תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תוכנה כלשהי שתתן לוינדוס להגדיר רזולוציה גבוהה מהנתמכת ע"י המסך, ותיצור איזשהי "התאמה" (צמצום התמונה מבחינת החומרה, כך שהמסך יוכל להציג את זה בכל אופן). אני יודע שאם אני יוצר מכונה וירטואלית, בחלק מהמקרים אני יכול להגדיר שם רזולוציה מאוד גבוהה והתוכנה תעשה את ההתאמה לרזולוציה של ה-host, אבל אני מחפש פתרון כזה שרץ ישירות על מערכת ההפעלה המותקנת (וינדוס 7). תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש אינטרס להקליט סרטונים של המשחקים שאני משחק, יש לי את הFRAPS אבל הוא מקליט ללא קול והוא גם מפצל את הקבצים המוקלטים לכמה חלקים, מחפש המלצה לתוכנה שמקליטה גם סרטון וגם קול בו זמנית עם אפשר אחת כזאת שיוצרת קובץ אחד גדול. מפרט המחשב שיש לי הוא: מעבד I7 2600 זיכרון 8GB כרטיס מסך GTX560TI בנוסף עם אפשר שיהיה תמיכה בHT ובCUDA, האם קיימת חייה כזאת או שFRAPS היא החייה היחידה בשוק ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כבר זמן מה אני לא מצליח להתחבר לשום שרת של קזה, יש מישהו שמצליח להתחבר לקזה? אם כן אז אם אפשר לתת את כתובת השרת בבקשה. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי סרטים עם ווליום שמשום מה הוא ממש נמוך, ואני רוצה לנגן אותם, אבל אני לא שומע כמעט כלום, יש דרך להגביר את הווליום במחשב יותר על מנת לאפשר לי לשמוע אותם?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתעבוד לי עם הבלותות' כדי להעביר קבצים מהמחשב לפלא ולהפך (תמונות, שירים וכו'). התוכנה שיש לי בשם WIRELESS BLUETOOTH עושה לי בעיות לפעמים ועכשיו היא לא פועלת בכלל. קיבלתי את הבלותות' עם הפלאפון 6230 של סלקום (אם זה משנה החברה :-X ). אני רוצה תוכנה שלא תהיה בעייתית , תודה!
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי סרט ואני לא רואה אותו.ה-RADLIGHT ועוד תוכנות שאמורות לפתוח אותו לא פותחות ורושמות לי משהו עם ה-CODSC. מה אני עושה?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב , האם יש תוכנה שמבצעת את הפעולה באופן אוטומטי ובאיכות טובה? אם כן מה שמה? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פרמטתי את המחשב ואני צריך שיהיה לי את האופציה ב PAD איפה שמזיזים את העכבר לאפשרות לזום IN ו OUT בדפדפן האיטנרנט, יש גם אופציה שהייתי מזיז את האצבעות ב PAD והדף היה עולה למעלה ולמטה. הורדתי את הדריבר Toshiba System Driver ואת Toshiba Function Key וזה עדין לא מצליח. יש למישהו רעיון מה עוד יכול להיות הדריבר שיהיה קשור לזה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מסך של LG דגם FLATRON F900B לאחרונה התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה ומאז המסך כאילו התכווץ מהצדדים אני מחפש את הדרייבר שלו אבל אני לא מצליח למצוא בשום מקום אם מישהו יכול לעזור אני יודה מאוד
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הורדתי והתקנתי, אבל זה כלל לא עולה, רק רושם לי את הנ''ל. מה הבעיה? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בינתיים הצלחתי רק לנגן קובץ כולל כתוביות, השאלה אם אפשר לייצא קובץ כולל כתוביות?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחובר אבל אף אחד מהרשימה ש*הייתה* לי לא מופיע. :AR15: לא עשיתי שום פעולת מחיקה או משהו דומה במחשב. הרי מגרסת 2003 (או משהו כזה) רשימת ה- contact list נמצאת על השרת שלהם, ולא במחשב. ככה אפשר היה להתחבר גם ממחשב מרוחק (ע"י go.icq.com) ולראות את רשימת החברים. היו לי יותר מ-100 איש ברשימה :-\ WTF !? מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם מישהו יוכל לתת לי תשובה אני ישמח תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שאני שולח מיילים בחשבון GMAIL שלי לGMAIL אחר...אז אני מקבל כל מה שאני שולח חזרה אלי וגם זה לא נשלח לאדם לו אני רוצה לשלוח..מה עושים כדי לעצור את זה?!?!?!?! תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי טקסטים סרוקים (מהאוניברסיטה) בקובץ pdf. רציי לדעת אם יש תוכנה שמזהה את הטקסט בדף ויכול להפוך אותו למשהו שניתן לערוך? ד"א אני על מק אבל יש גם חלונות בקרבת מקום. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי תוכנה שהיא על הסגנון של מירנדה כלומר תוכנה שמאגדת בתוכנה את המסנגר,איסיקיו וכל השאר.. מהאתר http://www.adiumx.com/ צצו לי כמה בעיות: א) הקובץ שיורד מהאתר הוא בסיומת dmg מה זה הסיומת הזאת? ב) באתר רשום: Adium 1.3.2 requires OS X 10.4.0 or greater מה זה OS X 10.4.0 ואיפה אני מוריד את זה? תודה רבה חברים וחג שמח!!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שתסנן לאנונימי טיים אווט וכו' תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש תוכנה שמדברים במיקרופון ואפשר לשנות את הקול לכל מיני קולות אחרים מישהו יודע תשם שלה??????
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מישהו יודע אם אפשר לשלוח פקס מadsl על ידי winfax או משהו אחר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נאלצתי לבצע התקנה של WINDOWS 7 על כונן חדש, ובעקבות כך הפיירפוקס שלי אופס לגמרי ואיבדתי את כל הסימניות, התוספות, הסיסמאות וכו'. יש לי את הספריות של פיירפוקס מההתקנה הקודמת (גם על WINDOWS 7). יש אפשרות להוציא משם חלק מהמידע האבוד?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני לא בטוח שזה המקום לשאול אבל לא מצאתי פורום אחר שנראה הגיוני יותר נתקלתי בסרטים שהסיומת שלהם היא ts.**** ו- mkv.***** רציתי לדעת אם שמעתם על סוג הקבצים האלו ואם כן אז איך מריצים אותם תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שתאפשר (באמצעות פרוקסי מקומי), להאזין לבקשה הנשלחת לשרת, לערוך אותה ולאחר מכן לשלוח אותה ערוכה לשרת. לדוגמה: הקליינט מבקש להתחבר לשרת ושולח נתונים ספציפיים כגון גרסת תוכנה וכו', התוכנה קולטת את הבקשה אך לא מעבירה אותה לשרת מיידית, אני עורך את הבקשה ושולח אותה לשרת כאילו נשלחה ישירות מהקליינט. מצאתי את התוכנה Charles proxy, אך היא מאפשרת לי לערוך את התשובה המתקבלת מהשרת בלבד, ולא את הבקשה הנשלחת אל השרת. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תוכנה שכל פעם שהיא מתחילה,הPROCCESS PRIORITY שלה נמצא על ABOVE NORMAL. אני רוצה לשנות את זה ונמאס לי לשנות כל פעם באופן ידני,יש איזושהי אפשרות לשנות את זה לתמיד? התוכנה המדוברת היא NEO MULE.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי שרת טמינל 2008 שמוגדר חשבון ב-WINDOWS MAIL. האפשרות לשליחת MAIL דרך ה-WORD חסומה (אפורה) כפי שמתואר בתמונה. אין חסימה מכיוון ה-GPO. כאשר מנסים לשלוח ממקומות אחרים כגון IE ו-ADOBE READER אין שום בעיה וזה עובד. יש למישהו רעיון איך אני מבטל את החסימה הזאת? תודה, צחי. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


