תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש תוןכנה שאני יכול לערוך איתה שירים. לדוגמא : להוריד קטע שקט ארוך משיר מסויים, או להעלות את הVolume של קובץ הסאונד המסויים.. מישהו מכיר תוכנה טובה? תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי סרט WMV אני רוצה לפתוח אותו שריאתה אותו מי שהוא יודע איך אני יראה את הסרט הזה הוא איזה תוכנה עושה שאני יראה את זה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הדגם של המצלמה הוא PD1100 כבר שעה אני בגוגל ולא מוצא הורדה בחינם, יש איזה אתר שרוצה כסף...איזה מצחיק זה...איבדתי את הדיסק ובאתר של קריאטיב אין תמיכה למוצר הזה...איזה תסכול תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני הופך תמונה לגוון כזה ? אין לי פוטושופ או כל תוכנת עיצוב כלשהי חוץ מהצייר , האם יש כלי פשוט שהופך בצורה אוטומטית ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השגיאה הזאת קופצת מספר פעמים ביום ואני לא יודע למה. אני לא מחובר לרשת ביתית, אז מה התוכנה הזאת רוצה ממני? Files that help describe the problem: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_wmpnetwk.exe_26595dff9bee9c8b11a7fd3c7569c0b333739_cab_10c9d0d7\WERCF32.tmp.appcompat.txt C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_wmpnetwk.exe_26595dff9bee9c8b11a7fd3c7569c0b333739_cab_10c9d0d7\WERD0C8.tmp.WERInternalMetadata.xml C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_wmpnetwk.exe_26595dff9bee9c8b11a7fd3c7569c0b333739_cab_10c9d0d7\WERD0C9.tmp.WERDataCollectionFailure.txt Read our privacy statement online: http://go.microsoft.com/fwli…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רואה עברית הפוכה כך שבמקום "אתר המחשבים הישראלי" אני רואה "ילארשיה םיבשחמה רתא". זה מפריע לצפות בסרטים עם כתוביות SRT... למישהו יש פיתרון. הWINDOWS באנגלית עם תמיכה בעברית, כולל עידכון השפה שהוא ביצע.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בעודי גולש כהרגלי בדפדפן הפיירפוקס המותקן על מחשבי האישי הבחנתי הפינה השמאלית תחתונה של החלון בהתראהה קטנטנה שהמליצה לי להתקדם ולהוריד את פיירפוקס 8 ולאחר שניות ספורות היא נעלמה לפני שהספקתי ללחוץ על הלינק, נכנסתי לאתר של mozilla http://www.mozilla.org/he/firefox/new/ והורדתי את הגרסה החדשה. WTF? איפה 7? מתי הם הספיקו לשחרר את 8? איך לא ראיתי שום כתבה על גירסא 7/8 שאמורה לצאת בזמן הקרוב/יצאה לא מזמן? עוד לא הספקתי להתקין אבל זה קצת מוזר לי... עוד מישהו שם לב לזה או שאני פשוט ממש לא מעודכן? BTW, מצטער אם טעיתי בפורום, לא ידעתי אם זה מתאים לכאן או ל off topic...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ניתקלתי בבעיה מאוד מוזרה בתוכנה HAMACHI. אני מצליח להתחבר לתוכנה,אך בכל משחק שאני מנסה להתחבר לחדרים ב-LAN של חברים שלי אני לא מצליח להתחבר אליהם. בתוכנה אני יכול לשלוח פינגים לחלק מהחברים ולחלק לא,אבל אף אחד לא יכול לשלוח לי פינגים. יש לי ראוטר ניסיתי לנתק מחשב אחד - לא עזר. ניסיתי להתחבר דרך חייגן[לעשות מהראוטר שלי מודם] - לא עזר. ניסיתי לפתוח בעצמי חדר אך אף אחד לא יכל לראות את החדר שלי. כשאני מנסה לשלוח פינגים לאלה שלא עובדים לי מופיעה לי השגיאה "Request timed out" אני לא יודע ממה זה נובע...אך אני מניח שניסיתי הרבה דברים כדי להגיע לפתרון אבל ללא הצלחה. אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בבעיה זו.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת הפעלה windows SP3 על SP2 (אולי SP1 לא בטוח) הדרייבר של הכרטיס קול מותקן אצלי... וכאשר הווינדוס עולה, יש אפילו את הצליל של הפתיחה לרבות את הסמל(של הרמקול) בשורת המשימות, ואחרי מס' שניות (5 שניות בערך), הסמל(של הרמקול בשורת המשימות) פשוט נעלם, כאילו לא מותקן שום דרייבר . מה זה אומר ? תודה, שלומי.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התוכנה היא ללימוד שפות והורדתי אותה באימיול כקובץ אימיאג השתמשתי בתוכנה DAEMON Tools ואין שם הפעלה אוטומטית נפתח לי הדיסק עם תיקיות ושלושה קבצים עם סיומת TRS trs Executable file Micrografx אם מישהו מכיר את התוכנה ויודע איך מפעילים אותה או מה הקבצים האלה ואיך מפעילים אותם אני אודה לו מאוד
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכי חשוב בתוכנה שאפשר ליגרור תמונות מוזיקה וליצא לקובץ עצמאי שכל אחד יכול ליפתוח בלי להעזר בתוכנה עצמה מה אתם ממליצים ? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את בתוכנה של נורטון GHOST 11 רציתי לדעת איך אני צורב אותה על דיסק שתעלה ישירות בהדלקה BOOT
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי שנים ארוכות של שימוש באימיול אתמול נתקלתי בתופעה הזאת פעם ראשונה: ההורדה נפסקת ומספר המקורות יורד לאפס, העניין הוא שאת אותם קבצים הורדתי בעבר במחשב אחר, למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? חשוב לציין, הגירסא היא 0.47a רשמית. אני מנסה להימנע מהתקנה מחדש או איבוד קובץ הקרדיט, הצעות יתקבלו בברכה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי זה 6 גיגה וזה לא נכנס בדיסק הקובץ הוא ווינרר איך אני מפצל לשתיים ? תודה
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחובר בכבלים (מתב) דרך בזק בינלאומי (בלי חייגן) לפעמים יש לי התנתקויות מבזק בינלאומי (בעיות בצד של הספק) אני מחפש תוכנית שתגיד לי אם אני מחובר או לא ומתי התנתקתי , כמה זמן אני מחובר וכו'
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מדי פעם יוצר לי בטעות לסגור את הדפדפן איך עושים UNDO לזה ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי מדריך וידאו איך להכין משהו בפוטושופ והמדריך יוצא באיכות מעולה אבל וגם מתי שאני שומר אבל אחרי שאני עושה משהו באיזה תוכנת לעריכת וידאו : Camtasia Studio 3 Vegas 6.0 Windows Movie Maker ועורך או שניסיתי רק לפתוח דרך התוכנות ולשמור אז האיכות יורדת ניסיתי לשמור בכל מיני פורמטים בתוכנה Vegas ששם ערכתי בעיקר אבל זה אותו דבר שמרתי בפורמט AVI תודה מצורף חלק מהסירטון שתראו את האיכות הפגוע...... והתמונה זה מה שעשיתי לזה מדריך הורדת חלק מהסירטון http://www.rar.co.il/files/Rar-1128720336.rar למה מיועד המדריך http://www.cya.co.il/up02/05/10/08/6zer4Untitled-1.jpg
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנת תרגום או קובץ תרגום לסרטים הבאים: אוסטין פאוורס גולדממבר---- והסרט כל הפחדים כולם אם אפשר תסיפו לינק :'(
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי רשת בבית ודרכה מחוברים לאינטרנט 3 מחשבים. אני מחפש תוכנה שיודעת להגביל את רוחב הפס לכל מחשב ככה שלא יהיה מצב שאחד המחשבים תופס את כל הפס לאחרים. אני מחפש גם תוכנה שתוכל לעשות אותו דבר רק בין תוכנות (שהדונקי או המיול למשל לא יתפוס את כל הפס לאקספלורר או לקאזה). מקווה למצוא משהו בעזרתכם. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
גם אם יש קבצים בעלי אותו משקל אבל בשם אחר. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת אם אנשים מתייחסים לזה.. אני אישית לא מעביר..!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצרתי אימג' והוא שוקל 5.6G אני מנסה להבין איך אני יכול לחלק אותו לשני דיסקים ??? למישהו יש פתרון?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום... התקנתי היום את התוכנה....ופשוט מוריד לי רגיל מהמחשב...לא מוריד לי קבצים דרך התוכנה.. מה עושים? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בעל ערוץ במירק #fatioN @ Quakenet ורציתי לדעת איך אני מביא קלונים זאת אומרת בוטים בישביל שהערוץ יראה יותר יפה תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-


