תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם השבוע פירמטתי את המחשב, ווינדוס ויסטה. לאחר הפירמוט שעבר בסדר גמור, המחשב לא מתחבר לאינטרנט, הוא לא מזהה שום התקן רשת במחשב, חיפשתי דרייברים, אבל גם פה אני לא מצליח למצוא את הדרייבר הנכון למודם In-Build Conexant Type 2 Modem. אותו הסיפור עם הbluetooth. בינתיים אני משתמש עם USB כאנטנה לאינטרנט. אשמח לעזרה תודה ליאור
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי את הטסט הזה ב 3DMARK2001 נחשו כמה קיבלתי בResults ? 234 עד כמה זה גרוע? :'(
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם אמש ניסיתי להרשם לחשבון ג'ימייל ומסתבר שג'מייל דורשם מס' טלפון לשם שליחת סיסמא. אמנם שמעתי כבר אודות הרעיון הזה, אבל טרם בהקשר שלהם. ייתרה מזאת, לפני כמה זמן פתחתי חשבון לקרוב משפחה ולא היתה דרישה שכזו. מה שכן, לא ראיתי דיוויחים רבים (או בכלל) אודות העניין כאן או ברשת הישראלית בכלל. אז מה, ממש חדש? משהו אישי נגדי? ואם כבר, והיות ואני מעדיפה שלא למסור להם מס' טלפון (יותר מידי פרטים עלי, הרבה יותר מיד) האם ניתן איכשהו להתחמק מהעניין ועדיין להרשם? תודה לעונים ולמתייחסים והמשך יום כחול (כתום היה לפני יומיים, לא כיף כתום)
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
זה התחיל בנסיון לעשות חתימה עם תמונה לא מוצלחת, התקדם לניק מרשים, רקע מתאים ומברשות במקום... ואז הגיעה המחשבה- "בוא נוציא את התמונה מהדבר הזה... ותראה למה זה הופך- סמל אישי שלך "! הנה הוא, במלוא הודרו: http://img227.imageshack.us/img227/4900/xilvercopy54ws.jpg תגובות.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר להוריד מ http://www.il.sun.com/OpenOfficeHeb.zip לתשומת ליבכם - זה קובץ של 410 מגה (!!) עם הגירסאות של OO לכל מערכות ההפעלה האפשריות (לינוקס, PPC לינוקס, וינדוס וכו') אני מוריד את זה עכשיו ומחר אני אחזור עם חוויות. עריכה: גירסה זוועה! התמיכה בעברית מצויינת אבל התרגום של התפריטים חובבני ומבולבל. מי שרוצה לעבוד עם openoffice ועברית שידבוק בגירסה 1.1beta2 עם תפריטים באנגלית, היא מצויינת..
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, זאת הפעם הראשונה שאני כותב כאן, מקווה שאני לא עובר על החוקים איכשהו. אז ככה, יש לי במחשב תיקייה (music) של קבצי מוזיקה בגודל של 10 ג'יגה פחות או יותר. אתמול, לאחר שהוספתי כמה אלבומים שהורדתי באימיול, אני נכנס לתיקייה ורואה שכל מה שנשאר בה זה תיקיות מהאות A עד לאות I, ושירים עד לאות J. כל מה שמתחיל אחרי האותיות הללו נעלם, כולל כל מה שבעברית. נבהלתי, עשיתי שחזור ליום רביעי.. לא עזר. חיפשתי במחשב שירים שנעלמו - לא מצא. נכנסתי למדיה פלייר, ראיתי שהוא לא מעודכן ויש אצלו ברשימה שירים שכבר מחקתי בעצמי. אבל, נשארה אצלו רשימת השירים של המחשב כולל אלה שנעלמו - אז עשיתי רשימה בעצמי של כל מה שנעלם. היום פתאום עלה אצלי רעיון לרשום בכתובת address שלמעלה בחלון התיקייה את אחת התיקי…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם! יש לי מצלמה שיש בה כרטיס של 16GB. אז אני משתמש בה כDOK. אז קראתי שאי אפשר להעביר קבצים מעל 4GB בFAT32. אז אמרתי שאני אפרמט לNTFS וככה אני אוכל להעביר(קובץ של 6.5ג"ב) הבעיה זה שאני עושה מקש ימיני על הכונן במחשב שלי, אני לא יכול לפרמט אותו, אני יכול לפרמט רק לFAT32 לא לNTFS. מישהו מכיר תוכנה שתתן לי לעשות את זה? תודה, אריאל
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני רוצה לשמור מסמך word אני רוצה שברירת המחדל תהיה שולחן העבודה. ניסיתי להגדיר את זה אך זה לא עובד. אולי אני לא במקום הנכון? מצורפת 2 תמונות שמראות איפה הוא רוצה לשמור בפועל (ואז צריך להגיע לפולדר המתאים) ומה ניסיתי להגדיר.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זו תוכנה שמשפרת משמעותית את מהירות הקריאה ומרחיבה את מרחב ההתמקדות של העין, ראיה, רפלקסים של העין וכדומה. אני התחלתי להשתמש בה לפני שלושה ימים, ועברתי כבר שלושה מבחנים. בהתחלה קראתי 80 מילים לדקה ועכשיו 140 מילים לדקה. אני מעוניין לשמוע על התקדמות אצל אנשים אחרים. תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי מקודד XVID וכשאני מנסה לפתוח את הסרט הוא רושם unknown format (xvid) איזה מקודד אני צריך אז? חרשתי על האתר www.divx-digest.com מישהו יכול לתת לי לינק וגם כשאני מנסה להפעיל את הסרט הצלצול אי אפשר לשים סאונד אחרי שתקנתי נימו זה עבד אבל היה פתאום מלא בעיות בתמונה טשטוש וירוק כזה מישהו יכול לעזור לי בבקשה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני לא מצליח להתקין את הכרטיס קול המשולב בלוח ASUS P5RD1-VM הכרטיס קול הוא : SOUNDMAX ADI 1986A ההודעה שגיאה שאני מקבל בהתקנת הכרטיס קול היא : THE AUDIO DRIVER FILES DONT SUPPORT YOUR COMPUTER HARDWARE ואיני יכול עקב זאת לשמוע סאונד מה אני יכול לעשות למישהו נתקל בתופעה זו או שיכול לעזור לי תודה,
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
??? תודה לכל העונים מורוזס ;D
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך קוד סיריל ל פוטושופ ופלש(10) cs3 ומהר
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Download Yahoo! Messenger (version 8.1) אפשר הורדה של התוכנה הורדה תקינה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום חברים, אבקש מדריך למתחיל ברמה נמוכה-בינונית לתוכנת עריכה מסוג GIMP כדי לערוך TEMPLATE ברמה יפה ומקצועית ככל שניתן. (איני רוצה לערוך עם פוטושופ כי היא תוכנה מאוד קלילה ונוחה) אשמח לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי המון תמונות שאני סורק ולבסוף המשקל של כל אחת נע בין 400-600 kb יש תוכנות שמקטינה את התמונה ל40-50 kb?? אני אף פעם לא שמעתי על תוכנה בזו אשמח לדעת גם על תוכנות שעושות זאת גם אם עולות כסף לרכישת התוכנה וגם אין לי מושג איך מקטינים נפח לצורך העניין תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
משום מה אינני מצליחה להתקין ADOBE PLUG IN FLASH לא במוזילה ולא בפיירפוקס למרות שחיפשתי משהו שיהיה מתאים לדפדפן.. :'( אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ..אני מאוד מתקשה לתפעל את האינטרנט ככה :s05: ???
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רכשתי הארד דיסק נייד לגיבוי המחשב. (WD 2.5" אם זה רלוונטי). מחפשת תוכנה ליצירת גיבוי למחשב, שתוכל לגבות ולחזור ולגבות את המחשב מידי פעם בפעם. תודה...
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם הורדתי כמה סרטים של wma ושאני פותח אותם בעזרת madie player 9 הם נראים כאילו זה אינפרא אדום למשל רואים אנשים בצבע ירוק ותמסגרת שלהם בצהוב ותרקע מאחוריהם בכתום הכול בצבעים דפוקים. כמו פה (דוגמא) קיצר אמרו לי להחליף חבילת מקודדים אז מחקתי את החבליה הקודמת LH והתקנתי k-lite עדיין זה ככה. ניסתי להפעיל אותם במדיה פלייר קלאסיק שמגיע עם ה k-lite וגם אותו הדבר אני חייב לציין שבמשחקים וסרטים אחרים של mpg mpg2 divx mp4 ומה לא הכול רואים סבבה ותקין ורק ב wma הכול רואים על הפנים מה עושים ?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי! מדוע איני יכול להוריד את הגרסה הנסיונית של תוכנת Acronis Universal Restore?מישהו לומר לי כיצד להוריד? הנה קישור: http://www.acronis.com/enterprise/products/ATIESWin/universal-restore.html תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי את הגירסה הזאת,ועשיתי גיבוי למחשב וצרבתי אותו על דיסק עכשיו,הדיסק הזה לא עולה בדוס ולפי מה שהבנתי ,שכדי להעלות דיסק של גיבוי בדוס צריך לפני זה לצרוב symantec recovery disk,אני חיפשתי בגוסט איך אני צורב דיסק כזה ולא מצאתי. מישהו יודע איך אני מכין symantec recovery disk?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


