמו mpg mpeg avi asf.... תודה מראש...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by KoM,

    אני צריך תוכנה, שאני אוכל לעשות איתה אוברקלוקינג גם למעבדים ישנים, או כאילו שאין להם אפשרות כזו בביוס\ בג'אמפרים... תודה מראש... 8)

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by X-It,

    מה דעתכם???

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by drorgon,

    שלום רב ברשותי מחשב עם מעבד ( athlon dual core 4850e ) וזיכרון 4G לוח אם ASUS M3A78 PRO עם כרטיס מסך מובנה radeon 3200 HD לאחרונה אני נתקל בקיטועים בהצגת סרטים וסדרות ( לא HD ) בדקתי בזמן ניגון סרט, אין עומס על המעבד ויש מספיק זיכרון לאחר מכן ביצעתי גם איחוי לכוננים הקשיחים. האם יש לכם רעיונות לסיבת הקיטועים ? והאם יש תוכנה שאני יכול להריץ שתיתן לי אינדיקציה לגבי הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by bd,

    Unauthorized download We're sorry, but this downlod request cannot be authorized. There could be several reasons for this: 1) You clicked on a link on an *unofficial* SuprNova.org mirror. We do not allow that kind of external hotlinking. This site creates a great deal of traffic and it's hard to find a good hosting. We will not provide the bandwith for other sites. Please visit SuprNova.org and you can download all the torrents you want. 2) You're using a download manager. But there's a solution to this problem: Set up your download manager to send a HTTP referer, and when you click on a link on the SuprNova.org site the download will be authorized. Here's how you can do …

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by lulit,

    היי, אני מורידה כרגע איזשהו קובץ, ורציתי להוריד קובץ נוסף. יש איזו דרך לצרף קובץ נוסף מבלי לפתוח חלון חדש נוסף??? (מקווה שהשאלה ברורה :-/) תודה!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by shimon23,

    למישהו יש תוכנה שממירה קבצי vcd ל div-x או ל mpeg? ובנוסף עם איזו תוכנה אני יכול לקחת תמונות מסרטים, כי כשאני מעתיק עם alt+printscreen מסרטים, התמונה בצייר נשמרת בתור צבע שחור בלבד.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by booster,

    יש לי בעיה במנהל ההתקנים ורציתי להביא בפורם תמונת מסך. איך עושים את זה?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by stingeR-,

    הבעיה התחילה לפני כשבוע... ברבות מן הפעמים בהם אני עושה EXTRACT עם WINRAR לקבצים הEXTRACT איטי מאוד יחסית לזמן שבו הייתי רגיל שלוקח לדברים לעבוד במחשב שלי... מערכת ההפעלה עצמה עובדת רגיל ונורמאלי בידיוק כמו מקודם.. רק שבעת חילוץ הקבצים החילוץ איטי מאוד יחסית לקודם. יש לציין שבWIN7 הבעיה לא קיימת והחילוץ מהיר כפי שהיה מקודם... אני אובד עצות.. ניסיתי להתקין גירסא חדשה של WINRAR וזה אמנם עזר מעט... אך עדיין לא חזר למצבו המקורי. עריכה : עכשיו שמתי לב גם שבעת חילוץ המעבד עומד על 25-30% מאמץ מה שנראה לי קצת לא הגיוני...(יכול להיות שהוא משתמש רק בליבה אחת מתוך ה4 משום מה?)

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  21. בוקר טוב, אני משתמש בדפדפן פיירפוקס גרסא 2.0.0.14 עם הפלאגינים שהגיעו איתו ללא שום תוספת מצידי. ישנם אתרים שאני רואה את התוכן חתוך וללא אפשרות לנוע בעזרת החיצים (בעייה שאינה מופיעה באקפלורר) שימו לב לצד החתוך בשמאל לתמונה אשמח לפתרון מהיר ויעיל. בברכה טל דוד

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  22. גולש דרך המחשב עם פיירפוקס (מעודכן) חייב לציין שהגלישה באתר עצמו הגלילה חלקה וללא בעיות

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. סיומת bin

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום כולם, יש לי כרטיס מסך ATI Radon 9600 Pro, לפני יומיים הורדתי את העדכון של הדרייבר החדש (אפילו פה מהאתר), התקנתי אותו, ללא כל בעיות. אומנם, לאחר אתחול ה Windows ה ATI Catalyst Control Center לא רוצה להיפתח, ומופיע הודעת שגיאה: כותרת: "CLI.exe - Application Error" "The Application failed to initialize properly (0xc0000135). Click on OK to terminate the applicaion." אין לי שמץ של מושג למה כי ההתקנה עברה בלי שום בעיה. יש לי על המחשב Windows XP דיי מעודכן, יש לו כבר SP2. אם למישהו יש מושג מה הבעיה או איך לפתור אותה, אני אשמח לקבל עצות פה. תודה...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. היי ח'ברה, אני מחפש תוכנה שאפשר דרכה לחתוך שירים בקטעים שבא לי כדי להפוך אותם לצלצולים. בעבר הייתי עושה זאת עם atomix ופשוט הופך את ה Wavל Mp3. כרגע זה מחשב חדש אז אין לי את התוכנה ואין לי מושג מאיפה להשיגה.. אם אפשר המלצה על תוכנה אחרת שיותר קלה אני אשמח. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים