עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by avishem,

    בס"ד שלום, לא יודע אם זה הפורום הנכון. מחפשים תכנה לניהול תהליך עבודה. מדובר בעסק של כ-20 עובדים מתוכם 10 משתמשים במחשב. התהליך אותו צריכים לנהל הנו - קבלת הזמנה עם פריטים שונים, ביצוע התאמה סופית לעתים במקומות אחרים, סגירת התהליך. מערכת CRM רגילה לא תומכת בנתונים האלו, ומערכת ניהול פרוייקטים לרוב מסורבלת בשביל 20-30 הזמנות ביום... יש רעיונות? כיוון? בברכה ובתודה מראש, אבי

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by .AloN,

    כאשר ה Kazaa lite מופעל ורק מוריד, לא עושה משהו גדול, אז לפעמים אני מרגיש האטה משמעותית במחשב, הפעלתי את ה Windows Task Manger וראיתי שה CPU Usage עומד על 100-90 ! עברתי ללשונית Processes וראיתי שקאזה בלבד מנצל את כל זה. האם זה נורמלי ?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    אני צריך מדריכים לתוכנה blender (סרטונים ואנימציות 3d). תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by dmkiller1,

    שלום חברים, אני מנסה להתקין תוכנה הנקראת PCPEInstaller, של מכשיר APC (גיבוי בזמן הפסקת חשמל), אך בזמן הלחיצה על לחצן ההתקנה, מע' ההפעלה( WIN7ׂ) קורסת למסך כחול. זה פעם ראשונה שדבר זה קורה אצלי. אין לי וירוסים, או תקלות אחרות למעט תקלה זו. מהי יכולה להיות הסיבה לכך? יש למישהו מושג? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by smulikon,

    היי. קיבלתי היום מחשב חדש. התקנתי לו XP. אני לא מצליח לחבר אותו לרשת. יש לי ראוטר של בזק. חיברתי את כבל הרשת אל המחשב ואל הראוטר. הראוטר נראה לי מחובר בצורה תקינה- יש לי 2 מחשבים בבית ישנים שעובדים עליו בלי בעיה- בצורה אלחוטית. את המחשב החדש אני מנסה לחבר עם כבל רשת. מה אני עושה לא נכון?! :o

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. איך ניתן לדעת אם יש לי WINDOWS XP על בסיס 32 ביט או 64 ביט??? ובנוסף ארצה לדעת איזה מהם עדיף לאילו צרכים? תודה רבה אני הייתי אופיר

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Znavo,

    שלום לכולם, לא מזמן החלטתי להכנס לתחום בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט. בקורסים שעניינו אותי שולבו מספר תחומים כגון: פלאש, פוטושופ, אילוסטרייטור. אני מתלבט בין מספר מכללות, למי שמכיר או יודע ברצוני לשמוע את חוות דעתו על אחת המכללות הללו: 1. תילתן-חיפה. 2. ESP-חיפה. 3. מנטור-חיפה. אם אתם מכירים מוסדות לימוד אחרים ממולצים אתם מוזמנים להעלות אותם. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. הכותרת מספרת הכל...

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. אורח עד

    אני תחת משתמש שאינו ADMIN. כאשר התקנתי זה גם לא יצר קיצור דרך הצלחתי להפעיל בסוף אבל יש תקלה עם התוכנה אז אני מנסה להתקין גירסה אחרת אבל זה לא מתקין כי צריך להסיר את הקודמת. אז שוב, היא לא מופיעה ברשימה ואי אפשר להסיר אותה. מה אני עושה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. היי חבר'ה, יש פיצ'ר מאוד בסיסי ופשוט ב Avant שהתרגלתי אליו מזמן כבר וקשה לי לעבור ל Firefox בלעדו... אני מדבר על מעבר בין טאבים ע"י לחיצה הלחצן הימני ומעבר בין הטאבים באמצעות הזזת לחצן הגלילה, מכיוון שאני נוהג לעבוד בדרך כלל עם המון טאבים (לפעמים גם עשרות) אז הפיצ'ר הזה נורא חיוני לי. יש איזה שהיא דרך\אפשרות\פלג-אין שנותן את הפיצ'ר הזה ב Firefox ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by civic,

    שלום. רציתי לדעת איך אני יכול להגדיר את כמות ההתקשריות של מנהל ההורדה ? למשל שאני מוריד קובץ מסויים המנהל הורדות מתקשר מס פעמים לשרת כדי להוריד יותר מהר ....רציתי לדעת איך להגביל אותו לכמות התקשרויות מראש.... בנוסף אם משהו יודע איך אני מנגן קבצי MKV ....תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. בטעות ה GRUB שלי נהרס אין לי פה דיסקים לצריבה , אין לי דיסק של ווינדוס [ אני כרגע אצל ההורים ] ואין לי פה שום הפצת לינוקס שאוכל לעלות איתה את המחשב ואני חייב לתקן את ה MBR כי יש לי שם פרויקט ב OFFICE , שאני חייב להשיג אותו אחרת יומיים עבודה ילכו לעזאזל .

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by dovik,

    ב"ה שלום לכולם. ברשותי מדפסת Brother HL-L2310D לפעמים יש צורך להדפיס הרבה דפי PDF, שבהם יש רקע כהה או תמונות לא רלוונטיות וזה מבזבז הרבה טונר. האם יש אפשרות להדפיס ללא הרקע הצבעוני והתמונות, וכיצד? תודה רבה נ.ב. אין לי MO

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. זה כרטיס מסך מובנה על לוח של אינטל ולא נמצא שום דרייבר למערכת ההפעלה X64. חשבתי שיש מקורות נסתרים איפשהוא :-)

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אני יודע שאחרי שאני מפרמט את המחשב ומתקין את כל הדרייברים אני צריך ללכת למנהל ההתקנים ולראות שאין לי סימן שאלה צהוב שמשמעותו חסר דרייבר. אבל מה פשר הסימן הצהוב הזה? http://www.siz.co.il/my.php?i=z3wkjzmzhdhn.jpg

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by jharnoy,

    אנא אנשים טובים , עזרו לי למצוא תוכנה לסריקת מסמכים והצגתם בעיברית ב-WORD (בפורמט TEXT כמובן)

  17. Started by refael11,

    מישהו יודע איך מבצעים בדיקת איות ודקדוק לשפה הערבית באופיס שהוא באנגלית או בעברית? או שהוא חייב להיות בשפה הערבית כדי לבדוק את האיות הזה? תודה רבה לכולם

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by shaithebest,

    הי, על וינדוס 7 פתאום לא מגיב לי הALT SHIFT כדי להחליף בין אנגלית לעברית מישהו יודע איך לתקן??? נכנסתי לשפות בלוח הבקרה ולא מצאתי שום פונקציה תואמת תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by OverBooking,

    אני רוצה לדעת איך צורבים סרט DVD בנרו. יש לי את הגירסא האחרונה של נרו ויש בה אופציות ל CD וגם ל DVD אופציות היחידות שיש ל DVD הן: copy,data,mp3,wma,digital audio באף אחת מהן את את האופציה של DVD-VIDEO האם מדובר בפלאג אין? אם כן, אשמח לקבל לינק או שם של הפלאג אין. תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by menahem2009,

    מחפש הזמנה לטורנט ליץ דחוף תודה

  21. Started by faceless,

    יחי המלך החדש www.songspy.com הדבר הבא שהכי קרוב למקור (NAPSTER)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by sdrum177,

    שבוע טוב לכולם. הורדתי קובץ סרט בפורמט MKV בגודל 5.5G בקירוב (סרט BLUERAY) אני מנסה להעתיק אותו לדיסק און קי שגודלו 8GB והוא כותב לי את ההודעה שמצורפת מה הקטע? לא הבנתי הרי יש לי עדיין 3GB חופשי אז למה? תודה מראש לכולם, בתקווה לתשובה מהירה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by orengore2,

    שאלה, כשאני רואה סרטים רגילים בBSPLAYER ושם כתוביות, אין לבעיה, אבל כאשר אלו סרטי HD, הכתוביות חתוכות. יש למישהו מושג למה ואיך אפשר לתקן? או המלצה לנגן אחר? לא VLC (משום מה הוא לא מנגן טוב)

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by jackhammer,

    שלום לכולם מזה זמן מה שיש לי איטיות מעצבנת באוטלוק האוטלוק שלי מחובר להוטמייל (עם הוטמייל קונקטור) בעבר הכל היה בסדר אבל פתאום כל פעם שאני עובר בין תקיה לתקיה יש תקיעה של כל התוכנה לאיזה 5 שניות ואז משתחרר בתוך התקיה עצמה אני יכול לעבור בין מיילים במהירות למחוק, לענות, ליצור מייל חדש, להעביר תקיה אחרת אבל רק שאני מנסה לעבור בין התקיות (בעץ התקיות) הוא נתקע אין מצב שהמחשב שלי לא מספיק חזק כדי להריץ את האוטלוק אני מצרף תמונה עם גדלי הקבצים של האלטלוק דרך אגב האוטלוק מותק על כונן רייד 0 האם יש לזה השפעה? אולי הוא לא אוהב את זה? תודה מראש על העזרה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by יוליוס,

    > שגיאה בטעינת c:/progra~ 1/newdot ~1/newdot~1.dll-- > > המודול שצויין לא נמצא > > נא לפרט כיצד אני מונע שגיאה זו ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים