עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום. אני מעוניין לעשות פורמט למחשב וקיימת אפשרות בתוכנת NLITE לעשות הטמעת דרייברים ברמת טקסט לתוך המערכת ההפעלה (מה שחוסך את ההתקנה אחרי ההתקנה של מערכת ההפעלה) כל מי שיצא לו לעבוד עם התוכנה אנלייט יודע שקובץ האיזו שהיא יוצרת בסוף העבודה הוא רק לצריבה של CD. לי יש המון תוכנות אבל מפאת הגבלת ה 700 מגה אני לא יכול להתקין הכל. שאלתי היא האם יש אפשרות לצרוב בתוכנת אנלייט וליצור איזו של DVD או שיש תוכנה זהה עם כל פיצרים של אנלייט שתומכת ביצירת איזו ל DVD. אתר התוכנה http://www.nliteos.com/ תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ofer1928,

    יש לי את התוכנה Adobe After Effects 7.0 וכל האפקטים שמתחלים ב- cc לא פועלים לי, מישהו יכול לעזור לי? בבקשה.. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. כמו בכותרת. הלוח אם שלי ישן, והעדכון האחרון של הדרייברים שלו לפי האתר של החברה הוא לויסטה 64 ביט. האם הדרייברים האלה יתאימו לי במידה ואתקין ווינדוס 7 בגרסא 64 ביט?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by itay8zilka,

    שלום יש לי firefox 3.0 בעברית ויש לי בעיה יש אתרים שכשאני נכנס אליהם הוא עושה לי כתובת לא נמצא ולפני כן הוא אמר לי שקובץ לא נמצא משהו כזה.. עכשיו חברים שלי כן מצליחים להיכנס לאתרים אלו וגם להם יש firefox 3.0 בעברית. אני יודע שזו בעיה טיפשית אבל אם למישהו יש פיתרון לבעיה זו אשמח מאוד.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. יש לי פופ-אפ שנפתח עם כל חלון שאני נכנס אליו (כמו המחשב שלי, חיפוש ועוד...). אני לא מצליח לבטל אותו. קוראים לו משהו כמו Claim Your Reward!! וזה לא וירוס ולא שום דבר כזה (בדקתי עם נורטון אנטי-וירוס). הצילו!!!!! זה נדבק אלי!!!! מה עושים?????? אני לחוץ!!!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by gal,

    קניתי אתמול צורב פלקסטור ונאמר שהוא אמור להיות מופעל DMA ויש לי XP ואני לא יודע איך להפעיל אותו למישהו יש מושג? איפה האופציה הזו בכלל?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. יש לי מדפסת אחת בבית. אני כמובן יכול לשתף את המחשבים ברשת ביתית ואז יהיה לי קל לגשת למדפסת ממחשב בחדר אחר. השאלה שלי, האם אפשר להסתדר בלי שיהיה לי צורך לחבר את המחשבים ברשת? האם יש תוכנה שמאפשרת לי לשלוח דרך האינטרנט קבצים להדפסה ממחשב אחד למחשב אחר בבית?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. Started by RonTwins,

    הכנתי חתימה חדשה על סוניק,יפה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by dude777,

    הודעת השגיאה הזאת מופיעה לי כל הזמן. לא יכול להגיע לחלונות רק דרך task manager- run וגם לא תמיד מצליח לא יכול להגיע לסל המחזור לבדוק אם מלא. צריך רשימת פקודות להגיע ל-קונטרול פאנל או לסל מחזור. מישהו יכול לעזור?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Microsoft spent millions of dollars advertising its next generation OS 'Windows Vista' in China, in fact the IT juggernaut threw up the biggest Vista Ad on the 421 meter high Jin Mao tower in Shanghai China. However after 2 weeks (Jan 19 to Feb 2) from launch Microsoft managed to sell a mere 244 copies of Windows Vista. Software piracy is rampant in the middle kingdom and a pirated version of Vista sells for a mere $1 on the streets. The following numbers are quoted by Windows Vista chief distributor in Bejing. http://www.newlaunches.com/archives/only_244_copies_of_genuine_windows_vista_sold_in_china.php

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by razcoren666,

    אני מחפש תוכנת צריבה למחשב לאמא שלי, אז אני צריך תוכנה עם ממשק נוח ובעברית. מישהו מכיר תוכנה כזו??

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by jfkk,

    שלום התקנתי התוכנה virtuelbox. מנסה לבצע boot מ-usb או cd כיצד מבצעים עליה מ boot. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אז ככה, אני משנה הגדרות כמו SKIN וכו סוגר וזה לא נשמר עזרה בבקשה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Donkijoni,

    שלום חברים. ניסיתי להתקין את הגרסה החדשה של K-lite כמה פעמים וקיבלתי הודעת שגיאה של הרג'יסטרי. צילומסך: איך אפשר לפתור את זה? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by lmlm,

    אני צריך אחת כזאת . יש למשהו? ואם אפשר גם מ AVI ל MP3. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by _יוסי_,

    שלום רב, אני מחפש בנרות תוכנה שתוכל לשדר וידאו, כדי שבמחשב שני ברשת אוכל לצפות בוידאו על-גבי IP. אם מישהו מכיר תוכנה כזו, אשמח לשמוע... יש עדיפות לתוכנת קוד-פתוח או חינמית, אבל גם תוכנות בתשלום יתקבלו בברכה 10X

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Cynicoren,

    שלום, איך אפשר שבכל פעם שאני מעלה אקספלורר, תעלינה אוטומטית הכרטיסיות בהן גלשתי לאחרונה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by shaithebest,

    סופש נעים לא יודע אם זה המקום הנכון לשאול בקשר ל istockphoto יקרנים מדי האתרים שאני בונה דורשים המון תמונות והאתר הזה לא בא לי טוב למי מכם שיש נסיון עם אתר אחר יותר זול אני אשמח לדעת תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. אני מכבה את המחשב כשהדפדפן פתוח עם Youtube ו-Netflix. כשאני מדליק את המחשב, עוד במסך Login הפרק הבא או נוכחי מתחיל להתנגן.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני עוד אתקין ווינדוס חדש על כונן מפורמט.................אני לא רוצה לאבד את הקרדיט שלי איזה קובץ להעביר ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by iem,

    שלום ! אני מחפש תוכנה לדחיסת וידאו של קבצי וידאו של מיקרוסופט ברמה הטובה ביותר של דחיסה שניתן לקבצי MPEG. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by creek,

    עד לפני חודשיים היה לי אינטרנט דרך הכבלים, ויכלתי להוריד בביטורנט עד 190~ לפעמים (אם מדובר בטורנט טוב) עכשיו כשעברתי לאינטרנט adsl, עם אותה חבילת מהירות, הביטורנט שלי מוריד מקסימום ב-40-50 ובתוכנות שיתוף אחרות המהירות טובה. יש למישהו רעיון מה לעשות עם זה?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום תמיד כשאני עובד על VPC כלשהו, אז כשאני רוצה לצאת, יש לי אפשרות אלצת בלי לשמור את כל מה שקרה ב-Session הנוכחי. עכשיו, יש לי VPC שאין לי את האפשרות הזו בו. מנגד ב-VPC אחר, כן יש את האפשרות.. הנה תמונה של איך שזה נראה כשאין את האפשרות.. יש רק 3 אפשרויות ב-ComboBox, ונעלם ה-CheckBox שמאפשר לבחור או לא לבחור את "Commit changes to the virtual harddisk" למה זה קרה? ואיך אפשר לעשות שב-VPC שאין את האפשרות, תהיה האפשרות? תודה card

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. בהמשך לתופעת הבלו סקרין שתקפה את המחשב שלי לאחרונה לפני חצי שעה המחשב התחיל לאתחל את עצמו ללא הפסקה. מצב בטוח לא מתאפשר בכל נסיון הפעלה הוא מתחיל לעלות בדוס ובכניסה לחלונות אני רואה היבהוב קל של מסך כחול וריבוט אוטומטי פתחתי את המארז וציחצחתי את כל החלקים לא עזר האם המחשב נכנע לסוג של איזה וירוס? או רחמנא ליצלן הלך לי ההארדיסק?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. יש לי בעיה קטנה שמעצבנת אותי כשאני מזיז את הסמן עד הסוף לצד שמאל של המסך ואז מנסה לגרור למטה את הדף זה לא הולך אבל כשאני מזיז מילימטר ימינה את הסמן אז זה כן גורר למטה את הדף כאילו שדף האינטנרנט לא מוגדר על כך המסך אני אחרי פירמוט ולפני הפרמוט לא הייתה הבעיה הזאת הייתי מזיז את הסמן עד שהוא נתקע בקצה השמאלי של המסך וישר גורר איך עושים שדף את האיטנרט יתפוס את כל הצג עד המילימטר האחרון ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים