עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אז ככה, כל וידאו שאני מריץ (אפילו ביוטיוב) נחצה לשני חלקים לא שווים בחלק העליון של הוידאו, זה כאילו שלוקח זמן לפריימים "להטען" מלמטה למעלה. לא ממש נוצרת מחיצה קבועה, זה יותר רנדומלי כזה. החלק העליון של הוידאו לא רץ במהירות של שאר הוידאו ואז נוצרת מין מחיצה לא קבועה כזאת. אין לי הסבר אחר לזה - צריך לראות את זה בעיניים. אני די אובד עצות כבר בעניין הזה, ניסיתי כל מיני קודקים שונים (CoreAVC, CCCP, KLite - לא ביחד כמובן), פליירים שונים (WMP, Zoom Player, MP Classic HC) ואפילו מסכים שונים (מסך מחשב Samsung SyncMaster 940BW 19" וטלוויזיה Sansui HDR TV 32") - כלום לא עוזר. השינוי היחיד שאולי הרגשתי היה ב-CoreAVC כשה"מחיצה" עברה לחלק התחתון של המסך במקום העליון. אולי נחוץ גם לציין…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by madnaor,

    אז ככה: יש לי מחשב ישן מ2004 עם לוח אם של ASUS מדגם A4S8000. יש לי הארד דיסק יחיד עם חיבור SATA. כאשר המחשב עולה מופיע מסך של SILICON RAID עם הפירוט של ההארד דיסק. כאשר באתי להתקין WINDOWS, ההתקנה לא מצאה הארד דיסק מותקן למרות שהוא מחובר למחשב, הבנתי שזה כנראה בגלל שהRAID מוגדר. ניסיתי מליון ואחת אפשרויות כדי לנסות לבטל את הRAID אך ללא הועיל. ניסיתי להכנס לביוס אך שם אין כל אזכור למילה RAID, ניסיתי גם להכנס לממשק הSILICON RAID במסך הפתיחה אז שם אין אפשרות להכנס לאופציות משום שהוא טוען שאין מספיק מקום כדי לתפעל RAID. ניסיתי גם את האפשרות להתקין דרייבר של RAID שהורדתי מהאתר של ASUS והוספתי להתקנת הWINDOWS בעזרת NLITE. כל אלה ללא הצלחה... אני חסר אונים בבקשה עזרה!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by eyma,

    שלום אני מחפש דרייבר להת קשרות אינטרנט קווית לנייד , HP Pavilion dv 6000 GA378UA#ABA שלא מצאתי באתר של HP.COM המחשב פורמט מ-VISTA ל-XP דגם מדוייק. אני מצליח לגלוש Wireless אבל לא בצורה קווית. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by satlan1,

    שלום, מישהו יודע על איזה תוכנה שאני מכניס אליה תמונה רגילה והיא יוצרת תמונה כזאת מצויירת מהתמונה? הבנתי שיש אפשרות לעשות דרך פוטושופ.. אבל אני רוצה את זה לנייד שלי והפוטושופ עושה לי שם בעיות. אתם מכירים איזה תוכנה אחרת אולי שמיועדת ספציפית לזה? תודה!!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. לאחר הפעלת קובץ חשוד, המחשב עשה ריסט פיסי בעצמו, מאז שהוא נדלק כל הבעיות החלו. עשיתי פורמט בדיוק יומיים לפני והתקנתי את כל התוכנות מחדש ובגלל זה אני מתעקש לתקן את הבעיה הזאת במקום לעשות שוב פורמט. ה"וירוס" הזה לא נותן לי להפעיל את האנטיוירוס שלי (NOD) וגם לא את הפיירוול (ZONEALARM) וגם לא את SPYBOT. כשאני מנסה להפעיל הוא כותב: not a valid win32 application ניסיתי להתקין מחדש את התוכנות שכתבתי למעלה וגם ADAWARE והוא גם לא נתן לי מהסיבה שהוא לא מצליח להפעיל את ה SERVICE שלהם האינטרנט שלי עובד לסירוגין או פתאום מפסיק לעבוד, אני בטוח שהוירוס הזה מתעסק עם ה SERVICES אבל אני לא מצליח לפתור את הבעיה. אגב תוכנות רגילות שלא קשורות לאבטחה אין שום בעיה להתקין תוכנות פחות מוכרות כמו …

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by dimago,

    היי אנשים, אני בסך הכול רציתי לעזור, אני קונה מהם כבר שנתיים רצוף NORTON ANTIVIRUS באמת שירות מעולה. אבל שטיות אחי. זאת לא חברה שלי. רק ממליץ לא יותר

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by עמיר שחר,

    שלום אני עובד עם תוכנת עריכה פרמייר פרו (7) ואני רוצה לשלב תוכנה שיוצרת שקופיות של כתוביות על מנת לעשות תרגום כו כתוביות של השמות האנשים האם ידעו לכם על תוכנה שאפשר להשתמש בא? שהיא טובה אמינה ותומכת בכתיבה בעיברית השמח לשמוע פרטים תודה עמיר

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. לצערי הרב המחשב לא עולה!! הוא נותן שגיאה -FILE-WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\TCPIP.SYS הוא לא מאפשר לעלות ב SAFE MODE,LAST NO GOOD CONFIGRATION אשמח לעזרה בבקשה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום! אני מעוניין לדעת מה האנטיוירוס החינמי הכי מומלץ כיום, והאם הוא נחות משמעותית מ-NOD32 ו-Kaspersky. תודה מראש!

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אני לא מצליח להפעיל יישמוי JAVA SCRIPT מה עושים? באתר www.subs.co.il אני לא יכול לעשות חיפוש באתר www.elzam.net לא יכול להיכנס לגלריות תמונות :\ איך אני פותר תבעיה עם איזה תוכנה ?! זה לאחר פירמוט והתקנת XP מחדש SP1 PRO

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. גם שילוב של כמה תוכנות יהיה מצויין תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Galos,

    שלום לכולם ! דבר ראשון שנה טובה! ועכשיו לבעיה , יש לי ריצודים כאשר אני צופה בסרטים - אני אבהיר את עצמי כאשר אני צופה בסרט כלשהו באיכות של DVDRIP אני רואה פסים לבנים על המסך וסוג כזה של ריצוד קפיצות מהירות -הדבר מפריע ומעצבן . אוסיף ואומר שהתקנתי מחדש את הדרייברים של הרכטיס מסך וגם את חבילת הCODECS של KLITE. עדין הבעיה ישנה ואיני יודע מה עוד ניתן לעשות עוד. עוד פרטים שאולי יעזרו : כ.מסך ברשותי הוא HD 2400 PRO 256MB אני משתמש ב BS PLAYER (יש לי גם VLC) אך ה BS הוא המעודף עלי. חבילת מקודדים עדכנית כולל דרייברים עדכניים. אני עובד ברזולוציה של 1680X1050 מסך SAMSUNG 22" 2253BW כאשר הסרט לא על מסך מלא ואני מקטין אותו למסך קטן מאד הריצודים פוסקים . כאשר הוא לא על מסך מלא אבל תופ…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by dans41,

    בכל פעם שאני פותח חלון חדש במקום להראות לי את ה9 אתרים הכי שימושיים זה פותח לי את snap.do. חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי משהו שעוזר לי. איך אני יכול לפתור את זה? אני מתחרפן מזה. חשוב לציין אני בפיירפוקס 20.0 בגירסה העברית ומחקתי מהמחשב את snap.do (זה ירד לי אם איזה תוסף)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by elad-k1,

    שלום קופץ לי הדבר הזה של ה60 שניות אני לא יודע מה זה ניסתי לעשות הכול 1)הרצתי את האנטי וירוס (קספרסקי) 2)הורדתי מימקרוסופט עידכוני אבטחה 3)הרצתי את הכלי להסרת תוכניות זדוניות. ואין ואני לא מוצא כלום וכול פעם שאני מתחבר לאינטרנט אחרי כמה דק' זה עושה לי ת60 שניות מה עושים [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. עכשיו ככה...יש לחבר שלי צורב DVD... הוא רוצה לצרוב סרט רגיל שהוא הוריד מהאינטרנט...(יש חלק עם 5.1 ערוצי קול)... בפורמט DVD שהמכשיר DVD שלו יקרא את זה...אבל המכשיר שלו לא תומך בDIVX/XVID... :s05: איך צורבים??

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שבת שלום , למיטב הבנתי , 2 התוכנות לאותה מטרה של טיפול במחשב שקרס (בעליה עם מער' הפעלה על גבי דיסק) . 1) האם ישנה אפשרות להתחבר לאינטרנט לגלישה ? ניתן להוריד חייגן להחתברות או שאפשר להגדיר חייגן מהממשק ? 2) מי מהתוכנות תומך בחיבור דיסק און קי USB לחיבור לצורך גיבוי חומר מהמחשב אל ההתקן ? 3) מי מהתוכנות תומך בצריבת חומר (כלומר למי יש תוכנת צריבה מותקנת ) ? תודה מראש למי שעוזר...מתלבט בין צריבה של שניהם בגלל הפונקציות שחשובות לי בשאלות..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by RayZ,

    איך יצא?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. זה מתחיל לעצבן אותי..

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג מפה זו? (לקנות וכו'..) תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by BlackTalon,

    כל פעם שהמחשב מגיע ל-Windows נפתח החלון הבא: שמופיע ב-Task Manager ככה: אחרי שאני סוגר את החלון הקטן הזה הוא מופיע שוב ואז אני סוגר אותו שוב וזה נעלם עד הפעם הבאה שהמחשב עולה. אבל עדין זה מופיע ב-Task Manager ואני סוגר אותו שם, אבל זה ממשיך להציק. המחשב משתגע למשל כשהתעסקתי עם ה-Screen Shot בצייר, זה כל פעם הגדיל ת'תמונה אחר כך קופץ העכבר, כל מיני דברים מעצבנים! וגם שאני כותב זה פתאום מפסיק לכתוב, ואז זה ממשיך אבל אני לא רואה מה אני כותב, כל מיני כאלה! יש לי את הגרסה האחרונה של Zone Alarm ו-Anti Virus 2004 עם כל העדכונים עד עכשיו וגם-SpyBot S&D הרצתי את כולם עכשיו ושום דבר לא עזר. לפני זה ה-Anti Virus מצא וירוסים ומחק אותם אבל עכשיו הוא לא מוצא כלום וזה נשאר. בק…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by 3d7,

    אני מעוניין בהמלצות לתוכנת ניווט טובה (עדיף בתלת-מימד), עם מפות חדשות של ישראל, שמיועדת לPC. על מה אתם ממליצים? :

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. היי, בטעות לחצתי על כפתור כנראה שלא שמתי לב ועכשיו כל פעם שיש מספר או כתוביות באנגלית ב MV2PLAYER הוא מקריא אותם ... זה נורא מעצבן! מישהו יודע איך לכבות את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Haflo,

    יש לי בעיה במחשב שאני נכנס לאתרים כמו Walla Nana וכדומה אני מנסה לכתוב בעברית באתר וזה כותב לי בריבועים וסימנים, רק באקספלורר, ב Win2k זה עובד טוב... מה הבעיה?

  24. Started by overload,

    שלו את זה בעבר, כמה פעמים, אבל אף פעם לא היתה פה תשובה. אז אני ישאל שוב, אולי יתמזל מזלי איך מוסיפים כתוביות לסרט בפורמט DVD שנמצא על המחשב? מצאתי בכל הרשת רק מדריך אחד (שמופיעה בהרבה אתרים בגרסאות שונות) אבל הוא ממש מסובך ודורש איזה 5 תוכנות שונות והוא מבר על הכנסת כתוביות לDVD על דיסק, ובכל מקרה לא הבנתי אותו. אני רוצה לדעת איך להכניס כתוביות (נגיד בפורמט SRT, ) לסרט DVD שיש לי על המחשב כבר.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Skippy,

    שלום, אני מחפשת את קובץ העברית של דור 5 וחצי הוא נקרא 52G-HEB.EXE ומכיוון שהאתר נסגר קשה למצוא את הקובץ (אפילו באימיול) למישהו יש את הקובץ או שיודע מאיפה אני יכולה להוריד אותו? תודה רבה לעוזרים!!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים