תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני עובד עם Windows 7 והתקנתי מערכת וירטואלית VMWare Windows 7 64Bit. אני מנסה להתקין מתאם USB של Atheros ZyDAS 802.11 שקיבלתי מבזק. הבעיה היא שהמערכת הוירטואלית בשום אופן לא מצליחה למצוא את הדרייבר שלו. לא דרך Windows Update, לא דרך הדרייברים שהורדתי מהאתר של בזק ולא דרך כל מיני ניסיונות להתקין דרייברים מוכנים שיש למערכת הזאת. אני תקוע ולא יודע כבר מה לעשות. במערכת הרגילה, היא מזהה לי את הדרייברים בקלות. בכל מקרה, בוירטואלית הוא כותב לי ב-Device Manager שהוא מזהה את זה כ-Usb2.0 Wlan אם זה עוזר...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התייאשתי מלמצוא אנטי וירוס לדוס בלי חיבור לאינטרנט , אז לקחתי את ההרדיסק לחבר וסרקנו אותו עם נורטון 2002 מעודכן וזה לא מצא אף וירוס ... ??? ??? והמחשב עדיין מתריע על וירוס כל פעם שאני מריץ אותו , האנטי וירוס הוא Pc chilling של Trend chip אני בכלל לא ידעתי שהוא מותקן .... יכול להיות שיש לי BOOT VIRUS :'( :'( ואם כן איך אפשר להסיר אותו ? יש לי לוח אם ASUS CUV4X ....
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני שוקל להחליף אנטי וירוס. עד היום הייתי עם פנדה אנטי וירוס שמשולב עם הפיירואל ואני מאוד מרוצה ממנו עד שכבר נמאס לי אחרי ששמתי לב שהוא מאט לי את כל המערכת גם כשהמחשב עולה. ניתקתי כל מיני שטויות וסריקות שזה עושה בהתחלה אבל עדיין, יש קובץ מערכת שתופס 30K בשם Avengine ופתאום אני קולט האקספלורר על 50K וה SVCHOST על 50 K. אני מחפש את האנטי וירוס האולטימטיבי לקנייה [" "] ועדיף שישלב בתוכו גם פיירואל כי אין לי עצבים לשתי תוכנות... מה עדיף - משולב או בנפרד? כי גם שתי תוכנות נפרדות יתפסו יותר משאבים, לא? תודה מראש!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני שמרתי תקופה ארוכה כל מיני מדריכים באתרים באמצעות scrapebook אבל משהו נדפק בהגדרות והחלטתי לא להשתמש יותר בהרחבה אם אני שומר על הלינק למשל של ynet fxp וכו יכול להיות שעוד שנה אני יכנס ללינק והמדריך יוסר?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע יש לי פרטישן אחד עליו מותקן WIN XP PRO. אני רוצה רק להריץ משחק דוס אחד ישן, OMF 2097 שבשום צורה לא עובד טוב בXP בגלל שהסאונד קטוע לגמרי. אני רוצה לחסוך התקנה של ווינדוס ישן עם דוס בפרטישן נפרד משתי סיבות 1. אין לי כוח להתעסק עם הארדיסק מחולק, אני לא אוהב את זה וזה במיוחד מטופש רק בשביל משחק אחד! 2. אני אצטרך להתקין כנראה הכל מחדש כי הווינדוס הישן צריך להיות מותקן ראשון ורק אח"כ אני אוכל להתקין XP כדי ליצור אפשרות של DUAL BOOT חשבתי להעלות את המחשב מהCD של 98 SE אבל ככה אני נתקע עם מחשב בלי דרייורים לכרטיס קול (Aureal Vortex 2) ועוד יותר גרוע - המשחק כל כך ישן (1994) שהוא לא מקבל מספיק זכרון בסיסי (מתוך ה640K) וכמובן שאני לא יכול לשנות את הCONFIG.SYS שעל הדיסק. יש למי…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לי מושג איך לחפש בגוגל את לוח האם. מה אני רושם על לוח האם וכרטיס הקול שלו? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי תופעה מעט מוזרה, שהיא כביכול טובה אבל מציקה מעט. המקרה הוא כזה: אני רואה סרט במדיה פלייר הום סינמה, ובאמצע הצפיה נכנסת שיחה בסקייפ. כתוצאה מזה אוטומטית מונמך הווליום של המדיה פליר. לדעתי זה מתבצע על ידי הוינדוס 7 עצמו. כל זה טוב ויפה אבל בתום השיחה הווליום לא חוזר לעצמו ואז אני ממשיך עם סרט בווליום נמוך. ראוי לציין שמבחינת המדיה פלייר, הווליום נשאר על 100% בכל מקרה. גם במיקסרים של הוינדוס זה על 100%. רציתי לדעת מי אחראי לתופעה המענינת הזאת, כי זה כנראה מגיעה במחשבה טובה בסופו של דבר. והאם יש דרך לבטל את ההנמכה הזו, או האם יש דרך לגרום לה לעבוד בסדר, כלומר להחזיר את הווליום לקדמותו בתום השיחה. תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום הורדתי קובץ avi , הוא אוטומטית משויך ל real audio player הבעיה היא שיש רק צליל ואין תמונה וישנה הודעה על המסך unable to render video ; DIV3 decompressor not found ניסיתי גם להריץ את הקבצים ב windows media player ועוד נגן קבצי מידי שהורדתי , שכחתי את השם Gdivx משהו כזה בכל מקרה , מה אני עושה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הורדתי את מערכת ההפעלה יובנטו כקובץ וינראר, איך אני צורב כך שיהיה לדיסק בוט? **אני יודע שאם אני אחלץ את כל הקבצים לתיקייה מסויימת ויצרף אותם לצריבה זה לא יעזור.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אבא שלי מתעסק באמצעות תוכנת PREMIERE לערוך סרטים משפחתיים מקסטות ווידאו ישנות שלנו או ממצלמת הDV שיש לו כעת וכרטיס לכידה Compro video mate. המטרה שלו היא בסופו של דבר להציג אותם בDVD ולשמור גיבויי דיגיטלי. עד כה קידדנו גם בלכידה וגם בקידוד בMPEG2 במאפיינים האוטומטיים של התוכנות לDVD. האם זה איכותי מדי\פחות עבור נתונים ממצלמת DV או מכשיר ווידאו? האם כדאי לשמר את התוצרים ע"ב אותו פורמט או כיום עם כל קוראי הDIVX והקידודים האחרים יש שיטה אחרת אפקטיבית יותר? באיזה איכות כדאי לבצע את תהליך הלכידה, ובאיזה לשמר את התוצרים הסופים? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לנצל את הכרטיס מסך הפיזי של המחשב, אבל אני לא מוצא אפשרות לזה. התוכנה משתמשת במשהו חלש שאין לו קשר למה שיש במחשב, וזה מגביל. יש בכלל אפשרות לזה? לפני כן ניסיתי את VirtualBox, אבל היא הרגישה פחות פונקציונלית. תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
553 Sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts. מה זה אומר בעצם? איך אני פותר את הבעיה? המייל עובד, השרתים נכונים. האייפון שולח מיילים מהמייל הזה בלי בעיות.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש במחשב ניד עם אינטרנט אלחוטי של פלאפון ונורטון אינטרנט סקוריטי. ניסיתי לבטל את הפירוול של נורטון ועדיין הפורט חסום. איך אפשר לפתוח אותו ולאפשר גישה?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני משתמש ב firefox בזמן קריאת כתבות ב walla נוצר עיוות כך שהטור השמאלי "עולה" על הכתבה. (מצורפת תמונה המראה את הבעיה). האם הבעיה רק אצלי ? [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי, יש לי מצלמת רשת מחוברת למחשב בUSB+מיקרופון, ואני מחפש תוכנה מומלצת לצילום בעזרתה. לא מצאתי את התוכנה המקורית שאיתה באה המצלמה. אני רוצה שהיא תצלם וידאו (באיכות הכי גבוה שהיא מסוגלת, בטח 360P.. לא חובה אודיו) ללא הפסקה (כל עוד המחשב דלוק כמובן..) ותשמור את הקובץ, ולאחר כל זמן/נפח מסויים תיצור קובץ חדש, וככה תמשיך. יש משהו טוב לדברים כאלו או פשוט לחפש והראשון שעולה יעשה את העבודה? -- עכשיו, אם אפשרי, אני רוצה לחבר מצלמה נוספת למחשב (גם כן USB), ושהיא תבצע את אותו הדבר בו זמנית (ממיקום שונה). יש חיה כזאת?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום וברכה יש לי נתב של דילינק כאשר אני נכנס לכתובת הנתב 10.0.0.138 אז שם בתוך ההגדרות אני יכול לראות את השם משתמש שלי, והסיסמא היא בכוכביות האם יש תוכנה כלשהי שמראה את הכוכביות האלו? או שמראה מה הסיסמא של ספק אינטרנט?? (סיסמא של ספק אינטרנט כאשר הספק בלי חייגן, כי עם חייגן יש לי תוכנה כזאת) תודה רבה..
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פשוט יש המון סרברים , ואני לא יודע למה להתחבר , אני מתחבר לישראליים , קיצר אם מישהו יארגן לי איזה מדריך או משו אני ממש יודה לו , או שמישהו משתמש בתוכנה ויכול לעזור לי .. תודה ..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש מחשב חדש, יש אחד ישן. על הישן יש מלא אימיילים (בתוך תת-תיקיות ב-inbox). כדי להעביר את האימיילים עשיתי IMPORT AND EXPORT WIZARD ובחרתי ב-comma seprated values (windows) וזה עבד יפה יפה אבל במקום עברית יש סימני שאלה, וזה לא בעיה של אינקודינג או שום דבר דומה, אלא של ההעברה של ה-export (ככה ה'חוש' שלי אומר). מהו הטקס? איך אני מעביר את המיילים בין המחשבים? תודה רבה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי וידאו בפורמט MKV... ואף תוכנה שאני מכיר לא יודעת לטפל בו. כיצד אפשר להמיר אותו לפורמט אחר, או איזה תוכנות יכולות לנגן אותו? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי. לא מצאתי פורום מתאים שלאלה הזאת אז החלטתי לשאול פה והשאלה שלי פשוטה מאוד איך להגדיר את השרת אפצ'י?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני עם ווינדוס 7 ולפעמים סרטים לא עובדים לי .. תראו : http://img257.imageshack.us/img257/7375/22440059.jpg שהייתי ב- XP זה אף פעם לא קרה .. מישהו יודע מה הבעיה ? תודה רבה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתחזיר את המחשב למצבו המקורי בכל פעם שאני מדליק את המחשב מחדש. יש כרטיס הגנה (Magic Card ) חומרתי, שהוא עושה את מה שאני מחפש. אתה מתקין מערכת הפעלה + תוכנות, דרייברים, מחניס את הכרטיס הגנה לפעולה ומהנקודה הזאת ואילך, כל פעם שתדליק את המחשב מחדש, הוא יחזור למצבו המקורי ( אלא אם הקשת סיסמה לשינוי עד ההפעלה מחדש הבאה) אפשר לראות על מה אני מדבר בלינק הבא : http://www.rogev.com/products/info.htm ומה שאני מחפש זה תוכנה שתעשה את המבוקש. תודה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, הסרתי בטעות את הדרייבר של כרטיס המסך שלי (לוח אם 845 של JETWAY). עכשיו רואים ברזולוציה מאוד נמוכה וב-16 צבעים ולכן קשה מאוד לעבוד על המחשב. ניסיתי להתקין את הדרייברים מאתר החברה אך אין כל שינוי וווינדוס לא מזהה את כרטיס המסך. האם יש למישהו הצעה מה ניתן לעשות? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה להצמדת כתוביות לסרט מבלי שאיכות הסרט תרד. זה דיי דחוף. -תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-


