עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. חזרתי מטיול ויש לי 1000 תמונות שאני רוצה לתקן חלק נכבד מהם. מה שאני מחפש זו תוכנה שיכולה לערוך תמונות אחת אחרי השנייה ואחרי שסיימתי עם כל השיפוצים לשמור את זה. בפוטושופ אני יודע שצריך לעבוד אחד-אחד וכל פעם לשמור.. או שאני בעצם לא יודע וזה כן אפשרי? הפעולות שאני צריך לעשות הן בעיקר Brightness/Contrast, Sharpening, Levels. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. פתאום בלי שהייתי בכלל במחשב ונגעתי בכלום , הדפדפן כרום מסרב לעלות אתרים , הדף נשאר לבן במשך שעות והוא "כאילו" מעלה את האתר ושום דבר לא זז.. באותו זמן האקספלורר עובד נקי בלי שום בעיות.. מה לכל הרוחות יכל לקרות כאן ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by ibanezzzzz,

    למישהו זה מוכר?. חיפשתי בגוגל , וגם באתר לא ממש מצאתי פתרון. ניסיתי להתקין כל גרסה אפשרית. יש לי ווינדוס 7. אשמח לקבל עזרה. תודה יוסי

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. אתמול הייתה נפילת מתח בחצות. כשהמחשב עלה חזרה, הפעלתי את אימיול 0.29 שלי וכל ההורדות מקגוריות הורדות נעלמו. כשנכנסתי לתיקיית TEMP כל הקבצים נשארו שם- כ4 ג'יגה. ניסיתי להפעיל גירסה שונה של אימיול וכלום לא עזר, ניסיתי לשנות את מיקום התיקייה וכלום לא עזר. אני לא יודע מה לעשות, יש לי שם המון קבצים חשובים ואני לא רוצה לאבד שעות של הורדה. האם יש דרך לגרום להורדות להיות פעילות?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by מוקיון1,

    לכל מי שמכיר את התוכנה ובטח רובכם בגירסה החדשה ישנה אופציה חדשה שנקראת ניקוי שטח פנוי מה היא עושה ? והאם מומלץ ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. יש לי מסמך עם כמה עמודים, בכל עמוד טבלה שונה. לפעמים שאני כותב הרבה בטבלה אחת חצי ממנה יורד לדף הבא למרות שיש מקום עדיין בדף שלה ויוצא טבלה על טבלה, איך אפשר לקבוע שהיא לא יכולה לעבור לעמוד הבא ,או להשפיע על העמוד הבא שאני לוחץ אנטר שהטבלה בעמוד הבא לא תרד שורה. תודה, תום

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by vid170,

    אני מחשפ תוכנה שמטפלת בחילוק למחיצות ואם לא דרך WIN אז גם בפירמוט של דיסק קשיח

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. http://www.graphologist.org.il/

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Nurit2005,

    איך מעלים קובץ ico לאינטרנט נסתיי בחברות אחסון תמונות אבל הם לא מאפשרות את זה איפה אפשר?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by dudi4u,

    יש לי כ 100תמונות בגדלים שונים, ואני רוצה 'להקטין' את כולם שיהיו בגוגל אחיד, ע"מ להעלותם לאתר מסויים. איך הכי קל לעשות זאת?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Raul,

    אפשר המלצה לתוכנה כי במדיה פלייר הרגיל זה לא פותח את הקובץ... אני עובד עם וינדוס 7:)

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. פירמטתי מחשב והוא לא קולט את הכרטיס קול כרטיס רשת וכרטיס מסך..... צריך דרייברים אני יודע שהלוח אם הוא fujitsu siemens d1381 מצאתי כמה דרייברים והם לא עובדים ואני צריך גם למסך קול ורשת. איך אני בודק איזה דרייברים אני צריך ואיך אני מתקין אותם? מי שיודע שיגיב תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by t d,

    מישהו מכיר תכנה שמסוגלת להפוך קבצי MPC ל MP3?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by morx,

    מה עושים ? זה לא מעלות בדוק... מעבד 30 וכרטיס מסך 50 וכל השאר לא עוברים את 40 ... יש לי ויסטה x64 ultimate ntoskrnl.exe תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by amit22,

    הוירוס חזר אני מוריד אותו והוא חוזר מהאינטרנט כנראה מה לעשות אין לי אנטי וירוס האם מישהו מכיר אנטי וירוס בחינם שהוא טוב ? בתודה עמית

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by KoM,

    זו אחת הבעיות המוזרות ביותר שהיו לי, אני מנסה להכנס לאתר של אננדטק, ונכנס והכל טוב, אבל כאשר אני נכנס לעמוד החדשות, העמוד לא מתעדכן לא משנה מה אני עושה, זאת אומרת הוא כרגע נשאקר לי על האתריך ה-19\10... זהו דף החדשות... מה יכולה להיות הבעייה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. Started by galCool,

    מחפש המלצה לתוכנה ליצירת פונטים... ואם אפשר גם מדריך.. תודה!!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by BoA,

    איני מצליח להיפתר מקספרסקי הזה אני רוצה להחליף אנטיווירוס כי יש לי בעיות עם קספרסקי, אבל כשאני עושה לו uninstall אז הוא בכלל לא נחמק ועובד כרגיל נראה לי שזו בעיה מוכרת לאנטיווירוס הזה. יש אולי איזה דבר שמוחק אותו מהמחשב (כמו שיש לנורטון)?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אהלן ושלום לכולם שאלתי היא: איך ממירים ובעזרת אילו תוכנות ? בלי לסבך עניינים!! תודה שמוליק

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Dawn,

    שלום, כבר המון המון זמן אני מנסה לעלות על הבעיה של המחשב שלי, כשאני מנסה לערוך קבצי HD למשל בתוכנת PREMIERE PRO התוכנה נתקעת, והחלון פלייבק מקרטע בטירוף.. כנל בתוכנת AFTER EFFECTS הרינדור לוקח שעות אפילו אם זה סרטון בארוך של 30 שניות.. בקיצור, אני מנסה לערוך בצורה נורמאלית קבצי וידאו ברזולוציות של HD והמחשב פשוט משתגע. התיעצתי עם כל מיני אנשים בקשר לחומרה של המחשב, כולם אמרו לי שהחומרה שלו טובה ושאין צורך להחליף.. לא יודע מה עוד לעשות, מקווה שסוף סוף אמצא את הפיתרון בעזרתכם הנה חומרת המחשב - --------[ CPU ]--------------------------------------------------------------------------------------------------------- CPU Properties: CPU Type …

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by sabag,

    יש לי בעיה בתוסף פלאש האותיות נראות קצת משונות תמונה: בMAKO עוד דוגמא רק בFF זה קורה , בIE זה לא קורה זה קורה בעוד מקומות עם פלאש ניסיתי לסגור את הדפדפן ולפתוח לעשות ריסט למחשב , למחוק את הפלאש ולהתקין שוב לא עזר מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by nondos,

    שלום, ברשותי ארבעה מחשבים בדיוק עם אותו מפרט אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני אוכל להתקין את מערכת ההפעלה (יש לי רשיונות לכל הארבעה) הדריברים וכל התוכנות הנחוצות לי רק על מחשב אחד מבין הארבע ולאחר מכן לשכפל את הדיסק הקשיח שלו למחשבים הנותרים מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. הנה התמונה. איך אני מחזיר את זה? אופיר [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. כל דף שייפתח מעכשיו אני רושה שישמור את ההגדרות הללו של התקרבות פעמיים .... ? כמו שב IE אני יכול למטה מימין לקבע את האחוזים מ 100 ל 125 וזה שומר את זה לכל עמוד שאפתח בעתיד ייפתח גם על 125% זום ... ? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים