עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי מחשב אצל בן דוד שלי, יש לו בעיות במחשב בערך פעם בשבוע.. ונמאס לי כבר לקפוץ אליו ולסדר לו... אז רציתי לדעת אם יש תוכנה שתוכל לאפשר לי השתלטות מלאה + נעילת מקשים למשתמש על המחשב שלו...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. לאחרונה המחשב התחיל להשתגע- עובד לאט ,לוקח לו הרבה זמן לעשות רפרש לתצוגה (אם אני סוגר חלון,לוקח לו חצי שקה להיסגר והוא עדיין מופיע בסרגל למטה גם אחרי שנסגר), חלונות נתקעים וכו. לגבי גלישה- כל כמה דקות יש "יישום ביצע פעולה לו חוקית ויסגר", או שפתאום באמצע גלישה חלון נסגר בפתאומיות ונעלם. שמתי לב שמופיע לי במנהל משימות gadcom.exe אני עושה סריקות כל שבועיים של וירוסים,סוסים ותולעים. כל התוכנות שיש לי לא מסירות אותו. בחיפוש בגוגל ראיתי שצריך להסיר אותו מהרגיסטרי. אבל בהפעלה כשאני כותב את המילה REGEDIT ומאשר- מייד נסגר האקפלורר (לא האינטרנט אלא הסייר הראשי) ונפתח שוב- ולא מצליח להפעיל עורך רגיסטרי. מה עושים ?? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by gabi21,

    יש תוכנה מעולה וחינמית שמאשפרת ניתור הראש בזמן אמת היא מאתרת את כל המחשבים והשרתים סוויצ'יאים מדפסות וכו ברשת ושומרת את ה איפי ודוגמת אותם כל הזמן לפי סוג השירות שרציתה לדגום (ftp,nagios, dns,cpu וכו) אך לי יש בעיה אני משתמש אצלי ברשת ב DHCP זה אומר שכל תקופה הכתובות משתנות ורציתי לדעת אם יש דרך בתוכנה הזו לדגום את המחשבים לפי ה שם שלהם ולא לפי ה איפי אפשר להוריד את התוכנה חינם מהאתר הזה http://www.mikrotik.com/thedude.php הגירסה האחרונה היא 3.4 תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום. יש לי בעיה , חבר שלי שמר קובץ EXCEL מסויים על קובץ אחר אני אסביר יש תיקייה שיש בה 4 קבצי EXCEL נקרא להם 1 2 3 4 הוא ערך את פרטי קובץ מספר 2 ושמר בטעות על 1 ועשה כמובן OVERWRITE האם ישנה אפשרות לשחזר את המידע מקובץ 1 איכשהו ? כמובן שאמרתי לו בינתיים לא לגעת בכלל בקבצים כדי לא לגרום עוד נזק. איך ניתן (אם בכלל) לשחזר את המידע ? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by רוני1,

    תודה רבה ..

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by dress,

    שלום, האם ישנה תוכנה שממירה קובץ של שומר מסך (סיומת SCR ) לקובץ וידאו(AVI/FLV/SWF/MPEG כו')? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Singularity,

    אני לא יודע אם זה הפורום המתאים ואם לא אז בבקשה להעביר לפורום המתאים. כאשר אני מנסה לגשת לdisk on key דרך המחשב שלי הוא רושם לי: "can not find script file winfile.jpg" אבל כשאני מנסה לגשת אליו דרך הexplorer אין שום בעיה איך אפשר לפתור את זה?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אהלן, הוירוס הנ"ל נמצא אצלי במחשב והאנטי וירוס (Trend) מודיע שהוא הכניס אותו להסגר. לאחר בדיקה מקיפה נראה כי הוירוס מפוצץ את ה- Scheduled Tasks במלא משימות,גם לאחר המחיקות של המשימות שהוא יצר עדיין קופצות הודעת על הוירוס הנ"ל. באתר של Trend לא כתוב שום דבר על שם הוירוס הזה וגם לאחר סריקה מכוונת זה לא עוזר.. למישהו יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. איזה מציג סרטים וסדרות באופן החלק והאיכותי ביותר?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. לדוגמא גם עם IE TAB הסרטון נעצר ב 00:02 , ורק עם האקספלורר אני מצליח לנגן את הסרטון . זה קורה לי המון פעמים , גם לכם זה קורה ?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by evy,

    שלום. התקנתי את הדרייברים האחרונים של הכ.מסך ATI למחשב נייד,שפורסמו באתר היצרנית טושיבה,והם לא מותקנים כראוי ,במקום שיהיה וי ירוק בסוף ההתקנה ,הוא צהוב,ויש הודעה על כך שהיו בעיות במהלך ההתקנה ולא הכל הותקן,הדרייבר עצמו לא הותקן אך הקטליסט הותקן. וכמובן שבסוף ההתקנה לא היתה בקשה להפעיל את המחשב מחדש וגם לא היתה התאמה אוטומטית של הרזולוציה. הערה: משום מה הדרייבר היחיד שעובד אצלי הוא 10.6 (דרייבר ישן יחסית) שהורד מאתר היצרן. הנה ה "view log" שלאחר ההתקנה,מראה את מה שלא הותקן... [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by RAZIEL98,

    שלום יש לי כרגע אופיס 2007 וכרגע הוא באנגלית רציתי לדעת איך אני מוסיף לו עברית (הכוונה היא בממשק של התוכנה) אשמח אם מישהו יכול להביא לי לינק להורדה של שפה העברית לתוכנה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. יש את נוד 32 הוא שווה? אני צריך אנטי וירוס שלא יעיט את המהירות של האנטרנט ושהוא היה טוב איזה אתם הכי ממליצים תודה מראש ! הה דרך אגב יש לי ויסטה שיעבוד עליו טוב ! חבר'ה בבקשה לענות .. תודה לעוזרים !

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. המחשב כל פעם שאני עושה ריסטרט או מדליק מחשב הוא רושם לי " אין אפשרות לאתר את csrcs.exe ודא שהקלדת את השם נכון לאחר מכן נסה שוב . כדי לחפש קובץ לחץ על לחץ התחל ולאחר מכן לחץ על חיפוש " אני עושה אישור וזהו יוצא מזה וכל שנייה דברים נמחקים לי לבד האנטי וירוס נמחק הדפדפן עוד תוכנת ניקויי וגם שאני מנסה לעשות ctrl alt Delet זה רושם לי מנהל המשימות הוגדר כלא זמין על ידי מנהל המערכת שלך ואין נקודת שחזזור מה לעשות ?? ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by klingon,

    שנים שלא עסקתי בנושא התוכנה/סיריאלים. האם כיום יש סיכון מהותי בנושא ? לא הייתי רוצה לחשוף את עצמי לסיכון. ממה שאני יודע אין ולא היה סיכון בנושא.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום רב, אני אשמח אם מישהו יוכל להביא לי הורדה בטוחה (בלי וירוסים) של Port Scanner, לא חשוב לי איזה גירסה או דברים כאלה. בתודה מראש YOSDA-BOY.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. התוכנה שאני מחפש היא תוכנה שאני מאמין שכל צופה בסרטים היה חפץ בה... תוכנה ש"מותחת" את הסרט על פני כל המסך ו"מעלימה" את הגבולות השחורים (הכמעט תמידיים) בחלק העליון והתחתון של המסך כאשר צופים בסרט. כמובן שיהיה ראוי שהתוכנה תוכל להתמודד גם עם מתיחת התמונה כלפי הצדדים (ימינה ושמאלה) במידה ולסרט יש גבולות צדדיים. בכל מקרה מטרת התוכנה היא הגדלת הסרט ותהפוך אותו לפול סקרין, פשוטו כמשמעו. אשמח לקבל קישורים לתוכנה מעין זו. עדיף חינמיים.אפשר גם שיתופיים. תודה, רועי.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by DimaX,

    היי! שמתי לב למספר לא מועט של משתמשים ברשת האידונקי שמשתמשים באימיול(0.47a) והניק שלהם הולך משהו כזה: VMULE 2007 [NDgiLME] הייתי מעוניין לדעת יותר פרטים על הקהילה הזאת(הקטע עם הקוד משתמש בסוף)... יש מישהו בקיא בעניין? תודה מראש! (הזמנות לאתרים נחשבים שאסור להזכיר אותם פה יינתנו כפרס ותגמול למי שבאמת יעזור לי..! אם השורה הזו עוברת על החוקים, רק תגידו לי ואני אערוך מיד!)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by iveco,

    המעבד שלי כל הזמן מתאמץ YNET - 25% מינימום ועוד כל מיני אתרים ... אז מה עשיתי ? ביטלתי את ה JAVASCRIPT והפלא ופלא המעבד " על 0 " מאמץ ... משמע ה JAVASCRIPT זאת הסיבה שהמעבד שלי ממש מתאמץ בכל אתר , השאלה אם זה וירוס ? כי הוא עובד מצויין רק מתאמץ בפלאשים ... אבל מצד שני אני לא יכול לבטל את ה JAVASCRIPT זה דופק לי מלא אתרים אפילו פה באתר HWZONE אני לוחץ על תפריטים וזה לא מגיב , מה עושים ? ולמה ה JAVASCRIPT הורג לי את המעבד ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by eranratzon,

    [table][tr][td]שלום אני מקווה שזה הפורום המתאים... התקנתי אתמול את הגירסה הנ"ל , וכבר עושה בעיות לא מצליח לפתוח אותה... מצליח רק אחרי איתחול של המחשב-פתיחה אחת כשמנסה שוב-לא נפתחת, ושוב צריך לאתחל את המחשב האם יש לכם עיצה?? תודה ערן[/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table]

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. בPOWER DVD הוא ישר יוצא מההקרנה וכשאני רוצה להפעיל שוב הוא אומר שהיתה בעיה קודם בלה בלה...... בתוכנה אחרת קפץ החלון "אין די מקום אחסון זמין לעיבוד פקודה זו". גם במדיה פלייר זה נתקע..... מדובר בצורב+DVD (ז"א COMBO) של LITE ON. יש לציין שהדיסק *מלא* שריטות. יכולה להיות שזה בגלל זה? אגב שמתי לך שבמנהל התקנים כשאני עושה מאפיינים על הכונן DVD ב"אזור DVD" לא נבחר אף אזור. אני לא חושב שזאת הבעיה כי הסרט עולה ורק אחרי איזה 10 שניות נתקע אבל אם זה חשוב אז יידעתי אתכם...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by intel suck,

    משום מה בכל הסרטים שאני מדביק להם כתוביות (מאותו סוג ועם אותו שם) הכתוביות מופיעות לי בג'יבריש מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by aia,

    מחפש דרייבר למצלמת רשת של GPT דגם dc4110 חיפשתי בכמה אתרים ולא מצאתי אולי מישהו מכיר איפה אפשר למצוא? יזהר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Wingedbull,

    בגדול, אני גולש בדפדפן מלא ביום-יום. משום מה, הוא נהיה כבד יותר ויותר כשגולשים מלא זמן עליו. יש דרך להאיץ את הדפדפן? לפעמיים אני חושב שהאינטרנט שלי איטי, אבל מה שבעצם קורה זה שהדפדפן איטי, וקצב הזרימה של האינטרנט נדפק אחריו. יש דרך למחוק משהו שיגביר את החוויה בגלישה בדפדפן?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם, אני מעוניין להמיר קטע קול מסוג amr (הקלטה של פלאפון) או mp3 לוידאו כדי להעלות ל youtube. התוצאה הסופית שאני מכוון אליה זה שיהיה קטע קול ותמונה קבועה. מצאתי תוכנה חינמית להמרה OpenShot העניין שבהמרה אני לא יודע לאיזה פורמט ולאיזה איכות להמיר. לצורך דוגמה המרתי קובץ קול ששוקל כ 7 mb פלוס תמונה המיר לי לקובץ mp4 בגודל מעל 500MB.

דיונים חדשים בפורומים