תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עוד מאט אני מסיים להוריד את התוכנה באימיול... ויהיה נחמד אם יעשו לי פה מדריך קצר על התוכנה מאשר שאני יתחיל לחקור אותה לבד ואלי אני יעשה נזק למחשב שלי (חושש מזה מאוד חחח ) תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה טובה לצילום וידאו של מסך המחשב של מה שרואים על הצג איזה תוכנה טובה יש? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מסך, וכרטיס טלויזיהAVERTV GO 007 FM PLUS, חיברתי את הכל בלי הממיר , והתוכנה לא עובדת... זה נכנס לתוכנה עושה רעשים של רדיו לא קולט כזה ואז עושה סגור תוכנית. ניסתי לעשות ריאינסטול, אנאינסטול, התקנתי דרייבר אחר המאתר שלהם כלום לא עזר.. היום אפילו חיברתי את הממיר ולא עובד! מה יכולה להיות הבעיה? תודה יונתן
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הקובץ fldbg10.ocx. למען הדיוק, יש לי בעיה עם כל מה שקשור לflash של adobe media, כי באופן לא קבוע, ואם אני לא טועה-רק כשאני משחק במשחקי ZYNGA בפייסבוק (פוקר), פתאום מופיע החלון הזה שמיידע אותי שיש בעיה עם הADD-ON בIE6 שלי, שקשור לפלאש של ADOBE. למען הסר ספק, חיפשתי בגוגל, ונראה שאני הראשון (?!?!?) שכותב את הקובץ הזה באתר בעברית. איך ייתכן בכלל?!?! אם כבר מישהו מבין בזה, אז אולי הוא יוכל להסביר לי גם למה במחשב אחר שלי עם ויסטה וIE7 ישנה תקלה באותם מקרים, רק ששם זה עם קובץ FLASH10.OCX, שגם יותר את אותו אפקט ומפיל לי את האקספלורר??? בבקשה עזרה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לחבר יש לפטופ עם Windows 7, ואני מעוניין להריץ עליו סריקה של וירוסים, עוד לפני שמערכת ההפעלה עולה. למשל בעזרת דיסק שהוא bootable. מישהו מכיר משהו שאפשר לבצע את זה איתו? תודה card
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את התוכנה CUTE FTP, ואני רוצה להקים שרת FTP על המחשב שלי כדי שאני יוכל להוריד קבצים דרך מחשבים אחרים שמחוברים לאינטרנט... תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי שירים בדיסק די וי די וכמובן בפורמט הנל אני רוצה להעביר את השירים לפורמט רגיל שאוכל להכניסם לנייד שלי חשוב לי לציין שהשירים לא מחולקים בדיסק אני צריך לחלק אותם ולקחת את מה שאני רוצה זה דחוף תודה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיות בתוכנת אינקרדימייל שאין להן פיתרון ולכן אני זקוק להמלצה על תוכנת מייל אחרת. הבעיות שיש לי באינקרדימייל: 1. כמעט כל פעם שאני עושה "השב" (REPLY) למכתב שכתבו לי בעברית, אז הוא מעתיק את המקור של המכתב שקיבלתי כשאני צריך לכתוב את התשובה שלי למכתב מעל המקור. הבעיה היא שמדובר במכתב בעברית אז אחרי שאני לוחץ על השב כל הכתוב במקור לא נראה כראוי, בצד ימין של המסך שתי המילים הראשונות בכל שורה לא נראות. וגרוע מזה, כשאני מתחיל לכתוב מכתב תשובה מעל המקור אז אני לא רואה מה אני כותב כי שתי המילים הראשונות לא נראות.. ואז אני מנסה לעשות רווח מאחורי המילים כדי שיראו אותם וזה מעצבן מאוד. יש לציין בבעיה שתמיד הייתה לי בכל הגירסאות של אינקרדימייל, אך היא הייתה קוראת לי פחות פעמים מה…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות את התוכנה לא לצרוב ולא לקנות צרוב תודה רבה מיכל
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך מודל של גלג למכונית עם מגנזיום פשוט\או בלי ל MAYA. למישהו יש אחד (ה-3 האחרים, עליי ;D )?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נגיד עם אדסל... אז שהמחשב המסויים שעליו התוכנה תותקן יוריד בב 30 קיי במקום שישים.... תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את הגרסא האחרונה של פיירפוקס. ברגע שאני נכנס לחשבון שלי ב GMAIL, היישום של פיירפוקס מתחיל לחרפן את המעבד. הוא לוקח ממנו 50%+ שימוש וזה לא מפסיק אפילו לא אחרי שעה, והגודל זכרון של פיירפוקס עולה לכמה מאות מגה, דליפת זכרון. זה קורה רק באתר של ג'ימייל, ראיתי באינטרנט שלעוד אנשים יש את הבעיה הזאת, ולא ממש מצליחים לפתור את זה. באינטרנט אקספלורר אין שום בעיה, רק בפיירפוקס. גם לכם יש את הבעיה?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה כזאת ? ואני לא מדבר על וינאמפ אלא על תוכנה שיכולה להפעיל דיסקים בצורה דיגיטלית בדיוק כמו המדיה פלייר. והכי חשוב שיהיה לה אקוליזר ואפשרות להקטין אותה לTRAY כי זה ממש משגע שהמדיה פלייר נמצא תמיד בTASKBAR. תודה מראש !
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי שחזור מערכת וזה לא עזר. הנה תצלום מסך [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי פירמוט והמערכת הפעלה שאותה התקנתי היא WIN XP PRO SP3 ENGLISH, קודם כל התקנתי את MUI שיעשה לי את המערכת הפעלה לעברית. עכשיו אני לא מרוצה מEXPLORE 7 יש דרך לחזור ל6? ההסרה של זה לא מופיעה לי בהוספה והסרה של תוכנות. הא ועוד שאלה יש לי גם WINDOWS MEDIA PLAYER 11 באנגלית.. יש עידכון בMICROSOFT שישנה את השפה לעברית?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שהופכת כמה קבצים לקובץ bin או כל קובץ שאפשר לפתוח עם daemon tools
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה טיפשה מאוד ב WinZip יש לי קובץ שתקוע בו, ואני מנסה לעשות Extract אבל שם הקובץ ארוך מדי, ואני לא מצליח לשנות את השם דרך WinZip מה צריך לעשות? ???
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש תוכנה לשליטה מרחוק במחשב שמאפשרת את הפעולות הבאות: התוכנה רצה בסתר במחשב הנשלט הצד השולט מקבל את הפעולות הבאות: צפייה במחשב, שליטה במחשב והאופצייה הכי חשובה: שליטה במחשב בלי שהצד הנשלט יודע על כך. הכוונה הפעלת תוכנות בלי שהוא יראה את העכבר זז אצלו וכדומה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש כל כך הרבה גירסאות לאימיולים איזו גירסה הכי טובה??.... תודה מראש למגיבים :xyxthumbs:
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כל אתר עולה לי חוץ מ YNET ,מה יכולה להיות הבעיה? מחקתי את האנטי וירוס וניסיתי לגלוש מ 4 דפדפנים שונים. עדכון: שחיפשתי את YNET דרך גוגל האתר עולה דרך הכתובת : http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html אבל שאני כותב YNET.CO.IL בלבד האתר לא עולה,וזה לא קרה בעבר.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה רצינית עם סרטי דיווקס. כאשר אני רואה סרט דיווקס מסוים, וזה נתון לגבי כל סרט לאו דווקא סרט מסוים אחד, יש מין איחור בתמונה. זאת אומרת שקודם אני שומע את הקול, ולאחר כמה שניות את התמונה שמתאימה לאותו קול. אני לא יודע מה לעשות בקשר לזה ואני די תקוע. ניסיתי לפרמט את המחשב, ולהתקין הכל מחדש, וכאשר התקנתי את דיווקס- שוב, דיליי בסרטים. הבעיה היא לא בכרטיס קול כי הוא חדש לגמרי מלפני שבועיים (פורטיסימו דיגיטלי). למישהו יש רעיון מה אני יכול לעשות?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נעלמו לי המחיצות בארד דיסק, יש אפשרות לשחזר את המידע שהיה שם?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי תמונות באיכות של מצלמת פלפון אני רוצה לשפר את האיכות כי אני לא מבין כמה דברים בתמונה(TEXT) יש כזאת תוכנה שיכולה לעשות את זה?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי בנייד החדש OUTLOOK 2002 שיש לי ברשיון (ואפילו רשמתי את התוכנה באתר של מיקרוסופט). משום מה במקום עברית יש לי גיבריש בסרגלי הכלים. בהודעות שאני מקבל בעברית יש גם משהו מוזר - כותרת ההודעה בגיבריש אבל התוכן נפתח בעברית כמו שצריך. מה עושים? (מיקרוסופט לא תומכים בתוכנה בטענה שהיא ישנה מדי...).
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


