תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי קובץ אודיו באורך שעה וחצי ואכשיו אני רוצה לצרוב אותו על דיסק של 700 ואי אפשר כי הזמן של הדיסק קצר. השאלה היא איך אני מפצל קובץ אודיו לשתי חלקים באיזו תוכנה תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני צריך תוכנה שאני אוכל לקחת סרטון וידאו ולדביק עליו משהו כמו פרסומת שהוכנה בפלאש או בפוטושופ.... כלומר שנגיד אם יש לי סרטון אז שבתחתית הסרטון יופיע משאני רוצה.... ואז לשמור את זה בתור קובץ AVI... זה אפשרי? על איזו תוכנה אתם ממליצים? תודה מראש לכולם העוזרים!!!!!!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמעתי שהיא טובה וגם ראיתי כתבה שלה בעיתון... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3064026,00.html
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וחג שמח, אני מקווה שהשאלה שיש לי קשורה לפורום הזה- יש לי קובץ ווידיאו של הופעה כלשהי ואני רוצה לצרוב רק את פס הקול שלה. איך אפשר לעשות את זה? LI
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זהו דוגמה ראשונית של הלוגו אני אביא פה כנראה עוד הרבה דוגמאות עד שאבחר בטוב ביותר.. אני רוצה לשמוע חוות דעת ,תהיו קשיחים ואל תרחמו אלי ... אני מעוניין לדעת האם הלוגו נראה מקצועי או סתם חובבני היעוד של הלוגו זה חנות מחשבים /חנות וירטואלית /שירותי מיחשוב /טכנאי מחשבים תודה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לאירוע קוראים BLUE SCREEN. בנוסף לזה שזה קורה לעיתים קרובות... שמתי לב שזה גם קורה כשאני עוזב את המחשב ואז המחשב נכנס למצב SLEEP ואז אחרי כמה שניות שאני על המחשב זה קורה... המחשב הוא דיי חדש וחזק, עדיין כמעט לא מותקנות בו תוכנות... אני לא מריץ כלום על המחשב ועדיין האירוע הזה קורה... בנוסף לאחר שהמחשב נכנס למצב SLEEP באופן אוטומטי (אחרי השומר מסך) כל כמה זמן אני שומע מן רעש כזה (כמו רעש של RESET)
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בChrome בנייד שלי כדי לחסוך במשאבי מערכת אבל מאז שעשיתי פירמוט והתקנתי אותו מחדש (דרך האתר של גוגל) הוא פשוט קורס כל כמה דקות. עוד בעיה מוזרה איתו זה שהוא מוריד אוטמטית קבצי PHP קטנים בלי לשאול אותי ושומר אותם בתיקיית ההורדות. יש פתרונות ל2 הבעיות שלי?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
^ לדוגמה, TORRENTLEECH.ORG יש לי חסימה כשאני מנסה להכנס, בוודאות אני אומר את זה. יש איזה וירוס שטוען שווינדווס מצא וירוסים במחשב שלי ואז לא קורה יותר מדי, אבל אני מניח שהוא זורע נזקים. נראה לי שזה קרה מאז שפתחתי הודעה זדונית בפייסבוק... בכל מקרה, האם יש פתרון? וגם התכנית WUAUCLT.EXE פתוחה איזה 30 פעם ותופסת את כל הביצועים... מה עושים? תודה מראש![br]פורסם בתאריך: 15.10.2010 בשעה 10:16:16
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מהי התוכנה הכי טובה לניגון dvd?? תגידו שם של תוכנות אין צורך לשלוח לינק רק שם וגירסה בתודה עמרי
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם... יש לי בעיה מוזרה עם הפרמייר: יש לי כמה סרטים שצילמתי במצלמה דיגיטלית, קובץ AVI, שאני מנסה להעלות לתוכנה, והיא לא מוכנה לקבל את הקובץ של המצלמה. המרתי את הקובץ לMPG\WMV\AVI (ניסיתי את כולם...) והתוכנה מראה את הסרטים אבל הם קופצים או שהסאונד לא מסונכרן עם הסרט. הבעיה קוראת עם כל הסרטים שיוצאים מהמצלמה הזאת, וממצלמה של חבר (שניהם קנון.) ערכתי בעבר דיי הרבה סרטים בעזרת התוכנה, חלקם גם ממצלמות דיגיטליות, ולא נתקלתי בביעה המוזרה הזאת.. האם מישהו נתקל בתופעה מוזרה כזאת...? אשמח לקבל עזרה בנושא...
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מפרמט את המחשב ואני רוצה להשאר אם הרשימה שלי באיי סי קיו, איזה קבצים אני צריך לצרוב?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה Surveilliz Cam Lite ,של המצלמות אבטחה,איזה IP אני צריך לרשום במחשב אחר כדי לראות מה המצלמות מצלמות ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי ביטורנט של LH והוא מוריד לי אולי על 3 ובדרך כלל על 1.2 מהו כזה , וזה נורא לאט ומעצבן , מה שמוזר זה שהבנתי שאצל כולם זה מוריד בטיל כל החברים שלי אומרים לי שאצלם זה טס , איזו סיבה יכולה להיות שזה זז אצלי כל כך לאט?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מת על התוכנות שבאות עם הלינוקס ואני רוצה תוכנה טובה לצפייה בDVD ובקבציי AVI DIVX וכו..
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
עד עכשיו השתמשתי ב syncios אבל הם שינו שם משהו ועכשיו היא כבר לא ממש חינמית. הרעיון הוא כמובן יכולת להעביר ב drag & drop ממשק קליל נוח וידידותי. ניסיתי לחפש בגוגל ויוטוב אבל הציעו שם דברים שלא כל כך זורמים
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לפעמים אני מוריד סרטים שאי אפשר להריץ קדימה או אחורה כאילו הם חסומים מישהו יודע כיצד משנים או האם ניתן בכלל ? {חלונות אקס פי פרו}
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יושב כבר שעתיים ולא מצליח להבין מה לא בסדר... זו הפעם הראשונה שאני מתקין וינדוס 7 (עד היום היה לי XP) אני מתאר לעצמי שלמי שיש וינדוס 7 התשובה צריכה להיות ברורה מאליה עקרונית פעם ראשונה שאני מתקין וינדוס והוא מעדכן דרייברים לבד הכל כביכול מעודכן, הסאונד כביכול עובד, אין חומרה לא מותקנת, ועדיין בפועל אני לא שומע כלום ניסיתי לחבר קלט אחר למגבר אך הבעיה לא במגבר, להסיר את ההתקנה ולהתקין מהדיסק עצמאית, ועדיין לא שומעים כלום השתגעתי, נדפק לי הראש מזה הלוח הוא p5k-e asus הוינדוס בגירסת 64 תודה רבה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברה יש לי בעיה במדיה פלייר, כל פעם שאני רואה סרטונים נגיד באתרים כמו youtube, kontraband אז אני רואה את הסרטונים בצבעים של חום וקור (כחול,אדום, ירוק) אז אתם יודעים אולי מה אני צריך לעשות כדי לראות את הסרט נורמלי? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש ב-Winamp 2.95. אני לא רוצה להתקין את Winamp 5, מכיוון שהוא כבד מדי לטעמי. הורדתי מהביטורנט מאתר רשמי קבצי וידאו בפורמט OGG (אני לא יודע אם יש לפורמט הזה הרשאות, אבל מדובר בקבצים חינמיים). אני לא יכול לנגן את הקבצים האלה ב-Winamp 2.95 (כנראה שהם דורשים גירסה יותר מתקדמת). אני צריך תוכנה קלה וחינמית שממירה קבצי OGG לפורמט וידאו של Windows Media Player 9 (קבצי AVI/MPG/WMV).
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזו גירסה של nero עובדת על 64bit ואיזו גירסה של nero מומלצת?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי משחק,כקובץ ISO ניסיתי לצרוב בתוכנה אלכוהול120 ועוד תוכנה magicburn משו כזה ובכל הזמן הוא נתקע ב0% ולא ממשיך. אני צורב על דיסקים DVD -R מה לעשות? *אני מקווה שזה הפורום המתאים,אם לא תעבירו..
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בחלק מהאתרים יש משבצת חיפוש מעצבנת בטרוף (למשל ב ZAPׂ ) המשבצת מופיע כאשר מקליקים על משבצת החיפוש המקורית של האתר ואז מתחת למשבצת החיפוש המקורית נפתחת משבצת חיפוש נוספת שבה כתוב "חפש באתר חפש ברשת" ומשמאל יש סימן של טוויטר איך מבטלים מסירים לחלוטין !! את התוסף הזה ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לצפייה בשידורי טלוויזיה מהעולם ובעיקר מישראל. אם יש, אז תוכנה שתביא לראות ערוצי טלויזיה של הוט/יס.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


