תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי איך לאשר קובץ שהתוכנה מזהה כ-ווירוס? תודה מראש עידן-ישראל עקל
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס 4 מצלמות אבטחה,כאשר אני מתקין אותו אזיי במנהל ההתקנים נרשם כי "חסר בקר וידאו של מולטימדיה","בקר מולטימדיה","התקן לא מוכר". נראה כי אני זקוק לדרייבר לכרטיס הנ"ל ,TIAMBO HJR-4102E-L-05V CIRS-A0405AAPS תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי דיסקמן קורא MP3. עכשיו, צרבתי לי דיסק של מוזיקה שהורדתי ויש כמה שירים שהם בפורמט windows media audio file והנגן שלי לא יכול לקרוא קבצים בפורמט כזה אז הוא פשוט מדלג עליהם....בעצם אין לי תשירים האלה על הדיסק איך אני הופך windows media audio file לפורמט mp3 file? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם להגדרת הפורטים של האימיול ישנה השפעה מסויימת על המהירות של האימיול ? לפי בדיקה אני רואה שכל אחד משתמש בפורטים שונים כגון : 5662,5673,4662 וכו' . באיזה פורטים מומלץ להשתמש ? אני אישית משתמש ב- 5662 עם Emule Plus v1o
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בוקר טוב אנשים! עשיתי לפני כמה ימים פורמט מלא לכל המחשב,את כל הקבצים העתקתי לנגן MP4 עם 160 ג'יגה. לא יודע מה קרה אבל אחרי תקופה מסויימת הנגן החליט לאפס את עצמו והכל נמחק,כל מה שהיה לי,מלא סרטים,מלא תמונות,מלא מוזיקה וכו'... שמעתי על תוכנות שיכולות לשחזר קבצים שנמחקו אפילו אחרי פורמט. מישהו יכול להציע משהו? האבדה הזאת פגעה בי מאוד חזק,היו שם מלא דברים שאני צריך והייתי רוצה לשמור עוד כמה שנים למזכרת... :'(
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כפי שהכותרת אומרת- אני רוצה להוריד את ההתקנה במחשב שעליו מותקן win98 (ואינטרנט מהיר) כדי להתקין על מחשב עם win xp ואינטרנט איטי יותר... מאיפה עושים את זה? חיפשתי באתר של מיקרוסופט ולא מצאתי... ועוד משהו, כדי לא לפתוח ת'רד חדש מהי התוכנה הטובה ביותר לצריבת DVD מכל הפורמטים וגם לצריבת CD רגיל? מהי הגרסא המדוייקת? תודה, נדב
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה רושם לי "בוצע" (בצד ימין למטה ) ולא קורה כלום גם לא אחרי "רענן" ואני יודע שהדפים האלה עולים וזה בכל מיני אתרים לא קשורים יש לי IE6 XP PRO (גם חלונות הדפדפן נסגרים לי מידי 20-50 דקות) מה ניתן לעשות?
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם וצהריים טובים. השאלה שלי היא אם יש פה מישהו שיודע לתת מדריך או הסבר מפורט ככל הניתן בלחלק את הנפח אחסון של הדיסק הקשיח.באיזה שלב זה נעשה(לפני התקנת מערכת,בזמן התקנת המערכת,אחריה) וכיצד? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי אני מחפש לדעת היכן נשמרים הגדרות הקליינט בסאפ(שרת, שרת רשיונות\חברה\ שם משתמש וכו') - באיזה קבצים ואו ביאזה מפתחות ברגי'סטרי הכוונה היא לבצע התקנה של קליינט במקו םחדש ושפוט לדחוף את ההגדרות מבלי להגדיר אותן ידנית אשמח לכיוון תודה, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברה, נמחקו לי כ100 תמונות חשובות מהכרטיס זיכרון MicroSD ורציתי לדעת האם יש תוכנות שיכולה לשחזר לי את התמונות המחוקות? ניסיתי את "Art Plus Digital Photo Recovery" אבל הוא פשוט "שיחזר" לי את התמונות שהיו כבר בזיכרון ושום דבר מהתמונות שנמחקו לי. אני אשמח להמלצות, תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לראות טריילים באתר של אפל, כידוע האתר דורש את התוכנה quicktime מותקנת על המחשב. התקנתי את התוכנה על וינדוס 7 64 ביט, ואני עדין משום מה מקבל הודעה שעלי להתקין את תוכנה. הסרתי אותה כמה פעמים, ניסיתי להתקין שוב. לא עוזר. חשוב לציין שהתוכנה עולה ועובדת אם אני מפעיל אותה ידנית מהקיצור דרך בשולחן עבודה. אשמח לקבל הכוונים ועצות.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת מדיה סנטר שתאפשר לי גם לצפות בשידורי טלויזיה דרך כרטיס טלויזיה שמחובר למחשב (שמחובר לממיר לוויני) איזה תוכנה יודעת לעשות את העבודה בווינדוס XP? בלינוקס אני יודע שיש מספר תוכנות בינהם XBMC.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לברר אם זה תקין. כאשר אני פותח את הדפדפן Chrome ב-Task Manager נפתחים כ-10 +\- קבצי chrome.exe וזה רק בפתיחה עם דף הבית, ללא Others Tab. האם זה בגלל התוספים שהתקנתי? זה תקין? ואם לא מה צריך לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כשאני נכנס לאתרים מסוימים, כגון:גלובס הניצולת של המעבד(P3 700) מגיעה ל-100%,לעומת זאת ברוב האתרים ניצולת המעבד קרובה ל-0% , האם יש לי בעיה במערכת??
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פלאשים פירסומות וכדומה. מה המומלצת ביותר שתעבוד גם על אקספלורר ופיירפוקס ואני לא מבקש תוסף לפיירפוקס אלא תוכנה.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שברגע שאני מפעיל אותה, אני לוחץ על קישור באינטרנט והיא שומרת את הכתובת של הקישור שעליו לחצתי. זאת כיוון שיש אתר שירים בפלאש שאני רוצה להוריד ממנו עם FlashGet אבל לא יכול כי הלינקים בפלאש עצמו, כשאני מוריד ידנית זה תמיד נתקע באמצע. ניסיתי להגדיר בפלאש גט שיתפוס לחיצות אבל הוא לא תופס, התקנתי GetRight וגם היא לא תופסת (וכן, סגרתי את הדפדפן אחרי שהגדרתי להן לתפוס לחיצות), לא יודע למה אבל מאז Win2000 שום תוכנה שאמורה לתפוס לינקים לא עובדת, לא ב-2000 ולא ב-XP... יש לכם אולי תוכנה כזו שברגע שאני לוחץ על לינק היא שומרת אותו? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, ביצעתי היום סריקת וירוסים מלאה על המחשב שלי (Nod32, גרסה אחרונה, חתימות מעודכנות) ובתוצאות התגלה וירוס בקובץ rar מסוים שנמצא על המחשב זמן רב (האמת זה אחד הקבצים הראשונים מאז שקניתי את המחשב). בשונה מסריקות בעבר שהשתמשתי בתוכנית ה-smart scan היום ביצעתי in-depth scan. התוצאה הייתה Win32/Kryptik.CRA trojan. באותו רגע זה נראה לי מוזר שכן אני מקפיד על מחשב "נקי" ואני מאוד זהיר לגבי קבצים שאני מוריד ואתרים שאני נכנס. לא זיהיתי משהו חריג בפעולת המחשב\תהליכים משונים ולא פופאפים או ביצועים ירודים. לכן החלטתי לבדוק את המחשב עם Ad-aware והתוצאות היו עוד יותר מפתיעות - מצא עוד 2 טרויאנים: Trojan.Win32.Generic!BT בקובץ ה-exe של Call of Duty Modern Warfare 2 (ה-exe המקורי -…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
בין הניסויים הרבים שאני אוהב לעשות בפוטושופ לקחתי תאופניים שלי ועשיתי להם כל מיני שיוניים, להנאתכם... לפני אחרי
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להמרת סירטונים (Video Converter) שאוכל להשתמש בה כדי להמיר את הסירטוני ה-MOV שלי לפורמט AVI, שיהיה ניתן לערוך אותו לאחר מכן ע"י Avidemux (אבל שאיננה YTD Video Downloader, כיוון שזו התקינה לי Ask Toolbar על המחשב בלי ידיעתי בעת עדכון [פיירפוקס התריע לי עליו], ורק לאחר שהסרתי את התוכנה, גיליתי אותו ברשימת התוכנות המותקנות, ובעת ניסיון התקנה חדשה אתמול, הוא הוריד לי קובץ להורדה מקוונת של התוכנה, במקום את קובץ ההתקנה עצמו). מומלץ תוכנה בקוד פתוח. Any Video Converter יצרה קובצי AVI, שגרמו לבעיות עם Avidemux 2.6.4 כשרציתי לערוך אותם. גם Ultimate Video Converter, שהיא בקוד פתוח, עשתה לי בעיות. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש לי מייל שהוא Gmail אבל עם סיומת אחרת, אם אני רוצה לערוך את ה-Gmail Notifier כמו שעושים פה: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20061117161341318 אבל פה זה על MAC ואני רוצה על המערכת של גייטס היקר, זה אפשרי? תודה, שבת שלום.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לשליטה מרחוק עדיף חינמית וקלה לתפעול כמו TeamViewer (אבל לא מתנתקת אחרי חמש דקות כמו TeamViewer) ללא הגבלת זמן שאני יכול לשלוט עליה כול הזמן (עבור קריוקי להחלפת שירים ממחשב נייד אחד למחשב הנייד השני)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
וירוס WIN32.TROJAN.KEYLOGGER מצאתי אותו גם באנטי וירוס AVG וגם בתוכנה Ad-Aware SE Personal אבל אני לא מצליח למחוק אותו הוא כל פעם חוזר מה לעשות חייב עזרה תודה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מפעיל סקייפ, מתקשר למישהו וזה עושה לי שני סאונדים של צלצול (הצליל הזה שיש כשאתה מתקשר למישהו..) , וכשהוא עונה, הסאונד השני ממשיך ,כאילו הוא מתקשר פעמיים , והצד השני לא יכול לשמוע אותי. אחרי הוא נתקע,קורס. ואז אני לא מצליח להתחבר שנית.... ניסיתי לעדכן DIRECTX , לכבות נוד32 ופיירוול, לא עזר =\ אני חיפשתי בכל הרשת ולא מצאתי פתרון ,אני כבר מיואש לגמרי :'(
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
I edited my parents' vacation video with premiere elements, all fine and well. now, I'm trying to encode it to divx/xvid so it could be read by the DVD player (which supports divx/xvid). xvid didn't want to work, other than 1 pass, which looked like shit, so I use xvid, however even 3rd pass still looked all blocky and with artifacts (compression errors). the video is pal standard and I de-interlaced it and kept standard res, with 1500kbps, and non the less it still looks like it was taken by a cellphone. the video is a shaky but still... 1500kbps... what am I doing wrong?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


