תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפש תוכנה הממירה צילום של טקסט מקובץ PDF או תמונה לטקסט שניתן להעתיקו לקובץ WORD או כתבן. יש חיה כזאת?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בהתחלה לא מצאתי פתרון, אחרי זה ניסיתי מחרוזת חיפוש שונה ומצאתי פתרון: תורידו את התוכנה הזאת: http://www.securityxploded.com/download.php#firepasswordviewer כדי להציג את הסיסמאות, פשוט תעשו open ותנווטו לתיקייה בה נמצא הקובץ signons<X> (כאשר <X> מספר כלשהו, או במקרה של גרסה 3.5 - פשוט signons) יכול להיות שתצטרכו גם עוד כמה קבצים, אני לא יודע אילו... לי אישית זה עובד
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי הורדות בפיירפוקס שנתקעות על "few seconds remaining" ופשוט שום דבר לא קורה, חלק מהורדות נתקעות וחלק מסתיימות בהצלחה. הדבר מתרחש באקראי ללא תלות בסוג הקובץ. ביטלתי את סריקת הוירוסים של פיירפוקס אך זה עדיין קורה. פיירפוקס 3.6 - עודכן לגירסה 5 וינדוס 7 פרו 64. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב, די נמאס לי ממנו. כל פעם, סיפור אחר. אני משתמש (עדיין) בדפדפן MyIE2 המבוסס על IE6, וחווה בעיות על ימין ועל שמאל. ולא רק עם הדפדפן, אלא לפעמים זה כללית בשיטוט במחשב עצמו. פעם זה היה כשמדי פעם הוא היה מאתחל לי פתאום את ההגדרות, וחוזר לברירת המחדל, כאילו רק עכשיו התקנתי אותו, וכאילו לא הגדרתי לו מקשי-קיצור וכאלה. היום, הבעיה העיקרית שלו, היא שעד שאני לא מפסיק את ה Service הבא: mdmcls32.exe הוא בכלל לא נכנס לאיטרנט. אחרי שאני מעיף אותו, הוא עוד איכשהו גולש, אבל למשל חיפוש - בכל מנוע חיפוש בינתיים - הוא לא מסכים לבצע. אני נכנס לגוגל, כותב משהו, לוחץ אנטר, והבחורצ'יק מחזיר לי - 0. פשוט ככה. עמוד ריק, רק עם הספרה 0. כאילו צוחק לי בפרצוף. מלבד זאת, האימיול שלי מרבה להתנתק (ול…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנות אנטי-וירוס שניתן להריץ מ-Boot-CD בלי התקנה וללא תלות במערכת הפעלה. בעיקרון, תוכנות האנטי-וירוס שאני מחפש אמורות לעבוד במצב DOS עם GUI או ב-Linux Live-CD. עדיף שהתוכנות יתמכו בצריבה ב-Multi-session כך שניתן יהיה להוסיף לדיסק עדכוני וירוסים שיורדו מהאתר של תוכנת האנטי-וירוס, והאנטי-וירוס יזהה את העדכונים באופן אוטומאטי.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך תוכנה טובה לעריכת סרטים... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה אני צופה בסרטי HD במחשב -720p.HDTV.x264 ואני רואה את זה בתוכנה היחידה שמאפשרת לי לצפות בסרטים מהסוג הזה-MEDIA PLAYER 11 האם יש אפשרות להוסיף תרגום בתוכנה הזאת ?? (כמו שBS-PLAY נותן להוסיף TXT SUB SRT ) או האם קיימת תוכנה אחרת שמסוגלת להפעיל קידוד כזה של וידאו + הוספת תרגום חיצוני אשמח לעזרה!!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי מישהו יודע איך אני מסנכרן תרגום שבא 4 שניות לפני שאומרים את מה שכתוב תתודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ! אני צריך עזרה עם התוכנה הזו ליצירת דיוידי/ויסידי/דיווקס ועוד .. אני רוצה לצרוב סרט דיווקס עם תפריט אבל שאני מכניס את הסרט לתוכנה כדי לצרוב אז הוא הופך את גודל הסרט מ700 מגה ל1200 מגה במצב של צריבת דיווקס (DivX). לגבי הויסידי אני יודע שהוא מכפיל את הגודל שלו כשרוצים לצרוב VCD. אבל מה זה משנה אם אני צורב דיווקס רגיל שהדיוידי שלי יקרא ואם אני צורב אותו עם התוכנה והוא גודל ב400 מגה בערך .. ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי כולם אני בעל כרטיס לכידה של חברת פינקל (MIRO לשעבר והיום בבעלות AVID ) התקנתי את התוכנת עריכה שלי והיא ישר אחרי התקנה והפעלה מודיעה לי "אין תגובה" אבל אם אני בודק את זה "במצב בטוח" היא עובדת לי בלי בעיות. האם יש איזו תוכנה שחסרה או מפריעה?? DX 9 מותקן על המחשב. והמערכת היא XP עם חבילת שירות 3 עם כל העידכונים האפשריים. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 2 מסכים אני מעוניין לחבר את שתי המסכים למחשב אחד ביציאות השונות של הכרטיס מסך O.B יש תוכנה שיכולה לחלק את המחשב כאילו הם שני מחשבים בנפרד ולהוסיף 2 מקלדות ו-2 עכברים? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכנת בשפת אסמבלי ו C++... יש איזו תוכנית שעשיתי בשפת אסמבלי ולקחתי את הקובץ EXE ושמתי אותו על שולחן העבודה ומאז הוא לא רוצה להימחק כל פעם שאני מנסה למחוק אותו אז מופיעה ההודעה שאיזו תוכנה/אדם משתמש בקובץ ולכן אי אפשר למחוק... ואין לי מושג מה יכול להשתמש בזה, וניסיתי לסגור ישומים וזה גם לא עזר!! יש למשהו רעיונות איך להיפטר מזה??? :o
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את הגירסא CS3 XTENDED של פוטושופ ואני צריך לעשות משהו פשוט. להעתיק קעקוע מתמונה אחת ולהדביק אותו על תמונה אחרת. איך אני עושה את זה? אולי אני יעתיק את התמונות ומישהו יוכל להכין לי את זה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! בעיקרון אני הצלחתי להפעיל את הקבצים האלה בMEDIA PLAYER 12, אחרי שהתקנתי FREE APE PLAYER וזה הוסיף לי אוטומטית קודק של הקבצים האלה למערכת. אבל כשאני מפעיל איזשהו שיר, אני לא יכול לשלוט בסליידר של הזמן, (כלומר אני לא יכול להעביר את השיר לאמצע לדוגמא, וכתוב לי שמשך הזמן של השיר 0 שניות). אשמח מאוד אם מישהו יעזור לי לפתור את הבעיה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות FW למייל שקיבלתי, אבל לשלוח את זה למס' גדול של אנשי קשר שאני אבחר מהרשימה (כי יש המון אנשים שאני רוצה להעביר להם את המייל, ואני לא מצליח להזכר בכולם אני צריך לראות את הרשימה בשביל להחליט למי להעביר ולמי לא). משום מה אני לא מצליח להגיע לפעולה הפשוטה הזאת, כל מה שאני מצליח זה לשלוח מייל חדש לאנשי קשר... תודה רבה מראש לעוזרים. נ.ב, כל מיני תשובות מתחכמות כמו "תרשום את השמות ידנית בשורת אל" לא יתקבלו בברכה, אתם מבינים לבד שזה לא מתאים\אפשרי במקרה שציינתי קודם.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי אופיס 2007 המותקן על חלונות ויסטה. (לא במחשב שממנו אני כותב, למי שתוהה) אני לא מצליח לשנות את שפת הממשק לאנגלית (כלומר תפריטים וכו'). ניסית לשנות זאת דרך האשף של אופיס וזה לא עובד. מישהו יודע לעזור לי? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם האם יש תוכנה שאפשר לבצע איתה בדיקה של וירוסים בלי להתקין אותה. זאת אומרת כאשר התוכנה היא על הCD . יש לי NORTON ANTI VIRUS 2002 דיסק מקורי והיא לא נותנת לעשות את זה יש לי NORTON SYSTEM WORKS 2002 וגם היא לא נותנת לעשות א המחשב לא עולה לכן אני רוצה לבצע בדיקה. אז דרך הרשת איאפשר. תודה מראש על כל עזרה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים יקרים חידה נוספת לי... איזה תוכנה אתם יכולים להמליץ לי שאני אוכל בעזרתה לערוך סרטים? התכונות שאני מחפשת הם : קיבוץ ופיצול סרט/סרטים. עריכת הסרט עצמו מבחינת Audio & Video והמרת הסרט לפורמטים שונים. יש המלצות? ואם אםשר עם לינק בבקשה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז אני לא יודע לאיפה זה שייך אבל יאללה ננסה אני צריך להמיר WMV ל AVI וזה הנתונים של הוידאו Format : Windows Media File size : 44.7 MiB Duration : 40mn 45s Overall bit rate mode : Variable Overall bit rate : 153 Kbps Maximum Overall bit rate : 1 468 Kbps Encoded date : UTC 2009-05-14 12:46:05.183 Video ID : 2 Format : VC-1 Format profile : AP@L3 Codec ID : WVC1 Codec ID/Hint : Microsoft Description of the codec : Windows Media Video 9 Advanced Profile Duration : 40mn 45s Bit rate mode : Variable Bit rate : 92.9…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחשב משרדי של חבר חטף BOOT VIRUS שתוכנת האנטיוירוס זיהתה כ-RP.DECEMBER.B. ברור קצר העלה שזהו כנראה וירוס הנקרא גם RHUBARB אבל לא ניתן להסיר אותו מה-MASTER BOOT של C כי משום מה האנטיוירוס לא מזהה אותו שם (דוקא דיסקטים מזוהים). חיפשתי דרך לנקות את ה-MBR וראיתי של-MCAFEE יש תוכנית BOOTSCAN שכנראה ניתן להריץ בדוס לצורך ניקוי. מחר אני אנסה ורציתי לשאול ממי שיש לו את מקפי האם אכן זה אפשרי בלי צורך להתקין את כל תוכנית האנטיוירוס. יש לי את קבצי ה-DAT המעודכנים של הוירוסים. לחילופין האם מישהו יכול להציע דרך אחרת לטפל בבעיה? בתודה מראש RM
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש דרייבים למחשב MSI MS-1674 לא מצאתי כלום. חיפשתי מלא ואין כלום. אני צריך את כל הדרייברים שלו כי נמחק ההארד דיסק והוא אחרי התקנת ווינדוס והמחשב לא מזהה כלום.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, הבעיה החלה לפני שבוע. יש לי מערכת הפעלה:Windows 7 Ultimate 64-Bit.אייפוד Touch+אייפון 4S. ניסיתי לפתוח (להפעיל) את הiTunes לשם שמיעת מוסיקה,עריכת רשימות השמעה,סינכרון עם האייפוד+האייפון,כפי שאני נוהג לעשות מידי פעם כשצריך,והiTunes פשוט לא נפתח. עשיתי הכל:הסרתי את התוכנה והתקנתי אותה מחדש - לא עזר,אף פירמטתי את המחשב וגם זה לא עזר,התחלתי לבנות רשימות השמעה מחדש (מאפס) - גם זה לא עזר. התקנתי חלונות בגירסאת ה32-Bit - לא עזר. נראה לי כי ברגע,שאני מוריד אפליקציות מהiTunes Store - לאחר מכן הiTunes פשוט לא נפתח,אלא לאחר הפעלה מחדש של המחשב,וגם אז רק לפעם אחת (חד-פעמי).האייפון,שבו ישנם כ-20 אפליקציות לא מסתנכרן כמו שצריך עם הiTunes ולא מוסיף את האפליקציות שבו לרשימות ה…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמבטלת הפעלה של תוכנות בזמן עליית המחשב. ב-MSConfig ניתן לסמן איזה תוכנות רוצים שיעלו ב-Boot ואיזה לא. הבעיה היא שלפעמים תוכנות שאני מבטל את הסימון שלהן ב-MSConfig בכל זאת עולות ב-Boot (הסימון שלהן ב-MSConfig חוזר, משום מה), למרות שלא השתמשתי בהן. אני צריך תוכנה שמזהה את המקום בו כתובה שורת הפקודה שמפעילה את התוכנות אותן אני רוצה לבטל (ב-Config.sys, Autoexec.bat, System.ini, Win.ini, בספריית Startup וב-Registry), ומאפשרת למחוק את שורת הפקודה באופן קבוע, ולא רק לסמן אותה כ-Disabled.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי תוסף שמבטל פרסומות פלאש ובמקומם מציג מסגרת ריקה עם האות f שצפה בפנים ,וזה די מעצבן. אני מצרף שתי תמונות של אותו עמוד אינטרנט.אחת עם firefox והשניה עם AVANT שמשום מה יודע לבד להבחין מתי ה-פלאש הוא פרסומת ולחסום אותו לבד. (אגב,IE7 עם IE7PRO נותן תוצאה זהה לזאת של ה-AVANT ) . מישהו מכיר תוסף ל-firefox שיכול להציג את הדף כמו ב-AVANT ? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


