עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, לאחרונה, אחד החברים שלי פיתח שירות דוא"ל ציבורי ששמו tempyMail, המיועד עבור גולשים שמעוניינים לשלוח ולקבל מייל מתיבה אנונימית. הודעה זו נכתבת בשמו מכיוון שהוא מעוניין לפרסם את האתר בכדי לעזור לכל הגולשים המתוסכלים. השירות לא כרוך בתשלום ומיד עם הכניסה לאתר תקבלו תיבה ממנה תוכלו לשלוח ולקבל מיילים בצורה אנונימית לחלוטין! אני מודע לכך שיש אתרים רבים שנותנים תיבת מייל אנונמימית אבל עוד לא נתקלתי באתר המאפשר גם שליחה של מייל בצורה אנונימית וגם קבלה של מייל לאותה התיבה + אפשרות להגן על התיבה האנונימית בסיסמא (בתהליכי פיתוח מתקדמים) כתובת האתר: http://www.tempymail.com למה פיתחתי את tempyMail? אני מפתח אפליקציות בזמני הפנוי, וכמו כל מתכנת, אני נעזר בגוגל ע"מ למצוא קטעי ק…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by borg,

    אני צריך תוכנה שמתקנת קפיאות בקבצי וידאו בפורמט AVI (מסוג DivX ו-XviD). יש לי קובץ וידאו שיש בו כמה מקומות בהם הסרט קופא מתאפס להתחלה כאילו שהוא הגיע לסימון של סוף קובץ. התוכנה צריכה לתקן את הקטעים הפגומים האלה ולאפשר צפייה חלקה בסרט. עם אפשר, אז עדיף שהתוכנה תתקן את הקובץ מבלי קידוד מחדש.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by alidanon,

    דוד שלי קנה מחשב חדש... ואני צריך ללוח אם הזה: Asus - P5GC - MX דרייבר לכרטיס קול. (כבר בדקתי את הדרייברים של הדיסק שאיתו הבאנו את המחשב)... אשמח לעזרה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by yurtrez,

    שלום לכולם, קניתי מחשב מפלצתי עם מפרט מאוד חזק בעשרת אלפים שח. חשבתי שאוכל לעבוד עם קבצי psd ענקיים שבהם אני בונה עיצוב לאייפד רזולוציות בסביבות 2000 על 2000 עם המון אלמניטים.חשבתי שהכל ילך טוב ואני לא ימתין זמן ממושך בהזזת אובייקטים.והופתעתי! הפוטושופ באמת עובד מאוד מהר אבל עומס בגרירת המון אלמנטים בו זמנית גם במחשב הזה הולך בקצב איטי. פוטושופ 64 ביט עם מעבד quad 3.7 ,כרטיס מסך 680 gtx 4bg ו 16 gb ram 2100mhz/ עם מפרט כזה לא חשבתי שאתקל שוב בבעיה הזאת. יש למישהו רעיון? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Snufkin,

    אני מחפש תוכנה שתחבר לי שתי חלקי סרט לחלק אחד. עדיף תוכנה פשוטה שלא תשנה קידודים או משהו בסיגנון. רק סימון של הקבצים שאני רוצה לחבר וזהו....

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by srousso,

    אני משתמש במכשיר mio a201 ומנווט בעזרת igo יש לי בעייה אחת והיא שהקול של "קובי" כבר ממש מעצבן אותי רציתי לדעת אם מישהו מכיר דרך לעדכן לigo קול של בחורה בעברית או מאיפה אפשר להוריד igo עם קול של בחורה בעברית תודה מראש שמוליק

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by maxwell10,

    צילמתי במצלמת וידיאו מספר סרטונים וקיבלתי קובץ vro יחיד שגודלו כ - 800 מ"ב. הייתי רוצה לערוך אותו עם moviemaker אך תוכנה זו איננה יודעת לעבוד עם פומרט זה. לפי המלצות שקראתי באינטרנט שיניתי את הסיומת מ vro ל mpeg. ה moviemaker אכן העלה את הקובץ אך סבל מבעיה בה זמן המופיע הוא רק 21 שניות (למרות שאורך הסרטון הוא 20 דקות). מה עלי לעשות על מנת שאוכל לערוך את את הסרטונים שבקובץ עם moviemaker?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by nondos,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לחלק את הדיסק הקשיח שלי מחדש מבלי לפרמט אותו ומבלי לאבד את הנתונים שעליו שאלה נוספת האם חלוקה כזאת תפגע בביצועים הוא שהיא בדיוק כמו חלוקה שעושים בעת פרמוט הדיסק הקשיח? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. זו התקלה: מה חסר? איך לתקן?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. שלום רב, התקנתי אאוטלוק 2013 על מחשב חדש והעברתי את פרטי החשבון באופן זהה לאאוטלוק החדש אך משום מה אני לא מצליח לשלוח הודעות ולקבל אני כן מצליח. כך נראית השגיאה (מצורפות תמונות 1 + 2). אני מציין שעברתי כבר על מדריך שהכווין אותי מהפורום הזה אך זה לא עבד (ראו תמונה 3) תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by gshhar,

    יש לי סרט בפורמט הזה וכשאני מנסה בתוכנה BSPLAYER להוסיף כתובית זה לא הולך ואני גם מקבל הודעת שגיאה והכל נסגר לי.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום, יצרתי סרטון המכיל 6 שכבות שהן 3 זוגות של שכבות טקסט ושכבות מיסוך (mask). בנוסף ל 6 השכבות (3 שכבות ממוסכות) קיימת שיכבת רקע. הרצת קובץ fla מציגה את הסירטון כיאות. אחר שעשיתי: file-publish קיבלתי סרטון מסוג swf המציג לי את שיכבת הרקע בלבד, ללא הטקסט המשתנה. מישהו מבין על מה ולמה ? מישהו יכול לעזור לי לתקן את המעוות (בתנאי שאדע מה מעוות) ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by slider,

    אז ככה, יש לי קובץ שלוקח קצת יותר מ 700MB (בערך 703MB) שאותו אני רוצה לצרוב באמצעות NERO. נכנסתי ל HELP של NERO ופעלתי לפי ההוראות שיש שם בנוגע לאיך לעשות OVERBURN, אך משום מה, כשאני רוצה לצרוב, הוא עדיין אומר לי שאין מספיק מקום על המדיה... מה לעשות? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by captaincaveman,

    הורדתי תוסף בשם better pop up blocker והוא אכן עושה את העבודה, אבל הוא חוסם גם pop ups "טובים" כמו המפרטים באתר לדוגמה. יש למישהו פתרון אחר?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by dor123,

    יש לי עוד מספר בעיות עם Thunderbird: 1. אינני מוצא אופצייה לקבל מידע על כתובת השולח של ההודעות שאני מקבל באימייל על מנת לזהות ספאמרים ללא צורך לפתוח את ההודעה. 2. בעת שליחת הודעה יש כמה בעיות: א. אין לי כל דרך לשנות את כיוון הכתיבה ל-RTL מ-LTR, לא ע"י Ctrl+Shift ולא ע"י Ctrl+Shift+X. איך משנים את כיוון הכתיבה? (נפתר) ב. אין אופציה לבחור גודל גופן מספרי באופן מסודר, אלא רק להגדיל ולהקטין את הגופן בהדרגתיות. ג. אין אפשרות לבחור באנשי הקשר שברצוני לשלוח להם הודעה, אלא רק להקליד את שמם או כתובת האימייל שלהם ידנית. (נפתר) איך פותרים את הבעיות הללו? האם יש צורך בהורדת תוספים בשביל לפתור חלק מהבעיות? להחליף סקין וכ"ו? נ.ב. פירסמתי דיון דומה גם בפורום של מוזילה בפורום Thunderbird…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. הרבה שאלו אותי את זה אז אני מפרסם ... יש תוכנה קטנה בשם MaxLister (רק 300 ק' ) שתכין לכם רשימה של מה שיש לכם במחשב דוגמא ... משהו שואל אותך איזה משחקים יש לך , במקום לבדוק בתיקיות ולרשום אחד אחד הכן רשימה !!! לינק לתוכנה http://www.acc.umu.se/~max/bin/MList.zip מקווה שזה יועיל לכם נ.ב לא צריך קראק או סיריאל

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by godis,

    אני צריך דרייבר לצורב LG H22 אני מכניס דיסקים שצרבו עליהם לכונן והמחשב מזהה אותם.. אבל כשאני מכניס דיסקים ריקים של verbartim או sky לדוגמא אז המחשב לא מזהה אותם..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. השאלה בגוף ההודעה. (כשאני סורק עם האנטיוירוס הוא גם מוצא לי קוקיז \Ads למיניהם. רציתי לדעת אם המנוע של ה AVG Anti Spyware נמצא באנטיוירוס. הגרסה החינמית) תודה!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Gosha,

    בסרגל החיפוש המפורסם של Firefox יש כמה מנועי חיפוש שאני לא מעוניין בהם כמו Yahoo, Amazon ואחרים. יש דרך להסיר אותם מהסרגל חיפוש שלי?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. יש לי מצגת פאוור פוינט שכוללת מוסיקה ואנימציות ורציתי להפוך אותה לסרטון כך שאוכל לצרוב אותה על DVD או CD ולראות ב DVD בלי צורך במחשב. האם יש דרך פשוטה לעשות את זה ? האם יש צורך בתוכנה נוספת ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by shacharoren,

    אהלן שוב, אני מעוניין להתקין CS4. כל זאת לטובת יותר זכרון ו opengl כרגע אני עובד עם ויסטה 64 עם 8 גיגה זכרון. כמובן ש CS3 מזהה רק 3255MB זכרון, ואחרי הצריכה של ויסטה וכו' נשאר לי עוד 2.5-3.0 גיגה פנויים שלא מנוצלים ע"י פוטושופ! שאלה ראשונה היא אם CS4 "רואה" יותר מ 3255MB של זכרון? דבר שני הוא openGL. למיטב הבנתי ישנה דרך לנצל את כח ה GPU לטובת תנועה חלקה בהרבה בתוך פוטושופ. תנועה של תמונות, חדות בכל רמות הזום וכו'. אני עובד עם apple cinema display 30 inch כרטיס מסך nVidia 8800 GTX 768Mb E6850 3.0Ghz Core 2 Duo כאשר ישנו מסך CRT נוסף שמחובר למערכת. כמו כן אני עובד עם הרבה פנורמות שמורכבות מ - 30 פריימים ויותר כך שקובץ הדפסה סופי שוקל בסביבות הגיגה. תנועה יותר חלקה יכולה לע…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני מנסה לשנות דף בית ושאני מפעיל אותו הוא עולה לדף בית הקודם מה אפשר לעשות? תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום לכולם! בעקבות ריענון התוכנה במחשבי החברה, החלפתי במחשבי Compaq Armada 300 את ערכת Office מ-Office 97 ל-Office 2003. באותו רענון הוחלפה גם מערכת ההפעלה מ-Windows NT4 ל-Windows XP Home Edition (כמובן שהחלפת מערכת ההפעלה, נעשתה לפני החלפת ערכת ה-Office). נראה, שהמחשבים הסתדרו מצוין עם Windows XP ולא הורגשה איטיות ב-Windows, בגלישה באינטרנט או ביישומים מיוחדים בהם החברה משתמשת. אבל, כאשר משתמשים ב-Word 2003 כל המחשבים הללו, נהיים איטיים להחריד! שמתי לב שה-CPU Usage בזמן הקלדה רגילה נע בין 60 ל-100 אחוז (ככל שהמסמך ארוך יותר כך ה-CPU Usage גבוה יותר בזמן הקלדה פשוטה בקצב סביר). הדבר מאוד מאט את המחשב, וגם גורם לו להתחמם מאוד (דבר שלא קרה עם Word 97 ו-Windows NT4). המסקנה…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. http://www.codinghorror.com/blog/archives/001072.html התוכנה הזו בשם g-archiver שניתן היה להשיג אותה מפה: http://www.garchiver.com/ עשו אופציה מיוחדת לתוכנה ששולחת בלי ידיעתכם את פרטי החשבון gmail שלכם אליהם. (מי האידיוט שעושה דבר כזה ב .NET אני לא יודע, אבל כנראה יש מספיק). התוכנה הזו היתה ניתנת להורדה מכל מני אתרים וכפי שניתן לראות אספה יותר מ1777 חשבונות של אנשים.... מסקנה, אל תסמכו על תוכנות שכאלו עם הפרטים שלכם.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by IG,

    משום מה הDVD שלי מסרב לזהות קיבצי כתוביות על הדיסק ולהפעיל אותם עם הסרט. רציתי לדעת אם יש תוכנה חינמית שמכניסה את הכתוביות לתוך הקובץ של הסרט ועושה אותן חלק ממנו. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים