תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי כתובת דואר חדשה ב-GMAIL כיוון שעם האאוטלוק אקספרס אני חווה בעיות יש לי את הכתובת דואר של ספק האינטרנט שרשומה אצלי על כרטיסי ביקור ובועוד כל מיני מקומות ולהוציא כרטיסים חדשים עכשיו זו לא אופציה האם אפשר לקבל את הדואר מספקית האינטרנט ישירות ל-GMAIL? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מחפש להתקין תוכנת RAMDisk כדי לשפר את ביצועי המחשב (הקלטות אודיו). המליצו לי על SuperSpeed. יש המלצות אחרות? נכון שיש דרייברים של RAMDisk שטוענים את עצמם לפני מערכת ההפעלה כך שהקרנל של Windows נטען לתוך מחיצת ה-RAMDisk, מה שגורם ל-Windows לעבוד הרבה יותר מהר? כמה זיכרון צריך בשביל זה? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך להתחבר לאיזשהו שרת ולא מצליח כנראה זה קשור לאינדנט אז השאלה שלי 1-מה זה בדיוק? 2-איך מגדירים את זה? 3-האם זה השם של היוזר של הספקית שלי? 4-איך מגלים מה האינדנט שלי? תודה לעוזרים!!!!! -לא מצאתי מקום שקשור לזה...אז פירסמתי פה אליאור
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול מובנה, ועכשיו אני רוצה לחבר כרטיס קול creative SBlive. דבר ראשון שעשיתי אחרי שחיברתי את הכרטיס זה לבטל את הכרטיס המובנה מהBIOS- מה שעשיתי זה נכנסתי לintegrated peripherals ושם ב on-chip audio controller החלפתי מauto ל-disabled. זה נכון? כי לפי מה שאני רואה הוא לא ביטל לי את הכרטיס המובנה. (העלתי תמונה) איך מבטלים את הכרטיס המובנה? במצב כמו עכשיו- כשיש שתי כרטיסים מותקנים- איך אני יודע איזה כרטיס בשימוש ברגע זה? דבר שני- הווינדוס ישר מצא את ההתקנים של הכרטיס החדש- זה מספיק? לא צריך לחפש דרייבר מעודכן/טוב יותר בעצמי? תודה ושבת שלום. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע כמה שעות במשך השנים שרפתי על הסוגייה הזאת, אין ספור מדריכים, חיפוש בגוגל וכל פעם מחדש שאני מוריד סדרה יש בעיה אחרת. פעם הכתוביות מסרבות להיות מתחת לתמונה, פעם זה ג'יבריש, פעם הפונט בגודל לא מתאים, פעם הכתוביות יוצאות מסנכרון, כל פעם משהו אחר וכן אני יודע שאפשר לנגן ב BSPLAYER הענתיקה והכל עובד פיקס, אבל האיכות תמונה בתוכנה הזאת פחות טובה. הבנתי שזה קשור לאם הכתוביות מובנות בתוך הקובץ או שזה קובץ חיצוני ואני כבר אובד עצות יש פתרון אחד שהוא ממש ערוך ומסובך שעובד אבל הוא ממש מסורבל. אני מבין ש VLC לעולם לא יפתרו את העניין הזה ולעצרי הנגנים האחרים פשוט פחות זורמים. אולי יש פה מישהו במקרה שהצליח לפתור את הסוגיה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אמא שלי עוסקת קצת בעריכת וידאו, ומעוניינת לשדרג את גרסה 10 שברשותה. אני לא מוצא יותר מדי מידע ברשת על הגרסה החדשה. רציתי גם לדעת מה ההבדל בין הHome Edition והPlus. (חוץ מהתמיכה בתכני HD, שלא ממש נחוצה) תודה מראש לעונים.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב יש לי פרוייקט לסרטוט סקיצות של דירות כמו כאן איך נקראת התוכנה או משהו בסגנון תודה מראש. http://cafe.themarker.com/media/t/159/612/9/file_0_big.jpg
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש תוכנה שהיא שעון מעורר שמפעיל את הווינמפ וכך אפשר להתעורר מהמוזיקה שלו והאם מישהו יודע איך אפשר לבטל את התוכנה שמוחקת כל דבר שהותקן על המחשב והיא מוחקת את מה שהותקן מיד לאחר הפעלת המחשב בשנית איך מבטלים תוכנה כזאת
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חייב אחשיו תוכנה צריבה חוץ מי nero בברכה שלומי
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי הורדתי את התוכנה ואני רוצה לבצע בדיקה ותיקון של סקטורים לכונן הקשיח שלי ואני לא יודע איפה האפשרויות האלו בתוכנה. אשמח לקבל עזרה תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברה לא מצליח להיכנס לצאט תמיכה של מיקרוסופט באתר שלהם דיברתי עם הנציגים שלהם יומיים ניסנו הרבה אופציות ולא עזר תאמת שהצלחנו להיכנס לצאט דרך פרוקסי דרך האתר הזה :http://www.hidemyass.com/ התקנתי את הוינדוס מחדש כולל פירמוט ועדיין לא עוזר דרך הגב יש לי וינדוס 7 64 ביט 7600 ואני לא מצליח לפתור תבעיה עוד דבר חדש נכון שאני לוחץ על קליק ימני על המחשב שלי ואז ניהול ואני נכנס למציג האירועים ואס נכנס למערכת ויש לי כמה שגיאות עם עיגולים אדומים ואחד הזהרה עם משולש צהוב זה היה לי גם לפני הפירמוט ועכשיו אחרי שהתקנתי מחדש שוב זה מופיע לי אמרו לי שמציג האירועים תמיד מציג שגיאות האם זה נכון האם יש תוכנה שמפענחת את השגיאות אשמח לתשובות ועזרה ממכם תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי תוכנות להקלטת סאונד ממקור חיצוני (קלטת, לצורך העניין) יש בשפע. הבעיה שלי היא שאני מחפש תוכנה כזאת שתדע לזהות אוטומטית מעברי שירים (ע"י שקט של X שניות) ותחלק את ההקלטה לקבצים שונים, קובץ עבור כל שיר. האם קיימת תוכנה כזאת ? או לחלופין, האם קיימת תוכנה שיכולה לקחת קובץ WAV\MP3 מוכן אחד גדול, ולחלק אותו לקבצים קטנים, שוב, ע"י זיהוי שקט של X שניות ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רציתי להוריד דפדפן חדש.. לא שיש לי בעיה עם האקספלורר הוא אחלה אבל פשוט אני רוצה משהו יותר נוח עם טאבים ושלא עושה בעיות...(אם אפשר גם לינק ישיר) ואם אפשר גם המלצה לאנטי וירוס זה יהיה נחמד
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מידי חודש אני מחבר כונן נוסף למחשב ומעתיק אליו את מה שקיים בכונן הקבוע (לצורך גיבוי). רוב רובם של התיקיות והקבצים כבר קיימים ולכן כשאני מעתיק זה גם פוגם בכונן וגם לוקח המון זמן. בעבר ניסיתי תוכנה אבל או שלא ידעתי להשתמש בה או שהיא לא עשתה את העבודה כמו שצריך, ולכן אני מבקש המלצה לתוכנה שמישהו פה משתמש בה ולא משהו שעלה בחיפוש בגוגל. תודה מראש למגיבים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה בעצם הבעיה ? לא רוצה להגיע למצב בו נפתח לי ONEDRIVE עסקי נוסף על הפרטי. רוצה שדרוג. מה עלי לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה בשם SC-PassUnleash שמגלה את הסיסמאות שמאוחרי הכוכביות תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, אני מנסה לשנות את גודל החלון של דוס בוקס, לפי מה שראיתי ניתן לשנות את הרזולוציה (window resolution) בקובץ ה-options אבל זה מגדיל את החלון וגם את הפונט ואני מעוניין להגדיל רק את החלון בשביל שאני יוכל לראות יותר מידע. כאשר אני פותח דוס בוקס נפתחים 2 חלונות, באחד מהם (החלון הלא שימושי שמשמש רק להצגת הערות וכד') יש אפשרות לגשת למאפייני החלון (קליק ימני על מסגרת החלון) וכאשר אני מנסה לשנות אז מופיעה לי הודעה: unable to modify the shortcut: . Check to make sure it has not been deleted or renamed בחלון שאני משתמש בו אין אפשרות כזאת. windows 7 ultimate x64 מה ניתן לעשות? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני משתמש בתוכנת BS PLAYER לצפיה בסרטים עם תרגום אבל התוכנה לא יכולה להריץ לי קבצי MKV ובגלל זה אני לא יכול לראות את הסרטים האלו עם תרגום אני משתמש גם ב CCCP מישהו יודע למה זה ואולי איך אפשר לסדר את העניין? תודה רבה שכחו מזה הסתדרתי
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש דבר כזה? ואיך מתקינים אותו? (הWORD כולו באנגלית) אם אין אז אולי יש ל 2003?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלומות, אני מחפש תוכנת כיווץ (חוקית) ולנות לכווץ קובץ 700 מגה BIN כמה שיותר כטן יש המלצות ? תודה רבה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברה בזמן האחרון נשלחים מה msn messenger של ידידה שלי הרבה לינקים ורובם מכילים בתוכם סוג של וירוסים/ספיווארים . אני קיבלתי ממנה לפחות שתי לינקים היום בלבד . ניסיתי לעשת סריקה באנטיוירוס בניסיון לאתר את הרוגלה אבל לא עזר.. (בכלל לא מצא כלום..) ניסיתי להשתמש ב- hijackthis וגם ללא הצלחה.. זה זיהה את הרוגלה אבל לא הצליח להסיר אותה /חזרה לבד איזה עוד דרכים יש לנסות ? תודה חברה זה חשוב
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם השאלה הזאת כבר נשאלה, אז סילחו לי אם כן... :-/ יש לי בעיה בשליחה וקבלה של קבצים ב-ICQ , אני מצליח לשלוח רק למספר מועט של אנשים , ולקבל אני בכלל לא יכול!!! מישהו יודע ממה הבעיה הזאת יכולה לנבוע? אני כבר ניסיתי כל מה שהיה ביכולתי, התקנתי איסיקיו חדש..... ועדיין הבעיה נשארה. אז אם מישהו יודע בבקשה שיענה לי ???
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה חינמית להסרת סוסים טרויאנים מהמחשב ???
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר חודש בקירוב מנסה להוריד ב-Emule קובץ של אלבומים של Dire Straits בשביל אח שלי והיום סוף סוף נשאר לו 2 מגה בשביל להשלים את ההורדה ועכשיו אני בודק מה נסגר עם ההורדה ותראו איזה מוזר, הוא הוריד יותר ממה שהקובץ עצמו שוקל... מה זה ??? מה נסגר פה? בבקשה תגידו לי שאפשר לסדר את זה ושלא נדפקה לי ההורדה :'(
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-


