תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש דרייבר כבר המון זמן לדבר הזה מי שמשיג לי תותח יכול להיות שזה ה-fire wire ? לוח אם : ASUS P5AD2 Premium הנה ה-id : PCI\VEN_1283&DEV_8212&SUBSYS_813A1043&REV_13
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
MSN לא מתחבר לכם? מקבלים הודעת שגיאה? ואולי שליחת הקבצים אצלכם איטית? "WLMServers, למי שלא מכיר, היא תוכנה קטנה שמאפשרת לכם לצפות בכל השרתים הזמינים שהמסנג'ר יכול להתחבר אליהם. במקרה בו אתם מנסים להתחבר בצורה רגילה ונתקלים בהודעת שגיאת התחברות לשרת, תוכלו להכנס לתוכנה, לצפות במבחר שרתים פעילים מהעולם ולבחור שרת התחברות חדש. באפשרותכם לראות גם את זמן התגובה של כל שרת התחברות ולבחור שרת מהיר יותר במידה וקצב שליחת ההודעות או העברת הקבצים מאד איטי. בעקרון תוכנת המסנג'ר שמותקנת אצלכם במחשב אמורה לבצע את פעולת בחירת השרת הטוב ביותר באופן אוטומטי, אך תמיד טוב שיש תוכנה נוספת לגיבוי." להורדה: http://www.tipo.co.il/getiposet.asp?file_id=153&path=tools/ לא צריך להיות חכם גדול …
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום 1.רציתי לדעת האם אפשרי להעביר פרויקט שיצרתי בתוכנה במחשב שמריץ windows xp למחשב שמריץ windows 7,ואם כן איזה קבצים צריך להעביר מהmovie themeמחשב כדי שהפרויקט יעבוד על המחשב השני? 2.איך ניתן להגיע לmovie theme שיש בתוכנה ? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
את האיש שבקיר??? ;D אני מחפש תוכנה שתשלוט על הווליום של הרמקולים ע"י HOTKEYS, כאילו משהו שזולל פחות משאבים מGLOBAL AUDIO CONTROL שזוללת משאבים כמו ג'ירפה מיוחמת!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי אופיס 2007 ומדי פעם כשאני מקליד מסמך בעברית ורוצה להוסיף באמצע השורה מילה באנגלית, ה WORD לא מוכן לשנות את השפה. האינדיקטור של ווינדוס מראה EN אבל ההקלדה עדיין בעברית. אני נאלץ להעביר את כל המסמך שמאלה (שינוי כיוון הטקסט), להוסיף את המילה ולהחזיר ימינה. CAPS LOCK / SHIFT - עובדים כרגיל. נתקלתי בבעיה על 3 מחשבים שונים, למישהו יש אולי פתרון או רעיון ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ככה שאני מפעיל bsplayer הוא עובד אבל שאני רוצה להוסיף כתוביות הוא נתקע מה עושים?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני כמעט בטוח ש BSPLAYER גורם למחשב שלי לקרוס כמו מטורף עכשיו אני רק נכנסתי לתיקיית הסרטים שלי והמחשב קרס, סתם ככה נראה לי זה מה ICON של התוכנה הוא קרס אני רציני, לא מגזים... אם אני מפעיל אותה כמה פעמים אז היא גם נתקעת היה לי את ה PRO, אני יחזיר לרגיל עוד משהו זה קורה לו? יניב
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי עיצבתי פרוספקט בפוטושופ ושמרתי אותו ב-PDF ושלחתי לגרפיקאית באימייל. היא אמרה שהקובץ גדול מאוד (21MB, סה"כ 2 עמודים), זה מה שהיא שלחה: " הי דניאל! הקובץ מאוד מאוד כבד!!!!! פשוט תסגור את הקובץ שוב ושים לב שזה בלי שכבות. יום טוב! " איך עושים את זה ?? מזתומרת לסגור את הקובץ ואיך שומרים בלי שכבות? תודה לעוזרים
-
שלום! יש לי מעבד e8400 ללא oc זיכרון 4gb ומתי שאני ניכנס לאינטרנט אז באחוזי שימוש ב cpu הם קופצים ל 57 ואז לאט לאט יורדים,ובכללי שאני באינטרנט זה נע בין 8-50 % תלוי עם אני נניח לוחץ על איזה קישור זה קופץ יישר לאיזה 47 ולאט לאט יורד ככה זה אמור להיות?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אפשר להשים 2 סרטים על דיסק DVD ושבDVD נוכל לבחור אחד מהם ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני יודע ששאלה זאת נשאלה מספר פעמים אבל ניסית כבר הכל!לעניננו....... אני משתמש באימיול 4.2 של ליון העניין הוא שכל פעם שאני מעלה את התוכנה זה פשוט תוקע לי את המחשב עד כדי כיבוי והדלקה מחדש גם נסיונות להתקין שוב עלו בתוהו!יאמר שחכיתי לעניין עדכון הקבצים השיתופיים בהאשינג ולא פה הבעיה.עשיתי גם את המתבקש מנורטון 05! גם לאחר פירמוט המחשב הבעיה לא נפתרה ופשוט תוקעת לי את המחשב עד לפני שבוע הכל עבד פיקס הייתי ממש מרוצה ופתאום הכל נפל ניסית להתקין גרסאות מאוחרות עד 5.3 אך ללא הצלחה עדיין תוקע את המחשב מה אפשר לעשות שלא נעשה עדיין?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להכניס קוד רישיון לתוכנה מתקבלת ההודעה הבאה מישהו יודע מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן ובכן אני בד"כ גולש דרך גוגל כרום. יש לי בעיה שהתחילה האמת לפני כמה שבועות שיש סירטונים ביוטיוב שהוא פשוט לא טוען אותם - אך דרך אקספלורר הוא כן! הנה תמונת מצב: הוא כל הזמן משאיר על תמונת הטעינה ולא מראה. מה אפשר לעשות? תודה וחג שמח
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא שיש לי כוונות לעבור מ-Windows למערכת אחרת בזמן הקרוב, אבל השאלה בכל זאת מעניינת אותי. בקיצור, אצלי זו FastStone. אם התוכנה הזו לא עובדת טיפ-טופ תחת WINE אז אין מה לדבר. גם PaintShop Pro נכנסת לאותה קטגוריה (אני לא סובל את ה-GIMP). תוכנה נוספת שהעדרה יכול להפריע לי היא התוכנה שמשמשת אותי לגישה לחשבון הבנק שלי, Internet Explorer. באופן מפתיע (או שלא) דווקא על מיקרוסופט אופיס אין לי בעייה לוותר.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי WIN 98 directx 9.0c ati graphics turbo pci (atim64 vt) 2MB אני רואה סירטי DIVX דרך המדיה פלייר 10 והכל תקין. אך לא מצליח לראות את אותו הסרט ב-BSPLAYER (יותר נח לי בו מבחינת תרגום ועוד). כשאני מפעיל אותו דרך ה-BSPLAYER אני רואה במקום הסרט רק צבעים מקושקשים כאלה, ורוד מקושקש. מה הפיתרון לבעייה זו?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים אני מנסה לפתור בעייה של הקצאת פס אינטרנט בין מספר מחשבים המחוברים לאינטרנט דרך ראוטר. הבעיה נוצרה היות ומצד אחד, אחד המחשבים משתמש בכמה תוכנות זוללות פס - שיתוף קבצים, הורדות. מצד שני, ספקית האינטרנט מגבילה לרוב את הגלישה (הגבלות משתנות מסוגים שונים) כך שגם כאשר מקצים רוחב פס קבוע באותן תוכנות, נראה כי עיתים הוא הופך למעשה לאחוז גבוה של הפס הזמין. עוד דבר, העדיפות היא שלא רק יוקצה למחשבים שפתחות משתמשים רוחב פס מסויים, אלא שבעיתות בהם אינם נזקקים לאותו פס(שזה רוב הזמן), הוא יוקצה חזרה למחשב שכן זקוק לו. מכאן הועלתה המחשבה האם ישנה אפשרות או תוכנה שתוכל לפתור את הבעיה. רצוי ללא תוספת רכיבי חומרה נוספים, בוודאי שלא מהסוג היקר. פרטים: המחשבים מחוברים דרך ראוטר Edim…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי מצאתי את העמוד הבא שבו אפשר לצפות בשידורי טלויזיה אבל דרך הדפדפן... http://mygol.net/showthread.php?t=793 האם אתם מכירים תוכנה / דרך כלשהי שבעזרתה אוכל לצפות בשידור אבל לא דרך הדפדפן כי ככה כל פעם שאני משהו במחשב הוא ישר יוצא לי ממצב של מסך מלא. ואני עובד עם 2 מסכים אחד לטלויזיה אחד שעליו אני עובד.. אז המטרה היא שהשידור יהיה פצוח על מסך מלא באחד המסכים ואני יכול לעבוד רגיל במסך השני. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע או מכיר שם או מקום הורדה של תכנה טובה למיקסים של שירים על המחשב? קודם מחשב, אחרי זה נקנה מכשיר. :smilyDJ:
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לשמור תמונה בגודל 4000 פיקסל על 7000 פיקסל ברזולוציה 200פיקסל/אינצ' וזה אומר לי not enough scratch memory available אתם יכולים לראות את המפרט שלי בצד לי זה נראה לא הגיוני וכנראה צריך לשנות משהו בהגדרות של הפוטושופ תודה על העזרה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, המ"ה שלי זה WIN7 64bits ויש לי את המצלמת רשת הבאה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=741794 אין לה דרייבר שהגיע איתה וגם לא מצאתי באתר של מיקרוסופט (רק plug & play) והwindows movie maker עושה לי בעיות עם ההקלטה: א. האיכות של התמונה מזעזעת אבל לא על זה רציתי לשאול. ב. הוא לא משתמש במיקרופון של המצלמה למרות שזה מוגדר במערכת שלי. ניסיתי גם עם מיקרופון של הלוגיטק G35 שלי אבל עדיין לא נקלט. בהתחשב בזה, אני אשמח אם תעזרו לי לפתור את התקלות (בסקייפ רואים טוב יותר) או המלצה על תוכנת יצירת סרטים אחרת. תודה מראש, Zinger777.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים.... אני די חדש בתחום פורום האתר... לפני זמן מה קניתי מצלמת אינטרנט ואיני מוצא את דיסק התוכנה שלה..מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה טובה להורדה ושימוש??? אודה לתשובה במהרה. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני פותח את MKVMERGE מכניס לשם את קובץ הכתוביות מסוג SRT, בוחר בLANGUAGE: HEB וגם בFORMAT SPECIFIC OPTIONS אני בוחר SUBTITLES CHARSET: HEBREW. ובכל זאת כשאני מנסה לנגן את הסרט אין כתוביות בכלל. וכשאני מחלץ את קובץ הכתוביות בעזרת MKVEXTRACT אז הקןבץ שהכנסתי קודם, עכשיו במקום תווים עבריים יש שורות ריקות. יש לציין שעם כתוביות אנגליות זה כן עובד, אז אני מניח שיש בעיה כלשהי עם עברית. איך ניתן לפתור את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה פתחתי את הפיירפוקס ופתאום הכל משתגע וזה בכלל Theme אחר וזה מראה כאילו התקנתי רק עכשיו את כל ההרחבות והthemes והכי גרוע... נמחקו לי כל ה bookmarks!!!!! יש למישהו מושג איך אני מחזיר אותם? זה דחוף ביותרררר תודה.. :'( נ.ב. גם כל ההגדרות התאפסו למזלי הדבר היחיד שלא התאפס זה הססמאות השמורות....
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-


