תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים. הבקשה שלי, כאן בשביל חבר: יש למישהו מושג מה משמעות ההודעה: wdf01000.sys , המתקבלת תוך כדי נסיון להתקין מערכת הפעלה מחדש - גם WIN7 וגם XP. בתהליך ההתקנה, דיי בהתחלה , מתקבל הודעה שחסר הדרייבר : wdf01000.sys . איני יודע אם זו בעיית תוכנה או חומרה. אודה לכם על כול עזרה שתתקבל, ובדחיפות.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שהופכת DIVX ל VCD ושומרת על איכות הסרט
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה אתר שמציג קבצי מערכת ומסביר את חשיבותם כמו SYS.INI WIN.INI - שנותן את פירושם לאיזה מערכת הפעלה הם שייכים כנ"ל BOOTSECTOR מה למעשה פקודת SYS בדוס עושה בדיוק ןמה הם קבצי הREG של 9X ו NT וכדומה . למה אני מבקש את זה כי זה הרבה לזכור וכל פעם אני שוכח את זה וזה יעזור לי המון בתודה מראש GOVNER_T.S.Y
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכוון לגירסה 5.3 מישהו יכול להגיד אם היא טובה או לא?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. הורדתי קובץ ראר של 6גיגה . הורדתי את זה דרך התוכנה המחורבנת פלאשגט . ההורדה נתקעה ב99 אחוז והייתה ככה כמה שעות . ביטלתי את ההורדה וזה הוריד לי איזה קובץ בשם JC עכשיו כשאני מנסה לפתוח את זה זה רושם לי שהיא אפשר והקובץ פגום . הקובץ שוקל כמו שהוא אמוא לשקול .\ זה לא פעם ראשונה שפלאשגט עושה לי את זה . אבל תמיד כהייתי מבטל את זה ב99 אחוז זה עדיין היה פותח לי את הקובץ . איך אפשר לפתוח את זה ? תודה. עריכה: הסתדרתי אפשר לנעול .
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מוכר כנראה את המחשב הנייד שלי ואני מחפש דרך להעביר כל הנתונים שנמצאים באוטלוק 2003 המותקנת עליו לאוטלוק שבמחשב הנייח. אודה על הצעותיכם.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שתי התוכנות הוגדרו אוטומטית לעברית.. איך משנים לאנגלית? ועוד שאלה בנושא אחר - איך מסדרים ב-IE7 את ה-menu bar ככה שהוא יהיה מעל ה-address bar?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, בזמן האחרון נתקלתי בבעיה של קודקים, שלא כל סרט פועל וגם שירים כבר לא פועלים לי טוב ומתקבלת הודעת שגיאה שחסר קודק כזה או אחר. בחיפוש שהרצתי הורדתי כל מיני קודקים של ליו-נט וקאזה ליט ושום דבר לא עזר כל פעם בעייה אחרת. אז עכשיו העפתי הכל מהמחשב ואין לי שום קודק מותקן ואני מחכה לעצה שלכם מה לעשות איזה קודקים להוריד ואיזה שילוב של קודקים לעשות כדי שסוף סוף יפעלו לי שירים וסרטים כמו שצריך. בתודה מראש, דודי הסטלן.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה של מנהל הורדות, פשוטה, בלי ממשק מפוצץ יותר מידי, כמובן, ללא רוגלות וכו', שעושה את עבודתה נאמנה. היש לכם המלצות? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
שלום! רציתי לשאול האם למישהו יש ניסיון / יודע בוודאות אם יש איזה שהיא בעיה לרכוש שירים דרך החנות המקוונת של ITUNES (ארה"ב), עם כרטיס אשראי בינ"ל, כמובן? אני מדבר גם על בעיה חוקית (אולי לא מרשים לרכוש שירים מחוץ לארה"ב בחנות של ארה"ב) וגם על בעיות טכניות של התהליך... תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני צריך תוכנה המסוגלת להמיר מדיוידי לויסידי או פיצוח לתוכנה dup-dvd
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל המומחים פה... אני הורדתי סרט DVDR 4.3 ג'גה (תעודי ניתן להורדה חינם) הוא ירד לי כקובץ IMG חשבתי אני הכנס דרך הדיימונד ואני יראה שם את הסרטים אז שניכנסתי ראיתי שם כל מיני תיקיות כאלה בקיצור לא היבנתי מה אמורים לעשות חפשי מדריך ומצאתי... *השתמשתי במדריך הזה : http://www.lionetwork.net/modules.php?name...428535&hl=rejig האמת היא? שעשיתי בדיוק מה שכתוב שם אחד לאחד ואחרי כמה פעולות ראיתי שנוצר לי שתי קבצים אחד של הסאונד ואחד של הווידאיו שנסיתי ל"הדביק" אותם לא הצלחתי זה יצר לי שוב כל מיני קבצים כאלה אחרי כמה זמן חשבתי שצריכים לצרוב את שתי התיקיות שנוצרו לי בסוף בשם AUDIO_TS VIDEO_TS אחרי שצרבתי אותם אני רואה בכונן אותו דבר כמו בהתחלה שפתתי אותו בדיימונד אני לא יודע…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה, אני צריך ליצור כמה מסמכי PDF שמורכבים מכמה עשרות דפים והקובץ PDF הסופי שיוצא לי הוא ממש גדול! בערך 30-40 מגה! וזה בעיה כי אני צריך לשים את הקובץ PDF באינטרנט שאנשים יורידו אותו. השאלה שלי היא האם יש דרך לכווץ מסמך PDF? או האם יש דרך טובה יותר להכין קובץ PDF מכווץ ככל שניתן? אני אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.... זאת פשוט בעיה שאני תקוע איתה ואני חייב להכין את הקבצים כמה שיותר מהר
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכוונה שלי היא, איך לאחר צילום המסך אני מקטין את התמונה שצילמתי כך שלא יראו לי את כל מה שיש ברקע (דסקטופ, תוכנות שעובדות) ויראו רק את החלון שאותו אני רוצה להציג. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב יש לי כאן מחשב נייד של אייסר דגם ASPIRE 5715Z עם ווינדוס ויסטה בייסיק אני רוצה להחליף את מערכת ההפעלה וכבר מצאתי דרייברים באתר של אייסר לאקספי והכל טוב אבל איך עושים BOOT? במחשב נייח רגיל עם לוח של אסוס לוחצים על F8 ומגיעים למסך בחירה אם לעשות BOOT דרך ההארדיסק או דרך הכונן דיסקים השאלה איך זה הולך בנייד של אייסר? על מה צריך ללחוץ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם מותקן לי אנטיווירוס של מיקרוסופט (MSE) על ווינדוס 7 אולטימייט x64 בעברית. עד לפני שבוע וחצי הייתה מותקנת לי גירסה 2 של MSE ואז היה עדכון לגירסה 4.0. העניין הוא שנראה לי שיש בה באג כי מערכת ההפעלה שלי היא בעברית וה-MSE הוא באנגלית, ובגירסה 4 מופיע החלון של התוכנה עם יישור לימין, כלומר הכול הפוך. מה עושים? ניסיתי להסיר את גירסה 4 ולהתקין שוב את גירסה 2 אבל הוא לא נותן לי. מצורפת תמונת מסך תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
כשאני צורב ולא משנה עם איזו תוכנה ניסיתי כבר את NERO וAshampoo בתחילת הצריבה כל המחשב קופא לי.. והמחשב חזק.. אפילו בסייר של ווינדוז אני לוחץ על תיקיה אחת אחורה וזה נתקע.. לי אחרי כמה שניות הכל משתחרר וזה מסיים לצרוב..
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
---הספיוור שחשבתי בהתחלה התגלה כקובץ קוקי--- לפני חודש בערך היה לי קובץ עוגייה במחשב שרק התוכנה ad-aware מצאה וכל שאר התוכנות לא מצאו. לפני 4 ימים פירמטתי את המחשב ושוב התוכנה ad-aware מצאה לי את אותו הקובץ 'קוקי'. גם כשאני מוחק אותו בעזרת התוכנה אז לאחר הפעלת המחשב מחדש הוא עולה שוב. ל'קוקי' קוראים imworldwide.com/cgi-bin והתוכנה ad-aware דירגה אותו על רמת סיכון נמוכה תחת הקטגוריה data miner . משהוא יכול לתת לי עצות איך להוציא את הקובץ קוקי הזה? והאם הוא באמתצ מזיק? כי שאר התוכנות לא מצאו אותו. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הורדתי דפדפן של MOZILLA 64BIT ויש לי בעיה עם FLASH PLAYER שהוא כל הזמן אומר לי להתקין, אבל לא מתקין הוא מוריד עושה איזו חצי התקנה ונסגר.. הורדתי פיירפוקס רגיל והתקנתי הכל בסדר, ראיתי שאחרכך זה עבד גם ב64 אז אמרתי סבבה שיהיה את שניהם, אבל אחרי שנכנסתי שוב זה דורש ממני שוב להתקין FLASH PLAYER (רק ב64, ב32 זה עובד כרגיל) מה יכולה להיות הבעיה? קישור לאתר http://www.mozilla-x86-64.com/
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה ואני ישמח לעזרה קטנה קודם כל לפנ שאני מתחיל יש לי windows xp שאני מעלה את המחשב ובחר את החלון קובצת לי הודעת שגיאה msvcr71.dll שהוא חסר ואין כלום חוץ מההודעה וגם על safe mode אותו דבר אבל השתמשתי באיזה תוכנה Hirens BootCD וה windows עלה החלפתי את הקובץ החסר ועדיין יש את אותו בעיה. התקשרתי לתכני והוא אמר שיש יותר מ- 100 גרסאות לקובץ עכשיו איך אני יודע מה אני צריך ומה לעשות? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


