תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מהם התוכנות (שהמשתמש הממוצע עשוי להריץ ) שיודעות לנצל מעבד Q6600 בתחום הקידוד אני עושה : 1 המרות מסרטי dvd לקבצי divx \ xvid 2 דחיסה של קבצי וידיאו שאני מצלם עם המצלמה הדיגיטאלית שלי (המצלמה יוצרת קבצי avi לא דחוסים שתופסים הרבה נפח ) 3 דחיסה של קבצי וידיאו מ- capture מהטלוויזיה באמצעות כרטיס TV card (אני לוכד live בפורמט לא דחוס יחסית כדי לא לאבד פריימים ולאחר סיום ה- capture אני דוחס לפורמט xvid או DIVX. כל 3 הפעולות שתיארתי ,לוקחות לפעמים זמן רב. האם ישנן כבר היום, תוכנות קידוד ודחיסה שמסוגלות לנצל ביעילות את ה- quad core ולקצר את זמן ביצוע הפעולות שתיארתי קודם , לחצי הזמן הנדרש (לעומת מעבד כפול ליבה כמו הe6850) האם ישנם עוד תוכנות שימושיות (ללקוח הממוצע ) ש…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי קובץ ISO אני מעוניין לפצל אותו ככה שאני ישתמש בחלק הראשון ולאחר מכן שהוא יסיים הוא יבקש את החלק השני, וככה להתקין אותו אפילו אם אפשר לפצל למספר חלקים שהוא יבקש קובץ אחד בכל פעם, תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מלבד פירמוט . המחשב פורמט והותקנה מערכת הפעלה מחדש win7 64bit זה קריטי בשבילי להריץ תתוכנה D3DOverrider , עד אתמול היא פעלה לי כרגיל , ופתאום היא פועל אני רואה אותה במנהל משימות אבל היא נעלמה לגמריי מהסרגל כלים כך שאי אפשר להיכנס אליה , עוד מישהו נתקל בזה ויודע ממה זה נגרם ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
hey i need recommandation for security/anti virus program for small business(hotel) we are working with cards issue system and many private and sensetive info. thanks
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
האם קיימת תוכנה שיכולה להקליט סדרה של לחיצות לדוגמה לפתוח דפדפן ,להיכנס לאתר מסוים,להזין בו סיסמה,ללחוץ אישור וכו. ואחרי זה ליצור קיצור (איקון או כפתור) שיפעיל את כל זה בלחיצה אחת בלבד מבלי שאני העשה את כל התהליך כל פעם מחדש
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לפני כמה חודשים קראתי שניתן לשמור את ההודעה שמופיעה במסך הכחול של ה Windows ובצעתי את אותם הגדרות שאם זה יקרה לי אז אוכל לפתור את הבעיה. היום הופיע לי פתאום המסך הכחול , רציתי לדעת: 1. איפה נשמרת ההודעה? 2. למה זה קרה פתאום? 3. איך אני יכול לתקן את הדבר?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי אופיס 2007 , ואהוא לא מתקן מילים שנכתבו באופן שגוי איך אני יכול לתקן את זה ?? תודהה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
האם יש דרך או תוכנה שתאפשר לי להריץ סרטים במהירות כפולה, למען האמת אני רואה הרצאות בוידאו , באוניברסיטה, ואני רוצה להשתמש במהירות כפולה , המערכת שלי היא win 2000 , מה לעשות יש לי פנטיום 2 , אגב עובד מצויין .. או תוכנה אחרת , זה עובד בסטרימינג !. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! הורדתי את הגירסא החדשה ביותר של Utorrent וכעת ברגע שאני מפעיל את התוכנה אין ביכולתי באמצעות הדפדפן לגלוש יותר באינטרנט (גם אפילו אם אני מקפיא את כל ההורדות וההעלאות) אלא אם כן אני מבצע איתחול למחשב. Utorrent עובדת מעולה בקצבים יפים (למרות שהייתי צריך לבצע port forwarding מחדש אחרי העדכון). יש לי NOD אנטיוירוס אבל ניסתי להפעיל את Utorrent גם בלעדיו וזה לא עזר. אם למישהו יש מושג איך לתקן את המעוות אני אודה לו מאוד! שנה טובה!!!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם איזו תוכנה אפשר לעשות RIPPING לDVD לפורמט VCD (אם בכלל)?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי סרט באורך של שעה אחת ואני מחפש תוכנה שבאופן אוטומטי תחתוך לי אותו לחלקים שווים של 10 דקות נגיד. יש משהו כזה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אף פעם לא נתקלתי בדבר הזה... זה פשוט לא נותן לי לצרוב אותו לא ב MP3 ולא באודיו... מישהו יכול לעזור לי??? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני מנסה ליצור שומר מסך שכולל בתוכו קטע מעבר עם סרטון mov. נתתי לסרטון אפקט אלפא כאשר בעצם הוא עושה פייד אין ואז פייד אאוט. כאשר אני מייצא את הסרט לקובץ SWF במצב של Full Screen כל הסרטון mov נעלם כלא היה קיים. האם מישהו יודע מה עליי לעשות כדי להשתמש בקובץ mov בתוך הפלאש שלי עם אפקט פייד אין ואאוט בלי בעיות? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.exeem.com/ eXeem Public Beta version 0.21 has been released. Most of the bug fixes were done to the network system (nodes). We have also fixed the search crash bug. We added a stop function to New files and we are testing out html type of ads in the program. In this release you will not get any mandatory third party software installed with eXeem. סוף סוף אפשר להוריד ולנסות בגרסא הזאת אין את ה CYDOOR..
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד גרפיקה ממחושבת בעתיד ואני רוצה לדעת קצת על התחום מזה בכלל גרפיקה מצאתי קצת מדעי בפקידה על השיטות ולא כול כך הבנתי אולי כי לא התעמקתי מספיק זה הציטוט:השיטות הנפוצות לייצוג התוכן החזותי מתחלקות לייצוג על ידי תמונת מפת סיביות וייצוג בצורה ווקטורית-גאומטרית. האופן הראשון נפוץ יותר לייצוג דו ממדי והשני גם לדו ממדי וגם לייצוג תוכן חזותי תלת ממדי. ייצוג ווקטורי מבוסס על גאומטריה אנליטית ובו הדיוק אינו מוגבל על ידי התמונה הסופית אלא אך ורק על ידי יכולתו של המחשב לייצג ולחשב בנקודה צפה. בייצוג זה מקובל הייצוג הפרמטרי. על ידי פרמטר אחד, לדוגמה, ניתן לתאר עקום (במישור, במרחב ואף בממדים גבוהים יותר). וע"י שני פרמטרים משטח. גוף במרחב ניתן להגדיר על ידי אוסף משטחים התוחמ…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אחרי שבוע שחיכיתי למחשב סוף סוף קיבלתי אותו i5 750 gtx460 4 gb ddr3 gigabyte p55-us3l windows 7 64 bit עכשיו ככה כמה בעיות חח: 1. יש לי רשת בבית, עם ראוטר (אבל 2 המחשבים מחוברים עם כבל לראוטר כי אין לי כוח לקנות מתאם אלחוטי למחשב השני) עכשיו בווינדוס 7 הוא עשה לי WORKGROUP שאין לי מושג איך קוראים לה ויצר סיסמא בלי שביקשתי אפילו כדי להיכנס לWORKGROUP , המחשב השני הוא XP ויש לו אינטרנט אבל המחשבים לא מזהים אחד את השני ואין שיתוף קבצים... איך אני פותר את הבעיה? 2. הדרייבר של הלוח אם כבר מותקן אבל אני מניח שהוא לא הכי מעודכן צריך את הכי מעודכן? 3. איך אני בודק שיש לי את הדרייבר הכי מעודכן לכרטיס מסך וגם DIRECTX הכי חדש? 4. הווינדוס הוא באנגלית וזה לא מ…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בוקר טוב, אני משתמש בפיירפוקס 3 ובאד בלוק פלוס. לאחרונה האתר דה-מרקר עבר מספר שינויים וכיום אני לא רואה את שער הדולר(נמצא בתחתית העמוד בין שער הדולר/יורו למדד התלטק), כשאד-בלוק מופעל. למישהו יש מושג איזה exception אני צריך להכניס לאד-בלוק בכדי ששער הדולר יופיע? תודה. את דה-מרקר: http://www.themarker.com/
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי תוכנת אנטי-וירוס חדשה ( Avast ) כעת ברצוני להסיר את הקודמת ( שלא מופיעה בהוספה/הסרת תוכניות של לוח הבקרה גם אין Unnistall) מה עליי לעשות ? התוכנה היא של Symantec
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות: - אני משתמש בFIREFOX כבר כמה זמן, ולפעמים כשאני רוצה להכנס לאיזה אתר (לוחץ על קישור למשל) אז הוא מתחיל לחשוב איזה דקה, ואחרי זה הוא אומר לי: "תם הזמן המוקצב בניסיון להתחבר ל-*שם האתר* " . זה ממש מעצבן, מישהו יודע למה זה?? אני צריך לשנות משהו בהגדרות או משהו?? - הורדתי את AZUREUS (תוכנת קליינט של ביטורנט), ואני ממש לא מבין בשיט בביטורנט הזה. קיצר התחלתי להוריד איזה קובץ, ובהתחלה הוא הוריד תוך כמה שניות 1000קילו בייט, בקצב טוב. ואחרי זה הוא פשוט לא זז!! עברו כבר כמה שעות והוא בקושי הוריד 50% - 180MB. כשהמהירות היא איזה 30בייטים לשנייה , למה זה ככה?? אני צריך לשנות את ההגדרות?? אני צריך להוריד עוד קבצים כדי שיהיה יותר מהיר?? - איזה אתר יש לביטורנט שאפשר …
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה אני נקתל בהרבה בעיות בכרום החדש (גירסא 6.0.472.62), נגן ה shockwave נסגר כל הזמן, הכרום נתקע וכד'. האם עוד מישהו נתקל בכך?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שתציג לי את כל קבצי MP4, על מה אתם ממליצים?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה נתקלתי בבעיה עם WORD 2003. פתיחת התוכנה (גם פתיחה רגילה שלא עבור מסמך מסוים), סגירת התוכנה ושמירת מסמכים איטיים להחריד. התופעה מתרחשת רק ביוזר בו אני משתמש לרוב, כאשר באדמיניסטרייטור היא עולה תוך שניה. גם האקסל אגב, בשני המשתמשים עולה תוך שניה, ולא סובל מהבעיה. ניסיתי התקנת תיקון, וניסיתי תיקון מתוך התוכנה, והורדתי mathtype שהיה על הוורד והאט אותו תמיד בשניה נוספת, כלום לא עוזר. חשבתי אולי יש דרך לאפס הגדרות ליוזר, אבל אין לי ממש מושג אם יש דבר כזה\יהיה רלוונטי. נמנעתי בינתיים מלהעיף את התוכנה ולהתקין מחדש. אולי למישהו יש רעיון? תודה מראש לעונים.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב נייד של LG(דגם:LS50A) וניסיתי להתקין עליו תערכת הפעלה אבל בהתקנה הוא דורש דרייבר בגלל שהוא לא מזהה את ההר דיסק אז מצאתי את זה:http://www.notebook-driver.com/lg/lg-notebook-ls40ls50-driver/ ואני לא יודע איזה דרייבר צרך לשים בייחד עם ההתקנה. האם משהו יוכל להגיד לי איזה דרייבר צריך להטמיע עם מערכת ההפעלה מתוך הרשימה שיש בקישור? תודה ושבת שלום. הנה הקישור: http://www.notebook-driver.com/lg/lg-notebook-ls40ls50-driver
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


