עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by mugello,

    שלום,אני פרמטתי את המחשב שלי ועכשיו אני לא מצליח להשתמש בUSB שלי.מה עושים.כמו כן אני לא מצליח להתקין מחדש את המסך. המסך כרגע מוגדר כבררת מחדל ללא אפשרות להתקין משהו אחר. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. הי, ההרד דיסק שלי (seagate 320 16mb 7200) נראה שלפעמים עובד קצת לאט. עם איזה תכנה אוכל לדעת בזמן אמת כמה אחוז מנוצל? או לפחות לקבל מידע בזמן אמת על התעבורה ? כגון task manager שמודד CPU מערכת ההפעלה שלי היא ווינדוס XP 64 ביט תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום לכולם, עם מכשירים מסויימים מגיעים דיסקים שונים להתקנת דרייברים / תוכנות. אני מעוניין לא להזדקק לאותם דיסקים (אלא במקרי חירום), ולכן אני רוצה ליצור אימאג' 1:1 של הדיסק על המחשב, כך שבלחיצת כפתור הוא יבצע את ההתקנה - ממש כמו לחיצה על הדיסק מכונן ה- DVD. זה ניתן? הצלחתי ליצור כמובן אימאג' על המחשב - ISO, אבל אני לא יכול לפתוח אותו ולהתקין אותו ישר, אלא אני צריך לצרוב אותו לדיסק באמצעות נרו, ואז להתקין אותו מהדיסק. המטרה שלי, כאמור, היא להתקין את הדיסק שהועתק ישירות מהמחשב. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by jeyjey,

    http://planet.nana.co.il/zombie12345/home.html עיצוב גמור, נשאר לעשות רק כמה תיקונים אחרונים ולמלא אותה בתוכן מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by bykeking,

    טוב אז ככה, נגמרה לי הגרסאת trail ואני לא ממש רוצה לשלם 50 $ על התוכנה הזאת אז אני מחפש מקבילה חינמית שלה. האם יש כזאת תוכנה? תודה ;D

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אהלן ראיתי לא מזמן את הפתיח החדש של האח הגדול http://www.facebook.com/video/video.php?v=1254281293594 יש למישו מושג מי עיצב את זה?? זה איזה שהוא סטודיו?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by jorgito,

    שלום! לא יודע איך ולמה אבל ההארדיסק שלי התחיל לעשות BAD SECTORS ואני צריך לגבות אותו בשביל שיחליפו לי לחדש (יש אחריות) - רציתי לדעת על באיזו תוכנה כדאי להשתמש - אני רוצה לעשות מראה מלאה של ההארדיסק (שאני לא אצטרך להתקין שומדבר מחדש) והמערכת הפעלה עם כל מה שמותקן עליה. אני הולך לנסות לעשות את זה עם הארדיסק חיצוני בתקווה שהמערכת תעלה כי רוב הפעמים המחשב נתקע... אם תוכלו לתת טיפים איך לעשות את זה ובאיזה תוכנה להשתמש - אני מכיר רק את NORTON GHOST (ומה אני עושה אם אני לא מצליח להתקין על ההארדיסק הדפוק את ה GHOST). תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by ET,

    דבר ראשון ראיתי שמחקו לי את כל הקבצים מהשולחן עבודה וכבר התעורר בי חשד. אתמול גלשתי באינטרנט ופתאום אני רואה את העכבר זז וחלונות נפתחים ונסגרים כשברור לי שמישהו אחר עושה את זה. יש לי נורטון והוא לי גילה כלום. היום בבוקר אחותי גלשה באינטרנט ושוב הבחור פרץ ואפילו דיבר איתה באייסיקיו... יש איזה דרך לפתור זאת מבלי לפרמט את המחשב?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by dj_horse,

    שלום! איזה דרך יש להמיר סרטים למכשיר,באיזה פורמט ותוכנה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. בעיקר תצביעו על מה שאתם ממליצים. לאחר ההצבעה תוכלו לראות את התוצאה מייד. אם קיים אצלכם אנטי וירוס שלא ברשימה אנא תרשמו לי אותו ואני אוסיף אותו ולאחר מכן תוכלו להצביע בשבילו. אל תרשמו לי אנטי וירוס שלא רשמתי ברשימה אם אינכם משתמשים בו או אינכם ממליצים עליו.{אלא רק אנטי וירוס שאתם משתמשים או ממליצים} אני עושה את זה בשביל להבין באמת איזה אנטי וירוס עושה את העבודה כמו שצריך. למשל avira מצויין אבל הוא לא מצא לי כמה וירוסים לעומת קספרסקי שכן מצא אבל לעומת זאת קספרסיקי גורם ליותר בעיות ודורש הרבה משאבים. הרבה ממליצים לי על אנטי וירוס שונים והייתי באמת רוצה לדעת על איזה אנטי וירוס באמת רובם מרוצים וממליצים{כי בדרך כלל הרוב הוא זה שצודק}

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by agapi51,

    שלום רב ישנה תוכנה אשר מבצעת סריקה במחשב ומפרטת כמה זיכרון בשימוש על ידי התיקיות. פשוט שמתי לב שבתוך יומיים מבלי להוריד מאומה נעלמו לי מעל 10 גיגה וזה המון. כל רצוני הוא לאתר להיכן זה הוקצה. תודה מקרב לב א.א.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by אריאל26,

    מקבל דחיה וההתקנה מתבטלת. הסרתי את כל הרכיבים וניסיתי להתקין מחדש ואותה הבעיה http://www.upf.co.il/preview/371493759/0e6c4ea16d93767dfd9a52d050fe8132.html מערכת הפעלה xp מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. שמעתי פעם על תוכנה כזאת, אבל אין לי מושג מה השם שלה ואיך להשיג אותה. אני מאוד יודה למי שיוכל לעזור לי, זה די חשוב. (יש לי הרגשה שבצורה כלשהיא זה ספאם, אם כן תגידו לי)

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Ro-K,

    אני לא מצליח להתחבר לאיסיקיו...אין לי מושג מה הבעיה כי לפני זה הצלחתי ודרך אגב יש לי רשת אלחוטית אם זה משנה(זה מחשב שמחובר אלחוטית לראוטר) תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Ewingum,

    i am searching for an AC3 codec tnx p.s. - Nemo is NOT welcome

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by evy,

    שלום רב לכולם. לא מזמן התקנתי את תוכנת הביטורנט הגרסא האחרונה,אך אני מגלה שהתוכנה אינה מצליחה להתחבר כמו שצריך ומופיע לי סימן אזהרה צהוב ,במקום שאמור להיות עיגול ירוק המסמל על כך שהתוכנה הצליחה להתחבר. אני חושש שהסיבה לכך טמונה בראוטר ,הוא מתוצרת אדימקס,וכנראה שיש לטפל בכמה הגדרות שאין לי כל כך מושג איזה. כמו כן יש לי אינטרנט 12 מגה ,תשתית הוט וספק של 012 . אשמח לעזרה מצידכם.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אז כמו שאמרתי אני מחפש תוכנה שתוכל לעזור לי להתחבר למחשבים של אחרים על מנת לתקן אצלם בעיות במחשב לצערי עד היום השתמשתי בpcanywhere אבל מסתבר שהיא מסובכת לחלק גדול מחברי האילגים אודה לכם ...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by kuBBia,

    שלום אני רוצה ללמוד עיצוב תעשייתי ואני מתכוון להירשם למכינה על מנת לשפר את סיכויי הקבלה שלי, ההתלבטות שלי היא בעיקר בין סטודיו 6B לבין המכינה הבין תחומית עד כמה שהתרשמתי כל המכינות מציעות תוכניות דומות מאוד אשמח לשמוע מה דעתכם ואם יש לכם המלצות גם על מכינות אחרות תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום רב, המחשב שלי נמצא כרגע בתיקון במעבדה. עדיין לא ידוע מה הבעיה, אך יש סבירות גבוהה שההדיסק הקשיח נפגם. במקרה כזה, יהיה כנראה צורך בדיסק חדש. השאלה שלי היא כזו- יש לי גיבוי (אימאג') שיצרתי באמצעות "נורטון גוסט". האם אוכל לשחזר את הגיבוי הזה, בכדי שיעבוד בצורה תקינה גם על הדיסק החדש? האם תהיה מגבלה כלשהי? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by dorosen,

    icq 2002b לא מראה עיברית רק ג'יבריש ב XP PRO ??? ??? ??? ???

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אני מחפש תוכנה שמסוגלת לתקן אוטומטית מאות/אלפי תמונות בבת אחת. רצוי שהתוכנה תוכל להוריד איכות/רזולוציה על מנת להקטין את משקל התמונות. תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. אני רוצה תוכנה די פשוטה שאפשר לעשות איתה מיקסים לשירים...וכל מיני אפקטים וקוברים ושטויות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אם אני מעביר הארד דיסק, 80 ג'יגה, שמחולק לשתי מחיצות למחשב חדש כהארדיסק נוסף, האם המחיצות יעלמו? האם אני יאבד מידע? ואם כבר, איך אני מחלק כונן למחיצות במחשב חדש?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. התקנתי solidworks+solidcam 2012 64 bit. בעת ניסיון סימולציה עם solidcam בכדי לראות איך החלק מכורסם התוכנה קורסת. מישהו בעבודה שעובד עם התוכנות הנ״ל אמר לי שצריך להגדיר את הכרטיס מסך לעבודה ספציפית עם סוליד ולהוריד מה- accelerator כמו שהוא עשה בעבודה בכמה מחשבים. השאלה אם זה נכון והיכן אני מוצא את זה בcatalist? הכרטיס שלי הוא hd 7970 מישהו יכול לעזור בבקשה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by DOCTOR X,

    שלום לכולם, ככל הנראה נכנס לי וירוס מוזר, למרות שנראה לי שהצלחתי להוריד אותו בדרך לא דרך, אך עכשיו כשאני מנסה לפתוח את הכוננים שלי (מחיצה D, או E) במקום לפתוח לי אותם רגיל הוא פותח לי רשימת תוכנות שאני צריך לבחור אחת כדי לפתוח את המחיצה. כלומר משהו השתבש וזה נראה כאילו המחשב לא מזהה שזה דיסק קשיח אלא כאילו אני מנסה לפתוח קובץ לא מוכר אני מצליח להיכנס למחיצות רק ע"י ,'סייר'. חשוב לציין שזה דיסק קשיח אחד שמחולק ל4 מחיצות C,D,E,F את מחיצה C של הווינדוס הוא פותח רגיל.. מה ניתן לעשות? (האם ניתן להימנע מפירמוט של המחיצות?) תודה רבה מראש!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים