תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה ליצור מונה של מספרים כמו מספור אוטומטי אבל ברגע שמוחקים את הרשומה המונה מתעדכן זאת השורה שהייתה אחרי השורה שנמחקה מקבלת את המספר של השורה שנמחקה אני חושב שצריך לכתוב איזה קוד רק לא יודע איך בדיוק לעשות את זה תודה על עזרה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי ווינדוס 7 לפני כמה שבועות וגיליתי שהמצלמה שלי לא עובדת במערכת ההפעלה הנ''ל. לא יודע למה, אולי דרייברים (למרות שחלק מהאנשים אמרו לי שזה עובד בלי דרייברים על ווינדוס 7), בכל זאת בדקתי דרייברים ולא מצאתי כלום, אני מחבר את המצלמה רגיל וזה לא עובד... התייאשתי כבר ואני ממש צריך את עזרתכם ! תמונה ודגם של המצלמה: Vista WebCam נראה לי משהו כזה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי IE לפעמים כדי לשמור אתרים אני עושה create shortcut ומשום מה אני לא מצליח לפתו את אותו קיצור דרך הנה מה שאני מקבל. מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי את האופיס החדש ולצערי, אני לא מצליח לראות לוח שנה עם הימים בעברית (ראשון שני שלישי וכו'..) עד היום באופיס הישנים לא הייתה עם זה בעיה אבל עם הגרסה של 2007 אני לא מצליח ואשמח לקבל את עזרתכם בעניין. אם למישהו יש פתרון ויכול להדריך אותי או להראות לפחות תצלום מסך שזה קיים, אודה לו מאוד! תודה מראש טומי
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי תוכנה Photoshop CS3 המחשב מחובר לאינטרנט, כשאני מפעיל פעם ראשונה פוטושופ,ופתאום מקבל עידכונים לאחר סיום עידכונים. אני עובד על פוטושופ גרפיקה. אחרי יומים אני מפעיל פוטושופ ושוב יורד עידכונים. זה מעצבן. אני לא רוצה עידכונים רוצה לבטל לגמרי. אני ביטלתי עידכונים ואמרתי לו "אף פעם"...בלי עידכונים.ואחרי שוב יומיים מפעיל פוטושופ ושוב אני רואה עידכונים. זה לא עזר. אם אני רואה עידכונים אני לוחץ על כפתור "ביטול", וזה מבטלוחלון ניסגר . אבל אחרי כמה ימים ממשיך לעשות עידכונים. זה לא עזר תמיד לוחץ "ביטול". למה אני רוצה לבטל עידכונים. באמצע מסמך עבודה גרפיקה נעשה איטית ותוך כדי עבודה איטית. אני לא מעוניין עידכונים...אני רגיל ליפתוח ישר פוטושופ ומתחיל לילמוד ולעבוד גרפיקה.…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1006361041&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מחפש תוכנה טובה ואפקטיבית לניקוי הTemp וה Registry הטמפ תופס לי המון מקום ופעם הייתה לי תוכנה שניקתי יותר מחצי ממנו שהיה לא נחוץ אבל מחקתי אותה ואני לא זוכר את שמה... וגם ברגיסטרי יש המון ערכים ושטויות שלא צריך! אני אודה מאוד אם תוכלו לתת לי לינקים לתוכנות שהשתמשתם בהן והייתם מרוצים! בתודה Anas-Nanas
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי לוח אם של אסוס P4P800SE ומשולב איתו גם קול אז שאני שומע מוזיקה או רואה סרטים או כל דבר דרכו זה עושה לי לפעמיים גיצים כאלה כל כמה דקות אז לפני יומיים הלכתי לחברה של אסוס והחלפתי את זה בחדש ושוב זה עושה לי ככה מה אני יעשה . יש לי 7 מאווררים וספק כוח של 400W מישהו יודע איך זה ניגרם הדבר הזה ואיך איפשר לסדר את זה אם אתם צריכים לדעת עוד פרטים אז אני יתן עוד תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני די חדש בעניין והייתי רוצה לדעת באיזה תכנה הוא השתמש: I will make professional HD promo video of your company or website for $5! On Fiverr או באיזה תוכנה אתם יודעם שאפשר להכין משהו ברמה של זה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי טס בקרוב לדרום אמריקה.מניסיוני המר - המחשבים שם שורצים וירוסים ושאר מזיקים - וכל הכנסה של כרטיס זיכרון תדביק את הכרטיס זיכרון בוירוס כלשהו. אני מחפש תוכנה שתפעל אוטומטית בכל פעם שהכרטיס זיכרון מתחבר למחשב כלשהו - ותדע למנוע הדבקה של וירוסים. בגדול אפשר למנוע כתיבה לתוך הכרטיס, אבל הצ'ופצ'יק שנמצא על הכרטיס ועובר למצב Read Only לא ממש נותן הגנה טובה (מניסיון..) אשמח לקבל עזרה בנושא, עוד יומיים החבר כבר על המטוס
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. כשאני מוריד קבצים מהרשת ב FF אמורה להיות אופציה לבחור לפתוח אותם אוטומטית עם תוכנה משויכת בכל הורדה. מכיוון שאני מוריד המון קבצים מכווצים אני מעוניין שה WINRAR יהיה משוייך אליהם ושהם יפתחו איתו אוטומטית בעת ההורדה. כשאני מנסה לבחור את האופציה הזו בעת ההורדה, אין ממש אפשרות (ראה תמונה מצורפת - האופציה אפורה/לא פעילה). יש למישהו מושג למה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי מסך חדש ודיסק ההתקנה שלו מצליח רק להעלות את הכותרת של היצרן. בעקרון לא ידועה בעיה של כונן הדיסקים. מה לעשות ?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי בעייה שהנגן פלאש לא מוציא סאונד כל השאר עובד מעולה מה שניסיתי זה לנגן פלאשים דרך הקוויקטיים ואז יש סאונד אבל אני לא יודע איך לגרום לו להיות הברירת מחדל של אקספלורר לא אכפת לי אם תעזרו לי לפתור את זה דרך פלאש או דרך קוויקטיים זה מעצבן שאני צריך להוריד להארד-דיסק בשביל לשמוע פלאשים תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! מחפש פונטים בעברית ל Dreamweaver 4 תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
brightness אבל שיראו טוב ולא מגעיל עם הרבה לבן ברקע הכוונה שיראו משהו ולא חשוך מאוד אלא מאור אבל באיכות נורמאלית בלי הלבן ברק איך עושים את זה? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני בזמן האחרון עובד הרבה עם ה- Word והעבודה שלי צריכה להיכתב בפורמט מאוד ספציפי. בגלל דרישות אלה אני נאלץ כל הזמן לשנות גדלי פונטים, להזיז את סמן תחילת הכתיבה בשורה בסרגל למעלה ועוד. רציתי לדעת, האם יש אפשרות ב- Word לייצר פקודות או משהו שבלחיצת כפתור יארגן את כל העניינים האלה במקום שאצטרך לעשות הכל ידנית? זה יכול לחסוך לי המון זמן שמתבזבז על שטויות. תודה ושנה טובה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה בדיוק משמעות הודעת השגיאה הזאת שמופיעה לי לפעמים בפיירפוקס ככה סתם? תמונה בקובץ מצורף:
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי קובץ IMAGE ISO בגודל 7.67 GB ואני רוצה לצרוב אותו על גבי שני דיסקים של DVD איך אני עושה את זה ? הציעו לי אפשרות אחת לעשות בWINRAR שני כרכים אבל אני לא מצליח בWINRAR לעשות שני כרכים של 4.5GB כל אחד. מישהו יכול לעזור לי באיך לצרוב את הISO הזה? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה ל - HTPC עדיף חינמית שכוללת הכול ובעברית צפייה בקבצים במחשב גלישה באינטרנט ישירות המהתוכנה צפייה בערוצי טלויזיה רדיו באינטרנט והכי חשוב גם מקליטה מה שאני רואה ויכולה להקליט מתי שאני יקבע לה וכ"ו יש מערכת הפעלה שמיועדת רק ל - HTPC ? עשיתי חיפוש באינטרנט ומצאתי מה שנראה לי הכי מתאים Google TV הכול במקום אחד גם אינטרנט + מוסיקה + גלישה באינטרנט + הקלטה איפה אפשר להשיג את זה? זה חומרה ? או תוכנה ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני כמה ימים אני משוטט לי באינטרנט ופתאום קופצת לי ההודעה הבאה של ווינדוס: http://i32.tinypic.com/24mz0v6.jpg שאני מקליק על זה הדף שנפתח לי הוא: http://www.virprotect.com/?aff=1012 מסתבר שזה וירוס (אז אל תנסו להוריד את התוכנה...) והאנטי וירוס שלי עלה זה ואמרתי לו ABORT CONNECTION או DELETE או לא זוכר מה היו האופציות שלי כבר... בקיצור למרות שעשיתי את זה עדיין הסמל הזה ממשיך להבהב לי למטה וכל כמה דקות קופצת לי ההודעה הזאת... זה ממש מעצבן ואני פשוט לא מצליח להעיף את זה. מה אתם מציעים לעשות?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה לשליטה מרחוק מבלי לעשות Port forwarding. יש לי רשת מחשבים בבית, ואני רוצה להתקין את התוכנה על אחד המחשבים ככה שאני יוכל לשלוט עליו גם מחוץ לרשת. חיפשתי בנעוץ פה בפורום ומצאתי את ה LogMeIn, אבל לא אהבתי אותה במיוחד מכל מיני סיבות. בנוסף, חקרתי קצת באינטרנט וגיליתי של UltraVNC, יש תוסף בשם Repeater שאמור לעזור, זה נכון ? תודה רבה לעוזרים !
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב קיבלתי מסך 19 PROVIEW ועכשיו אני יודע למה קיבלתי אותו התצוגה יותר גדולה מהמסך [ בכיוון של המסך אי אפשר יותר להקטין אותה] האם ישנו פתרון לעניין הזה ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, היום קניתי לוח-אם של גיגהבייט GA-73PVM-s2h ואני לא מצליח להתקין את כרטיס הרשת כמו שצריך. בהתחלה הכנסתי את הדיסק שבא עם הלוח-אם והתקנתי את כל הדרייברים, אבל הכרטיס לא עבד והיה לידו סימן קריאה בDEVICE MANAGER. הורדתי מהאתר של NVIDIA את הדרייברים הכי חדשים של הציפסט של הלוח-אם, אבל עדיין הוא לא עובד כמו שצריך. יש לכם רעיון? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אשמח לעזרתכם: כאשר אני צופה בקובץ וידאו באיכות HD במדייה פלייר הוא מציג לי אותו בצורה יותר טובה מבחינת הוידאו לעומת הצגת אותו הקובץ בנגן BS PLAYER. לפי מה שהבנתי מדובר בסה"כ קודקים שונים שהתוכנות השונות משתמשות, ושניתן לקבוע ב BS PLAYER באילו קודקים התוכנה תעשה שימוש. השאלה שלי היא פשוטה: 1: כיצד אני בודק באילו קודקים עושה שימוש המדיה פלייר שלי? 2: כיצד אני מגדיר ל BS PLAYER באיזה קודקים לעשות שימוש? מערכת ההפעלה היא 7 גרסאת המדיה פלייאר היא 12 גרסאת ה BS PLAYER היא 2.57 המון תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום,אני פרמטתי את המחשב שלי ועכשיו אני לא מצליח להשתמש בUSB שלי.מה עושים.כמו כן אני לא מצליח להתקין מחדש את המסך. המסך כרגע מוגדר כבררת מחדל ללא אפשרות להתקין משהו אחר. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


