עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by x-amin,

    אולי אתם זוכרים אבל לפני כמה זמן פירסמתי שיש לי שגיאה בפלאש והמלצתם לי להתקין גרסה חדשה יותר אך הבעיה נמשכת.. כאשר אני משתמש בפלאש לאחר כמה דקות התוכנה פשוט קורסת(הודעת שגיאה של הווינדוז..) גיליתי שגם בתוכנת עריכת הוידאו שלי כאשר אני סוגר תתוכנה היא נתקעת ולאחר כמה שניות גם אז יש הודעת שגיאה.. עוד משהו שקורה במחשב זה שמידיי פעם כל החלונות פשוט נתקעים כאילו המסך נתקע אבל אפשר לצאת מדברים(alt+tab פועל) בקיצור זה מחשב חדש ואני לא מצליח לחשוב על משהו הגיוני שגורם לזה..מישהו יכול לעזור לי? תודה רבה !!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. כשאני מנסה לראות קובץ וידאו שעוד לא ירד עד הסוף מהאינטרנט, לא משנה בעזרת איזו תוכנה, הוא מראה פתאום קבצים שמחקתי היום מהמחשב לצמיתות, ובוא נגיד שזה לא מחשב אישי ואלה לא קבצים שהייתי רוצה שיראו שאר המשתמשים אם אתם מבינים למה אני מתכוון... כנראה שאיפשהו הם נשמרו במחשב. השתמשתי ב-CCleaner וב-Temp שבוינדוס אין כלום, אז יש למישהו מושג מה קורה כאן???!!!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום לכולם אני רוצה המלצה לאנטיווירוס לא משנה לי איזה רק שלא יהיה קספרסקי.. לא משנה מחיר או זה אני אקנה מה שיש.. ואגב, שאלה, אפשר להיות בלי אנטיווירוס בכלל? או שהרבה ווירוסים יכנסו לי בקלות? תודה מראש, אבי.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. הייתה לי פעם תוכנה כזו, שהופכת את הקבצים בלחיצה אחת על רשימת הקבצים.. יש לי advanced WMA workshop שהיא ידנית, כלומר כל קובץ לעשות בנפרד. למישהו יש תוכנה כזו שאני מדבר עליה ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by matoki10,

    מחפש תוכנות לצפייה דרך כרטיס הטלוויזיה שברשותי סוג הכרטיס: pctv studio אני כרגע משתמש בתוכנת dscaler שהיא חופשית ... ומסוגלת לעבוד עם כרטיס הטלוויזיה שלי השאלה היא האם יש עוד תוכנות בשוק המאפשרות צפייה דרך כרטיס הטלווזיה ומאפשרות צפייה טובה יותר או איכות קליטה טובה יותר...? תודה מראש!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. שלום . אני רוצה להעתיק את המועדפים שלי לכוהן גיבוי שלי איך אני עושה את זה בפייר פוקס ? ואם אפשר גם את כל הססמאות.... תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Component,

    ברשותי צורב philips 32*12*8 שכאני מפעיל את נרו, המחשב עושה סימן כיאילו שהוא טוען אבל אחרי כמה שניות הוא מפסיק. התוכנה עבדה מציון עם win Me עד שהתחילה הבעיה. פירמטתי (גם מסיבות אחרות) והתקנתי win 98 אבל הבעיה חזרה. לא בדקתי תוכנות צריבה אחרות. בבקשה עזרו לי בתודה מראש, עדי רובין

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by yossi21,

    יש לי בעיה, כל פעם שאני רושם שם של אתר בשורת הכתובת הוא פותח לי את זה בכרטיסיה חדשה ואני רוצה שהוא יפתח לי את זה באותו כרטיסיה. איפסתי את הדפדפן וזה לא עזר, מה עושים?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by oren,

    Hey there, 1) In Nero Express app, I wanna know what the difference between burning Mp3 files via Data->Data Disc and Music->Mp3 Disc, what's better and why? 2) Why when i'm adding my Mp3's to a "Data Disc" it takes 1 sec to add all files and in "Mp3 Disc" mode it takes a few seconds for a song? 3) Why when i'm trying to burn files with long FileNames in the "Advanced Nero" it makes the FileNames Italic on the burn window and when i'm start burning it tell's me that the files has long names, and in "Express" mode it doesn't tell me anything about this? 4) Is there any way to burn CD's in Nero in Romeo filesystem and not Joliet? cos i have a lot of files with long na…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. בגרסאות האחרונות נוספו כמה פיצ'רים מעניינים. שניים מתוכם שעניינו אותי במיוחד, מוגשים לנוחיותכם.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by DL,

    אני הולך לקבל מחשב חדש עוד מעט עם ווינדוס XP, רציתי לדעת מה ההבדלים בין נורטון סיסטם וורקס הרגיל לפרו, והאם כדאי להתקין אליו את הפרו או להסתפק ברגיל. השיקולים הם רק אם בפרו יש סתם דברים שלא צריך ויכבידו על המחשב או שיש שם דברים טובים. אין שיקול כספי בכלל. מה אתם אומרים?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by aleXtazi,

    שלום!!!! יש לי בעיה זה לא רוצה להשמיע לי על 5.1 אני ]שוט לא קולט למה .... הקטע שזה משמיע לי רק 2 רמקולים מתוך ה 6..... אבל לאומת זאת במדיה פלייר זה משמיע לי על 5.1 למי שהוא יש איזה שהיא דרך לסדר אתזה?.??....

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by polip,

    התקנתי kaspersky internet security 6 והפיירוול חוסם את האימיול ובגללו הוא מזהה נמוך. כאשר ניתקתי אותו והפעלתי שוב את הפירוול של החלונות התוכנה עבדה בלי בעיה. מישהו יכול לעזור לי ולהסביר בפרוט איך אני מתגבר על הבעיה (פותח פורטים או מה שצריך לעשות)

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by waizman,

    ביום-יומיים האחרונים האנטיוירוס (שמופעל עם המחשב) מופיע כ DISABLED, וכשאני מנסה להפעיל אותו (ENABLE) ע"י כפתור ימני על הסמל שלו בשורת המשימות אז לא נפתח התפריט או שהוא נפתח אחרי שעה, וזה עדיין לא מפעיל אותו... ניסיתי גם להפעיל את זה דרך התוכנה אבל גם לה לוקח שעה לעלות וזה גם לא עוזר... מה הבעיה?? ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את נורטון אבל זה לא עוזר...

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Alexkmr,

    משהו מכיר תוכנה שאני יוכל להקים איתה שרת וירטואלי על המחשב על מנת להתנסות במערכות אתרים\פורומים שונות?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by OmerMan,

    יצא QuickTime 6, למקרה שמישהו מעוניין.. להורדה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. בעיקבות שגיאה כולשהי שביצעתי תוך כדי עידכונים של AVG ו-Win 10, נעלמו כול התיקייות והקבצים של וורד 2016, למעט אלה שמאוחסנים בסיפריית "מיסמכים". כול ניסיונותי לאתר אותם נכשלו. זקוק לעזרה דחופה בתודה מראש. כרמל

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. מיקס עם איזה טראנס והמוזיקה של השיר ברקע מפריעה לי לעשות את המיקס איך אפשר להוריד אותה? אם הדבר אפשרי בכלל?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מאז ששידרגתי את האנטי וירוס Avast מגרסה 7 ל-8, התברר לי כי בגרסה החדשה נעשה שימוש בממשק האריחים של חלונות 8. האם יש אפשרות לבטל את הממשק הזה ולחזור לממשק הקודם?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מה קורה?? יש לי בעיה קטנה... יש לי מחשב עם HDD המחולק ל-3 חלקים של 2GB בפורמט FAT. עם איזו תוכנה אני יכול לגבות את שלושת הפרטישנים, ולשחזר אותם דרך ה דוס או דרך ממשק אחר בבוט? (לא דרך מערכת הפעלה) ניסיתי NORTON GHOST, לא הצלחתי לעשות שחזור אוטומטי... תודה רבה מראש..

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. נראה לי שהכותרת מובנת... הורדתי סרט, זה בא ב4 חלקים, ואני רוצה לחבר את זה לקובץ אחד, type- mpg תודה יונתן

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני עובד עם Norton Internet Security. מישהו יכול להגיד לי איך אני יכול לדעת איזה פורטים חסומים אצלי ע"י ה - firewall של התוכנה? בתודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אחרי די הרבה זמן שאני משתמש ב-Media Player Classic צץ הצורך להריץ אותה כך שתיפתח אוטומטית במצב 16:9, בלי שוליים שחורים. עם FullScreen אין בעיה. בדקתי בכל ההגדרות של הנגן ולא הצלחתי לקנפג אותו לכך. בדקתי בהגדרות הפילטר FFDSHOW Video ואמנם יש לשונית Resize אבל גם בחירה של 16:9 שם לא עוזרת. מישהו יודע איך לבצע זאת? תודה רבה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by blackbimer,

    מחפש בבקשה תוכנה שבעזרתה אני יוכל לחתוך קטעי מוזיקה ולחבר בינהן.. תודה וחג שמח !

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by bugosdckh,

    שלום יש לי בעיה במחשב כאשר אני מכניס ארדיסק חיצוני (usb2 ) הוא לא מכיר לי אותו, כמו כן ניסיתי להכניס שם מפצל usb2 וזה גם לא עבד. לא מזמן הכל עבד תקין כנראה נמחק משהו. האם מישהו יודע איזה דריבר אני אמור להתקין? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים