תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם, הדפדפן- פיירפוקס- דרש ממני עבור צפיה בוידאו מסוים, להתקין פלג אין של מדיה פלייר. הורדתי הכל טוב ויפה עד פה. כשהתקנתי, באמצע ההתקנה אני מקבל שגיאה מוזרה. צלמתי לכם אותה. סתכלו בקישור הבא: http://img710.yfrog.com/i/53356741.jpg/ התקנתי פיירפוקס מחדש. ובמדיה פלייר של מחשב עצמו לא אמור להיות בעיה [התקנתי לפני זמן לא רב את חלונות 7, והשתמשתי במדיה פלייר פעמים מועטות..] בקיצור אם יש לכם פתרון לזה בלי למצוא לי תוספות אחרות שגם תומכים במדיה.. כי שמעתי שיש ברובם בעיות. ומומלץ בעיקר מדיה פלייר. לכן בזה מעדיף תשובה . תודה יניב
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא רואה את סרגל הזמן, וכפתורי הווליום ואיכות הצפייה לא ניתנים ללחיצה. הסרתי והתקנתי מחדש ללא שום תועלת. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני מחזיר את שיטת ההורדת קבצים לשיטה הרגילה שהיתה? למה כל דבר מיקרוסופט צריכה להעתיק מFF השיאה החדשה בIE9 להורדת קבצים פשוט אחד על אחד עם הFF ואני פשוט שונא את זה יש דרך להחזיר את זה? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא הצלחתי לסנכרון גם את הטאבלט וגם את הטלפון במקביל רק בנפרד. מה ניתן לעשות? יש לזה פתרון?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
העניין הוא כזה - אני מעוניין לשפר את האנגלית שלי וכפועל יוצא של זה אני רואה סרטים עם תרגום. אני מעוניין להעתיק את הכתוביות (של המילים באנגלית ושל הפירוש שלהם בעברית) לקובץ וורד כדי שאוכל לתרגל גם כאשר אני לא מול המחשב. האם יש איזה תוכנה שתאפשר לי לבצע "העתק - הדבק" על המלל מתוך הסרט?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לפני כמה ימים כשמחקתי את הספייוואר SLAM.EXE שדפק לי את כל הקטע עם האינטרנט ואז כשמחקתי את ה SLAM ניהיה בסדר חוץ מה-IE וגלל שיש אתרים בלי תמיכה בפיירפוקס אז אני חייב את האקספלורר... [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי גרסה 2002A בילד 3722 אחרי שאני מתחבר, זה מה שהוא מראה לי...:
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה שמות של תוכנות או אם יש תוכנות בחינם שאפשר להוריד.. אני צריך תוכנה לחתוך שירים כדי לחתוך קטעים משירים שונים ואז לחבר אותם אבל כשאני יחבר אותם אז לא תיהיה לי בעיה אם החיבור הכוונה שלי שאני יוכל לחבר אותם וזה ישמע בסדר ולא עם בעיות. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם למישהו יש תוכנה כזאת ......... אודה לו אם יגיד לי את שמה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הבת שלי עבדה בוורד ושמרה מדי פעם את הקובת ישירות לדיסק און קי שהיה מחובר למחשב. אחרי הוצאת הדיסק און קי וחיבורו מחדש היא לא מוצאת את הגירסה האחרונה ששמרה :-(( איפה יכול להיות הקובץ??? בדיסק און קי נמצאת הגירסה הישנה..... ובזמן שביצעה שמירה לא התקבלה שום הודעת שגיאה) אשמח לעזרה, מיכל
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נגן DVD יכול להקרין סרט שנצרב על CD ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כשאני מוריד בעזרת ה-Internet Explorer, אני יכול להוריד רק 2 הורדות בו-זמנית (מאותו שרת), פעם הצלחתי לעשות שזה יוריד לי כמה הורדות שאני רוצה מאותו שרת ואני לא זוכר איך עושים זאת... אשמח אם תוכלו לכוון אותי. דבר נוסף, ברצוני להריץ על המחשב 2 ICQ בו-זמנית, אך מבלי לדפוק כלום, זאת אני אומר כיוון שכבר ניסיתי בעבר תוכנה בשם Multi ICQ שלאחר התקנתה כתבה לי שגיאה בכל הפעלה של ה-ICQ... לכן אני מחפש משהו שונה... תודה רבה לכם.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קודם כל אני אבהיר שיש לי עותק חוקי לחלוטין של 'אפקט הפרפר'! אם זה משנה.... בכל מקרה אני צריך לדעת אם זה אפשרי לעשות עותק חדש של הסרט עם תרגום, כלומר גם אם אפשר לצרוב את התרגום לדיסק החדש, האם זה אפשרי בכלל להוסיף אותי לתפריט של הסרט.... אני לא יודע אם כל העניין מעשי בכלל תעזרו לי בבקשה תודה..
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קבלתי הודעת שגיאה מהודעות של שלח שגיאות. בקיצור ההודעה היא : של DRWatson Postmortem Debugger ומתחת: Event Type: BEX P1:drwtsn32.exe P2:5.1.2600.0 P3:3b7d84a2 P4dbghelp.dll P5: 5.1.2600.2180 P6: 4110969a P7: 0001295d P8:c0000409 P9: 00000000 לאחר מכן ה WIN מבצע מן רענון לכל ה DESKTOP ול ICON ים בצד ימין למטה (ליד השעון) מה זה אומר??!? ואיך אני גורם לזה שזה לא יחזור?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני שומע מוזיקה דרך itunes. לאחרונה אני לא מצליח לפתוח אותו. לא עשיתי שום שינוי במחשב אין לי מושג למה זה קורה. סריקת המחשב ע"י adaware ן spybot לא מעלה דבר מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש דרך המאפשרת להתקין מחשב חדש על ידי שימוש ב IMAGE מוכן אך שההתקנה תתבצע דרך הרשת אני הולך לקבל סביבות 50 מחשבים חדשים ולפתוח אחד אחד נראה לי כמו עבודה שחורה מדי יש דרך לעשות את זה אני שמעתי שיש דרך לעשות את זה עם GHOST דרך ה רשת יש למישהו דרך להראות לי את זה או בכלל דרך כל תוכנה אחרת או שיטה אחרת?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכירים תתוכנות האלה עם השבוע ניסיון שמאפשרות להתקשר לכל העולם? אז מצאתי אחת חדשה, חשבתי לנצל אותה ולמתוח כמה חברים.. הייתי רוצה להקליט את השיחות האלה, יש תוכנה שיכולה לעשות את זה? ד"א גם תוכנות לעיווט קול יתקבלו בברכה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. הבנתי שאם אני רוצה לצפות בסרט תלת מימד אני יכול לצפות בסרטים מהסוג הזה גם ללא מסך תלת מימד. אבל צריך תוכנה מסוימת. האם זה נכון? ואם כן באיזו תוכנה צריך להשתמש?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תמונה מצורפת [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן ,יש לי וינדוס 7 . ואני משתמש ב solidworks 2012.בעבר היתה מותקנת גירסת 2010 ושם הייתי לוחץ על כפתור הגלגלת ומזיז את העכבר ויכול לקבל כל נקודת מבט שארצה.פה אני לוחץ וזה נותן לי תפריט של הוינדוס באמצע המסך של התוכניות שפתוחות ברקע...מי יכול לעזור לי?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר'ההה... הפיירפוקס משתגע!! בין 90 ל100 מעבד WTF?? בידקו לי את ההיג'אק.. ואם זה לא שם.. עזרו לי לפתור את הבעיה!! כבר התקנתי את הדפדפן שוב.. Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:59:05, on 16/08/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\PROGRA~1\ALURIA~1\asKernel.exe C:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe C:\WINDOW…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי media player 11 ויש לי בעיה הוא לא תומך בשירים עם הפורמט MP3 Format Sound מישהוא יכול להביא לי דרייברים לפתור את הבעיה הזאת תודה רבה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תקייה של ווינדוס 98 על ההרד דיסק אבל מערכת ההפעלה שמותקנת לי עכשיו היא ווינדוס אקס פי.בכל מקרה בווינדוס 98 היה מותקן לי חיוג לרשת עם שם משתמש וסיסמא האם יש איזשהוא קובץ בתקיית הווינדוס 98 הזאת שניתן לפתוח אותו ולראות את הסיסמא ואת השם משתמש ? ניסיתי להתקין על התיקייה הזאת ווינדוס מחדש אבל לא ניתן וההתקנה נתקעת כל הזמן.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש שמות לתוכנה לבניית טראנסים!! אבל טובות


