עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום! שמתי לב שיש הרבה תוכנות שמציאות לך סריקה של המחשב ועדכון של דרייבירים , משהו פה משתמש בתוכנה כזאתי ויכול להמליץ על אחת טובה? עדיף כמובן שתהיה חינמית. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by erezo,

    מקווה שהגעתי למקום הנכון, אני רוצה לדעת איזה הגדרות ב UTORRENT צריך לעשות על מנת מצד אחד להוריד ולהעלות במהירות האופטימלית, ומצד שני לא ליצור עומס כבד מדי על הנתב הביתי ולגרום לאיטיות או לקריסה של האינטרנט בכל הבית בעקבות כך. יש לי נתב TP-LINK WR1043ND ואני רוצה להימנע ממצב שאני מעמיס עליו תעבורה מעל ומעבר למה שהוא מסוגל, כי הנתב הקודם קרס לי בעקבות שימוש מסיבי בטורנטים. אני מצרף תמונות מסך של הגדרות ה UTORRENT כעת. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by SpiritKnight,

    שלום. מלפני שבוע בערך התחילה להופיע לי תוכנית במחשב שנקראת HTML Package.לא התייחסתי אליה,עד היום. התוכנה הזאת מכניסה לי סוסים טוריאנים,זה משגע אותי,ואני לא יכול לעבוד ככה שכל פעם שאני פותח את המחשב זה מציג לי את ההודעה של הנורטון. מה לעשות? בתודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Black_eagle,

    שלום הבעיה בכותרת... התוכנה כל כמה דקות הופכת את הפרח לצהוב ולפעמים זה נשאר רגיל רק הרשימה לא מתעדכנת ומי שלא ONLINE עדיין יכול להיות שם... מה יכולה ליהיות הבעיה? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by 114508534,

    אהלן החלטתי להעביר את כל הדיסקים שלי לאייטיונס ומשם לאייפון , משום מה שאני מעתיק את הדיסקים לא מתקבל לי שום מידע עליהם, לא שם לא אלבום לא תמונה ולא כלום , איך פותרים את זה . כמובן שכל הדיסקים מקוריים ונקנה במיטב כספי תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. כל כמה זמן אני מקבל את ההודעה שיש בעיה והווינדוס חייב לסגור את התוכנה. עשיתי בדיקת וירוסים וגם התקנתי את התוכנה שוב אבל זה לא עוזר כי כל כמה שעות היא שוב נתקעת ואני מקבל את ההודעה הזו. מה זה יכול להיות?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. יש לי בבית כמה הרידיסקים משהו כמו 3 אני אל צריך אותם בנפרד השאלה שלי היא האם אני יכול ליצור מכל השלושה מחיצה אחת האם אפשר לעשות את זה דרך Partition Magic או שאני חייב דרך הדוס?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by kipi-man,

    במנהל ההתקנים נראה שכרטיס הקול שלי מותקן ולא אמורה להשתקף כל בעיה ... אבל אם מסתכלים בצד שמאל למטה (היכן שהסמלים של התוכונת הפועולת ), לא רואים את הרמקול שאמור להיות שם ... והדבר גורם לכך שאני לא יכול לשמוע מוזיקה/צלילי xp / צלילי תוכנות ואת שאר הקולות שאני אמור לשמוע... יש למישהו מושג איך אני פותר את הבעיה ? ואין לי מושג איזה כרטיס קול יש לי ... איך אני יכול לברר ? כבר חיפשתי ב dxdiag ונראה שם כי המחשב לא מזהה שום כרטיס קול ..

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by oitb,

    אני רוצה ללמוד איך להשתמש בתוכנה ואני לא יודע איך לעבוד איתה, לכן אני צריך מדריך מקיף.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום, קניתי מודם פקס 56K שמחובר לקו טלפון. איזה תוכנה הכי טובה ופשוטה כדי לשלוח פקסים (גם למספר אנשים בבת אחת) וכן גם לקבל פקס למחשב ? ניסיתי להתקין WinFax Pro 10 אבל התוכנה עשתה לי הרבה בעיות בהגדרות.. על WinXP Pro. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. אני מחפש תתוכנה שאיתה אנשים פה עושים איתה סקיצות כדי לתכנן פרויקט אז אם מישהו יודע תשם שלה או שיביא י לינק תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. יש כמה שגיאות שלא תיקנתי וכמה בעיות בדקדוק. http://www.up2me.co.il/images/9955404.jpg

  13. המחשב שלי מתוחזק באופן אופטימאלי (אנטי וירוס, פיירוול, וכו'). הכל עובד מהר כפי שצריך. אבל כאשר תוכנת ה - UTTORENT פןעלת (ולא משנה אם מורידה או מעלה או רק פתוחה ללא הורדה והעלאה) המחשב נעשה איטי להחריד, עד כדי כך שלא ניתן להוריד מייל באואטלוק ולא ניתן לגלוש באינטרנט. מה יכולה להיות הבעיה. ואני מדגיש - יש NOD32 מעודכן ואין וירוסים. תודה, עמית

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by נ,

    flash 8 - יש חיבור מהיר - יש רמקולים - יש אקספלורר - יש פיירפוקס - יש להירשם? - נרשמתי (כולל הזיפ האמריקאי המקולל) אבל הפנדורה? מסרב לעבוד ולא משנה שאני כבר חצי שעה מאיימת על המחשב במוות איטי ואלים Please help http://www.pandora.com/

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by gt6,

    מישהו יכול להמליץ לי על נגן וידאו טוב חוץ מ-media player משהו מקצועי וטוב בבקשה תחזירו תשובה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Adielion,

    לאחר שפירמטתי את הלפטופ והוא נשאר כחודש עומד ללא שימוש, כי לא היה לי זמן להתעסק איתו ,אז לא התקנתי בו דרייברים. באתי להתקין את הדרייברים שהגיעו עם הבאנדל אתמול ובכל פעם הוא נתקע מחדש ומאתחל את עצמו. יש לציין שאישית אני מרגיש שהארד דיסק בעייתי, כי בכל פעם שהדלקתי אותו בעבר היה לוקח לו לפחות 7-8 דק' רק לעלות לווינדוס. וגם אז בכל פעולה הוא היה משתהה במקרה הטוב 5 דק' בלבד. אין לי מושג למה הוא תמיד נתקע, גם לאחר הפירמוט כשהוא הרי ריק... עכשיו הוא בכלל מסרב לעלות לווינדוס,אז ניסיתי לפרמט אותו פעם נוספת וגם במהלך הפירמוט הוא נתקע פשוט נתקע. אם למישהו יש פיתרון הוא מוזמן להגיב. תודה ויום טוב.[br]פורסם בתאריך: 17.02.2009 בשעה 14:18:00 סורי על הדאבל פוסט, באמצע הפירמוט המחשב מציג "…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by o.m.l,

    התוכנה inCD קיבלתי אותה עם הנרו ולפי מה שהבנתי היא מוחקת או מפרמטת דיסקים צרובים ואני לא יודע איך משתמשים בה אם משהו יודע הוא מוזמן להגיד לי תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. יש לי המון עבודות WORD או כל מסמך טקסט אחר ואני דואג שלא יהיו לי כפילויות בעבודות. יש איזו תוכנה שבודקת כפילויות של משפטים/מסקאות/מאמרים? באנגלית ובעברית עם אפשר?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by i.k,

    יש לי בעיה עם הורדת משחקים ב-emule אני מנסה כול הזמן להוריד משחקים או דברים אחרים ולא מצליח תסבירו לי בבקשה איך מורידים משם ואיזה אופציות צריך לשנות בתוכנה כדי להוריד אני כרגע מישתמש עם emule ver 0.26d

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by kikkler,

    אם צורבים דיסק אמפים, אפשר לנרמל את הווליום של כולם לרמה אחידה לפני הצריבה איפהשהו ? התוכנה היא נרו ברנינג רום 6

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. טיפ קטן לפיירפוקס : control + shift + B מציג את הספריה לטיפול בסמניות. אין צורך לחטט בתפריט כול פעם מחדש.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום רב, סוף סוף לאחר שקיבלתי את הרישיון הנוסף ל-YOUR UNINSTALLER 2008 ,אני מתכוון להתחיל לעשות קצת סדר במחשב. אבל לפני זה רציתי לשאול- האם בכל הסרה של תוכנה/מקודד/פילטר ,חייבים לאתחל את המחשב, או שרק לגבי תוכנות מסוימות? איך אני בעצם אמור לדעת, מתי צריך ריסטרט, ומתי לא חייב? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by TNT,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1002706608&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by url,

    מישהו יודע על קיומה של תוכנת פתקי תזכורות לdesktop עדיף מועצבת כמולוח שעם אבל לא חובה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים