עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי סרטון וידאו שבצד ימין שלו יש פס ירוק בעובי 1 ס"מ בערך. עם איזה תוכנה אני יכול לחתוך את הפס הזה? והאם יש תוכנה חינמית שיכולה לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שבודקת כל רכיב במחשב ואומרת לך איזה רכיב יש לך ומפרטת לך עליו... אני מחפש תוכנה לא סתם שמראה מה יש אלא גם מראה מה הוא יודע לעשות כי אני התקנתי PC MARK ו- SISOFT SANDRA והם לא מספרות לי יותר מדי אני רוצה שהתוכנה גם תראה לי לא רק את החלקים כמו מעבד זכרון לוח אם וכו'... אלא גם DVD צורב ודברים כאלה... תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Echo,

    יש לי בעיה משונה בווינאמפ: מרגע שאני מתחיל לנגן שירים, לא עוברות חמש דקות והשניה האחרונה שהושמעה נכנסת ללופ שמושמע ברקע בעוד שהשיר ממשיך להתנגן כרגיל... מישהו מכיר את זה? הלופ נעלם כשלוחצים שוב Play או מעבירים שיר.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום לכולם. אולי תוכלו לעזור לי. יש לי קריסות חוזרות ונשנות עם חלונות כחולים. ביצעתי ניתוח קבצי DUMP כמו שהוסבר כאן, וזה מה שקיבלתי (ניתוח של 3 קבצים): אני צריך לדעת מה זה אומר. תודה מראש ושבת שלום. 17.03.2006 ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M (1000008e) This is a very common bugcheck. Usually the exception address pinpoints the driver/function that caused the problem. Always note…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by erez213,

    למרות שזו בעיה במשחק מסויים (COD4) אני חושב שזה מתאים לתמיכה טכנית. לענייננו, במשחק הוספתי מספר שרתים, אבל משום מה אני לא מקבל מידע על שום שרת. הפורטים פתוחים, ואין פיירוול שחוסם, ואני משתגע... אני פשוט רואה את האייפי של השרת בלי שום פרטים, ואם אני מנסה להכנס זה פשוט טוען את השרת במשך הרבה מאוד שניות ואפילו לא עושה timeout... יש אולי איזשהוא כלי שמאפשר לי לבצע חיבור לשרת דרך הפורט המתאים כדי לראות אם מתבצע חיבור ואם לא אז למה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. נכנסתי לאתר של ATI (שהתמזגו עם AMD) וניסיתי להוריד את הדרייבר החדש לכרטיס מסך שלי X800XT, http://ati.de/support/driver.html סימנתי הכל בריבועים ונכנסתי לדף שממנו ניתן להוריד את הדרייבר http://ati.de/support/drivers/xp/radeonx-xp.html כשלחצתי על הלינק Catalyst Software Suite להורדת הדרייבר 6.12 ששוקל 34.6 מ"ב קיבלתי את הדף הבא שמבשר על בעיה http://ati.amd.com/online/403/leech.asp לא היו לי בעיות בעבר להוריד דרייבר מהאתר של ATI אבל כנראה הם שינו משהו מאז שהם התחברו עם AMD, אין לי מושג מה הבעיה, אין לי DOWNLOAD MANAGER ואין לי פיירוול של נורטון או זון אלארם, אין לי מושג למה זה לא מוריד? יש למישהו הסבר ואולי לינק אחר שאוכל להוריד ממנו? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Joli,

    כל הדברים שאני פותח בפלאש (משחקים בפייסבוק וכו') דרך הפיירפוקס קורים כל מיני בעיות, למשל: המשחק משנה רוזולציה והופך להיות גדול. האיכות ממש יורדת וכל מיני דברים כאלה.. יש דרך לתקן או איזה תוסף שאפשר לשנות את זה? (הגרסא של הפלאש מעודכנת) תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by ThE_BesT,

    לכל מי שמכיר את התוכנה הזאת ויכול לעזור אני ישמח למשל: מה טוב בה?, במה היא יכולה לעזור? וטיפים לתוכנה... בתודה גבי

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. רציתי לדעת כמה מסובך זה להרים מערך כמה עם מספר מחשבים שיהיו מחוברים ברשת ויוכלו לקבל עידכוני תוכנה (הסרה והתקנה של גרסאות חדשות של תוכנה) לפי המצב הנמצא ברשת ראשי.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. יש לי בעיה, המחשב טוען ש"לא מותקן התקן פלט שמע" (בסרגל כלים, איפה שהתאריך וכו', הסמן של הרמקול מופיע עם איקס אדום עליו), אין לי איך לשמוע סאונד בכלל, גם לא בעזרת אוזניות. ניסיתי לעדכן את הדרייברים של הכ.קול, לא עבד. ניסיתי למחוק את כל הדרייברים הקודמים, ובכלל כל תוכנה שקשורה לכ.קול, ואז להתקין הכל מחדש, לא עבד. אני די אובד עצות בנוגע לאיך להמשיך הלאה. פעולות שבוצעו לפני כן, התגלה וירוס במחשב, מחקתי אותו. הרצתי ccleaner ו revo uninstaller בשביל לנקות את המחשב ולמחוק כל מיני קבצים זמניים וכדומה. בערך בשלב הזה התחילה הבעיה. אם למישהו יש דרך כלשהי לעזור לי, אני אשמח מאוד. תודה מראש, איתי.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. לא משהו מקצועי מאוד. שיהיה בסגנון פוטושופ כזה אפילו יותר פשוט וקל. אבל חברה הכי חשוב בחינם למה אני צריך את זה דחוף היום! תודה!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by dids22,

    כבר כמה זמן אני ראיתי תמילה הזאת אז מזה ??? ומאיפה אני מוצא\משיג אותם??

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by yotamoo,

    שלום אני מניח שהרבה פה משתמשים בתוכנה הזאת. אני כבר לא לצערי כי התוכנה הדרעק של lionetwork תוקעת לי את המחשב, על כל גרסאותיה. בכל מקרה, מישהו מכיר תוכנת eMule טובה שלא תוקעת את המחשב? תודה 8)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. איך אני מסדר באימיול שלי גירסה 0.47A שאני יוכל להרויד יותר מ4 גיגה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. איך מנקים את המטמון של אופיס 2007 (קבצים שנפתחו לאחרונה בוורד ואקסל למשל) באופן ידני, בלי צורך בתוכנות כמו - CCleaner וכ"ו? זה חשוב לי למשל אם אני רוצה לשנות את שמה של תיקיית המסמכים שלי, מבלי שכל המטמון ייהפך לזבל בלתי נגיש שייצור בלגאן. ותוכנות כמו - CCleaner מסוגלות לבצע פעולות שיכולות גם לגרום לאובדן מידע שחיוני בשבילי.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by elaa56,

    מה עושים כעת?

  17. שלום שוב. יש לי מצב נתון בו 10 מחשבים עובדים ב-workgroup משותף. המחשב הראשון הוא ה-administrator היחידי. אני מחפש תוכנה שנועלת את כל המחשבים וניתן לשלוט עליה מהמחשב של המנהל ובתוכנה ניתן להזין כמות זמן מסויימת (שעה\חצי שעה) והיא משחררת את המחשב לאותו פרק זמן וכשהוא נגמר - היא נועלת אותו. חשוב שהתוכנה תעבוד מרחוק ולא יהיה צורך להגיד למחשב לוקלית. אם מישהו שמע או מכיר תוכנה כזאת - אשמח אם יגיד לי עליה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. יש לי בעיה עם המסנג'ר כבר כמה שבועות. ברגע שאני מתחבר הכל עובד חלק ויפה אבל אחרי שימוש של כמה דק' אני מתחיל לקבל הודעות באיחור גדול מאוד מהרגע שהם נשלחו ולפעמים לא מקבל אותם בכלל. חשבתי שזאת בעיה מקומית במחשב שלי וניסיתי ולמחוק ולהתקין שוב את התוכנה אבל זה לא עזר... הקטע המוזר באמת הוא שהבעיה מתרחשת באופן דומה גם במחשב השני שיש לי בבית. למי יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה, ערב טוב וחג שמח לכולם.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. המחשב. אינני רוצה למחוק אותן פשוט שלא יפעלו לי ברקע כמו תוכנה של IPOD ועוד. הבנתי שדרך שימוש בתצורת מערכת לא כדאי האם ישנו כלי אחר. אני רוצה למנוע את הפעולה של כניסה למנהל משימות כל פעם ומשם לסגור. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. כמובן אני מדבר על אותם באנרים מבוססי פלאש הנתעבים שחוסמים לי את כל צד ימין של האתר (כל אתר) ובמיוחד אלה שאי-אפשר לסגור

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by GaLmgnT,

    שלום! אני מחפש תוכנה טובה (וחינמית, אם אפשר) שתאפשר לי לחתוך קובצי מוזיקה (בעיקרון mp3), כך לדוגמא לחתוך שיר ולקבל רק את הדקה הראשונה עד הדקה השניה. תודה מראש ;D

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by alidanon,

    שלום לכולם... השאלות שלי הם כאלו: 1) שאני משתמש בקידוד של H.264... ביזו תבנית הכי רצוי לשמור את הקובץ? AVI? MOV? MP4?... 2) אני רוצה לקודד בפורמט זה בעזרת וירטואל דאב... אבל אין לי שם את המקודד H.264 אלא יש לי שם את H.263/ H.261 יש לי חבילת מקודדים עדכנית! כי בתוכנה SUPER כן מופיע לי המקודד... מה לעשות? אני ישמח להסבר... מדריך על קידוד ב H.264 או כל דבר דומה תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום לכולם. ראו כותרת. עם קבצים מסויימים, שאין לי בעיה לנגן ישירות בVLC יש בעיה לעשות Preview ב SW. אם אני שם את הVLC כנגן חיצוני תחת External Preview זה לא מנגן בכלל או מנגן תמונה בלי קול\קול בלי תמונה. מישהו יודע איך אני מכריח את SW לעבוד עם VLC? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by AcidBurn10,

    שלום חברים , אני צריך עזרה קטנה ב-illustrator ... לצייר את הדבר הבא: אפשרי גם ב-photoshop ואח"כ להעביר ל-illustrator גירסה CS2 (אם זה משנה :-P ) תודה רבה !!!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם לפני כמה ימים נאלצתי לאפס ביוס בגלל ניסיון OC לא מוצלח לפני המקרה התרגלתי להוריד על מהירויות של 150-200-250-300+ באימיול, ואחרי זה אני מוריד על מקסימום 10. גם קבצים בעלי המון מקורות. מה יכול לגרום לבעיה ואיך אפשר לתקנה? תודה מראש, אבי.

דיונים חדשים בפורומים